Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Un cik kkm sveces noripojušas? | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| par svecēm arī itkā aizdomājos,tāpēc tās šodien nomainīšu lai uz diagnostiku reg. jau ar jaunām brauktu. | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
15 Apr 2016, 12:10:29 @kexxx rakstīja:
Un cik kkm sveces noripojušas?
tieši tikpat cik sprauslas no pēdējās nomaiņas. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Lūdzu info par gāzes uzstādīšanas iespējām e91 3.0
Ar 190kw motoru
Ar 200kw motoru
1.Var vai nevar uzstādīt
2. Kādas paaudzes iekārta izņemot 4.
3. Cik lielu balonu max var ielikt un vai rezerves riteņa vietā vispār var?
4. Kas vēl man būtu jāzin par šo auto un gāzi.
Būšu ļoti pateicīgs par atbildēm.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"... | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...
HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
15 Apr 2016, 14:37:23 @jim-beam rakstīja:
15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...
HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu...
nu 0.3 mm starpība ir diezgan ievērojama...
EDIT: ja vien tās vecās nebija kkādas irīdija ar speciāli lielāku atstarpi[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Apr 2016, 19:01:54 ] | Offline | | |
mob7 | | Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Kurš var piedāvāt jaunas Barracuda sprauslas par labu ciparu? Vajag sešas | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
17 Apr 2016, 19:41:55 @mob7 rakstīja:
Kurš var piedāvāt jaunas Barracuda sprauslas par labu ciparu? Vajag sešas
Cik vecās nokalpoja? | Offline | | |
mob7 | | Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Nezinu, nopirku ar gāzes iekārtu jau to auto [ Šo ziņu laboja mob7, 17 Apr 2016, 23:11:44 ] | Offline | | |
reNamed | | Kopš: 23. Mar 2016
Ziņojumi: 14
Braucu ar: velosipēdu
| Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes iekārtu, iepriekšējais saimnieks pēc ievešanas Latvijā pirms pusotra gada (~18k km iepriekš) veicis lielo apkopi gāzes iekārtai Agicentrs (tai skaitā reduktora membrānu remontkomplekts) un noņēmis vārstu eļļošanu.
Esmu bijis pie cita gāzinieka tepat Rīgā, kurš pieslēdzoties parādīja, ka ir nenormāli liels spiediens gāzes sistēmā, ja nav braukts uz gāzes - stabili virs 3 Bar. Tukšgaitā pārslēdzot uz gāzes, noslāpst spiediena dēļ. Gāzinieka izskaidrojums bija tāds, ka reduktora membrāna laiž garām un pamazām uzkrājas spiediens. Ieteiktais risinājums - mainīt reduktoru, lai neuzspridzinātu ieplūdes kolektoru pie iedarbināšanas.
Tad nu gribu veikt cross-check ar citiem, jo šis gāzinieks māk runāt, bet nav uzticības, ka līdz galam sajēdz, ko dara. Bija samazinājis gāzes padeves korekciju, kā rezultātā braucot tiku pie kļūdas par pārāk liesu degmaisījumu (LTFT virs 25%). Arī piedāvātā cena par pašu reduktoru (neskaitot darbu) - 120 eur lētais gals un 150 eur par AC STAG 250kW(?) neierakstās normālās cenu robežās.
Vai palielināto spiedienu sistēmā var atrisināt tikai, mainot reduktoru (ņemot vērā, ka jaunas membrānas uzliktas pirms mazāk kā pusotra gada ~18k km)?
Ja jāmaina reduktors, tad kādus aizvietotājreduktorus var likt Prins gāzes iekārtai tā, lai tā strādātu nevainojami, un vai, piemēram, KME Gold ir iespējams likt? Es labāk izvēlos piemaksāt par labu mantu un godprātīgi veiktu darbu, ja cena atbilst kvalitātei un paredzēta ilgtermiņa bezproblēmu lietošanai, bet nav vēlmes pārmaksāt, kad zināms, ka KME Gold reduktors maksā zem 100 eur, bet tiek piedāvāts STAG reduktors, kuram nekur neatrodu, ka vispār būtu 250 kW versija - atrodu tikai 250 Zs versiju.
Var, protams, likt Prins reduktoru, bet tas maksātu vismaz 220 eur bez darba. Esošais skaitās J tipa reduktors. Ja var dabūt labāku price/performance variantu 2x lētāk, un, ja tas neradītu problēmas, tad labāk liktu tādu.
Labprāt pieteiktos pie kāda uz diagnostiku, kuram ir Prins programmatūra un pieredze, lai saprastu, kāds būtu labākais rīcības variants.[ Šo ziņu laboja reNamed, 18 Apr 2016, 17:00:02 ] | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
15 Apr 2016, 18:30:43 @kexxx rakstīja:
15 Apr 2016, 14:37:23 @jim-beam rakstīja:
15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...
HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu...
nu 0.3 mm starpība ir diezgan ievērojama...
EDIT: ja vien tās vecās nebija kkādas irīdija ar speciāli lielāku atstarpi
nu tad tā pabūts pie Kojota. Viss skaidrs gan jau ka sveces varēja nemainīt, bet labāk drusku tomēr palika braukt ar tām jaunajām.
Defekts ir konstatēts, bojāta reduktora mebrāna. Caur kuru sūc papildus gāzi ieplūdes kolektorā... līdz ar ko auto nevella neiet un tērē degvielu...[ Šo ziņu laboja jim-beam, 18 Apr 2016, 17:21:52 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
18 Apr 2016, 16:51:55 @reNamed rakstīja:
Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes iekārtu, iepriekšējais saimnieks pēc ievešanas Latvijā pirms pusotra gada (~18k km iepriekš) veicis lielo apkopi gāzes iekārtai Agicentrs (tai skaitā reduktora membrānu remontkomplekts) un noņēmis vārstu eļļošanu.
Esmu bijis pie cita gāzinieka tepat Rīgā, kurš pieslēdzoties parādīja, ka ir nenormāli liels spiediens gāzes sistēmā, ja nav braukts uz gāzes - stabili virs 3 Bar. Tukšgaitā pārslēdzot uz gāzes, noslāpst spiediena dēļ. Gāzinieka izskaidrojums bija tāds, ka reduktora membrāna laiž garām un pamazām uzkrājas spiediens. Ieteiktais risinājums - mainīt reduktoru, lai neuzspridzinātu ieplūdes kolektoru pie iedarbināšanas.
Tad nu gribu veikt cross-check ar citiem, jo šis gāzinieks māk runāt, bet nav uzticības, ka līdz galam sajēdz, ko dara. Bija samazinājis gāzes padeves korekciju, kā rezultātā braucot tiku pie kļūdas par pārāk liesu degmaisījumu (LTFT virs 25%). Arī piedāvātā cena par pašu reduktoru (neskaitot darbu) - 120 eur lētais gals un 150 eur par AC STAG 250kW(?) neierakstās normālās cenu robežās.
Vai palielināto spiedienu sistēmā var atrisināt tikai, mainot reduktoru (ņemot vērā, ka jaunas membrānas uzliktas pirms mazāk kā pusotra gada ~18k km)?
Ja jāmaina reduktors, tad kādus aizvietotājreduktorus var likt Prins gāzes iekārtai tā, lai tā strādātu nevainojami, un vai, piemēram, KME Gold ir iespējams likt? Es labāk izvēlos piemaksāt par labu mantu un godprātīgi veiktu darbu, ja cena atbilst kvalitātei un paredzēta ilgtermiņa bezproblēmu lietošanai, bet nav vēlmes pārmaksāt, kad zināms, ka KME Gold reduktors maksā zem 100 eur, bet tiek piedāvāts STAG reduktors, kuram nekur neatrodu, ka vispār būtu 250 kW versija - atrodu tikai 250 Zs versiju.
Var, protams, likt Prins reduktoru, bet tas maksātu vismaz 220 eur bez darba. Esošais skaitās J tipa reduktors. Ja var dabūt labāku price/performance variantu 2x lētāk, un, ja tas neradītu problēmas, tad labāk liktu tādu.
Labprāt pieteiktos pie kāda uz diagnostiku, kuram ir Prins programmatūra un pieredze, lai saprastu, kāds būtu labākais rīcības variants.
Prins iekārtas ar to arī atšķiras no visām citām, ka tām spiediens reduktora izejā ap 4 bar un spiediens ir konstants, nevis kā citiem ~1 bar un atkarīgs no kolektora spiediena... dzen pie kāda, kas ar Prins ņemas | Offline | | |
LAKIKS | | Kopš: 27. Jan 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Zirga ratiem
| Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ? [ Šo ziņu laboja LAKIKS, 18 Apr 2016, 20:42:43 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
18 Apr 2016, 20:42:28 @LAKIKS rakstīja:
Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ?
Heinrihaa | Offline | | |
LAKIKS | | Kopš: 27. Jan 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Zirga ratiem
|
18 Apr 2016, 20:46:29 @JDS rakstīja:
18 Apr 2016, 20:42:28 @LAKIKS rakstīja:
Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ?
Heinrihaa
Paldies | Offline | | |
|
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
18 Apr 2016, 16:51:55 @reNamed rakstīja:
Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes....
Domāju, ka jāmaina gāzinieks nevis reduktors
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Wilsons86 | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Suzuki 1490cc DOHC 16v MPFI VVT motors gāzējas ar ceturto paaudzi? | Offline | | |
reNamed | | Kopš: 23. Mar 2016
Ziņojumi: 14
Braucu ar: velosipēdu
|
18 Apr 2016, 17:59:49 @kexxx rakstīja:
Prins iekārtas ar to arī atšķiras no visām citām, ka tām spiediens reduktora izejā ap 4 bar un spiediens ir konstants, nevis kā citiem ~1 bar un atkarīgs no kolektora spiediena... dzen pie kāda, kas ar Prins ņemas
O, interesanti, par vajadzīgo spiedienu! Lieta gan tāda, ka pēc tam, kad pārslēdzas uz gāzi, tad spiedienu tušgaitā rādīja ap 1,5 Bar, ja pareizi atceros (noteikti nebija vairs pie 4 Bar). Ja ir braukts ar gāzi un slēgājas starp režīmiem, tad pārslēdzas nemanot. Ja auksts motors un pārslēdzas uz gāzi, tad tukšgaitā, visticamāk, noslāps. Ja aukstam pārslēgšanās brīdī tiek braukts, tad pārslēgšanos gandrīz nemana (jo lielāki apgriezieni, jo mazāk jūt).
20 Apr 2016, 07:03:00 @Vecais rakstīja:
Domāju, ka jāmaina gāzinieks nevis reduktors
Paldies par apstiprinājumu, tagad esmu uzticamāka gāzinieka meklējumos. Vai ir kādi ieteikumi, neskaitot AGICentrs Liepājā, kas saprot Prins? Varbūt kāds no foruma, vēlams Rīgas apkaimē? Spriežot pēc mājlapas, Vecais arī nodarbojas ar Prins, bet atkal Liepāja [ Šo ziņu laboja reNamed, 20 Apr 2016, 12:18:17 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Pašķirsti tepat pāris lapas atpakaļ bija runas par prins filtriem un apkopēm, bija laikam arī meistari minēti | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|