Autors | Ziņojums |
Agritis | |
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Vai e38/e39 sedaniem ir iespējams nolocīt aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, vai tā ir kāda reti sastopama papildus fīča? Interesē nevis "slēpju caurums", bet gan tieši iespēja nolaist visu atzveltni :e38-tourings: |
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
06 Jan 2014, 09:07:19 Agritis rakstīja:
Vai e38/e39 sedaniem ir iespējams nolocīt aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, vai tā ir kāda reti sastopama papildus fīča? Interesē nevis "slēpju caurums", bet gan tieši iespēja nolaist visu atzveltni :e38-tourings:
38 nav, 39 ir tāda fīča. |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
06 Jan 2014, 07:27:13 TOSOLS rakstīja:
05 Jan 2014, 22:25:18 sergis15 rakstīja:
05 Jan 2014, 21:05:34 TOSOLS rakstīja:
05 Jan 2014, 20:33:56 PowerBMW rakstīja:
05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?
ķīlē pats motoriņš!!!
motoriņš griezas itkaa viegli, luftes arī itkā nav... mļjaaa, pie tā motoriņa vsp klāt tikt lai izņemtu ir laikam centrāl tirgus janojauc
pag, tu saki, ka motoriņš griezās viegli, luftes nav
un saki arī laikam centrāl tirgus jānojauc
tad tu esi pirms tam viņu ņēmis laukā vai nē?
Lauka es vinju neesmu njemis vnk tiku klat lai iegriestu un pakustinatu, vnk skatijos ka ljoti daudz jaanojauc lai izdabutu vinju ara ... ir ta kad ezis ari uzkarst vai ari vinjam ir jakarst ?
Tatad, cik un kas janojauc pareizi lai iznjemtu ventilatoru ?
Jāceļ nost paneļa ugšējā daļa!Visdrīzāk ogles un kolektors sadiluši! |
Offline | |
|
cmax | |
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
05 Jan 2014, 20:53:40 is3 rakstīja:
Jautājums sekojošs: Pie eļļas maiņas uz eļļas vāciņa tika konstatēts puņķveidīga, solidolam līdzīga masa. Eļļu neēda/neēd. Arī dzesēšanas šķidrums ir vietā, vismaz tā liekas, jo nebiju pievērsis uzmanību cik daudz bija pirms tam, bet ir pietiekami. Vai to var norakstīt uz nekvalitatīvu poļu eļļu(servisa pidrilas ) vai arī tomēr kaut kur dzesēšanas šķidrums varētu tikt pie eļļas un veidot to masu uz eļļas vāciņa?
ja ikdienā braukā īsus gabalus tad tas ir kondensāts |
Offline | |
|
goldza | |
Kopš: 13. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
05 Jan 2014, 20:53:40 is3 rakstīja:
Jautājums sekojošs: Pie eļļas maiņas uz eļļas vāciņa tika konstatēts puņķveidīga, solidolam līdzīga masa. Eļļu neēda/neēd. Arī dzesēšanas šķidrums ir vietā, vismaz tā liekas, jo nebiju pievērsis uzmanību cik daudz bija pirms tam, bet ir pietiekami. Vai to var norakstīt uz nekvalitatīvu poļu eļļu(servisa pidrilas ) vai arī tomēr kaut kur dzesēšanas šķidrums varētu tikt pie eļļas un veidot to masu uz eļļas vāciņa?
Man bija līdzīga problēma ar M52B28TU, kas parādījas tikai ziemas periodā, šķidrums nezuda un eļļa tika lieta laba. Gala rezultātā secinājums bija kondensāta veidošanās dzinējā pie īsiem nobraukumiem dienā.Vasarā šI problēma pazuda. |
Offline | |
|
Janis_L | |
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
|
05 Jan 2014, 22:22:30 Janis_L rakstīja:
Kurš un pa cik re-sinhronizē EWS3 ar DME?
UP! |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jan 2014, 09:26:07 oskars11 rakstīja:
06 Jan 2014, 09:07:19 Agritis rakstīja:
Vai e38/e39 sedaniem ir iespējams nolocīt aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, vai tā ir kāda reti sastopama papildus fīča? Interesē nevis "slēpju caurums", bet gan tieši iespēja nolaist visu atzveltni :e38-tourings:
38 nav, 39 ir tāda fīča.
Un slikta fiicha izdilst plastmasas bukse viena un tie kresli braucot gandriz visiem auto grab...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Jurchixx | |
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| bet, ja gribas vieglajā auto vest dēļus, reģipsi zajebiss tak |
Offline | |
|
|
Agritis | |
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Tieši tāpēc jautājums - ikdienā to atzveltņu fīču nevajag, bet ir reizes, kad vajag. Šo reto reižu dēļ ņemt touringu īsti negribas, bet ja uz e38 tiešām tādas fīčas nav, tad e39 gadījumā protams ka jāņem kūtiņa. |
Offline | |
|
Ossids | |
Kopš: 28. Aug 2013
No: Jūrmala
Ziņojumi: 105
Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60
|
05 Jan 2014, 18:56:51 Ossids rakstīja:
Gribu savam E23 735i nomainīt automātu uz manuālo kārbu. Tātad jautājums spečukiem - vai man manuālās kārbas pedāļu grupa no E32 pašiem pirmajiem gadiem derētu iekš E23 84. gada ? Kā arī vai pati kārba derētu no tā paša E32 (88. gada) uz mana E23.
Otrs jautājums - kas īsti ir nepieciešams, lai no automāta nomainītu uz manuāli ? (E23) Gribētu zināt, jo viss jāsapērk, lai ar vienu piegajienu visu varu izdarīt.
Paldies.
HELP ! |
Offline | |
|
520i | |
Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| kāda varētu būt cena aizmugurējiem sānu stikliem, un aizmugurējam stiklam no e21 divdurvju sedana? |
Offline | |
|
TOSOLS | |
Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW e39
|
06 Jan 2014, 10:34:52 -JUREVICH- rakstīja:
06 Jan 2014, 07:27:13 TOSOLS rakstīja:
05 Jan 2014, 22:25:18 sergis15 rakstīja:
05 Jan 2014, 21:05:34 TOSOLS rakstīja:
05 Jan 2014, 20:33:56 PowerBMW rakstīja:
05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?
ķīlē pats motoriņš!!!
motoriņš griezas itkaa viegli, luftes arī itkā nav... mļjaaa, pie tā motoriņa vsp klāt tikt lai izņemtu ir laikam centrāl tirgus janojauc
pag, tu saki, ka motoriņš griezās viegli, luftes nav
un saki arī laikam centrāl tirgus jānojauc
tad tu esi pirms tam viņu ņēmis laukā vai nē?
Lauka es vinju neesmu njemis vnk tiku klat lai iegriestu un pakustinatu, vnk skatijos ka ljoti daudz jaanojauc lai izdabutu vinju ara ... ir ta kad ezis ari uzkarst vai ari vinjam ir jakarst ?
Tatad, cik un kas janojauc pareizi lai iznjemtu ventilatoru ?
Jāceļ nost paneļa ugšējā daļa!Visdrīzāk ogles un kolektors sadiluši!
ko nozīmē augšējā daļa, viņš kkur dalās? lai noceltu paneli, jānoārda vidus arī būs ? |
Offline | |
|
SMOT | |
Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| Ar "melno" apskati var braukt uz ārzemēm? |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
06 Jan 2014, 19:53:25 SMOT rakstīja:
Ar "melno" apskati var braukt uz ārzemēm?
Ja tehniskajā apskatē (pamatpārbaudē) transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un tā aprīkojums kopumā novērtēts ar „2” vērtējumu, tam tiek dota pagaidu atļauja 30 dienas piedalīties ceļu satiksmē valsts teritorijā.
No CSDD mājaslapas[ Šo ziņu laboja stucers, 06 Jan 2014, 20:01:09 ] |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jan 2014, 19:53:25 SMOT rakstīja:
Ar "melno" apskati var braukt uz ārzemēm?
neredzu iemeslu kapec nevaretu...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
06 Jan 2014, 13:04:23 Ossids rakstīja:
05 Jan 2014, 18:56:51 Ossids rakstīja:
Gribu savam E23 735i nomainīt automātu uz manuālo kārbu. Tātad jautājums spečukiem - vai man manuālās kārbas pedāļu grupa no E32 pašiem pirmajiem gadiem derētu iekš E23 84. gada ? Kā arī vai pati kārba derētu no tā paša E32 (88. gada) uz mana E23.
Otrs jautājums - kas īsti ir nepieciešams, lai no automāta nomainītu uz manuāli ? (E23) Gribētu zināt, jo viss jāsapērk, lai ar vienu piegajienu visu varu izdarīt.
Paldies.
HELP !
Nesajāj klasiku!! Atstāj automātisko kārbu, tas taču limuzīns nevis pasāts! |
Offline | |
|
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Vai pie bmw dīlera pēc vin koda iespējams noskaidrot servisa datumus, ja auto ir bijis kaut vai Austrālijā.. |
Offline | |
|
RECARO | |
Kopš: 16. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 393
Braucu ar: BMW
| vai kādam ir zināšanais par to kā mērīt noteikt dzinēja ķēdes esošo stāvokli!!!
Runa iet par 93.g. M60 B40 dzinēju - ķēdes noņemtas!
varbūt zināmi kkādi mēri (norma) garumam izliecei u.t.t. cik ir paieļaukama lai nemainītu!!!
Lūgums PM
Paldies iepriekš |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jan 2014, 19:56:49 stucers rakstīja:
06 Jan 2014, 13:04:23 Ossids rakstīja:
05 Jan 2014, 18:56:51 Ossids rakstīja:
Gribu savam E23 735i nomainīt automātu uz manuālo kārbu. Tātad jautājums spečukiem - vai man manuālās kārbas pedāļu grupa no E32 pašiem pirmajiem gadiem derētu iekš E23 84. gada ? Kā arī vai pati kārba derētu no tā paša E32 (88. gada) uz mana E23.
Otrs jautājums - kas īsti ir nepieciešams, lai no automāta nomainītu uz manuāli ? (E23) Gribētu zināt, jo viss jāsapērk, lai ar vienu piegajienu visu varu izdarīt.
Paldies.
HELP !
Nesajāj klasiku!! Atstāj automātisko kārbu, tas taču limuzīns nevis pasāts!
es domaju, ka tur galvenais ir nevis klasisks auto, bet gan naudas trukums un neparvarama velme braukt
jo vel nesen tas cilveks jautaja par citu (jaunaku) karbu saderibu, utt
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Aigarz | |
Kopš: 05. Dec 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1335
Braucu ar: Ko vajag un gribu
| Jautājums par BMW E90 neslēdzas iekšā navi un maģis. Mirgo tik ekrāns un pēc laba laika ieslēdzas tik. Kas var būt par vainu? |
Offline | |
|