Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
halloween
30. Oct 2011, 11:11 #16881

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams?
Offline
dnah
30. Oct 2011, 11:53 #16882

Kopš: 07. Jan 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 118

Braucu ar: e38 750

Prieksh v12 m73 dzineja atrumkarba PH5-18 der? jeb tomer ne?
Offline
vskb
30. Oct 2011, 16:12 #16883

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

Labvakar vai var 2.5tds motoram nonemt ellas filtra korpusa vacinu nelejot ara ellu?? gumijina janomaina kas starpa
Tad ka tur ir??

[ Šo ziņu laboja vskb, 31 Oct 2011, 23:45:20 ]

Offline
runiigais
30. Oct 2011, 16:59 #16884

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

e36 shn neveiksmīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.

kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?

[ Šo ziņu laboja runiigais, 30 Oct 2011, 17:09:57 ]

Offline
RolandsK
30. Oct 2011, 17:05 #16885

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


30 Oct 2011, 16:59:44 runiigais rakstīja:
e36 shn neveismīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.

kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?


Ir tāda lieta kā Ekstraktors
Offline
HE9600
30. Oct 2011, 17:16 #16886

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


30 Oct 2011, 17:05:25 RolandsK rakstīja:

30 Oct 2011, 16:59:44 runiigais rakstīja:
e36 shn neveismīgi skrūvējot tika nolauzta aizmugurējā tilta skrūve(tā kas skrūvējas iekšā no apašas, ar kuru tilts stiprinās pie kuzava.kā reali pie viņas tagad tikt klāt un dabūt to ~3cm gabalu ārā? http://www.realoem.lv/picture.php?id=11394&kind=Z&w=600
nr 7.

kā vispār ņem ārā tādas kuras palikušas vītnē iekšā? izurbt?


Ir tāda lieta kā Ekstraktors


aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes.
Urb tik nost.
Offline
ATB
30. Oct 2011, 17:16 #16887

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?
Offline
RolandsK
30. Oct 2011, 17:25 #16888

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...


Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.
Offline
Dzvile
30. Oct 2011, 17:31 #16889

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Oct 2011, 17:25:55 RolandsK rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...


Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.

Tu tur problēmas atradīsi vairāk nekā vajag,ja tas materiāls būs pārāk mīksts,sačakarēsi ātri.Un tas ekstraktors ir konusveidīgs. Parasti viņš sabojā tās skrūves vietu. Ja netiec klāt piemetināt kādu skrūvi galā,tad izurb labāk tai noauztai skrūvei caurumiņu un ieskrūvē iekšā kreiso vītni.Parasti jau tās nolauztās arī vairs nav tik stingras,labi čakarējoties var dabūt ārā.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
agaFU
30. Oct 2011, 17:32 #16890

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

ja paliek mazs gals, piemetini sibu, tad uzgriezni. ja gala nav, ar autogenu uzkarsee( uzmaniigi, neaizdedzini masiinu ) ieurb caurumu, iesit torsiku un skruuvee aaraa.
Offline
uldens1
30. Oct 2011, 17:35 #16891

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


30 Oct 2011, 17:31:10 Dzvile rakstīja:

30 Oct 2011, 17:25:55 RolandsK rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...


Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.

Tu tur problēmas atradīsi vairāk nekā vajag,ja tas materiāls būs pārāk mīksts,sačakarēsi ātri.Un tas ekstraktors ir konusveidīgs. Parasti viņš sabojā tās skrūves vietu. Ja netiec klāt piemetināt kādu skrūvi galā,tad izurb labāk tai noauztai skrūvei caurumiņu un ieskrūvē iekšā kreiso vītni.Parasti jau tās nolauztās arī vairs nav tik stingras,labi čakarējoties var dabūt ārā.
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt
Offline
zusmru
30. Oct 2011, 17:39 #16892

Kopš: 15. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 436

Braucu ar: quattro


30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !
Offline
Dzvile
30. Oct 2011, 17:41 #16893

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Oct 2011, 17:35:11 uldens1 rakstīja:
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt

Nu es esmu iemanījies vēl nolauzt arī tādas,kas ir bijušas pārvilktas un skrūvējot uz aklo otrādāk sajaukt vītni+vēl visādi cirki. Bet pēc viena Vito bloka maiņas pateicoties tam ekstraktoram es turpmāk viņu ļoti atturos lietot.Parasti jau ar MIG tiek klāt lai izmānītu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Arts
30. Oct 2011, 17:45 #16894

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09


30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !




turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai

Kaut kā tā apmēram

Citu būtisku principiālu izmaiņu nav.
Offline
Dzvile
30. Oct 2011, 17:54 #16895

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Oct 2011, 17:45:16 Arts rakstīja:

30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !




turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai

Kaut kā tā apmēram

Citu būtisku principiālu izmaiņu nav.

Droši uzsit vēl reiz sev pa pieri,ja domā,ka tās ir vienīgās atšķirības.

P.S. Tad sanāk pēc Tavas teorijas,ja es savam Volgo noraušu tās turbīnas nost,tad viņam tā kā būtu jāturpina braukt-nu varbūt tik jauda pazudīs bik koe?

Un vispār jautājums bija par ļurbo motoru-no kurienes Tu to kompresoru jau izrāvi?
Tev jau gan jau šķiet,ka turbo kompresora un parastas turbīnas vienīgā šķirba ir tik tā,ka vienu piedzen ar siksnu a otrs pats griežas savā nodabā?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Arts
30. Oct 2011, 18:54 #16896

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Jautajums bija par skrūvju un detaļu metala sastāva atšķirībām vai principiālu shēmu. Ja par materiālu atšķirībām tad bazara nav, ja principiālu uzbūvi butisku atšķirību nav.

Un jā, ja tu savam volgo norausi turbu viņš ies, sūdīgāk nekā identisks atmo, bet ies.
Ar nelielām šļauku un MAP/MAF korekcijām


EDIT- Un vispār turbina, sarunvalodā- ir saisinājums no turbokompresora
Gribi parunāt ar RTU lektoru Šnepu par tehniskajiem terminiem?

[ Šo ziņu laboja Arts, 30 Oct 2011, 19:09:14 ]

Offline
Ri
30. Oct 2011, 19:01 #16897

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


30 Oct 2011, 11:11:21 halloween rakstīja:
Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams?

var mēģināt novirpot bet nekādas garantijas par to cik ilgi tāds izvilks līdz atkal sāks mest, nav
Offline
Mikuzz
30. Oct 2011, 19:02 #16898

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

S.O.S - Kur ir laba uzvalku&vakarkleitu noma/īre?
Offline
7781
30. Oct 2011, 19:08 #16899

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Kas varētu būt par vainu, ka pečkas ventilators nestrādā, bet pieliekot pa taisno no aķīša strādā? Varbūt ir kāds, kas ņemās ar šādām lietām pie kā varētu aizvest sataisīt? E34 bezklimas.
Offline
agaFU
30. Oct 2011, 19:17 #16900

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

liidz pretestiibai straava aiziet?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo