Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Maxis
06. May 2017, 08:20 #1701

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Kāds zin, kā Škodai to smartlink piešķilt? Tas ir tikai pie dīlera paveicams?
Offline
smudo
06. May 2017, 10:28 #1702

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 May 2017, 08:20:39 @Maxis rakstīja:
Kāds zin, kā Škodai to smartlink piešķilt? Tas ir tikai pie dīlera paveicams?


Uzraksti PM Josi - ja kads zin no foruma, tad tas varetu but vins.
Offline
cipargalva
06. May 2017, 11:25 #1703

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Esi pārliecināts, ka tev ir smartlinks?
Offline
Maxis
06. May 2017, 12:04 #1704

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19



Menu ir šitāds:





Vienam čomam ir līdzīga octavia, tai menu tādas funkcijas nav.

Vakar Youtubā saskatijos, ka tas smartlinks noderīga štelle, bet paša spēkiem piešķilt nesanāk
Offline
ervuha
06. May 2017, 14:03 #1705

Kopš: 28. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 580

Braucu ar:

Mūsu Škodiaqam ir Smartlinks un jau likts darbībā. Ja ir, tad noteikti, ka manuālim jābūt. Visu smuki savienoju vadoties pēc soļiem.
Offline
cipargalva
06. May 2017, 19:48 #1706

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Kāpēc uzreiz neņēmi ar aktivizētu Smartlinku?
Tur viss rakstīts, kas jādara. Vērsies pie dīlera pēc koda.
Offline
kawaracer
06. May 2017, 22:30 #1707

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


06 May 2017, 08:20:39 @Maxis rakstīja:
Kāds zin, kā Škodai to smartlink piešķilt? Tas ir tikai pie dīlera paveicams?


~ 200eur

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
talsupeteris
08. May 2017, 11:14 #1708

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Varetu kadu mazauto lidz 15k eur panemt.
Uz ko verts skatities? Izmeros neesmu liels, principa aei kaut kadu Polo varetu.
Gada nobraucu max 15000, labak manualo karbu.

Interese max neproblematiska ekspluatacija garantijas laika.

Piemeram, kuri Polo dzineji mazak problematiski? Vai kadu citu marku skatities?
4/5 durvis

[ Šo ziņu laboja talsupeteris, 08 May 2017, 11:16:05 ]

Offline
Kalnz
08. May 2017, 11:17 #1709

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


08 May 2017, 11:14:55 @talsupeteris rakstīja:
Varetu kadu mazauto lidz 15k eur panemt.
Uz ko verts skatities? Izmeros neesmu liels, principa aei kaut kadu Polo varetu.
Gada nobraucu max 15000, labak manualo karbu.

Interese max neproblematiska ekspluatacija garantijas laika.

Piemeram, kuri Polo dzineji mazak problematiski? Vai kadu citu marku skatities?
4/5 durvis


http://www.amservmotors.lv/toyota/lv/models/auris-touring-sports
Offline
protams
08. May 2017, 11:26 #1710

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5655

Braucu ar: null ziiben

http://www.ford.lv/uploads/2017/04/Ford_Fiesta_...dus_0304_EUR.pdf


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kkas
08. May 2017, 11:54 #1711

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9330

Braucu ar: Alfu

kas tiem autoražotājiem ar tiem mikro turbo benzīna dzinējiem? pat lielos auto stūķē iekšā.
Online
Gestus
08. May 2017, 11:55 #1712

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Paseratti

No Audi foruma par cilvēka pieredzi ar jauniem Audi...

Pa cik mums te parādijās divi jauni Q7 īpašnieki un jauni raksti konkrēti par Q7, tad nu padalīšos arī ar info par šo auto, jaunāko modeli gan.

Tā tad no paša sākuma. 2015 gada martā pasūtīju Mollera sievai A7, jo viņai viņš nu nenormāli patika, uztaisīju viņai pārsteigumu. Kā jau sūtot jaunu auto, piegādi sola 3 mēnešu laikā. Līgums noslēgts, atliek gaidīt.
Viss salikās tā, ka pēc 2 mēnešiem mašīna bija klāt, braucam uz Molleru pakaļ, pārdevējs pasniedz auto kopā ar šampanieša pudeli. Spidometrā 9km nobraukums, sieva protams starā, pārlaimīga.

Pēc 2 mēnešiem pasūtīju sev Q7, standartā sola piegādi 3 mēnešu laikā. Tikmēr ik pa laikam izmantoju A7, jo jaunais 272hp motors patīkamāk ceļ, kā vecais Q7 245hp motors ar kuru ikdienā braucu.
Ar A7 nobraukti nepilni 13k km un parādās motorā klaboņa, vedu uz Molleru, atstāju servisā, iedod papliku A6, kā maiņas auto. A7 garantija protams, tapēc par remontiem baigi neiespringstam. Paiet nedēļa, divas, zvanu comam, prasu ka virzās remonti, atbilde, rūpnīca apstiprināja kaut kādu detaļas maiņu motoram, detaļas uzsūtītas, gaidam kad atnāks. Pēc nedēļas zvans, tika nomainītas detaļas, bet izrādās ka tajās nebija problēma. Atkal tiek sūtits pieprasījums uz rūpnīcu, ko darit. Jau bija pagājušas trīs nedēļas, man jau sāk nepatikt, nemaksāju par auto 80k lai viņa stāvētu servisā. Apiet atkaļ tas pats rinķis, tiek nomainītas atkal kaut kādas detaļas un izrādās problēma atkal citur. Pagājušas bija 5 nedēļas un nebija pat skaidrs kad būs auto gatavs. Pa šo laiku jau bija atnācis Q7, bet ārā vēl neņēmu, jo biju vīlies gan Audi, gan Mollerā. Piegriezās, braucu uz Molleru ar piedāvājumu vai nu dot vietā jaunu līdzvērtīgu komplektācijā A7, vai atpirkt par to pašu summu ko samkasāju, jo vairāk gaidīt negribējām un to lūzni, pat ja kaut kad sataisītu redzēt negribējām.
Pa cik A7 biju pircis kā privātpersona, tad pēc patērātaju tiesībām viņiem būtu jātamaksā pilna summa man. Protams baigi uz to necerēju, Mollera juristi atrada kaut kādu punktu likumā un negribēja pilnu summu atmaksāt. Apspriedos ar savu juristu, ka varam tiesāties, protams tie būtu gadi, mašīna līdz ar to stāvētu Mollera, nekustināma. Nolēmām, ka nebūs jēgas, bet tomēr pateicām, ja nevienosimies, tad tiesāsimies.
Beigās bija zvans no Mollera un piedāvāja atpirkt A7 par zemāku cenu, kā pirku, bet Q7 iedot vēl papildus atlaidi cenai kura bija, kad pasūtīju viņu. Saliekot kopā to visu, palikām apmierināti, vismaz finansiālā ziņā. Protams es paliku bez sava Q7, jo atdevu sievai un sievai bija jābrauc ar Q7, kurš viņai pēc A7, nemaz tik ļoti nepatika.



Nu varu sākt stāstu par Q7 un viņa nebeidzamajām problēmām.

Šoreiz gan vairs nav tik foršas sajūtas saņemot jaunu auto, jo ir vilšānās par A7. Bet tomēr, spidometrā atkal pārdesmit km, tā patīkamā jaunas mašīnas smarža salonā, man viņa kaut kā tik ļoti patīk, ka varētu pat gulēt mašīnā. Bet parasti viņa pie kādiem 25-30k km jau sāk izzust.
Pēc pirmajiem nobrauktiem 600km, nokārās digitālais instrumentu panelis (Audi tas bija jaunums, Q7 tika pirmajiem viņš uzstādīts) Parādījās panelī Ziemassvētku eglīte. Pirmais servisa apmeklējums pēc pirmā weekenda. Atbilde no dīlera, jāgaida kad rūpnīca kaut kādu softu atsūtīs. Nobraukājām ar tadu paneli 2 nedēļas, beigās Mollers uzsūtīja jaunu paneli un nomainīja, jo no softa nebija ne miņas kad atsūtīs.
Nākamā problēma parādījas arī tik pat drīz, kad atlaiž aizmugurējo beņķu rindu (Q7 otrās rindas atzveltne regulējās pa kādiem 10-15 grādiem), tad aizmugurē kaut kas grab, tā diez gan kaitinoši. Atkal brauciens pie dīlera. Konstatēja, ka uz sāna atzveltnei ir uzlīmēta plastmasas airbag emblēma un kad atlaiz atzveltni tā emblēma skarās klāt stoikai, līdz ar ko grab. Kas interesanti,skārās klāt un grabēja tikai kreisā puse, labajā pusē bija atstarpe daži milimetri. Jāgaida risinājums no rūpnicas, pagaidām braucam un nelaižu atzveltni līdz galam uz aizmuguri.
Nedaudz nobraukts un atkal problēma, skaņa radio šad tad pati no sevis paliek skaļāka un klusāka. Atkal servisa apmeklējums. Problēma netiek atrisināta, jāgaida atkal kaut kāds softs no rūpnīcas, braukt protams var, bet ik pa laikam problēma atgādina par sevi.
Un atkal jau kaut kas jauns, MMI panelis kas jaunajam Q7 izbīdās ārā pa vidu lielajam panelim (līdzīgi, kā Volvo) noslāpējot mašīnu automatiski iet atpakaļ, tad nu pirms panelis ir gandrīz ielīdis atpakaļ, viņš nogļuko, dzirdami kaut kādi krakšķi un viņš iznāk atpakaļ ārā. Visu laiku tā nenotiek, bet ik pa laikam problēma parādās. Atkal servisa apmeklējums, lai saprastu kas par problēmu. Atbildes nekādas, gaidam risinājumu no rūpnīcas.
Nobraukti 8k km, parādās klaboņa motorā, skaņā kā A7. (motori viņiem abiem identiski) Vedu pie dīlera, A7 problēma jau bija atrasta un novērsta, līdz ar ko pēc diagnostikas nosaka, ka šim ir identiska problēma. Auto paliek servisā uz 1,5 nedēļu, kamēr atnāk detaļas un tiek nomainītas, vietā iedot A7 maiņas auto. Kā izrādās, tā neatrisināmā problēma bija, motora ķēdes spriegotājs.
Auto saņemam atpakaļ, kādu brīdi braucam, bet izlec jauna problēma, keyless atsakās strādāt, tiek nomainīti daži durvju ručku sensori, tas gan tiek izdarīts uzreiz un nav jāgaida nekādi risinājumi.
Pa visu šo laiku tiek novērsta problēma ar izbīdāmo MMI paneli, izrādās mehānisms viņu pārāk atri bīdija ārā un atpakaļ iekšā, līdz ar ko vinš sāka čakarēties. Tie arī veikts kaut kāds updeits un vairs nav problēmu ar skaņu.
Atkal izlec jaunas problēmas, veselas divas uzreiz, sāk lūka čīkstēt un sēdekļu/spoguļu/stūres atmiņa čakarējās, kad pielaid auto visas šīs pozīcijas ir izregulējušās pašas no sevis, katru reizi ir jāūzspiež atmiņas poga ar saviem iestatījumiem, lai viss atkal nostātos vietā. sakarā ar lūku, tā ir Q7 slimība jau no pirmās dienas, kad viņš tika izlaists, čīkst visiem, pirmais risinājums tiek piedāvāts saeļļot, kas palīdz, bet uzreiz pasaka, ka tas būs uz laiku, pēc tam lūka tiek mainīta. (es tik ilgi gan ar viņu nenobraucu)
Nu jau nobraukti ap 11k km un atkal parādās motorā klaboņa, bet šoreiz dzirdu, ka viņa ir savādāka, kā iepriekš. Kā jau ierasts, tiek atstāts servisa, tiek iedots maiņas A4 un gaidam atbildi. Atrasta vaina, ja nemaldos ieplūdes kolektoram kaut kādi varsti grabēja. Tiek uzsūtīta detaļa un pēc nedēļas saņemu auto atpakaļ.
Kad ir vēlēšanās un silts mazgāju mašīnu pats sētā, bet jebukrā citā gadījumā 1-2 automazgātuvē ar birstēm, šajā sakarā uzpeldēja nākamā problēma - no sākuma labajam spoguļstikls sāka vibret braucot pie aptuveni 90-100km/h, pēc tam arī otrs. Problēma izrādijās, ka viena no ļipiņam spoguļa aizmugurē nolūzt, droši vien no tā, ka britsu sari pārāk stipri sitās pret spoguļa stiklu, kaut gan nevienai citai mašīnai tā nebija gadījies un līdz ar ko pie lielāka ātruma viņš vibrē. Kaut kas tur nebija līdz galam pārdomāts. Samainija abus pa garantiju.
Pie nobrauktiem 13k km atkal dzirdu graboņu motorā. Nu jau man tas viss bija tā zb. Piezvanu čomam uz Molleru, saku, ka zb man tā mašīna, labprāt pārdotu viņu, pusgada laikā biju 13 reizes servisā pie dīlera. Šis man tās pašas dienas vakarā atzvana, saka, ka viens tieši interesējās par baltu Q7, grib it kā sūtit, bet isti negrib gaidīt tos 3 mēnešus piegādi un ka labprāt paņemtu mazlietotu. Es viņam saku, lai dod manus kontaktus, ka pārdodu auto. Nākamajā dienā zvans, sarunājam tikties, lai apskatītos mašīnu. Lai gan tā skatīšanās tiri tikai uz komplektāciju, jo kas gan isti var būt jaunai mašīnai ar garantiju. Apskata, viss patīk, pasaku cenu, šis protams mēģina kaut ko nokaulēt, bet es nepiekāpjos. Sarunājam, ka viņš padomās un atzvanīs. Pēc divām dienām atzvana, ka ņems. Šis auto bija uz uzņēmuma, sagatavoju līgumu, parakstam, viņš pārskaita naudu un atdodu mašīnu un veicu distances atzimi CSDD par īpāsnieku maiņu, tālāk jau jaunais īpašnieks viens pats brauc uz CSDD un reģistrē uz savu uņēmumu. Pēc pusgada lietošanas, beigās pārdevu par augstaku cenu, nekā nopirku.

Tajā pašā laikā jau biju atradis vacijā pie dīlera citu demo Q7 ar vēl pilnāku komplektāciju un ar nepilniem 10k km. uz tāfeles. Pa cik sieva jau bija pieradusi, tad nebija pret, ja ņemam tādu pašu vietā. Sazinos ar pārdevēju, tiek atsūtīts info par auto, izeju cauri komplektācijas sarakstam, viss puslīdz apmierina, pats galvenais bija 5 gadu pagarinātā garantija. Prasu lai friči sūta līgumu un ŗēkinu, pārskaitu naudu un saorganizēju treili, kurš atvedīs. Pēc nedēļas auto jau Rīga, atliek tik braukt uz CSDD reģistrēt, kas neaizņem daudz laika. Vienīgo reizi dzinu no Vācijas Passat CC, gadus piecus atpakaļ un nosolījos, ka nekad to vairs nedarīšu, jo nočakarēts laiks, negulēta nakts atpakaļ ceļā, prieka nekāda, un beigās viss vēl dārgāk nostājās, kā atdzīt ar treili. Palasot Dragija stāstu par viņa pirkumu, atceros līdzīgu čakaru. Protams ar lietotām mašīnām bišk savādāk, dzīvē vajag apskatīt pirms pirkt. Ar principā gandrīz jaunu un vēl no dīlera pērkot un kurai vēl ir garantija ne uz ko baigi uzrauties nevar. Ja pat kaut kas ir, tad par to tiek ziņots pirms pirkuma defektācijas lapā.

Ar šo eksemplāru nobraucu līdz 30k km un ne reizi nebiju pie dīlera uz jebkādiem remontiem, ka reiz bija pienākusi pirmā apkope un iedegās bremžu kluču indikātors, ka jāmaina, par šo visu gan būtu jāmaksā, jo apkopes un dilstošas detaļas neietilpst garantijas ietvaros. Bet kaut kā nejauši uzradās pircējs atkal, kurš pats piedāvāja summu kura atkal bija lielāka, kā summa ko atdevu par viņu. Bišk apdomāju, paskatījos ko vietā var paņemt, atradu baltu A8, apspriede ģimenē, jā, pārdodam un ņemam A8. Apkope un kluču maiņa, jau pārgāja uz jaunā īpašnieka rēķina. Viss process tieši tāds pats, kā pērkot Q7. A8 ar 5 gadu pagarināto garantiju un prakatiski pilnu komplektāciju.

Ar A8 nobraukti 25k km, servisā būts 1x, spogulstiklam sildelements pārdega, nomainīja stikliņu pa garantiju un priekšā divas sviras mainīja, savādāk viss ok.
Offline
jurrus
08. May 2017, 11:55 #1713

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


08 May 2017, 11:54:28 @kkas rakstīja:
kas tiem autoražotājiem ar tiem mikro turbo benzīna dzinējiem? pat lielos auto stūķē iekšā.

EURO 6
Offline
cipargalva
08. May 2017, 11:56 #1714

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


08 May 2017, 11:14:55 @talsupeteris rakstīja:
Varetu kadu mazauto lidz 15k eur panemt.
Uz ko verts skatities? Izmeros neesmu liels, principa aei kaut kadu Polo varetu.
Gada nobraucu max 15000, labak manualo karbu.

Interese max neproblematiska ekspluatacija garantijas laika.

Piemeram, kuri Polo dzineji mazak problematiski? Vai kadu citu marku skatities?
4/5 durvis


Ja interesē pēc iespējas mazāk problēmu, tad ņem to, kuram garāka garantija, kuru tev ērtāk apkopt un kurš labāk patīk. Šie visi 3 ir ok varianti.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 May 2017, 11:58:35 ]

Offline
karlsonss
08. May 2017, 12:12 #1715

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

pords ir vnk briesmiigs auto....
Offline
calibreens
08. May 2017, 12:23 #1716

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


08 May 2017, 11:14:55 @talsupeteris rakstīja:
Varetu kadu mazauto lidz 15k eur panemt.
Uz ko verts skatities? Izmeros neesmu liels, principa aei kaut kadu Polo varetu.
Gada nobraucu max 15000, labak manualo karbu.

Interese max neproblematiska ekspluatacija garantijas laika.

Piemeram, kuri Polo dzineji mazak problematiski? Vai kadu citu marku skatities?
4/5 durvis


Lietotājs vwfans tev izstāstīs cik baudāma ir škoda fabia
Offline
calibreens
08. May 2017, 12:27 #1717

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli

Par tiem jaunajiem audi, jūs domājat bmw mecedes utt. mazāk problēmas? Katru dienu uz evakuatoriem tādus redz bez vizuāliem defektiem. Jo vairāk fīčas auto, jo lielāka iespēja nojukt kautkam.
Dārgie premium auto pēc garantijas ir stipri lētāki kā jauni, bet tie paši gļuki jau risināmi forumā vai pie genas garāžā nevis pie dīlera garantijas ietvaros
Offline
jurrus
08. May 2017, 12:49 #1718

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Par tiem Audi viss ir skaidrs- A7 remonti bija Moller laža, autiņam vispār nebija ar to nekāda sakara. Q7 ieķēra ar bērna slimībām, ne par velti saka,ka nevajag uzreiz pirkt jaunos modeļus. Kas dīvaini, ka pēc visa pārskaitītā un izteikumiem tipa man apnicis tas auto u.t.t. čalis pasūta vēlreiz to pašu Q7 tikai ar labāku aprīkojumu. Mazohists, vai tomēr apraksts košākās krāsās nekā bija patiesībā?
Offline
karlsonss
08. May 2017, 12:53 #1719

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


08 May 2017, 12:49:49 @jurrus rakstīja:
Par tiem Audi viss ir skaidrs- A7 remonti bija Moller laža, autiņam vispār nebija ar to nekāda sakara. Q7 ieķēra ar bērna slimībām, ne par velti saka,ka nevajag uzreiz pirkt jaunos modeļus. Kas dīvaini, ka pēc visa pārskaitītā un izteikumiem tipa man apnicis tas auto u.t.t. čalis pasūta vēlreiz to pašu Q7 tikai ar labāku aprīkojumu. Mazohists, vai tomēr apraksts košākās krāsās nekā bija patiesībā?


vairaak liekas ka LLP: tipa davai es vinjus draaziishu
Offline
Arsmens
08. May 2017, 13:45 #1720

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Tā iedomājos, ka tie audi servisu braucēji droši vien ir tie paši, kuri nemitīgi skaita mantru- japāņi graboši, korejieši un franči lūztoši cūdi

Es autā, šitā čakarēties ar jaunu auto, par kuru 80k atstāj un padsmit reizes braukt uz servi un pēc tam ieķert nākamo audi
Garantiju statistika rāda, ka audi katrs 27(!) auto jau garantijas laikā atrauj engine problēmu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo