Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
15. Apr 2016, 12:10 #16801

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Un cik kkm sveces noripojušas?
Offline
jim-beam
15. Apr 2016, 12:12 #16802

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

par svecēm arī itkā aizdomājos,tāpēc tās šodien nomainīšu lai uz diagnostiku reg. jau ar jaunām brauktu.
Offline
jim-beam
15. Apr 2016, 12:13 #16803

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


15 Apr 2016, 12:10:29 @kexxx rakstīja:
Un cik kkm sveces noripojušas?

tieši tikpat cik sprauslas no pēdējās nomaiņas.
Offline
Negantelis
15. Apr 2016, 12:20 #16804

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Lūdzu info par gāzes uzstādīšanas iespējām e91 3.0

Ar 190kw motoru

Ar 200kw motoru

1.Var vai nevar uzstādīt
2. Kādas paaudzes iekārta izņemot 4.
3. Cik lielu balonu max var ielikt un vai rezerves riteņa vietā vispār var?

4. Kas vēl man būtu jāzin par šo auto un gāzi.

Būšu ļoti pateicīgs par atbildēm.
Offline
kexxx
15. Apr 2016, 12:21 #16805

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...
Offline
jim-beam
15. Apr 2016, 14:37 #16806

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...


HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu...
Offline
kexxx
15. Apr 2016, 18:30 #16807

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


15 Apr 2016, 14:37:23 @jim-beam rakstīja:

15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...


HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu...


nu 0.3 mm starpība ir diezgan ievērojama...
EDIT: ja vien tās vecās nebija kkādas irīdija ar speciāli lielāku atstarpi

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Apr 2016, 19:01:54 ]

Offline
mob7
17. Apr 2016, 19:41 #16808

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Kurš var piedāvāt jaunas Barracuda sprauslas par labu ciparu? Vajag sešas
Offline
kexxx
17. Apr 2016, 23:06 #16809

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


17 Apr 2016, 19:41:55 @mob7 rakstīja:
Kurš var piedāvāt jaunas Barracuda sprauslas par labu ciparu? Vajag sešas


Cik vecās nokalpoja?
Offline
mob7
17. Apr 2016, 23:11 #16810

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Nezinu, nopirku ar gāzes iekārtu jau to auto

[ Šo ziņu laboja mob7, 17 Apr 2016, 23:11:44 ]

Offline
reNamed
18. Apr 2016, 16:51 #16811

Kopš: 23. Mar 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: velosipēdu

Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes iekārtu, iepriekšējais saimnieks pēc ievešanas Latvijā pirms pusotra gada (~18k km iepriekš) veicis lielo apkopi gāzes iekārtai Agicentrs (tai skaitā reduktora membrānu remontkomplekts) un noņēmis vārstu eļļošanu.
Esmu bijis pie cita gāzinieka tepat Rīgā, kurš pieslēdzoties parādīja, ka ir nenormāli liels spiediens gāzes sistēmā, ja nav braukts uz gāzes - stabili virs 3 Bar. Tukšgaitā pārslēdzot uz gāzes, noslāpst spiediena dēļ. Gāzinieka izskaidrojums bija tāds, ka reduktora membrāna laiž garām un pamazām uzkrājas spiediens. Ieteiktais risinājums - mainīt reduktoru, lai neuzspridzinātu ieplūdes kolektoru pie iedarbināšanas.
Tad nu gribu veikt cross-check ar citiem, jo šis gāzinieks māk runāt, bet nav uzticības, ka līdz galam sajēdz, ko dara. Bija samazinājis gāzes padeves korekciju, kā rezultātā braucot tiku pie kļūdas par pārāk liesu degmaisījumu (LTFT virs 25%). Arī piedāvātā cena par pašu reduktoru (neskaitot darbu) - 120 eur lētais gals un 150 eur par AC STAG 250kW(?) neierakstās normālās cenu robežās.
Vai palielināto spiedienu sistēmā var atrisināt tikai, mainot reduktoru (ņemot vērā, ka jaunas membrānas uzliktas pirms mazāk kā pusotra gada ~18k km)?
Ja jāmaina reduktors, tad kādus aizvietotājreduktorus var likt Prins gāzes iekārtai tā, lai tā strādātu nevainojami, un vai, piemēram, KME Gold ir iespējams likt? Es labāk izvēlos piemaksāt par labu mantu un godprātīgi veiktu darbu, ja cena atbilst kvalitātei un paredzēta ilgtermiņa bezproblēmu lietošanai, bet nav vēlmes pārmaksāt, kad zināms, ka KME Gold reduktors maksā zem 100 eur, bet tiek piedāvāts STAG reduktors, kuram nekur neatrodu, ka vispār būtu 250 kW versija - atrodu tikai 250 Zs versiju.
Var, protams, likt Prins reduktoru, bet tas maksātu vismaz 220 eur bez darba. Esošais skaitās J tipa reduktors. Ja var dabūt labāku price/performance variantu 2x lētāk, un, ja tas neradītu problēmas, tad labāk liktu tādu.
Labprāt pieteiktos pie kāda uz diagnostiku, kuram ir Prins programmatūra un pieredze, lai saprastu, kāds būtu labākais rīcības variants.

[ Šo ziņu laboja reNamed, 18 Apr 2016, 17:00:02 ]

Offline
jim-beam
18. Apr 2016, 17:21 #16812

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


15 Apr 2016, 18:30:43 @kexxx rakstīja:

15 Apr 2016, 14:37:23 @jim-beam rakstīja:

15 Apr 2016, 12:21:59 @kexxx rakstīja:
Man Denso IK-20 irīdija viena svece pēc 8kkm atņirdzās, uzliku jaunu, redzēs, kas ar pārējām būs. Turbo volgo, pēc kataloga ar nāk irīdija, tāpēc arī liku šīs, nevis "parastās"...


HVZ par tām svecēm paskatījos kādas stāv iekšā. ir BOSCH kautkādas Ytritium +, šoreiz paņēmu Duble Platinium. Savukārt atstarpe starp elektrodiem atšķiras vecajām ir 1.0mm, jaunajām ir 0.7mm. Tad jau droši ka tās vecās ir nobraukušas savu...


nu 0.3 mm starpība ir diezgan ievērojama...
EDIT: ja vien tās vecās nebija kkādas irīdija ar speciāli lielāku atstarpi


nu tad tā pabūts pie Kojota. Viss skaidrs gan jau ka sveces varēja nemainīt, bet labāk drusku tomēr palika braukt ar tām jaunajām.
Defekts ir konstatēts, bojāta reduktora mebrāna. Caur kuru sūc papildus gāzi ieplūdes kolektorā... līdz ar ko auto nevella neiet un tērē degvielu...

[ Šo ziņu laboja jim-beam, 18 Apr 2016, 17:21:52 ]

Offline
kexxx
18. Apr 2016, 17:59 #16813

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


18 Apr 2016, 16:51:55 @reNamed rakstīja:
Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes iekārtu, iepriekšējais saimnieks pēc ievešanas Latvijā pirms pusotra gada (~18k km iepriekš) veicis lielo apkopi gāzes iekārtai Agicentrs (tai skaitā reduktora membrānu remontkomplekts) un noņēmis vārstu eļļošanu.
Esmu bijis pie cita gāzinieka tepat Rīgā, kurš pieslēdzoties parādīja, ka ir nenormāli liels spiediens gāzes sistēmā, ja nav braukts uz gāzes - stabili virs 3 Bar. Tukšgaitā pārslēdzot uz gāzes, noslāpst spiediena dēļ. Gāzinieka izskaidrojums bija tāds, ka reduktora membrāna laiž garām un pamazām uzkrājas spiediens. Ieteiktais risinājums - mainīt reduktoru, lai neuzspridzinātu ieplūdes kolektoru pie iedarbināšanas.
Tad nu gribu veikt cross-check ar citiem, jo šis gāzinieks māk runāt, bet nav uzticības, ka līdz galam sajēdz, ko dara. Bija samazinājis gāzes padeves korekciju, kā rezultātā braucot tiku pie kļūdas par pārāk liesu degmaisījumu (LTFT virs 25%). Arī piedāvātā cena par pašu reduktoru (neskaitot darbu) - 120 eur lētais gals un 150 eur par AC STAG 250kW(?) neierakstās normālās cenu robežās.
Vai palielināto spiedienu sistēmā var atrisināt tikai, mainot reduktoru (ņemot vērā, ka jaunas membrānas uzliktas pirms mazāk kā pusotra gada ~18k km)?
Ja jāmaina reduktors, tad kādus aizvietotājreduktorus var likt Prins gāzes iekārtai tā, lai tā strādātu nevainojami, un vai, piemēram, KME Gold ir iespējams likt? Es labāk izvēlos piemaksāt par labu mantu un godprātīgi veiktu darbu, ja cena atbilst kvalitātei un paredzēta ilgtermiņa bezproblēmu lietošanai, bet nav vēlmes pārmaksāt, kad zināms, ka KME Gold reduktors maksā zem 100 eur, bet tiek piedāvāts STAG reduktors, kuram nekur neatrodu, ka vispār būtu 250 kW versija - atrodu tikai 250 Zs versiju.
Var, protams, likt Prins reduktoru, bet tas maksātu vismaz 220 eur bez darba. Esošais skaitās J tipa reduktors. Ja var dabūt labāku price/performance variantu 2x lētāk, un, ja tas neradītu problēmas, tad labāk liktu tādu.
Labprāt pieteiktos pie kāda uz diagnostiku, kuram ir Prins programmatūra un pieredze, lai saprastu, kāds būtu labākais rīcības variants.

Prins iekārtas ar to arī atšķiras no visām citām, ka tām spiediens reduktora izejā ap 4 bar un spiediens ir konstants, nevis kā citiem ~1 bar un atkarīgs no kolektora spiediena... dzen pie kāda, kas ar Prins ņemas
Offline
LAKIKS
18. Apr 2016, 20:42 #16814

Kopš: 27. Jan 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Zirga ratiem

Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ?

[ Šo ziņu laboja LAKIKS, 18 Apr 2016, 20:42:43 ]

Offline
JDS
18. Apr 2016, 20:46 #16815

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Apr 2016, 20:42:28 @LAKIKS rakstīja:
Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ?

Heinrihaa
Offline
LAKIKS
18. Apr 2016, 22:01 #16816

Kopš: 27. Jan 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Zirga ratiem


18 Apr 2016, 20:46:29 @JDS rakstīja:

18 Apr 2016, 20:42:28 @LAKIKS rakstīja:
Intrese kura kantori var nopirkt gazes iekartai sprauslas ?

Heinrihaa

Paldies
Offline
Vecais
20. Apr 2016, 07:03 #16817

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


18 Apr 2016, 16:51:55 @reNamed rakstīja:
Stāsts sekojošs: ir Volvo V70XC ar 2.4T motoru (147kW) ar Prins gāzes....

Domāju, ka jāmaina gāzinieks nevis reduktors

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Wilsons86
20. Apr 2016, 10:30 #16818

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Suzuki 1490cc DOHC 16v MPFI VVT motors gāzējas ar ceturto paaudzi?
Offline
reNamed
20. Apr 2016, 12:13 #16819

Kopš: 23. Mar 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: velosipēdu


18 Apr 2016, 17:59:49 @kexxx rakstīja:
Prins iekārtas ar to arī atšķiras no visām citām, ka tām spiediens reduktora izejā ap 4 bar un spiediens ir konstants, nevis kā citiem ~1 bar un atkarīgs no kolektora spiediena... dzen pie kāda, kas ar Prins ņemas

O, interesanti, par vajadzīgo spiedienu! Lieta gan tāda, ka pēc tam, kad pārslēdzas uz gāzi, tad spiedienu tušgaitā rādīja ap 1,5 Bar, ja pareizi atceros (noteikti nebija vairs pie 4 Bar). Ja ir braukts ar gāzi un slēgājas starp režīmiem, tad pārslēdzas nemanot. Ja auksts motors un pārslēdzas uz gāzi, tad tukšgaitā, visticamāk, noslāps. Ja aukstam pārslēgšanās brīdī tiek braukts, tad pārslēgšanos gandrīz nemana (jo lielāki apgriezieni, jo mazāk jūt).

20 Apr 2016, 07:03:00 @Vecais rakstīja:
Domāju, ka jāmaina gāzinieks nevis reduktors

Paldies par apstiprinājumu, tagad esmu uzticamāka gāzinieka meklējumos. Vai ir kādi ieteikumi, neskaitot AGICentrs Liepājā, kas saprot Prins? Varbūt kāds no foruma, vēlams Rīgas apkaimē? Spriežot pēc mājlapas, Vecais arī nodarbojas ar Prins, bet atkal Liepāja

[ Šo ziņu laboja reNamed, 20 Apr 2016, 12:18:17 ]

Offline
kexxx
20. Apr 2016, 12:16 #16820

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Pašķirsti tepat pāris lapas atpakaļ bija runas par prins filtriem un apkopēm, bija laikam arī meistari minēti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo