Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Laoshi
23. May 2016, 10:13 #16901

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 May 2016, 09:01:15 @Shkodists rakstīja:

23 May 2016, 07:51:17 @JDS rakstīja:

23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:

22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:

22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI

Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.

Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer

Droši zini par 2.0TFSI par eļļas ēšanu? Nav skaidrs, kāpēc vācieši maz pārdod lietotus autiņus ar šādu motoru. Moš tomēr baigi labais Tiesa nezinu statistiku, cik tādi vispār tiek iepirkti.
Gāzes iekārtas izmaksas nav baigā problēma, jo nu jau reti kuram svaigam auto nenāk tiešā iesmidze, tā kā nāksies ar to vien samierināties, ja ir vēlme braukt zaļi.


Droši viņš ēd eļļu. Lietotu pārdod tikai tad, kad jau eļļas pieliešana sāk krist uz nerviem. Ko var gribēt no motora, kuram ik pa 30k maina eļļu. Turklāt TFSI dzinējiem solītā ekonomija arī bija tirsiens, tipa tiešā iesmidze ēdīs litru vairāk par dīzeli pie +/- vienādas jaudas, realitātē patēriņa ziņā nekas diži nav mainījies no golf4 laikiem + vēl propānu uzlikt dārgi, tāpēc cilvēki pērk VAG dīzeļus, kur satirsts par izmešiem
Offline
Negantelis
23. May 2016, 10:47 #16902

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.




Bišku būs jāpagaida
Offline
kkas
25. May 2016, 08:46 #16903

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9329

Braucu ar: Alfu

uzdūros krievu saitos diskusijām, šie pat bija aptinuši filtru ar vara stiepli un pēc pāris k km ap stiepli viss oksidējies. pelēkās plēksnes filtrā ir no vara maģistrāles, pareizi te senāk kāds minēja. jo gāzē vairāk sēra, jo ātrāk filtrā šitās kakas sanāk. Acīmredzot Statoil gāzē vairāk sēra. Kā sapildos vairākas reizes, tā vienmēr man viņš aiziet ciet.
Online
kexxx
25. May 2016, 08:52 #16904

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Pieņemu, ka nomainīt to maģistrāli izmaksātu nepilnu balonu gāzes...

P.s. pašam vienam drapakam vara maģistrāle un gāze jau gadus 5- nekad tādi sūdi nav filtrā redzēti, tiesa gan statoilā ar nekad nav pildīts...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 25 May 2016, 08:54:36 ]

Offline
kkas
25. May 2016, 09:12 #16905

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9329

Braucu ar: Alfu

kkad būs jādara. bet man tagad zajebs ar to iekārtu. poļi iesmērēja jaunu reduktoru, jo tipa beigts, lai gan lpg serviss bija liels, 4x meistari kko man tur būrās, labi, ka nebija laika tur mainīt. atbraucu no Polijas, visa nauda iztērētēta benžā vedu pie koijota tipa mainīt reduktoru, bet šis saka, ka map sensors lpg ecu beigts. nomainīja, tagad var atkal kapeiku iefist

Online
kexxx
25. May 2016, 09:17 #16906

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Nu ko lai saka- kurwa kurwa...
Offline
AAE
25. May 2016, 10:15 #16907

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Mašīnai nomainīts motors no atmosfēras uz turbo.
Jaudas (ZS) pieaugums nav liels, ikdienas mašīna.
Iekārta tā pati, kas bija uz atmo, tik dzinēja daļa salikta pa jaunu, izmantojot vecās komponentes. Iekārtas jauda esot līdz ~200 zs, tagadējam turbo motoram 150 zs.
Viss saregulēts.

Regulējot viss bija forši, cēliens bija, nekas neraustijās.
Regulējot bija Statoil gāze.

Tad sanāca 2 balonus iepūst Lukoilā. Principā jau pie pirmā balona "agresīvi" paātrinoties 2. un 3. pārnesumā mašīna noraustās. Tā, it kā svece aizšautu garām.

Tagad iepūtu Statoil gāzi iekšā balonā, šķiet, ka vairs neraustās.

Kopš raustīšanās sākuma nav sanācis piebraukt pie gāzinieka, lai nočekotu visu 100%

Varētu būt, ka raustīšanos pie lielākiem apgriezieniem un slodzes izraisīja Lukoil gāze?
Offline
Vecais
26. May 2016, 07:39 #16908

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Par 95% teiktu, ka nevarētu būt gļuks dēļ gāzes uzpildes vietas izvēli.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
fasd
26. May 2016, 23:23 #16909

Kopš: 05. May 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Šodien biju tehn.apskatē, neizgāju jo CO pārsniedza, uzrādīja 4 % (max ir jābūt 1,5). Vai pie vainas var būt sprauslas? Jo pagājušogad apkopē man teica, ka drīz sprauslas būs jāmaina un no tās reizes jau nobraukti 20 tūkst.km. Iesakiet lūdzu, kur labāk var saregulēt vai nomainīt sprauslas un kādas firmas? Motors m50b25.

[ Šo ziņu laboja fasd, 26 May 2016, 23:34:10 ]

Offline
kexxx
27. May 2016, 08:00 #16910

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


26 May 2016, 23:23:36 @fasd rakstīja:
Šodien biju tehn.apskatē, neizgāju jo CO pārsniedza, uzrādīja 4 % (max ir jābūt 1,5). Vai pie vainas var būt sprauslas? Jo pagājušogad apkopē man teica, ka drīz sprauslas būs jāmaina un no tās reizes jau nobraukti 20 tūkst.km. Iesakiet lūdzu, kur labāk var saregulēt vai nomainīt sprauslas un kādas firmas? Motors m50b25.



Un kādas tagad stāv? Es pirms spēlēt loteriju "nomaini detaļu" iesākumam pārbaudītu atgāzes uz benzīna- varbūt gāze tur vispār nav pie vainas, bet ir beigda lambda zobde vai gmm vai vēl kkas... Un tikai pēc tam jau dzītu pie gāziniekiem.
Offline
JDS
27. May 2016, 08:09 #16911

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


23 May 2016, 09:01:15 @Shkodists rakstīja:

23 May 2016, 07:51:17 @JDS rakstīja:

23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:

22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:

22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI

Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.

Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer

Droši zini par 2.0TFSI par eļļas ēšanu? Nav skaidrs, kāpēc vācieši maz pārdod lietotus autiņus ar šādu motoru. Moš tomēr baigi labais Tiesa nezinu statistiku, cik tādi vispār tiek iepirkti.
Gāzes iekārtas izmaksas nav baigā problēma, jo nu jau reti kuram svaigam auto nenāk tiešā iesmidze, tā kā nāksies ar to vien samierināties, ja ir vēlme braukt zaļi.

Uzzvani uz molleru uzjautaa. Vinjiem graamataabrakstiits ka 0,5litri uz 1000 ir normaali. Wanabe emka
Offline
dainiiz
27. May 2016, 08:19 #16912

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

mulkibas par taadu ellas paterinu, sieva braukaa ar 0tfsi a6, nobraukti 10k un pielieta vienu reizi ella 600ml. Tiesa, esmu dzirdejis passati kuri naak ar 200hp laikam jau kads 2010 gads + gan apetiite ir paliela, Bet par 0.5 uz 1k gan ir fuflo.
Offline
Shkodists
27. May 2016, 11:31 #16913

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


27 May 2016, 08:19:23 @dainiiz rakstīja:
mulkibas par taadu ellas paterinu, sieva braukaa ar 0tfsi a6, nobraukti 10k un pielieta vienu reizi ella 600ml. Tiesa, esmu dzirdejis passati kuri naak ar 200hp laikam jau kads 2010 gads + gan apetiite ir paliela, Bet par 0.5 uz 1k gan ir fuflo.

Savulaik man bija skoda octavia 2.0 TDI. Tur grāmatā bija rakstīts, ka 1litrs uz 1000km ir pieļaujams
Offline
dainiiz
27. May 2016, 11:59 #16914

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

kaads seit sakars vispaar FSi ar TDI?

pielaujamais, ir viens, bet parasti neviens ar taadu 1l uz 1k nesadziivo un taa arii dziivee nav, iznemot protams m5 kuram ir jeega liet 1l jo vinss iet. Diizelim liet 1l uz 1k tad parekini lai izbrauktu normalu celojumu uz 5k sanaak 5 litri jaanem vien taa pat liidzi. Pirmais litrs jau jaapielej Poznanaa, otrs vacijas viduu, tresais austrijas atpakalcelaa utt

sviesccccc

Offline
JDS
27. May 2016, 12:11 #16915

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Dainiz, a4 b8 2.0 ar 211zs taa arii bij
Offline
nagla
27. May 2016, 12:16 #16916

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 May 2016, 23:23:36 @fasd rakstīja:
Šodien biju tehn.apskatē, neizgāju jo CO pārsniedza, uzrādīja 4 % (max ir jābūt 1,5). Vai pie vainas var būt sprauslas? Jo pagājušogad apkopē man teica, ka drīz sprauslas būs jāmaina un no tās reizes jau nobraukti 20 tūkst.km. Iesakiet lūdzu, kur labāk var saregulēt vai nomainīt sprauslas un kādas firmas? Motors m50b25.

mainit varbut nemaz nevaig ieteiktu ar izmazgat vinas,man palidzeha ieliets rampaa dizelis,tukshgaita palika normala uzreiz! uz barracuda,taka tos meslus nenemiet neiet vinas 100k km
Offline
Shkodists
27. May 2016, 12:38 #16917

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


27 May 2016, 11:59:45 @dainiiz rakstīja:
kaads seit sakars vispaar FSi ar TDI?

pielaujamais, ir viens, bet parasti neviens ar taadu 1l uz 1k nesadziivo un taa arii dziivee nav, iznemot protams m5 kuram ir jeega liet 1l jo vinss iet. Diizelim liet 1l uz 1k tad parekini lai izbrauktu normalu celojumu uz 5k sanaak 5 litri jaanem vien taa pat liidzi. Pirmais litrs jau jaapielej Poznanaa, otrs vacijas viduu, tresais austrijas atpakalcelaa utt

sviesccccc



Pats rakstīji par grāmatā rakstīto. tāds arī sakars, ka VW motoriem grāmatās raksta gana lielas tās eļļas patēriņa normas
Offline
uman
27. May 2016, 13:52 #16918

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 298

Braucu ar: 74. gada velosipēdu

Kur tagad pildīties labāk? Lukoil iet prom, nez no kurienes viada ņem gāzi. Man arī tālu no mājām, apnicis 12 km braukt gāzi pildīt. Man vienādi tuvu ir Astarte, Dinaz un Statoil. Zemgales gāze pavisam tuvu, bet filtri bija pilni pēc 20k km uzpildes.
Ak, jā- Jelgavā.

[ Šo ziņu laboja uman, 27 May 2016, 13:53:26 ]

Offline
Shkodists
27. May 2016, 14:44 #16919

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


27 May 2016, 13:52:20 @uman rakstīja:
Kur tagad pildīties labāk? Lukoil iet prom, nez no kurienes viada ņem gāzi. Man arī tālu no mājām, apnicis 12 km braukt gāzi pildīt. Man vienādi tuvu ir Astarte, Dinaz un Statoil. Zemgales gāze pavisam tuvu, bet filtri bija pilni pēc 20k km uzpildes.
Ak, jā- Jelgavā.

Viada=Lukoil
Offline
kkas
27. May 2016, 19:05 #16920

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9329

Braucu ar: Alfu

kādi komentāri spečukiem par šitādu setupu?

Osciloskopa fails -https://www.dropbox.com/s/0d75woi4bl6y62m/Volvo...4.techScope?dl=0
hana zaļās, shark 1500 reduktors, 210 zs motors

[ Šo ziņu laboja kkas, 27 May 2016, 19:20:45 ]

Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo