Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
mansbmw
14. May 2016, 21:31 #16881

Kopš: 14. May 2016

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


10 May 2016, 17:47:26 @kasio rakstīja:
nepieciešams Valtek remkomplekts sešām sprauslām un cilvēks kurs var nokalibrēt sprauslas pēc remkomplekta nomaiņas, var arī ieteikt vietu kur to visu uz vietas ātri var izdarīt. Tel vai PM 29467697


Piezvani Taho Vidzeme 27020020 varbūt palīdzēs.
Offline
kexxx
14. May 2016, 21:47 #16882

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


14 May 2016, 11:40:02 @kkas rakstīja:
Braucu tagad pa Poliju un tikko nosprāga iekārta. Spiedies reduktora ar lielu un slēdzās ārā. 3.5 bar un vairāk. Reduktors dead un meklet servisu vai pats kko var darit? Shark reduktors 60k noskreejis.


membrāna varētu būt kaput...
Online
Edis_mbw
15. May 2016, 12:44 #16883

Kopš: 03. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 204

Braucu ar: visu kas kustas

braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?
Offline
kexxx
15. May 2016, 15:25 #16884

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?


parasti iekārtas barošanai ir 3 vadi:
1) massa (parasti melns vai brūns), pieslēdz vai pie akumulatora (-) klemmes vai kkur citur, kur citi vadi masai pievienoti
2) pastāvīgs +12 (parasti pieslēdz kkur pie akumulatora klemmes, jābūt ligzdai ar drošinātāju 10-20 A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru)
3) +12v kas parādās tikai pie ieslēgtas aizdedzes, pieslēdz parasti kkur pie vadiem zem stūres, vadam drošinātājs ar maziem ampēriem, kkādi 1A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru

bet tas tā, ļoti vispārīgi un uz pirkstiem, sameklē iekārtas pieslēgšanas shēmu un skaties tajā

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 May 2016, 15:26:40 ]

Online
kkas
15. May 2016, 21:39 #16885

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9328

Braucu ar: Alfu


14 May 2016, 21:47:40 @kexxx rakstīja:

14 May 2016, 11:40:02 @kkas rakstīja:
Braucu tagad pa Poliju un tikko nosprāga iekārta. Spiedies reduktora ar lielu un slēdzās ārā. 3.5 bar un vairāk. Reduktors dead un meklet servisu vai pats kko var darit? Shark reduktors 60k noskreejis.


membrāna varētu būt kaput...

Būs jāatrod rītā kāds poļu serviss. Citādi uz beņu psiholoģiski ļoti grūti braukt.
Online
Vecais
16. May 2016, 07:09 #16886

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?

Visvieglàk atrast kur ko ņem ir attaisot kapotu un iet pa LPG ECU vadu pīni no bloka uz priekšu

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Edis_mbw
16. May 2016, 09:23 #16887

Kopš: 03. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 204

Braucu ar: visu kas kustas


15 May 2016, 15:25:21 @kexxx rakstīja:

15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?



parasti iekārtas barošanai ir 3 vadi:
1) massa (parasti melns vai brūns), pieslēdz vai pie akumulatora (-) klemmes vai kkur citur, kur citi vadi masai pievienoti
2) pastāvīgs +12 (parasti pieslēdz kkur pie akumulatora klemmes, jābūt ligzdai ar drošinātāju 10-20 A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru)
3) +12v kas parādās tikai pie ieslēgtas aizdedzes, pieslēdz parasti kkur pie vadiem zem stūres, vadam drošinātājs ar maziem ampēriem, kkādi 1A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru

bet tas tā, ļoti vispārīgi un uz pirkstiem, sameklē iekārtas pieslēgšanas shēmu un skaties tajā


paldies par atbildi, autiņš nostāvēja pailgu laiku, iedarbinu, lampiņas atkal deg, dzinējs uzsila un kad gribēja pārslēgties uz gāzi (bija pārslēgšanās uz īsu brīdi, varēja just noraustīšanos motorā), atkal visas lampiņas izdzisa, braucot, pa brīdim atkal lampiņas iedegās un tik pat ātri izdzisa. Laikam kaut kas iet pa īso vai pati pārslēgšanās poga beigta
Offline
wanksta
16. May 2016, 09:45 #16888

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti


16 May 2016, 08:22:47 @VWfans rakstīja:

Tomēr šis ir gāzes iekārtas pluss - ja tā saplīst, tad vēl var braukt ar benzīnu.
kāds vēl pluss, ja nav iekārtas, tad arī nav kam saplīst
Offline
gertners
16. May 2016, 12:25 #16889

Kopš: 12. Sep 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Vakar sapildīju par 0.36Eur/litrā kaimiņos, kur ceļa nodoklis iekļauts litra cenā

http://www.degalukainos.lt/

Arī dīzelis par 10centi litrā lētāks tur.

[ Šo ziņu laboja gertners, 16 May 2016, 13:51:37 ]

Offline
Toms_e12
17. May 2016, 08:15 #16890

Kopš: 14. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 528i

Jautājums spečukiem:
Kas varētu būt par vainu šādā situācijā?
No rīta, uzsildu motoru līdz darba temperatūrai.
Mēģinu ieslēgt gāzes iekārtu, bet tikko kā pārslēdzas uz gāzi, auto noslāpst.
Ja tur augstus apgriezienus (ap 2000), tad nenoslāpst, bet visi cilindri arī nestrādā.
Tā vairākas reizes iedarbinot no jauna un pārslēdzot no vienas degvielas uz otru, sāk viss strādāt normāli.
Kas varētu būt par vainu un kurš varētu uzņemties novērst problēmu?
Auto BMW e39 528i 4. paaudzes Elpigaz iekārta, LPGTech Dragon sprauslas. Apkope taisīta pirms 2 nedēļām.
reizē ar apkopi arī tika mainīts balons, varbūt no tā kādi netīrumi sagājuši?
Offline
kexxx
17. May 2016, 08:46 #16891

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Būtu netīrumi filtros, tad pie apgriezieniem toč nestrādātu, gāzes nepietiktu... Bet tā pēc regulēšanas vainas izskatās, pie apkopes neko neregulēja?
Online
Toms_e12
17. May 2016, 09:16 #16892

Kopš: 14. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 528i

Pie apkopes neko neregulēja, un problēma parādījās vairākas dienas pēc apkopes veikšanas.

17 May 2016, 08:46:06 @kexxx rakstīja:
Būtu netīrumi filtros, tad pie apgriezieniem toč nestrādātu, gāzes nepietiktu... Bet tā pēc regulēšanas vainas izskatās, pie apkopes neko neregulēja?
Offline
koijotss
17. May 2016, 11:33 #16893

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103

visticamākais ka kāda no sprauslām ķeras

17 May 2016, 08:15:29 @Toms_e12 rakstīja:
Jautājums spečukiem:
Kas varētu būt par vainu šādā situācijā?
No rīta, uzsildu motoru līdz darba temperatūrai.
Mēģinu ieslēgt gāzes iekārtu, bet tikko kā pārslēdzas uz gāzi, auto noslāpst.
Ja tur augstus apgriezienus (ap 2000), tad nenoslāpst, bet visi cilindri arī nestrādā.
Tā vairākas reizes iedarbinot no jauna un pārslēdzot no vienas degvielas uz otru, sāk viss strādāt normāli.
Kas varētu būt par vainu un kurš varētu uzņemties novērst problēmu?
Auto BMW e39 528i 4. paaudzes Elpigaz iekārta, LPGTech Dragon sprauslas. Apkope taisīta pirms 2 nedēļām.
reizē ar apkopi arī tika mainīts balons, varbūt no tā kādi netīrumi sagājuši?


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Saabpower
22. May 2016, 20:09 #16894

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord

Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?
Offline
BMW-Valcha
22. May 2016, 20:15 #16895

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI
Offline
Saabpower
22. May 2016, 20:30 #16896

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord

Nu apm...
Offline
Shkodists
23. May 2016, 07:04 #16897

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:

22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI

Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.
Offline
mxblack
23. May 2016, 07:23 #16898

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


14 May 2016, 21:30:02 @mansbmw rakstīja:

14 May 2016, 12:07:30 @Neitralais rakstīja:
Sveiki! Zinu , ka nerekomendē , bet varbūt kāds uzstāda vai ir uzstādījis gāzes iekārtu Lexus gs300 modelim , manā variantā 2006. gads nobraukums 130 000 km. Būtu labi , ja varētu sniegt kādas atsauksmes! Tnx.


Šitam kaut kas ap 800 Eur. Valmierā Taho Vidzeme var uzstādīt gāzes iekārtu.

Re kur mājas lapa. http://tahovidzeme.wix.com/tahovidzeme

Pats braucu tik tur.


800 Eur?? Vai tad šis nav jau tiešās iesmidzes dzinējs?
Offline
JDS
23. May 2016, 07:51 #16899

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:

22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:

22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI

Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.

Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer
Offline
Shkodists
23. May 2016, 09:01 #16900

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


23 May 2016, 07:51:17 @JDS rakstīja:

23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:

22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:

22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?

daudz TFSI

Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.

Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer

Droši zini par 2.0TFSI par eļļas ēšanu? Nav skaidrs, kāpēc vācieši maz pārdod lietotus autiņus ar šādu motoru. Moš tomēr baigi labais Tiesa nezinu statistiku, cik tādi vispār tiek iepirkti.
Gāzes iekārtas izmaksas nav baigā problēma, jo nu jau reti kuram svaigam auto nenāk tiešā iesmidze, tā kā nāksies ar to vien samierināties, ja ir vēlme braukt zaļi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo