Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
ervuha | 05. May 2017, 15:54 |
#1681
|
| Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
|
28 Apr 2017, 10:07:16 @meija rakstīja:
28 Apr 2017, 07:27:01 @ervuha rakstīja:
Lai skan fanfaras, KS 281, tagad tikai jāaizbrauc pakaļ. Beidzot.
Gaidām pirmās bildes un review
Pirmie 150km jau noripināti. Pagaidām iespaidi ļoti pozitīvi. Lai arī būda lielākā no visām škodām, dzinējs ir diezgan atsaucīgs. Varēja gan būt nedaudz klusāks, bet pie tā pierod. Gaita ļoti laba, nav par mīkstu un nav arī dikti ciets. Patēriņš uz šosejas kruīzā turot 100km/h ap 5.5l, bet reālo jau manīs regulāri braukājot. Ir arī caurums priekš AdBlue piedevas, kuras izmantošana sagādā vairāk galvassāpju nekā prieka. Kā jau škodai, nedaudz salonā sit cauri plastmasa lētumu, bet to apsplāpē citi sīkumi, par kuriem var papriecāties kā mazs bērns par konfekti. Salons toties ļoti plašs un diezgan ērts. Aizmugurējā krēslu rinda atsevišķi bīdāma. Tika pabraukts arī ar pilnu auto kārtīgiem latviešiem un sūdzības netika uzklausītas. Visiem pietika vietas gan plecos, gan kājām. Nezinu gan kā būtu 7 vietīgai versijai, jo bagāžnieks ir tieši tik liels, cik vēlējāmies. Vienīgi jāņem vērā, ka zapaskas dēļ, kura atrodas salonā, bagūža grīda ir piepacelta uz augšu. 7v versijai, pieņemu, ka ritenis noteikti būs zem auto. Panelis ir interesants, ekrāns liels, tiesa gan pats interfeiss nu ir tik ļoti piesātināts ar visādiem nevajadzīgiem navarotiem, ka viegli apmaldīties. Mūzika pieņemama, priecē arī tas, ka var pieslēgt praktiski visu (usb, aux, sd). Un vai nu esmu lohs vai tam auto nav kur iebāzt diskus. Plusiņš arī par Eiropas kartēm, viss detalizēti pasniegts, arī izskatās labi uz ekrāna. Manai versijai ir arī SIM kartes slots un līdz ar to arī interneta atbalsts, cik nu viņi ir devuši iespējas viņu izmantot... Par tiem sīkumiem, kuri priecē. Nezinu, kā citām jaunajām škodām, bet šim pa perimetru kā S klases mersim iet papildus led salona apgaismojums, kuram krāsu gamma kā varavīksnei un ja labi grib, diskotēku arī var uztaisīt. Cepums VAG grupai. Kopumā visapkārt pietiekoši daudz visādu kabatiņu un nodalījumu. Gan krūzītes kur nolikt, gan brilles kur nobāzt. Laba štelle tas telefona lādētājs, tik varēja ņiprāk lādēt. Rūpnīcas logu tonējums ir smieklīgs. Uz to noteikti nav vērts tērēt naudu pasūtot auto. Visticamāk, ka tiks pārtonēts. Tā vietā labāk āķi paņemt. Un automātiskais tālo gaismu asistents gan tufta. Pus ceļu naktī braucot man nekas nesanāca un tad pēkšņi aizgāja. Un nākamajā vakarā atkal vairs nekā. Iespējams, ka vienkārši manuālis jāpastudē par šo tēmu. Pagaidām tas arī viss. Cerams, ka auto kalpos labi un kā sava modeļa pionieris, problēmas nesagādās. Latvijā izdoti lietošanā pagaidām esot ap 30 šo auto. Pirmā apkope pēc 15tk km un tad arī skatīsimies, ko viedie teiks. Bildes no saņemšanas brīža var aplūkot šeit - https://failiem.lv/u/v6ttzppt[ Šo ziņu laboja ervuha, 05 May 2017, 15:56:14 ] | Offline | | |
karlsonss | 05. May 2017, 16:06 |
#1682
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Tas ir kkaads skodas tiguans vai nabago lauzhu q7?
Skodakaa parasti kvadratiš praktiš gut | Offline | | |
shmurger | 05. May 2017, 18:17 |
#1683
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Visvairāk no tā defektu saraksta patika tictac kārbiņa panelī. | Offline | | |
FR888 | 05. May 2017, 19:24 |
#1684
|
| Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| sitais jau izskatas pec masinas beidzot.
tikai ellu neaizmirsti kaut kad driz nomainit jo taa pirmaa ellas maina pec 30 tkm ir huina.[ Šo ziņu laboja FR888, 05 May 2017, 19:27:22 ] | Offline | | |
Murphy | 05. May 2017, 20:16 |
#1685
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
28 Apr 2017, 08:42:50 @cipargalva rakstīja:
Pasāts B8 45k apkope. Pakaļējie bremžu kluči jau jāmaina. Dīleris atrunājās, ka tas izteikti mašīnām ar auto hold funkciju.
Kā arī nu jau grab un krakšķ salons. Pirms 20k nomainītā dsg vēl iet
Pirks no dīlera stoka vai pasūtīts?
Man arī gads jau apkārt un nākamnedēļ uz 45k apkopi.
Nekas negrab, nekas nečīkst, apmierināts kā zilonis ā nē, tomēr pa bedraino pleskaveni grab blakussēdētāja pagalvis, kad neviens tur nesēž. Dīleris raustija plecus, mēģināju likt mīkstumus pa vidu - tāpat nepalīdz
auto hold'u lietoju, aktīvo kruīzu arī visu laiku, bet kluči vēl dzīvi
Pie 5k nobraukuma uzliku sēdinātās atsperes un R19, izskatās ka oriģinālie amīši iet uz beigām, likt jaunus tādus pašus laikam nav jēgas, jāskatās kaut ko priekš sēdinātām atsperēm.
Citādi sūdzību nekādu, tik vien kā ziemā nogļukoja temperatūras datčiks un tagad konstanti rāda 3 grādus mazāku temperatūru | Offline | | |
kritins79 | 05. May 2017, 20:20 |
#1686
|
| Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| nu nezin.mums maina pa 40k un nekada vaina jau 370k km,pat dpf vieta | Offline | | |
ATB | 05. May 2017, 20:35 |
#1687
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
05 May 2017, 18:17:32 @shmurger rakstīja:
Visvairāk no tā defektu saraksta patika tictac kārbiņa panelī.
| Offline | | |
ATB | 05. May 2017, 20:38 |
#1688
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Uz cik pakām tas kodiaq nostājas? | Offline | | |
|
depo | 05. May 2017, 20:39 |
#1689
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Pie 30 kilo ar sakariigu komplektaaciju | Offline | | |
protams | 05. May 2017, 21:13 |
#1690
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5655
Braucu ar: null ziiben
| Par 30k pat normals Yeti nesanak, Kodiaq gan jau visi 45k.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
KF | 05. May 2017, 21:18 |
#1691
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
05 May 2017, 20:39:43 @depo rakstīja:
Pie 30 kilo ar sakariigu komplektaaciju
Nu huzin... tad vienīgi bez PVN un ar atlaidēm... | Offline | | |
smudo | 05. May 2017, 21:35 |
#1692
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
05 May 2017, 20:16:16 @Murphy rakstīja:
Pie 5k nobraukuma uzliku sēdinātās atsperes un R19, izskatās ka oriģinālie amīši iet uz beigām, likt jaunus tādus pašus laikam nav jēgas, jāskatās kaut ko priekš sēdinātām atsperēm.
Es pie 10k/km CC uzliku Eibach arsperes (-25 prieksa un 20mm aizmugure) un OEM amjus nomainiju pret Bilstein B6. Esmu nobraucis 55k km kops mainas amortizatoriem viss OK, bet ta ka auto nakammenes tirgosu nost, tad rit liksu atpakal OEM amjus, jo tomer B6 der tikai labiem celiem, nevis Rigas bedrem, savukart pa sliktu zemes celu tads auto vispar nav braucams labaks variants ir labi coiliver ar regulejamiem amortizatoriem, kas maksa sakot no 1,5k EUR, vai ari ik pec 50 -100k mainit OEM garuma amjus. Vel variants ir OEM sedinajums, kas parasti ir pieejms 10-30mm diapazona. Cik liels sedinajums ir Tava gadijuma?
| Offline | | |
depo | 05. May 2017, 21:43 |
#1693
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
05 May 2017, 21:13:39 @protams rakstīja:
Par 30k pat normals Yeti nesanak, Kodiaq gan jau visi 45k.
Viens kas pasuutiija, te nesen bija uzrakstiijis kaadu komplektaacij un pa kaadu summu. Tiiri neko pa 30 eiro bija. | Offline | | |
ervuha | 05. May 2017, 22:06 |
#1694
|
| Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
|
12 Mar 2017, 01:14:45 @ervuha rakstīja:
2.0TDI 150zs 4x4 7 pārnesumu DSG. Komplektācija normāla, nav nekas mega. Vienīgi pārdomas par pilno ādas salonu. Sanāca paņemt pusādas, bet tikai tāpēc, ka par pilno prasa kosmosu. Neskaitot to, tā pat ir kameras, front un city asistents, el. bagūzis, tonēti logi, led lukturi abos galos, bi-xenons, adaptīvais kruīzs, automātiski on/off tālās gaismas, maināms led apgaismojums salonā pa perimetru (10 krāsas, varbūt uz īsu brīdi sajutīšos kā S klasē ), lielais navi ar telefonu, start/stop, keyless, coming home/leaving home, slikto ceļu pakete. Tās interesantākās lietas. Cena ar atlaidi bez PVN ap 28k€. Ja viss ir tā kā tiek pasniegts, tad pa to naudu dabūt kko līdzīgu "džipveidīgam" auto būs diezgan ok.
| Offline | | |
viesulis | 05. May 2017, 22:56 |
#1695
|
| Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Ir Yetijs 2.0 tdi 110 zs, 5 kpp.
Ar R17 nežēlīgi rati, sievietes izsaka komplimentus, ka ļoti jauka mašīna
Komplektācija vidēji normāla, ar klimu, padlakoķniku, maxi dotu.
Galvenais, ka ieiet rati aizmugurē.
Jauda ok, nekas mega, patēriņš gaužām smieklīgs.
Tagad jamos pakaļ met. | Offline | | |
Murphy | 05. May 2017, 23:10 |
#1696
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
05 May 2017, 21:35:46 @smudo rakstīja:
05 May 2017, 20:16:16 @Murphy rakstīja:
Pie 5k nobraukuma uzliku sēdinātās atsperes un R19, izskatās ka oriģinālie amīši iet uz beigām, likt jaunus tādus pašus laikam nav jēgas, jāskatās kaut ko priekš sēdinātām atsperēm.
Es pie 10k/km CC uzliku Eibach arsperes (-25 prieksa un 20mm aizmugure) un OEM amjus nomainiju pret Bilstein B6. Esmu nobraucis 55k km kops mainas amortizatoriem viss OK, bet ta ka auto nakammenes tirgosu nost, tad rit liksu atpakal OEM amjus, jo tomer B6 der tikai labiem celiem, nevis Rigas bedrem, savukart pa sliktu zemes celu tads auto vispar nav braucams labaks variants ir labi coiliver ar regulejamiem amortizatoriem, kas maksa sakot no 1,5k EUR, vai ari ik pec 50 -100k mainit OEM garuma amjus. Vel variants ir OEM sedinajums, kas parasti ir pieejms 10-30mm diapazona. Cik liels sedinajums ir Tava gadijuma?
Kaut kāds Eibach Pro kits bija, itkā 35mm priekša un 30mm aizmugure.
Problēma ar oriģinālajiem ir tā ka gājiens pārāk garš un mēdz būt situācijas kad nepatīkami uzšūpo. Par Bilstein kā reizi domāju | Offline | | |
|
karlsonss | 05. May 2017, 23:23 |
#1697
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
05 May 2017, 19:32:38 @koderis rakstīja:
+1
30k km eļļas maina ir dīleru izdomāts daunisms. pirms apkopes vidējais patēriņš bija 8,5L(90% pilsēta 10% ārpus), tagad 6,6... cēliens arī cits.
p.s.
man pirmā apkope(un eļļas maiņa) bija uz 5k, pēc tam uz 26k, 20 starpā... un jau pietiek
var jau mainiit peec 8k | Offline | | |
Mizx | 05. May 2017, 23:33 |
#1698
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
05 May 2017, 23:16:09 @menusource rakstīja:
Bija man reiz nullīte Lexus IS, atceros, ka garantijas laikā drīz vien pēc Vācijas bāņa nosprāga gan turbīna, gan pēc laika sūknis. Bet nu slodzē es torreiz normāli iedevu, principā tur bija visu laiku pēc iespējas pedal to metal, hvz kā vāciešiem tur tās mašīnas, jo viņiem tā ir ikdiena.
Mazie (2 litri) kompresori jau nemaz nav domāti psatāvīgai slodzei, vācieši ar tiem nemaz tā pa bāņiem nemauc. No 200 km/h visu nosaka tilpums, ja mazo kompresoru žmiedz tādos ātrumos, tad tos tiešām jāmaina. Normāls nolietojums. | Offline | | |
menusource | 05. May 2017, 23:36 |
#1699
|
| Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
|
05 May 2017, 23:33:46 @Mizx rakstīja:
05 May 2017, 23:16:09 @menusource rakstīja:
Bija man reiz nullīte Lexus IS, atceros, ka garantijas laikā drīz vien pēc Vācijas bāņa nosprāga gan turbīna, gan pēc laika sūknis. Bet nu slodzē es torreiz normāli iedevu, principā tur bija visu laiku pēc iespējas pedal to metal, hvz kā vāciešiem tur tās mašīnas, jo viņiem tā ir ikdiena.
Mazie (2 litri) kompresori jau nemaz nav domāti psatāvīgai slodzei, vācieši ar tiem nemaz tā pa bāņiem nemauc. No 200 km/h visu nosaka tilpums, ja mazo kompresoru žmiedz tādos ātrumos, tad tos tiešām jāmaina. Normāls nolietojums.
nu nez, es uzskatu, ja braucu ar mašīnu kurai 10k noskrējiens bija, tad viņai vajadzēja izturēt tās dažas stundas slodzē, nevis cauri lietuvai jau ar eglīti panelī | Offline | | |
smudo | 06. May 2017, 07:41 |
#1700
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
05 May 2017, 23:10:37 @Murphy rakstīja:
05 May 2017, 21:35:46 @smudo rakstīja:
Kaut kāds Eibach Pro kits bija, itkā 35mm priekša un 30mm aizmugure.
Problēma ar oriģinālajiem ir tā ka gājiens pārāk garš un mēdz būt situācijas kad nepatīkami uzšūpo. Par Bilstein kā reizi domāju
Man tas pats Eibach Pro Kit. CC OEM izpildijuma ir 10mm zemakas atsperes, tadel ari CC nesank tik liels sedinjums, bet OEM amji gan jau tie pasi, kas Passat. Esi gatavs, ka Bilstein B6 gazes amortizatori uz sliktiem celiem bus nekomfortabli, jo vini nepaspej nostradat uz asam un mazam bedrem, bet pa labiem celiem ir bauda braukt, jo auto tada kombinacija ir loti stabils. Ja velies sakuma pameginat, varu notirgot savus lietotos Bilstein, kas sodien tiks samainiti uz OEM pirms auto tirgosanas (lai pircejam nav soks, kadel auto tik ciets ja bus parak nekomfortabli, tad busi ietupijis naudu. Citadi tie amji ir gruti nokaujami salidzinajuma ar OEM. Ja ineterse, tad PM.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|