Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0

AutorsZiņojums
alen
26. Jan 2009, 22:13 #1681

Kopš: 16. Apr 2007

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: bavariju


26 Jan 2009, 22:09:33 hrusts rakstīja:
Nu ja atlaižot sajūgu ibrācijas tad moš demfers (hvz kā pareizi rakstās) ir sūdīgs un sadilis jau

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=D...;hg=11&fg=20

01 TWIN MASS FLYWHEEL

vibraacijas ir slidinot sajuugu - tad kad atlaid tad nejuut!!!!


dempferis jau ir domāts tam, lai slāpētu transmisijā radušās vibrācijas.
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 22:16 #1682

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


26 Jan 2009, 21:45:11 alen rakstīja:
precīzāk - vecajos vaagenos, lejot mūsdienīgu sintētisko eļļu, tā vnk saēd gumijotās daļas, kas ir saskarē ar eļļu.


dalabi, kur tu tādas muļķības rāvi

par motoriem - pirmspēdējās astrās bija ecotec motori, kuri defaltā rija eļļu, jo bija kkas ar cilindru honējumu - laikam pārāk rupjš siets, un eļļas plēve labi turējās.

Vecā kaplī ielejot sintētiku, detaļu savstarpējie salāgojumi ir ar lielākām pielaidēm, kas ir radušās gan toreizējām tehniskām iespējām, gan dabiskais nodilums. i vjso
Offline
alen
26. Jan 2009, 22:20 #1683

Kopš: 16. Apr 2007

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: bavariju


26 Jan 2009, 22:16:43 Modricimus rakstīja:

26 Jan 2009, 21:45:11 alen rakstīja:
precīzāk - vecajos vaagenos, lejot mūsdienīgu sintētisko eļļu, tā vnk saēd gumijotās daļas, kas ir saskarē ar eļļu.


dalabi, kur tu tādas muļķības rāvi

par motoriem - pirmspēdējās astrās bija ecotec motori, kuri defaltā rija eļļu, jo bija kkas ar cilindru honējumu - laikam pārāk rupjš siets, un eļļas plēve labi turējās.

Vecā kaplī ielejot sintētiku, detaļu savstarpējie salāgojumi ir ar lielākām pielaidēm, kas ir radušās gan toreizējām tehniskām iespējām, gan dabiskais nodilums. i vjso



nu tad pamēģini ieliet kkādā vecā kadeta, normālu sintētiku, un tad pastāsti cik ilgi nobrauksi ar viņu, kamēr nesāks eļļa gāsties kkur , vai vnk rīt..

pirms 20 gadiem ražotāji ražoja eļļu tā laika paredzētajām konstrukcijām, un atsevišķu detaļu sastāvam, nevis mūsdienu sinētisko eļļu gāst iekšā vecajā.

tas jau protams nenotiek vienā dienā, ne divās, un ne arī mēnesi, bet gada laikā varētu jūst pārmaiņas..
Offline
dzosua
26. Jan 2009, 22:20 #1684

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


26 Jan 2009, 11:51:54 Amaru rakstīja:
eeeee, kino spečuki, to Vila Šmita filmu 7pounds kino jau rādīja, jeb pirmizrāde tikai vēl būs?
es sen jau redzēju, bet vajag arī uz kino aiziet, bet nezinu, vai jau rādīja vai nē


Domāju, ka LV nav bijusi vēl uz ekrāniem
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 22:22 #1685

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

eļļa tāpēc gāžas, ka visi saļņiki ir veci un kokaini. Necenties man tagad iestāstīt, ka sintētika ir agresīvāka par minerālo eļļu
Offline
gapp
26. Jan 2009, 22:26 #1686

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


26 Jan 2009, 21:45:11 alen rakstīja:

26 Jan 2009, 12:43:42 shiirs4 rakstīja:

26 Jan 2009, 11:49:26 Modricimus rakstīja:

26 Jan 2009, 11:48:03 gapp rakstīja:
Pastāstiet, kāpēc citi motori rij eļļu un citi nerij? Un citiem pat esot normāli ražotājs paredzējis, ka rij eļļu. Kāpēc tā?


tāpēc, ka ir bmw, un ir citi šroti

ja nopietni, tad vainīga ir konstrukcija


nee, vainigs var but viskautkas. varstu blivslegi, gredzeni, dilums. starp citu tas ir atkariigs arii no eljas, ja lej parak labu sintetikas elju vecaa dzineejaa... eljas sadegshana nav nekas labs ari mazos daudzumos, jo tas sachakaree gan zondes, gan katalizatorus, rodas uzdegums uz virzuljiem un varstiem.


precīzāk - vecajos vaagenos, lejot mūsdienīgu sintētisko eļļu, tā vnk saēd gumijotās daļas, kas ir saskarē ar eļļu.

gapp, teici ka daži ražotāji min ka rij daudz eļļu, vari minēt tieši kuri ??


Special 4 u pameklēju un atradu:
http://www.iauto.lv/viewtopic.php?topic=23940&forum=6

Runa par to, ka e46 paredzējis BMW, ka jārij 0,7L/1000km.

Ievaicājos par to patēriņu tāpēc, ka bieži vien vecākiem auto esmu dzirdējis, ka prasa, cik rij eļļu. Es te savējam nemotoram regulāri pārbaudu eļļas līmeni un nezūd ne grama, tad laikam motors ir ok stāvoklī?
Offline
shiirs4
26. Jan 2009, 22:30 #1687

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


26 Jan 2009, 22:16:43 Modricimus rakstīja:

26 Jan 2009, 21:45:11 alen rakstīja:
precīzāk - vecajos vaagenos, lejot mūsdienīgu sintētisko eļļu, tā vnk saēd gumijotās daļas, kas ir saskarē ar eļļu.


dalabi, kur tu tādas muļķības rāvi

par motoriem - pirmspēdējās astrās bija ecotec motori, kuri defaltā rija eļļu, jo bija kkas ar cilindru honējumu - laikam pārāk rupjš siets, un eļļas plēve labi turējās.

Vecā kaplī ielejot sintētiku, detaļu savstarpējie salāgojumi ir ar lielākām pielaidēm, kas ir radušās gan toreizējām tehniskām iespējām, gan dabiskais nodilums. i vjso



man bija tieshi tada astra ar 1.6 ecotec motoru. elju eda 1litrs uz 1500km. bija piedegushi eljas gredzeni.
Offline
alen
26. Jan 2009, 22:38 #1688

Kopš: 16. Apr 2007

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: bavariju


26 Jan 2009, 22:26:01 gapp rakstīja:

26 Jan 2009, 21:45:11 alen rakstīja:

26 Jan 2009, 12:43:42 shiirs4 rakstīja:

26 Jan 2009, 11:49:26 Modricimus rakstīja:

26 Jan 2009, 11:48:03 gapp rakstīja:
Pastāstiet, kāpēc citi motori rij eļļu un citi nerij? Un citiem pat esot normāli ražotājs paredzējis, ka rij eļļu. Kāpēc tā?


tāpēc, ka ir bmw, un ir citi šroti

ja nopietni, tad vainīga ir konstrukcija


nee, vainigs var but viskautkas. varstu blivslegi, gredzeni, dilums. starp citu tas ir atkariigs arii no eljas, ja lej parak labu sintetikas elju vecaa dzineejaa... eljas sadegshana nav nekas labs ari mazos daudzumos, jo tas sachakaree gan zondes, gan katalizatorus, rodas uzdegums uz virzuljiem un varstiem.


precīzāk - vecajos vaagenos, lejot mūsdienīgu sintētisko eļļu, tā vnk saēd gumijotās daļas, kas ir saskarē ar eļļu.

gapp, teici ka daži ražotāji min ka rij daudz eļļu, vari minēt tieši kuri ??


Special 4 u pameklēju un atradu:
http://www.iauto.lv/viewtopic.php?topic=23940&forum=6

Runa par to, ka e46 paredzējis BMW, ka jārij 0,7L/1000km.

Ievaicājos par to patēriņu tāpēc, ka bieži vien vecākiem auto esmu dzirdējis, ka prasa, cik rij eļļu. Es te savējam nemotoram regulāri pārbaudu eļļas līmeni un nezūd ne grama, tad laikam motors ir ok stāvoklī?



tur tāds teksts vēl bija

Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot


pie normālas braukšanas domāju tas nav novērojams

nu ja nerij tad jau protams ka ok

***

modricimus , nu ja netici man, kaut vai vari piekāpt kādā autodileri, un pajautāt kādam tur zinošam auto specjālistam
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 22:55 #1689

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


26 Jan 2009, 22:38:49 alen rakstīja:
modricimus , nu ja netici man, kaut vai vari piekāpt kādā autodileri, un pajautāt kādam tur zinošam auto specjālistam


kātad, tie Turības, LU un citu augstskolu ekonomikas fakultātes bakalaura absolventi affigenna šarī no mašīnām Vairumā gadījumu tur sēž pilnīgi lašaras, kas neko nejēdz no auto uzbūves
Offline
stuntman
26. Jan 2009, 22:58 #1690

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

fūūūū, cik labi, ka nemācos ekonomistos
Offline
alen
26. Jan 2009, 22:58 #1691

Kopš: 16. Apr 2007

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: bavariju


26 Jan 2009, 22:55:27 Modricimus rakstīja:

26 Jan 2009, 22:38:49 alen rakstīja:
modricimus , nu ja netici man, kaut vai vari piekāpt kādā autodileri, un pajautāt kādam tur zinošam auto specjālistam


kātad, tie Turības, LU un citu augstskolu ekonomikas fakultātes bakalaura absolventi affigenna šarī no mašīnām Vairumā gadījumu tur sēž pilnīgi lašaras, kas neko nejēdz no auto uzbūves



nu nerunāju par tiem, kas runā teoriju, tajā pašā laikā nav savā mužā izjaukuši nevienu motoru.

runa iet par tie reāliem cilvēkiem, kas turpina izglīttoties + auto remontiem,apkopem utt

nestāstu ko nezinu vnk pamēģini paintresēties
Offline
Driver
26. Jan 2009, 23:00 #1692

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pizdojsh par sintetiku un vecajiem motoriem.

es saviem e23 ar m30b28 esmu lejis tikai castrol sintetiku sava laika un nekas neteceja ara un nerija man ellju (no mainjas lidz mainjai pieleju max litru)
savam e24 ar M30b34 ari leju tikai sintetiku un viss ir labi, kaa ari pashreizejam dirsas parvietotajam nekas ara negazas un ellu nerij

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
26. Jan 2009, 23:08 #1693

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


26 Jan 2009, 23:00:39 Driver rakstīja:
pizdojsh par sintetiku un vecajiem motoriem.

es saviem e23 ar m30b28 esmu lejis tikai castrol sintetiku sava laika un nekas neteceja ara un nerija man ellju (no mainjas lidz mainjai pieleju max litru)
savam e24 ar M30b34 ari leju tikai sintetiku un viss ir labi, kaa ari pashreizejam dirsas parvietotajam nekas ara negazas un ellu nerij

tik nesaprotu nah... tas vajadzigs!!! tas pats ka žiguli liet pussintetiku-priekškam!!!
Offline
Driver
26. Jan 2009, 23:10 #1694

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jan 2009, 23:08:21 PowerBMW rakstīja:

26 Jan 2009, 23:00:39 Driver rakstīja:
pizdojsh par sintetiku un vecajiem motoriem.

es saviem e23 ar m30b28 esmu lejis tikai castrol sintetiku sava laika un nekas neteceja ara un nerija man ellju (no mainjas lidz mainjai pieleju max litru)
savam e24 ar M30b34 ari leju tikai sintetiku un viss ir labi, kaa ari pashreizejam dirsas parvietotajam nekas ara negazas un ellu nerij

tik nesaprotu nah... tas vajadzigs!!! tas pats ka žiguli liet pussintetiku-priekškam!!!

atlaushos nekomentet, bet taa daru un darishu.
ir pazinjas kas saka, ka nafig vispar ellu mainit tadiem auto, ka var tikai pieliet.
tadiem uzreiz pa purnu un no tadiem toch ari jaunu mashinu nepirktu.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 23:11 #1695

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

pareizi, driver, vecie kapļi ir jālutina, un nevajag klausīties

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 26 Jan 2009, 23:15:42 ]

Offline
shiirs4
26. Jan 2009, 23:12 #1696

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

ieleju audi coupe 85. gada mobil sintetiku. saka grabet kompensatori. ieleju letu pussintetiku, viss chiki. par to eljas eshanu ari ir bijis gadijums ar saab9000 94. gada. leto needa, castrol sintetiku ik pa laikam japielej. un nav no zila gaisa izrauti shitie piemeri, reali piemeri no dzives.
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 23:13 #1697

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu mle, ja ielej nojātā šrotā, tad tur arī būs, bet ja kaplis ir kopts, tad nekas netek ārā par ar viskurtāko eļļu
Offline
stuntman
26. Jan 2009, 23:14 #1698

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu


26 Jan 2009, 23:11:37 Modricimus rakstīja:
pareizi, Pēter, vecie kapļi ir jālutina, un nevajag klausīties

Ko Tu man tur saki?
Offline
martinez
26. Jan 2009, 23:15 #1699

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


26 Jan 2009, 23:11:37 Modricimus rakstīja:
pareizi, Pēter, vecie kapļi ir jālutina, un nevajag klausīties

Es arī lutinu, bet tagad pa visām malām eļļa sāk tecēt
Kartera blīve un kloķenes blīvslēgs jau iepirkts
Offline
Modrs
26. Jan 2009, 23:15 #1700

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

edit...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo