Autors | Ziņojums |
halloween | |
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams? |
Offline | |
|
dnah | |
Kopš: 07. Jan 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 118
Braucu ar: e38 750
| Prieksh v12 m73 dzineja atrumkarba PH5-18 der? jeb tomer ne? |
Offline | |
|
vskb | |
Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| Labvakar vai var 2.5tds motoram nonemt ellas filtra korpusa vacinu nelejot ara ellu?? gumijina janomaina kas starpa
Tad ka tur ir??[ Šo ziņu laboja vskb, 31 Oct 2011, 23:45:20 ] |
Offline | |
|
runiigais | |
Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| e36 shn neveiksmīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.
kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?[ Šo ziņu laboja runiigais, 30 Oct 2011, 17:09:57 ] |
Offline | |
|
RolandsK | |
Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
30 Oct 2011, 16:59:44 runiigais rakstīja:
e36 shn neveismīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.
kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?
Ir tāda lieta kā Ekstraktors |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
30 Oct 2011, 17:05:25 RolandsK rakstīja:
30 Oct 2011, 16:59:44 runiigais rakstīja:
e36 shn neveismīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.
kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?
Ir tāda lieta kā Ekstraktors
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes.
Urb tik nost. |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora? |
Offline | |
|
RolandsK | |
Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...
Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu. |
Offline | |
|
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
30 Oct 2011, 17:25:55 RolandsK rakstīja:
30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...
Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.
Tu tur problēmas atradīsi vairāk nekā vajag,ja tas materiāls būs pārāk mīksts,sačakarēsi ātri.Un tas ekstraktors ir konusveidīgs. Parasti viņš sabojā tās skrūves vietu. Ja netiec klāt piemetināt kādu skrūvi galā,tad izurb labāk tai noauztai skrūvei caurumiņu un ieskrūvē iekšā kreiso vītni.Parasti jau tās nolauztās arī vairs nav tik stingras,labi čakarējoties var dabūt ārā.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
agaFU | |
Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| ja paliek mazs gals, piemetini sibu, tad uzgriezni. ja gala nav, ar autogenu uzkarsee( uzmaniigi, neaizdedzini masiinu ) ieurb caurumu, iesit torsiku un skruuvee aaraa. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
30 Oct 2011, 17:31:10 Dzvile rakstīja:
30 Oct 2011, 17:25:55 RolandsK rakstīja:
30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...
Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.
Tu tur problēmas atradīsi vairāk nekā vajag,ja tas materiāls būs pārāk mīksts,sačakarēsi ātri.Un tas ekstraktors ir konusveidīgs. Parasti viņš sabojā tās skrūves vietu. Ja netiec klāt piemetināt kādu skrūvi galā,tad izurb labāk tai noauztai skrūvei caurumiņu un ieskrūvē iekšā kreiso vītni.Parasti jau tās nolauztās arī vairs nav tik stingras,labi čakarējoties var dabūt ārā.
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt |
Offline | |
|
zusmru | |
Kopš: 15. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 436
Braucu ar: quattro
|
30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?
ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu ! |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
30 Oct 2011, 17:35:11 uldens1 rakstīja:
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt
Nu es esmu iemanījies vēl nolauzt arī tādas,kas ir bijušas pārvilktas un skrūvējot uz aklo otrādāk sajaukt vītni+vēl visādi cirki. Bet pēc viena Vito bloka maiņas pateicoties tam ekstraktoram es turpmāk viņu ļoti atturos lietot.Parasti jau ar MIG tiek klāt lai izmānītu.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Arts | |
Kopš: 23. Jul 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 1146
Braucu ar: moto ‘07, atmo '09
|
30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:
30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?
ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !
turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai
Kaut kā tā apmēram
Citu būtisku principiālu izmaiņu nav. |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
30 Oct 2011, 17:45:16 Arts rakstīja:
30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:
30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?
ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !
turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai
Kaut kā tā apmēram
Citu būtisku principiālu izmaiņu nav.
Droši uzsit vēl reiz sev pa pieri,ja domā,ka tās ir vienīgās atšķirības.
P.S. Tad sanāk pēc Tavas teorijas,ja es savam Volgo noraušu tās turbīnas nost,tad viņam tā kā būtu jāturpina braukt-nu varbūt tik jauda pazudīs bik koe?
Un vispār jautājums bija par ļurbo motoru-no kurienes Tu to kompresoru jau izrāvi?
Tev jau gan jau šķiet,ka turbo kompresora un parastas turbīnas vienīgā šķirba ir tik tā,ka vienu piedzen ar siksnu a otrs pats griežas savā nodabā?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Arts | |
Kopš: 23. Jul 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 1146
Braucu ar: moto ‘07, atmo '09
| Jautajums bija par skrūvju un detaļu metala sastāva atšķirībām vai principiālu shēmu. Ja par materiālu atšķirībām tad bazara nav, ja principiālu uzbūvi butisku atšķirību nav.
Un jā, ja tu savam volgo norausi turbu viņš ies, sūdīgāk nekā identisks atmo, bet ies.
Ar nelielām šļauku un MAP/MAF korekcijām
EDIT- Un vispār turbina, sarunvalodā- ir saisinājums no turbokompresora
Gribi parunāt ar RTU lektoru Šnepu par tehniskajiem terminiem?
[ Šo ziņu laboja Arts, 30 Oct 2011, 19:09:14 ] |
Offline | |
|
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
30 Oct 2011, 11:11:21 halloween rakstīja:
Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams?
var mēģināt novirpot bet nekādas garantijas par to cik ilgi tāds izvilks līdz atkal sāks mest, nav |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| S.O.S - Kur ir laba uzvalku&vakarkleitu noma/īre? |
Offline | |
|
7781 | |
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| Kas varētu būt par vainu, ka pečkas ventilators nestrādā, bet pieliekot pa taisno no aķīša strādā? Varbūt ir kāds, kas ņemās ar šādām lietām pie kā varētu aizvest sataisīt? E34 bezklimas. |
Offline | |
|
agaFU | |
Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| liidz pretestiibai straava aiziet? |
Offline | |
|