Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 54 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
///Meija
26. Jan 2021, 11:43 #16921

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


26 Jan 2021, 10:02:09 @smudo rakstīja:

26 Jan 2021, 09:47:02 @kars rakstīja:
Man ka reiz sanāk 80% pilsēta/šoseja, 20% meža takas (bet nekāds hardcors)

Jūs pirktu XC vai Gravle pie šāda pielietojuma?


Man ir abi, bet pa braucot pa pilsetu 100% izvelos gravel - atraks un saura sture, kas ir mega labi pilseta. Esmu ar gravel braucis nosacitu hardcore XC, kad citiem bija HT un FS MTB - gruti, bet var tureties lidzi, ja ir skills.

Nu Tu esi ar mega skilu, jo atceroties kā ar gravelu vilki man līdz Beberbeķu trasītēs neizvairoties arī no jumpiem, var sacināt ka ja braucējs nav ar līkām rokām - ar gravelu var izbraukt ar vidēji hardcorigas MTB trases kur īstā vieta ir FS MTB. Universāls fellis tas gravels!
Offline
smudo
26. Jan 2021, 12:09 #16922

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

@Meija - nu Tev arī labs skils un arī fiziskais, tādēļ lai turētu līdzi Tev ar Tavu 10 kg Scalpel, man visu laiku bija jābrauc ar pulsu tuvu redline Gravel nav tam domāts un mežā labāk būs braukt ar HT vai FS MTB, bet tiem, kam vajag velo lai brauktu pa pilsētu, kā arī treniņos/izbraucienos pamatā cietas segums, kas miksējas ar nedaudz mežu un grants ceļiem, ieteiktu apsvērt MTB vietā pamēģināt graveli. Ja pa Rīgu daudz nav jābrauc, bet pamatā ir meža grants ceļi, kas miksējas ar šoseju, tad ērtāks un labāks risinājums LV apstākļos varbūt pat būs HT MTB ar agresīvāku/sportiskāk noregulētu sēdpozīciju. Pats esmu MTB braucējs (20+ gadi) un uz velo ar šosejas stūri pirmo reizi uzkāpu pirms 2 gadiem un nenožēloju - dažādība padara dzīvi interesantāku!
Offline
smudo
26. Jan 2021, 14:11 #16923

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jan 2021, 13:47:14 @bertons rakstīja:
velo industrija tuvojoties fiasko (detalju truukumus) un velorazhotaaji celshot cenas shogad un buushot jauns velo tips - hipsiishi jeb gravel fiksiishi tb tika shoseras raamis, gravela riepas bet bez sleedziem, briivrumbas, bremzeem en shit. driiz saakshot promoteet sho ideju (fotosesijas un video sesijas Islandee jau notiek) bet hipsteri jau sajuusmaa lauzh kreeslus

taa ka gruuzhat nost savus gravelus un kraajat hipsiitim


Principā sen jau vajadzēja Atceros, kad sen atpakaļ vēl gāju skolā, laukos opim bija vīriešnieks ar ko vizinājos pa laukiem vasaras brīvlaikā, kas pēc būtības ir kaut kas līdzīgs - aplis būs noslēdzies! Pa plakanu pilsētu bez kalniem hipsteriem būs krietni ērtāk, nekā ar uz treka velo rāmja bāzēts braucamais ar šaurām riepām un bez bremzēm
Offline
DeeCee
26. Jan 2021, 18:05 #16924

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


26 Jan 2021, 13:47:14 @bertons rakstīja:
velo industrija tuvojoties fiasko (detalju truukumus) un velorazhotaaji celshot cenas shogad un buushot jauns velo tips - hipsiishi jeb gravel fiksiishi tb tika shoseras raamis, gravela riepas bet bez sleedziem, briivrumbas, bremzeem en shit. driiz saakshot promoteet sho ideju (fotosesijas un video sesijas Islandee jau notiek) bet hipsteri jau sajuusmaa lauzh kreeslus

taa ka gruuzhat nost savus gravelus un kraajat hipsiitim


ja būtu adekvāti cipari, tad būtu lieliski pilsētas velo, it sevišķi, ja ķēdi aizvietotu ar siksnu

Offline
smudo
26. Jan 2021, 18:37 #16925

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jan 2021, 18:13:27 @bertons rakstīja:
reku prototipa bilde nopludinaata no Reikjavikas. pre-order cena 3keur buushot, naljitajte



Beidz tollot
Offline
DeeCee
26. Jan 2021, 18:40 #16926

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

vecais rigid mtb ir tas, kas daudziem vajadzīgs, nevis tās jobanās aCperu dakšas un 30 ātrumi kur jāiegulda velo cena lai aizvietotu ar cieto
Offline
smudo
26. Jan 2021, 18:50 #16927

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jan 2021, 18:40:15 @DeeCee rakstīja:
vecais rigid mtb ir tas, kas daudziem vajadzīgs, nevis tās jobanās aCperu dakšas un 30 ātrumi kur jāiegulda velo cena lai aizvietotu ar cieto


2009. Gada vienu sezonu nobraucu sacus ar 8,7kg MTB (tas jau bija race svars - ar tubeless skidrumu un pudelu turetaju). SEBa bija super, bet Vivusa, ja bija atri nobraucieni ar saknem vai citiem nelidzenumiem), prasijas tomer daksu. Toreiz vel MTB naca ar 600mm sturem - bija labs aparats grantenem.
Offline
lurkersgonnalurk
26. Jan 2021, 19:09 #16928

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


26 Jan 2021, 09:43:31 @sergis15 rakstīja:
Manā skatījumā gravels ir zbis šosejas tipa velo pilsetai, un tiem kuriem vnk patīk daudz braukt ērtākā ģeometrijā.


Vari divos vārdos - ar ko īsti gravel ģeometrijā atšķiras no endurance/svētdienas šosejas, cx un dropbar-tūrisma velo? Kuri garumi, leņķi, augstumi?
Esmu par slinku lai pats meklētu (jo īpaši tāpēc ka daudz kur esmu redzējis tekstus "ērtāka ģeometrija, citādāka ģeometrija, blabla ģeometrija", kur netiek minēts neviens grāds un milimetrs), bet uz aci ir tā kā skaidrs, ka grāveļiem nav ne tik garas astes un tik lēzeni purni kā 20.gs. sākuma šosejas velo, ne tik augsti bb kā fikšiem.
Offline
smudo
26. Jan 2021, 19:52 #16929

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jan 2021, 19:09:31 @lurkersgonnalurk rakstīja:

26 Jan 2021, 09:43:31 @sergis15 rakstīja:
Manā skatījumā gravels ir zbis šosejas tipa velo pilsetai, un tiem kuriem vnk patīk daudz braukt ērtākā ģeometrijā.


Vari divos vārdos - ar ko īsti gravel ģeometrijā atšķiras no endurance/svētdienas šosejas, cx un dropbar-tūrisma velo? Kuri garumi, leņķi, augstumi?
Esmu par slinku lai pats meklētu (jo īpaši tāpēc ka daudz kur esmu redzējis tekstus "ērtāka ģeometrija, citādāka ģeometrija, blabla ģeometrija", kur netiek minēts neviens grāds un milimetrs), bet uz aci ir tā kā skaidrs, ka grāveļiem nav ne tik garas astes un tik lēzeni purni kā 20.gs. sākuma šosejas velo, ne tik augsti bb kā fikšiem.


Divos vardos - gravelam ir garaka baze, augstaka un plataka sture, “lezenaka” daksa un plataks ramis. Kopuma mazaks uzsvars uz aero, bet toties krietni vieglak braukt un manevret pa meza celu, nobraucienos utt

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Jan 2021, 19:53:42 ]

Offline
DeeCee
26. Jan 2021, 20:05 #16930

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


26 Jan 2021, 18:50:28 @smudo rakstīja:

26 Jan 2021, 18:40:15 @DeeCee rakstīja:
vecais rigid mtb ir tas, kas daudziem vajadzīgs, nevis tās jobanās aCperu dakšas un 30 ātrumi kur jāiegulda velo cena lai aizvietotu ar cieto


2009. Gada vienu sezonu nobraucu sacus ar 8,7kg MTB (tas jau bija race svars - ar tubeless skidrumu un pudelu turetaju). SEBa bija super, bet Vivusa, ja bija atri nobraucieni ar saknem vai citiem nelidzenumiem), prasijas tomer daksu. Toreiz vel MTB naca ar 600mm sturem - bija labs aparats grantenem.


sacensībām nē, bet mīt pa pilsētu vai gludu taciņu, kur to izmanto lielākā daļa braucēju parasto, imo pats labums.


atšķirības - gravel ir dažādi, ģeometrija starp endurance un gandrīz-mtb, bet der platākas riepas, cx ir noteikumos ierobežots riepu platums un kaut kas ar bottom bracket augstumu atšķīrās.
Offline
Edzhus
26. Jan 2021, 20:09 #16931

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Besis lasīt, kas ir GRAVEL? Tā tagad sauc cyclo cross?
Offline
lurkersgonnalurk
26. Jan 2021, 20:44 #16932

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


26 Jan 2021, 20:05:05 @DeeCee rakstīja:
cx ir noteikumos ierobežots riepu platums un kaut kas ar bottom bracket augstumu atšķīrās.


Sanāk ka tie UCI (kā gan cita) ierobežojumi riepu resnumam nozīmē arī to ka vienkārši netiek ražoti cx velo kuriem clearance ļautu iebāzt resnāku riepu nekā cx ir atļauts?

Ģeometrijā tātad cx no gravel neko diži neatšķiras, neskaitot "kaut ko ar bb augstumu", vai vēl kas atšķiras?

Un kādi kuriem ir asu (dropautu) un bb shell standarti?
Offline
Edzhus
26. Jan 2021, 20:46 #16933

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Es vēl domāju moš disku bremzes, bet tās laikam vecākiem cx modeļiem arī vēl nebija.
Offline
DeeCee
28. Jan 2021, 17:53 #16934

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
lietus
28. Jan 2021, 20:22 #16935

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


26 Jan 2021, 19:52:57 @smudo rakstīja:

26 Jan 2021, 19:09:31 @lurkersgonnalurk rakstīja:

26 Jan 2021, 09:43:31 @sergis15 rakstīja:
Manā skatījumā gravels ir zbis šosejas tipa velo pilsetai, un tiem kuriem vnk patīk daudz braukt ērtākā ģeometrijā.


Vari divos vārdos - ar ko īsti gravel ģeometrijā atšķiras no endurance/svētdienas šosejas, cx un dropbar-tūrisma velo? Kuri garumi, leņķi, augstumi?
Esmu par slinku lai pats meklētu (jo īpaši tāpēc ka daudz kur esmu redzējis tekstus "ērtāka ģeometrija, citādāka ģeometrija, blabla ģeometrija", kur netiek minēts neviens grāds un milimetrs), bet uz aci ir tā kā skaidrs, ka grāveļiem nav ne tik garas astes un tik lēzeni purni kā 20.gs. sākuma šosejas velo, ne tik augsti bb kā fikšiem.


Divos vardos - gravelam ir garaka baze, augstaka un plataka sture, “lezenaka” daksa un plataks ramis. Kopuma mazaks uzsvars uz aero, bet toties krietni vieglak braukt un manevret pa meza celu, nobraucienos utt

Manevreeshana deelj leezenaaka daksha (head angle) buus ziedota labaakai taisnvirziena kustiibai. DH piemeeram buus visleezenaakais lenjkjis, jo buutiski saglabaat stabilitaati lielaa aatrunaa.
Kaut kaadas kopsakariibas protams ir visiem vienas kategorijas velo, bet jaaskataas konkreeti pa modeljiem. Velo razhotaajiem pa lielam arii atshkjiras tikai nianses raamja izgatavoshanas tehnologjijaa un gjeometrija. Principaa pirms velo iegaades 1. kas buutu jaaizdara jaaiepaziistas ar velo gjeometrijas pamatiem un tad atbilstoshi savaam veelmeem piemekleet razhotaaju un un modeli. Ar ko velo ir apkarinaats jau ir otrshkjiriigi.

[ Šo ziņu laboja lietus, 28 Jan 2021, 20:23:28 ]

Offline
GirtzB
29. Jan 2021, 10:25 #16936

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


26 Jan 2021, 20:46:24 @Edzhus rakstīja:
Es vēl domāju moš disku bremzes, bet tās laikam vecākiem cx modeļiem arī vēl nebija.

Ja pareizi atceros, tad Gravel vs CX galvenā atšķirība ir bottom bracket augstums no zemes un gravels ir "stāvāks" .
+ CX ir šaurāks rāmis, īsāka garanbāze, šaurāka stūre un mazāk stiprināju punktu visādam hlamam jo "sports".
un tā kā gravel bike tagad ir modē, tad CX cenas reizēm ir saprotamākas par gavel...


P.s. rekur laba bilde

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Jan 2021, 10:25:54 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Edzhus
29. Jan 2021, 12:10 #16937

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5



CX sanāk sēdpozīcija tuvāk šosejai, kas man personīgi patīk labāk.
Offline
peecise28
29. Jan 2021, 13:46 #16938

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


26 Jan 2021, 13:47:14 @bertons rakstīja:
velo industrija tuvojoties fiasko (detalju truukumus) un velorazhotaaji celshot cenas shogad un buushot jauns velo tips - hipsiishi jeb gravel fiksiishi tb tika shoseras raamis, gravela riepas bet bez sleedziem, briivrumbas, bremzeem en shit. driiz saakshot promoteet sho ideju (fotosesijas un video sesijas Islandee jau notiek) bet hipsteri jau sajuusmaa lauzh kreeslus

taa ka gruuzhat nost savus gravelus un kraajat hipsiitim


manuprāt tas nav nekas jauns, jau sen notiek vingaņģa cx sacensības, ne tik sen arī UCI kaut kādus pasākumus ir atbalstījis.


Savukārt lai nēsātos pa Rīgu šāds velo varētu būt ļoti ok:
https://www.genesisbikes.co.uk/genesis-day-one-vargn21230
Offline
Harcix
29. Jan 2021, 13:59 #16939

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Taas sportinieku stuures ir eertas (it iipashi pilseetaa)? Cik esmu proveejis, nekad nav iepatikushaas - un cik es skatos - daudzi taapat rokas liek uz taa taisnaa gabala (tuvu centram), bet tad bremzes uzreiz ir gruuti pagraabt.




29 Jan 2021, 13:46:29 @peecise28 rakstīja:

Savukārt lai nēsātos pa Rīgu šāds velo varētu būt ļoti ok:
https://www.genesisbikes.co.uk/genesis-day-one-vargn21230


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
peecise28
29. Jan 2021, 14:22 #16940

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

Man patīk
Šaurāka stūre - vieglāk izlīst starp auto, vairāk pozīciju rokām.

neesmu fiksīšu cienītājs, attiecīgi, lietojot ar bremzēm aprīkotu dropbar, pilsētā parasti sanāk izmantot pārslēdzēju/bremžu "ragus" (hoods).
tagad, kad ir ziemas roku sildītāji uzlikti, dropus nemaz nevaru izmantot.
Pilnīgi subjektīvi pilsētai bullhorn šķiet labākais, jo tie dropi nemaz nav vajadzīgi, bet plaukstas turēt gareniski man šķiet ērtāk un dabīgāk. Sievas veļukam uzliku bullhorn, ir ļoti ok.
Mierīgākai braukšanai ar kravas velo ir taisnā stūre, arī nav ne vainas. Ja nebūtu ķēpas ar pārslēdzējiem, kraveniekam pamēģinātu omīšu stūri.

29 Jan 2021, 13:59:46 @Harcix rakstīja:
Taas sportinieku stuures ir eertas (it iipashi pilseetaa)? Cik esmu proveejis, nekad nav iepatikushaas - un cik es skatos - daudzi taapat rokas liek uz taa taisnaa gabala (tuvu centram), bet tad bremzes uzreiz ir gruuti pagraabt.




29 Jan 2021, 13:46:29 @peecise28 rakstīja:

Savukārt lai nēsātos pa Rīgu šāds velo varētu būt ļoti ok:
https://www.genesisbikes.co.uk/genesis-day-one-vargn21230

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo