Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
daavo
14. Apr 2016, 12:01 #16781

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju

Kur likt vecu atogāzes balonu? Kur var nodot?
Offline
ggg
14. Apr 2016, 12:07 #16782

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Vajag "Prins"iekārtas filtrus..
Tel.29785212
Offline
rokijs2000
14. Apr 2016, 19:29 #16783

Kopš: 26. Nov 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

man ir pāris lieki (FL01S 12/12)
LPG: E20 67R 010703 Class 2
CNG: E20 110R 000 025 Class 2
kādi 4e
Offline
nagla
14. Apr 2016, 19:57 #16784

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


14 Apr 2016, 12:01:59 @daavo rakstīja:
Kur likt vecu atogāzes balonu? Kur var nodot?
kads balons,ja cinindriskais no50L prove kadam preksh kompresora iesmeret,vai nodod metalluzhnos,tik multivarsts janonem velams,citadi var nepienemt 10% ka pienems ar visu gazi un multivarstu

[ Šo ziņu laboja nagla, 14 Apr 2016, 19:58:22 ]

Offline
nagla
14. Apr 2016, 20:05 #16785

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


13 Apr 2016, 12:53:21 @Billy rakstīja:

13 Apr 2016, 12:50:59 @martinels rakstīja:

13 Apr 2016, 12:49:03 @marcha2 rakstīja:
Kāds no foruma ņemās ar gāzes iekārtām?

http://www.bmwpower.lv/user.php?u=BMW-Valcha
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=koijotss
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=xtreme21 ?

+
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=balticlpg (Sigulda)
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Vecais (Liepaja)
Un parejie garazas liceji kas te tuse
ja vel varetu balsot butu ideali,bmwpowera vini visi tik smuki runa bet beigas huina vien sanak,kaktu kantori sanaks letak ar tadu pashu kvalitati
Offline
mob7
14. Apr 2016, 21:39 #16786

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Gan jau tēma apspriesta, bet nu kā ir? Ja gāzes sprauslas ir nokalpojušas un to dēļ auto raustās un neiet, tad tās ir restaurējamas vai tomēr ir jāliek jaunas?
Offline
jurrus
14. Apr 2016, 21:41 #16787

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Lukoil atgriezusies "kvalitāte"- vairs nepārslēdzas spiežot grīdā
Offline
kexxx
15. Apr 2016, 08:14 #16788

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


14 Apr 2016, 21:39:36 @mob7 rakstīja:
Gan jau tēma apspriesta, bet nu kā ir? Ja gāzes sprauslas ir nokalpojušas un to dēļ auto raustās un neiet, tad tās ir restaurējamas vai tomēr ir jāliek jaunas?


Par kādām sprauslām ir runa? ne visas sprauslas ir izjaucamas, piem, hanas nav...
Offline
mob7
15. Apr 2016, 08:50 #16789

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39


15 Apr 2016, 08:14:40 @kexxx rakstīja:

14 Apr 2016, 21:39:36 @mob7 rakstīja:
Gan jau tēma apspriesta, bet nu kā ir? Ja gāzes sprauslas ir nokalpojušas un to dēļ auto raustās un neiet, tad tās ir restaurējamas vai tomēr ir jāliek jaunas?

Par kādām sprauslām ir runa? ne visas sprauslas ir izjaucamas, piem, hanas nav...

Barracuda sprauslas

[ Šo ziņu laboja mob7, 15 Apr 2016, 08:50:29 ]

Offline
rus90
15. Apr 2016, 09:05 #16790

Kopš: 01. Jun 2014

Ziņojumi: 285

Braucu ar:

ir e39 m52b25tu ar 4 paaudzes gazes iekartu. apmeram pirms 1500km restaurets reduktors, sprauslas un mainiti filtri. pedeja laika bieži vien negrib silts lekt uz gazes un šad tad salona paradas gazes smaka. kas tas varetu but un kur apmeram meklet vainu?
Offline
BMW-Valcha
15. Apr 2016, 09:18 #16791

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


15 Apr 2016, 09:05:35 @rus90 rakstīja:
ir e39 m52b25tu ar 4 paaudzes gazes iekartu. apmeram pirms 1500km restaurets reduktors, sprauslas un mainiti filtri. pedeja laika bieži vien negrib silts lekt uz gazes un šad tad salona paradas gazes smaka. kas tas varetu but un kur apmeram meklet vainu?

reduktora membrāna pušu vai sprausla kaput.
Offline
kexxx
15. Apr 2016, 10:05 #16792

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Btw, kā parasti izpaužas beigta sprausla? Konkrētajam cilindram uz gāzes atšķirīgs no pārējiem cilindriem iešprices laiks?
Offline
wanksta
15. Apr 2016, 10:12 #16793

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

Ir palicis lieks OMVL 4-sprauslu bloks (jauns),
Neinterisē kādam?
Offline
mob7
15. Apr 2016, 11:20 #16794

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39


15 Apr 2016, 10:05:46 @kexxx rakstīja:
Btw, kā parasti izpaužas beigta sprausla? Konkrētajam cilindram uz gāzes atšķirīgs no pārējiem cilindriem iešprices laiks?


To es īsti nezinu. Džeki servisā teica, ka beigta sprausla un ir jāmaina. Neko daudz nezinu par tām sprauslā, tāpēc jau nācās viņiem piekrist un mainīt.
Offline
kkas
15. Apr 2016, 11:29 #16795

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


15 Apr 2016, 10:05:46 @kexxx rakstīja:
Btw, kā parasti izpaužas beigta sprausla? Konkrētajam cilindram uz gāzes atšķirīgs no pārējiem cilindriem iešprices laiks?

man ar Hana sprauslām pastāvējušu bija grūti iedarbināt, šad tad randomā noraustījās un beigās bija mega misfire (kad uzsila).
Offline
jim-beam
15. Apr 2016, 11:35 #16796

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Tāda lieta. Ir auto ar 4gen iekārtu. pēdējā nedēļas laikā uzsilšanas fāzē auto sācis raustīties un praktiski ir nebraucams uz gāzi(uz benzīna viss normāli darbojas) Kaut kad pa ziemu bija jāveic apkope. Meistari teica ka nu vajadzētu sākt domāt par sprauslu maiņu. vai tas tagad tā būtu pienācis?

Motoram sasniedzot darba temperatūru nekas vairs neraustās un braukt var normāli.

PS: diagnostiku un reg. jau pieteicu, bet tas būs tikai pirmdien...

[ Šo ziņu laboja jim-beam, 15 Apr 2016, 11:37:16 ]

Offline
daavo
15. Apr 2016, 11:39 #16797

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju


14 Apr 2016, 19:57:41 @nagla rakstīja:

14 Apr 2016, 12:01:59 @daavo rakstīja:
Kur likt vecu atogāzes balonu? Kur var nodot?
kads balons,ja cinindriskais no50L prove kadam preksh kompresora iesmeret,vai nodod metalluzhnos,tik multivarsts janonem velams,citadi var nepienemt 10% ka pienems ar visu gazi un multivarstu


Jā, cilindriskais, liels maita. Kādi 60L laikam.
Offline
Spok5
15. Apr 2016, 11:43 #16798

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Temp. kompensācijas bik šķības. Mehānika, protams, arī var būt pie vainas, visticamākais, tur ir kokteilis, kamēr dzelži jauni, līkās kompensācijas nelīda ārā, kad dzelži sāk mazliet piehaltūrēt, tad visa pārējā ņedaģelka lien ārā.

Cik tad tās sprauslas ir nogājušas, ja reiz tāds bazars panesās. Nu un kas par sprauslām, gala beigās.
Offline
kexxx
15. Apr 2016, 11:53 #16799

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


15 Apr 2016, 11:35:52 @jim-beam rakstīja:
Tāda lieta. Ir auto ar 4gen iekārtu. pēdējā nedēļas laikā uzsilšanas fāzē auto sācis raustīties un praktiski ir nebraucams uz gāzi(uz benzīna viss normāli darbojas) Kaut kad pa ziemu bija jāveic apkope. Meistari teica ka nu vajadzētu sākt domāt par sprauslu maiņu. vai tas tagad tā būtu pienācis?

Motoram sasniedzot darba temperatūru nekas vairs neraustās un braukt var normāli.

PS: diagnostiku un reg. jau pieteicu, bet tas būs tikai pirmdien...


Ar beigtām svecēm bija tas pats, tā ka iemesli var būt dažādi
Offline
jim-beam
15. Apr 2016, 12:08 #16800

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


15 Apr 2016, 11:43:18 @Spok5 rakstīja:
Temp. kompensācijas bik šķības. Mehānika, protams, arī var būt pie vainas, visticamākais, tur ir kokteilis, kamēr dzelži jauni, līkās kompensācijas nelīda ārā, kad dzelži sāk mazliet piehaltūrēt, tad visa pārējā ņedaģelka lien ārā.

Cik tad tās sprauslas ir nogājušas, ja reiz tāds bazars panesās. Nu un kas par sprauslām, gala beigās.


nu sprauslām būs kādi 25tkm, jo tās pirmoreiz mainīja garantijas laikā. kopumā ar gāzes iekārtu būs noripināti 35tkm. Sprauslas lētā gala...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo