Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
12. Aug 2015, 11:33 #1681

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Ko tantes runā nelasīju, bet kāds problēmas var rasties?
Offline
josi
12. Aug 2015, 11:35 #1682

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Lūk citāts no TIS:

Why register the battery replacement?

After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' must be run. The registration of the battery replacement is required to inform the power management (software in engine electronics and intelligent battery sensor) that a new battery was installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly and can lead to functions being limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced, for example.

Register battery replacement

A service function informs the power management in the DME/DDE of a battery exchange. The following operations are performed:
- The current kilometre reading is stored for the battery replacement.
- The stored measured values (battery charge statuses, current, voltage, temperature, etc.) are deleted.
- The power management is initialised.

Replacing the battery: other battery capacity or AGM battery

As the battery depends on the engine ands options fitted, the following information is coded in the CAS:
- Battery capacity (for example 90 Ah)
- Battery type: AGM battery or normal lead-acid battery.

For a battery replacement, the standard installed battery capacity may be used as standard. When installing a battery with a higher or lower capacity or when installing an AGM battery instead of a normal lead-acid battery, the CAS must therefore be reencoded using ISTA/P:
- With ISTA/P, run the retrofit ”Battery” (select battery capacity of the fitted battery).
- Register additional battery replacements with the corresponding service function.
Offline
HiJaCKeR
12. Aug 2015, 11:50 #1683

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Cik saprotu, tas viss programmiski ātrāk slēgs nost pateretājus, radio, apgaismojumu u.t.t., ja dzinējs būs izslēgts, softs sarēķinās, ka akumulators ir vecss, bet patiesībā ir nomainīts akumulators. Varbūt kaut kad vajadzēs piekodēt.
Offline
GS
13. Aug 2015, 10:28 #1684

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

E90/E91 ar CCC alumīnija salona apdare 25 euro
Stāvoklis vidējs, ir sādi tādi skrāpējumi.

(bilde zagta)

PM

[ Šo ziņu laboja GS, 13 Aug 2015, 10:29:48 ]



-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
DOPING
16. Aug 2015, 11:40 #1685

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


05 Aug 2015, 12:47:25 Hi-Jacker rakstīja:

05 Aug 2015, 10:42:26 DOPING rakstīja:

05 Aug 2015, 09:08:13 M3R rakstīja:

05 Aug 2015, 00:03:02 DOPING rakstīja:
Degviela līmeņa rādītājs visu laikai rāda ar pāris iedaļu nobīdi pa kreisi.

Kādam ir bijis kas līdzīgs? Vienkārši visu atskrūvēt un to adatiņu noņemt un pārlikt uz pareizo pozīciju sanāks?

Vai arī tas darās caur kompi?



un kad pielej pilnu baku?

Pielejot pilnu, kad atšauj pistole rāda tieši to pašu, tās 3 iedaļas zem maximuma!

Kad maz degvielas bultiņa jau aiziet zem 0, bet borta kompis rāda, ka degviela pietiks 130km...
Melo tikai bultiņa, pārējais viss tiek rēķināts pareizi.

Vai izjaucot to paneli, es varēšu to bultiņu ar rokām nospraust nost no asītes un tad uzspraust atpakaļ pareizajā pozīcijā?

varbūt tur var veikt kalibrāciju, jautā autoelekriķim


Viss atrisinājās pavisam vienkārši: atskrūvēju divus torxus, kas notur paneli, izvilku paneli, tad 6 klipšus atvēru panelim un ar roku pabīdīju to bultiņu uz 0 pozīciju


-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
DOPING
16. Aug 2015, 11:55 #1686

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Variet piedāvāt melnos griestus bez lūkas, grīdu, paneli, durvju apšuvumus, utt, lai pārietu uz melno krāsu un tiktu vaļā no tā penšu stila...

[ Šo ziņu laboja DOPING, 22 Oct 2015, 20:59:48 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Murphy
16. Aug 2015, 12:54 #1687

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

individual lt edišen
Offline
AV
16. Aug 2015, 14:35 #1688

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Jaa, esosa kombinacija izskatas, eee.. SPECIGI!
Offline
_Eddy_
16. Aug 2015, 18:36 #1689

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Kaada ir motivaacija nopirkt auto ar interjeru, kas galiigi nepatiik? Tieshaam viss paareejais ir tik wooow, ka uz interjeru piever acis?
Offline
Dzega
16. Aug 2015, 19:03 #1690

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

Vajag abšivkām vidus tumšus un būs gandrīz kā volgo
Offline
Cherbikoff
16. Aug 2015, 19:13 #1691

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


16 Aug 2015, 18:36:54 _Eddy_ rakstīja:
Kaada ir motivaacija nopirkt auto ar interjeru, kas galiigi nepatiik? Tieshaam viss paareejais ir tik wooow, ka uz interjeru piever acis?


cena?
Offline
vespa
19. Aug 2015, 12:53 #1692

Kopš: 23. Jun 2010

Ziņojumi: 131

Braucu ar:

Vajag lukturu apmazgāšanas sprauslu, strādājošu, 1 gab. Der no E9x, pēc realoem der arī no LCI modeļiem. PM.
Offline
Jods
19. Aug 2015, 20:56 #1693

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600

Nopirkšu e91 kovrikus, vēlams gumijas.
Offline
Cherbikoff
19. Aug 2015, 22:24 #1694

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Labprāt nopirkšu LCI halogen lukturus.
Offline
Puce
20. Aug 2015, 13:30 #1695

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Mani savukārt interesē, vai var ieprogrammēt, lai automātiskie iedegas gabarīti kopā ar miglām.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
waldmenz
20. Aug 2015, 14:42 #1696

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: M, S13


16 Jul 2015, 18:34:48 waldmenz rakstīja:
V-Maxx Atsperes priekš:
E91 3 Touring 325i / 330i / 316D / 318D / 320D
30/25 sēdinājums, jaunas.

129Euro

Bilde ieskatam:


PM


Super mega akcijas CEENA 100Euro
Offline
HiJaCKeR
20. Aug 2015, 18:51 #1697

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Aug 2015, 13:30:37 Puce rakstīja:
Mani savukārt interesē, vai var ieprogrammēt, lai automātiskie iedegas gabarīti kopā ar miglām.

man šeit atbildēja, ka feislifta modelim var, bet pre-fl nevar
Offline
josi
20. Aug 2015, 22:27 #1698

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


20 Aug 2015, 10:43:05 Erviins rakstīja:
Kāds var izskaidrot ar ko atšķiras "Automatic light" un parasto tuvo gaismu slēdzis, ja nav angel eyes un xenon, bet parastais lukturis? Un, ko šādā gadījumā nozīmē Daytime (dienas gaismu) ieslēgšana/izslēgšana caur iDrive?

"Auto" režīmā tuvajām gaismām būtu jāieslēdzas no lietus/gaismas sensora atbilstoši apgaismojumam. Ja tās deg visu laiku, tad vai nu sensora jutība ir noregulēta pārāk zema, vai arī to vienkārši ir jāpārkalibrē.

Rezultāts Daytime gaismu slēgšanai caur iDrive ir atkarīgs no tā, kā ir saprogrammēts FRM modulis. Pirms-feislifta auto var tikai saprogrammēt vai nu neko (kā pašlaik), vai arī lai tālie degtu uz puskvēli.
Offline
josi
21. Aug 2015, 07:38 #1699

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Jā, saulainā dienā "Auto" rezīmā tuvājām gaismām nebūtu jādeg, to vietā degtu tas, kas ir saprogrammēts kā daytime gaismas, šajā gadījumā - nekas vai tālie uz puskvēli. Ja nomaina FRM moduli uz jaunāku FRM2/FRM3 kā faceliftā, tad var saprogrammēt arī citus DRL variantus, piemēram, gabarīti+miglas.

Offline
krabix
23. Aug 2015, 17:33 #1700

Kopš: 21. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

sveiki!
problēma - nelec ar pirmo!
2005.g., 2.0 benzīns, automāts!
ar pirmo nepielec, ar otro mēginājumu uzreiz no pus apgrieziena!
akkjis galiigi jauns! pirms kljuuda taada nebija, tika mainiita ellja, jauni filtri un ieliktas jaunas sveces!
tagad kaf kljuuda, nomainīju klokjenes datčiku( vieniigi gan lietots ) bet bez izmainjaam!
ir arī reizēm ka lec ar pirmo!
vēl brīvgaitā kad paver kapotu pie rūkšanas var dzirdeet reizēm tādus kā krakškjus kolektora rajonā!

sūds jau būtu ka ar otro, bet pēc pirmās darbināšanas uzmet kljuudas, kas neljauj braukt aatrāk par 60!!

palīdziet lūdzu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo