Online
Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
mansbmw | | Kopš: 14. May 2016
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
10 May 2016, 17:47:26 @kasio rakstīja:
nepieciešams Valtek remkomplekts sešām sprauslām un cilvēks kurs var nokalibrēt sprauslas pēc remkomplekta nomaiņas, var arī ieteikt vietu kur to visu uz vietas ātri var izdarīt. Tel vai PM 29467697
Piezvani Taho Vidzeme 27020020 varbūt palīdzēs. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
14 May 2016, 11:40:02 @kkas rakstīja:
Braucu tagad pa Poliju un tikko nosprāga iekārta. Spiedies reduktora ar lielu un slēdzās ārā. 3.5 bar un vairāk. Reduktors dead un meklet servisu vai pats kko var darit? Shark reduktors 60k noskreejis.
membrāna varētu būt kaput... | Online | | |
Edis_mbw | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
| braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?
parasti iekārtas barošanai ir 3 vadi:
1) massa (parasti melns vai brūns), pieslēdz vai pie akumulatora (-) klemmes vai kkur citur, kur citi vadi masai pievienoti
2) pastāvīgs +12 (parasti pieslēdz kkur pie akumulatora klemmes, jābūt ligzdai ar drošinātāju 10-20 A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru)
3) +12v kas parādās tikai pie ieslēgtas aizdedzes, pieslēdz parasti kkur pie vadiem zem stūres, vadam drošinātājs ar maziem ampēriem, kkādi 1A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru
bet tas tā, ļoti vispārīgi un uz pirkstiem, sameklē iekārtas pieslēgšanas shēmu un skaties tajā[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 May 2016, 15:26:40 ] | Online | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9328
Braucu ar: Alfu
|
14 May 2016, 21:47:40 @kexxx rakstīja:
14 May 2016, 11:40:02 @kkas rakstīja:
Braucu tagad pa Poliju un tikko nosprāga iekārta. Spiedies reduktora ar lielu un slēdzās ārā. 3.5 bar un vairāk. Reduktors dead un meklet servisu vai pats kko var darit? Shark reduktors 60k noskreejis.
membrāna varētu būt kaput...
Būs jāatrod rītā kāds poļu serviss. Citādi uz beņu psiholoģiski ļoti grūti braukt. | Online | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?
Visvieglàk atrast kur ko ņem ir attaisot kapotu un iet pa LPG ECU vadu pīni no bloka uz priekšu
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Edis_mbw | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
|
15 May 2016, 15:25:21 @kexxx rakstīja:
15 May 2016, 12:44:41 @Edis_mbw rakstīja:
braucot izdzisa visas lampiņas gāzes iekārtai, pārbaudīju štekerus, visi vietā, visticamāk kontakts kaut kur pazudis, no kurienes viņa ņem strāvu (pie akumulatora vads klāt)? kur masa pieskrūvēta?
parasti iekārtas barošanai ir 3 vadi:
1) massa (parasti melns vai brūns), pieslēdz vai pie akumulatora (-) klemmes vai kkur citur, kur citi vadi masai pievienoti
2) pastāvīgs +12 (parasti pieslēdz kkur pie akumulatora klemmes, jābūt ligzdai ar drošinātāju 10-20 A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru)
3) +12v kas parādās tikai pie ieslēgtas aizdedzes, pieslēdz parasti kkur pie vadiem zem stūres, vadam drošinātājs ar maziem ampēriem, kkādi 1A, vads varētu būt sarkans, var būt ar kkādu svītru
bet tas tā, ļoti vispārīgi un uz pirkstiem, sameklē iekārtas pieslēgšanas shēmu un skaties tajā
paldies par atbildi, autiņš nostāvēja pailgu laiku, iedarbinu, lampiņas atkal deg, dzinējs uzsila un kad gribēja pārslēgties uz gāzi (bija pārslēgšanās uz īsu brīdi, varēja just noraustīšanos motorā), atkal visas lampiņas izdzisa, braucot, pa brīdim atkal lampiņas iedegās un tik pat ātri izdzisa. Laikam kaut kas iet pa īso vai pati pārslēgšanās poga beigta | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7370
Braucu ar: muti
|
16 May 2016, 08:22:47 @VWfans rakstīja:
Tomēr šis ir gāzes iekārtas pluss - ja tā saplīst, tad vēl var braukt ar benzīnu.
kāds vēl pluss, ja nav iekārtas, tad arī nav kam saplīst | Offline | | |
|
gertners | | Kopš: 12. Sep 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Vakar sapildīju par 0.36Eur/litrā kaimiņos, kur ceļa nodoklis iekļauts litra cenā
http://www.degalukainos.lt/
Arī dīzelis par 10centi litrā lētāks tur. [ Šo ziņu laboja gertners, 16 May 2016, 13:51:37 ] | Offline | | |
Toms_e12 | | Kopš: 14. Aug 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 24
Braucu ar: 528i
| Jautājums spečukiem:
Kas varētu būt par vainu šādā situācijā?
No rīta, uzsildu motoru līdz darba temperatūrai.
Mēģinu ieslēgt gāzes iekārtu, bet tikko kā pārslēdzas uz gāzi, auto noslāpst.
Ja tur augstus apgriezienus (ap 2000), tad nenoslāpst, bet visi cilindri arī nestrādā.
Tā vairākas reizes iedarbinot no jauna un pārslēdzot no vienas degvielas uz otru, sāk viss strādāt normāli.
Kas varētu būt par vainu un kurš varētu uzņemties novērst problēmu?
Auto BMW e39 528i 4. paaudzes Elpigaz iekārta, LPGTech Dragon sprauslas. Apkope taisīta pirms 2 nedēļām.
reizē ar apkopi arī tika mainīts balons, varbūt no tā kādi netīrumi sagājuši? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Būtu netīrumi filtros, tad pie apgriezieniem toč nestrādātu, gāzes nepietiktu... Bet tā pēc regulēšanas vainas izskatās, pie apkopes neko neregulēja? | Online | | |
Toms_e12 | | Kopš: 14. Aug 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 24
Braucu ar: 528i
| Pie apkopes neko neregulēja, un problēma parādījās vairākas dienas pēc apkopes veikšanas.
17 May 2016, 08:46:06 @kexxx rakstīja:
Būtu netīrumi filtros, tad pie apgriezieniem toč nestrādātu, gāzes nepietiktu... Bet tā pēc regulēšanas vainas izskatās, pie apkopes neko neregulēja?
| Offline | | |
koijotss | | Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| visticamākais ka kāda no sprauslām ķeras
17 May 2016, 08:15:29 @Toms_e12 rakstīja:
Jautājums spečukiem:
Kas varētu būt par vainu šādā situācijā?
No rīta, uzsildu motoru līdz darba temperatūrai.
Mēģinu ieslēgt gāzes iekārtu, bet tikko kā pārslēdzas uz gāzi, auto noslāpst.
Ja tur augstus apgriezienus (ap 2000), tad nenoslāpst, bet visi cilindri arī nestrādā.
Tā vairākas reizes iedarbinot no jauna un pārslēdzot no vienas degvielas uz otru, sāk viss strādāt normāli.
Kas varētu būt par vainu un kurš varētu uzņemties novērst problēmu?
Auto BMW e39 528i 4. paaudzes Elpigaz iekārta, LPGTech Dragon sprauslas. Apkope taisīta pirms 2 nedēļām.
reizē ar apkopi arī tika mainīts balons, varbūt no tā kādi netīrumi sagājuši?
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija | Offline | | |
Saabpower | | Kopš: 14. Sep 2008
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Honda Accord
| Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp? | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?
daudz TFSI | Offline | | |
Saabpower | | Kopš: 14. Sep 2008
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Honda Accord
| Nu apm... | Offline | | |
|
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:
22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?
daudz TFSI
Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi. | Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
|
14 May 2016, 21:30:02 @mansbmw rakstīja:
14 May 2016, 12:07:30 @Neitralais rakstīja:
Sveiki! Zinu , ka nerekomendē , bet varbūt kāds uzstāda vai ir uzstādījis gāzes iekārtu Lexus gs300 modelim , manā variantā 2006. gads nobraukums 130 000 km. Būtu labi , ja varētu sniegt kādas atsauksmes! Tnx.
Šitam kaut kas ap 800 Eur. Valmierā Taho Vidzeme var uzstādīt gāzes iekārtu.
Re kur mājas lapa. http://tahovidzeme.wix.com/tahovidzeme
Pats braucu tik tur.
800 Eur?? Vai tad šis nav jau tiešās iesmidzes dzinējs? | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:
22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:
22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?
daudz TFSI
Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.
Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
23 May 2016, 07:51:17 @JDS rakstīja:
23 May 2016, 07:04:43 @Shkodists rakstīja:
22 May 2016, 20:15:18 @BMW-Valcha rakstīja:
22 May 2016, 20:09:41 @Saabpower rakstīja:
Speci- cik maksās uzlikt gāzi audi a4, 2007.g, 2.0i 147kw/200hp?
daudz TFSI
Pie viena varbūt kāds var padalīties, kā šiem motoriem ar ilgmūžību. 1.4 un 1.8 TSI itkā gļukaini. Kā ir ar 2.0?
No senākiem postiem sapratu, ka nu jau kā pāris gadus ir sagāzēti gana daudz autiņu ar šāda veida motoru un ar gāzi tie draudzējas tīri labi.
Tur takgaazes iekaarta maksaa nedaudz citus ciparus, un par to, ka daudzi jau sagaazeeti, stirpi shaubos, bet as 2.0 jau no ruupniicas ellju eed vairaak, kaa Tu pa dienu uudeni izdzer
Droši zini par 2.0TFSI par eļļas ēšanu? Nav skaidrs, kāpēc vācieši maz pārdod lietotus autiņus ar šādu motoru. Moš tomēr baigi labais Tiesa nezinu statistiku, cik tādi vispār tiek iepirkti.
Gāzes iekārtas izmaksas nav baigā problēma, jo nu jau reti kuram svaigam auto nenāk tiešā iesmidze, tā kā nāksies ar to vien samierināties, ja ir vēlme braukt zaļi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|