Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | 12. Aug 2015, 11:33 |
#1681
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Ko tantes runā nelasīju, bet kāds problēmas var rasties? |
Offline | |
|
josi | 12. Aug 2015, 11:35 |
#1682
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Lūk citāts no TIS:
Why register the battery replacement?
After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' must be run. The registration of the battery replacement is required to inform the power management (software in engine electronics and intelligent battery sensor) that a new battery was installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly and can lead to functions being limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced, for example.
Register battery replacement
A service function informs the power management in the DME/DDE of a battery exchange. The following operations are performed:
- The current kilometre reading is stored for the battery replacement.
- The stored measured values (battery charge statuses, current, voltage, temperature, etc.) are deleted.
- The power management is initialised.
Replacing the battery: other battery capacity or AGM battery
As the battery depends on the engine ands options fitted, the following information is coded in the CAS:
- Battery capacity (for example 90 Ah)
- Battery type: AGM battery or normal lead-acid battery.
For a battery replacement, the standard installed battery capacity may be used as standard. When installing a battery with a higher or lower capacity or when installing an AGM battery instead of a normal lead-acid battery, the CAS must therefore be reencoded using ISTA/P:
- With ISTA/P, run the retrofit ”Battery” (select battery capacity of the fitted battery).
- Register additional battery replacements with the corresponding service function.
|
Offline | |
|
HiJaCKeR | 12. Aug 2015, 11:50 |
#1683
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Cik saprotu, tas viss programmiski ātrāk slēgs nost pateretājus, radio, apgaismojumu u.t.t., ja dzinējs būs izslēgts, softs sarēķinās, ka akumulators ir vecss, bet patiesībā ir nomainīts akumulators. Varbūt kaut kad vajadzēs piekodēt. |
Offline | |
|
GS | 13. Aug 2015, 10:28 |
#1684
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| E90/E91 ar CCC alumīnija salona apdare 25 euro
Stāvoklis vidējs, ir sādi tādi skrāpējumi.
(bilde zagta)
PM[ Šo ziņu laboja GS, 13 Aug 2015, 10:29:48 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
DOPING | 16. Aug 2015, 11:40 |
#1685
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
|
05 Aug 2015, 12:47:25 Hi-Jacker rakstīja:
05 Aug 2015, 10:42:26 DOPING rakstīja:
05 Aug 2015, 09:08:13 M3R rakstīja:
05 Aug 2015, 00:03:02 DOPING rakstīja:
Degviela līmeņa rādītājs visu laikai rāda ar pāris iedaļu nobīdi pa kreisi.
Kādam ir bijis kas līdzīgs? Vienkārši visu atskrūvēt un to adatiņu noņemt un pārlikt uz pareizo pozīciju sanāks?
Vai arī tas darās caur kompi?
un kad pielej pilnu baku?
Pielejot pilnu, kad atšauj pistole rāda tieši to pašu, tās 3 iedaļas zem maximuma!
Kad maz degvielas bultiņa jau aiziet zem 0, bet borta kompis rāda, ka degviela pietiks 130km...
Melo tikai bultiņa, pārējais viss tiek rēķināts pareizi.
Vai izjaucot to paneli, es varēšu to bultiņu ar rokām nospraust nost no asītes un tad uzspraust atpakaļ pareizajā pozīcijā?
varbūt tur var veikt kalibrāciju, jautā autoelekriķim
Viss atrisinājās pavisam vienkārši: atskrūvēju divus torxus, kas notur paneli, izvilku paneli, tad 6 klipšus atvēru panelim un ar roku pabīdīju to bultiņu uz 0 pozīciju
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
DOPING | 16. Aug 2015, 11:55 |
#1686
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Variet piedāvāt melnos griestus bez lūkas, grīdu, paneli, durvju apšuvumus, utt, lai pārietu uz melno krāsu un tiktu vaļā no tā penšu stila...
[ Šo ziņu laboja DOPING, 22 Oct 2015, 20:59:48 ]
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
Murphy | 16. Aug 2015, 12:54 |
#1687
|
|
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| individual lt edišen |
Offline | |
|
AV | 16. Aug 2015, 14:35 |
#1688
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Jaa, esosa kombinacija izskatas, eee.. SPECIGI! |
Offline | |
|
|
_Eddy_ | 16. Aug 2015, 18:36 |
#1689
|
|
Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Kaada ir motivaacija nopirkt auto ar interjeru, kas galiigi nepatiik? Tieshaam viss paareejais ir tik wooow, ka uz interjeru piever acis? |
Offline | |
|
Dzega | 16. Aug 2015, 19:03 |
#1690
|
|
Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| Vajag abšivkām vidus tumšus un būs gandrīz kā volgo
|
Offline | |
|
Cherbikoff | 16. Aug 2015, 19:13 |
#1691
|
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
16 Aug 2015, 18:36:54 _Eddy_ rakstīja:
Kaada ir motivaacija nopirkt auto ar interjeru, kas galiigi nepatiik? Tieshaam viss paareejais ir tik wooow, ka uz interjeru piever acis?
cena? |
Offline | |
|
vespa | 19. Aug 2015, 12:53 |
#1692
|
|
Kopš: 23. Jun 2010
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
| Vajag lukturu apmazgāšanas sprauslu, strādājošu, 1 gab. Der no E9x, pēc realoem der arī no LCI modeļiem. PM.
|
Offline | |
|
Jods | 19. Aug 2015, 20:56 |
#1693
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
| Nopirkšu e91 kovrikus, vēlams gumijas. |
Offline | |
|
Cherbikoff | 19. Aug 2015, 22:24 |
#1694
|
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| Labprāt nopirkšu LCI halogen lukturus. |
Offline | |
|
Puce | 20. Aug 2015, 13:30 |
#1695
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Mani savukārt interesē, vai var ieprogrammēt, lai automātiskie iedegas gabarīti kopā ar miglām.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
waldmenz | 20. Aug 2015, 14:42 |
#1696
|
|
Kopš: 07. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: M, S13
|
16 Jul 2015, 18:34:48 waldmenz rakstīja:
V-Maxx Atsperes priekš:
E91 3 Touring 325i / 330i / 316D / 318D / 320D
30/25 sēdinājums, jaunas.
129Euro
Bilde ieskatam:
PM
Super mega akcijas CEENA 100Euro |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | 20. Aug 2015, 18:51 |
#1697
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Aug 2015, 13:30:37 Puce rakstīja:
Mani savukārt interesē, vai var ieprogrammēt, lai automātiskie iedegas gabarīti kopā ar miglām.
man šeit atbildēja, ka feislifta modelim var, bet pre-fl nevar |
Offline | |
|
josi | 20. Aug 2015, 22:27 |
#1698
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
20 Aug 2015, 10:43:05 Erviins rakstīja:
Kāds var izskaidrot ar ko atšķiras "Automatic light" un parasto tuvo gaismu slēdzis, ja nav angel eyes un xenon, bet parastais lukturis? Un, ko šādā gadījumā nozīmē Daytime (dienas gaismu) ieslēgšana/izslēgšana caur iDrive?
"Auto" režīmā tuvajām gaismām būtu jāieslēdzas no lietus/gaismas sensora atbilstoši apgaismojumam. Ja tās deg visu laiku, tad vai nu sensora jutība ir noregulēta pārāk zema, vai arī to vienkārši ir jāpārkalibrē.
Rezultāts Daytime gaismu slēgšanai caur iDrive ir atkarīgs no tā, kā ir saprogrammēts FRM modulis. Pirms-feislifta auto var tikai saprogrammēt vai nu neko (kā pašlaik), vai arī lai tālie degtu uz puskvēli.
|
Offline | |
|
josi | 21. Aug 2015, 07:38 |
#1699
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Jā, saulainā dienā "Auto" rezīmā tuvājām gaismām nebūtu jādeg, to vietā degtu tas, kas ir saprogrammēts kā daytime gaismas, šajā gadījumā - nekas vai tālie uz puskvēli. Ja nomaina FRM moduli uz jaunāku FRM2/FRM3 kā faceliftā, tad var saprogrammēt arī citus DRL variantus, piemēram, gabarīti+miglas.
|
Offline | |
|
krabix | 23. Aug 2015, 17:33 |
#1700
|
|
Kopš: 21. Jul 2015
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| sveiki!
problēma - nelec ar pirmo!
2005.g., 2.0 benzīns, automāts!
ar pirmo nepielec, ar otro mēginājumu uzreiz no pus apgrieziena!
akkjis galiigi jauns! pirms kljuuda taada nebija, tika mainiita ellja, jauni filtri un ieliktas jaunas sveces!
tagad kaf kljuuda, nomainīju klokjenes datčiku( vieniigi gan lietots ) bet bez izmainjaam!
ir arī reizēm ka lec ar pirmo!
vēl brīvgaitā kad paver kapotu pie rūkšanas var dzirdeet reizēm tādus kā krakškjus kolektora rajonā!
sūds jau būtu ka ar otro, bet pēc pirmās darbināšanas uzmet kljuudas, kas neljauj braukt aatrāk par 60!!
palīdziet lūdzu! |
Offline | |
|