Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
haizenberg
05. Jan 2014, 19:30 #16721

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

e46 coupe kreisaja puse aiz aimugurejas afsifkas aiz metala plaksnes atradu kautkadu kastiti,nav OEM,smuki noslepta,pienak paris vadini,nonemot vinu,un atverot ieraudziju bloku un akumlatoru,hvz kas tas ir,kautkads trackers??Bloks smags

Offline
Montana
05. Jan 2014, 19:31 #16722

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tā ir mīna !
Offline
GUGO
05. Jan 2014, 19:34 #16723

Kopš: 28. Jun 2006

Ziņojumi: 604

Braucu ar: ratiem


05 Jan 2014, 19:30:06 haizenberg rakstīja:
e46 coupe kreisaja puse aiz aimugurejas afsifkas aiz metala plaksnes atradu kautkadu kastiti,nav OEM,smuki noslepta,pienak paris vadini,nonemot vinu,un atverot ieraudziju bloku un akumlatoru,hvz kas tas ir,kautkads trackers??Bloks smags



sieva,milakais......
taisa FUK FUK kamer neesi majas!!!

[ Šo ziņu laboja GUGO, 05 Jan 2014, 19:36:23 ]

Offline
TOSOLS
05. Jan 2014, 19:57 #16724

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39

atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?
Offline
oskars11
05. Jan 2014, 20:21 #16725

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


05 Jan 2014, 19:30:06 haizenberg rakstīja:
e46 coupe kreisaja puse aiz aimugurejas afsifkas aiz metala plaksnes atradu kautkadu kastiti,nav OEM,smuki noslepta,pienak paris vadini,nonemot vinu,un atverot ieraudziju bloku un akumlatoru,hvz kas tas ir,kautkads trackers??Bloks smags


tā ir motorolas ražota izsekošanas ierice , trackers
Offline
PowerBMW
05. Jan 2014, 20:33 #16726

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?


ķīlē pats motoriņš!!!
Offline
PowerBMW
05. Jan 2014, 20:39 #16727

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


05 Jan 2014, 20:36:27 Sancix rakstīja:
Ja diagnostika nemet kļūdu par kloķenes/sadalenes devēju, vai pastāv iespēja ka devējs dod nepareizu info dme ?



ar čainīzeriem tā ir bieži skaties dzivos rādītājus
Offline
Tuksnesha_forma
05. Jan 2014, 20:47 #16728

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46


05 Jan 2014, 00:58:13 Laoshi rakstīja:

04 Jan 2014, 17:50:14 Tuksnesha_forma rakstīja:
Ak jā, letiņi nespēj būt vienoti, katrs savā stūrī, piš kapeiku un bimbā - cik grūta dzīve. A krievs staigā barā - dauza mūs, drāž mūsu meitenes un mīž kāpņu telpā, kura Tu dzīvo.

Tu domā, man nav kur auto salabot? Ak jā, un tas ir krievu serviss - pusRīga rindā stāv (meistari mājās vispār laicīgi netiek). Tā kā Tavs karaļa kronis uz galvas bišku sašķobījies.


Par cik tu pārdevies? Par vasaras logu šķidrumu? Jeb kāds latvietis nesniedza pakalpojumu internetā pēc svilpiena?

Atceries, tādus kā tu, sauc par kangariem, un viņus neciena un drāž visi, jo viņi ir pērkami, tātad palaistuves, tātad jādrāž


Nebija plānots atbildēt šim lopiņam, bet diemžēl

Parasta, tupa viduvējība (virs 30) ar lieko svaru un alus dzeršana atkarību (lasīt - pēc būtības dzērājs) mācīs man dzīvot? Aiz ekrāna esi drosmīgs (īsts vecis) bet ja dzīvē atļautos šitā pateikt, žoklis tiktu izņemts no eņģēm. Pieļauju, ka Tev patīk kompānijā omulīgi pasēdēt. Normālu kārtīgu problēmu dzīvē nav bijis. Bandīti tā pa īstam tevi ķerstījuši laikam nav nekad(pārāk lecīgs priekš tā esi). Respektīvi, kā kas - paļaujies uz tik pat tupiem draugiem, pazīstamu policistu un tamlīdzīgi. Tā pa īstam pastāvēt par sevi nevari, (nav bijis vajadzības) braucot mašīnā jūties drošs (viens no veidiem kā neiepazīt Rīgas melno pusi). Pasaule maza, nebaidies. Dēļ vienas frāzes nav vērts šķēpus locīt, bet par savu muti kādreiz var nākties atbildēt. Un būs jāatbild par vārdiem, protams, ja līdz tam neveiksi plānoto dzimummaiņas operāciju. No bābām, protams, atbildību nepaprasīsi.

Ak jā, šajā diskusijā vairs nepiedalīšos. Tā kā droši vari uzraut kulakā uz BMW zīmes, nolaizīt alumīnija spararatu, un sapņot, par zaķiem no žurnāla vāka un tā ari nesaprast kādēļ Tev to nav. (atbilde slēpjas Tavās smadzenēs - palasi vārdnīcā kas tas ir).
Offline
oskars11
05. Jan 2014, 20:49 #16729

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

a kuram auto ir alumiinija spararats
Offline
is3
05. Jan 2014, 20:53 #16730

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

Jautājums sekojošs: Pie eļļas maiņas uz eļļas vāciņa tika konstatēts puņķveidīga, solidolam līdzīga masa. Eļļu neēda/neēd. Arī dzesēšanas šķidrums ir vietā, vismaz tā liekas, jo nebiju pievērsis uzmanību cik daudz bija pirms tam, bet ir pietiekami. Vai to var norakstīt uz nekvalitatīvu poļu eļļu(servisa pidrilas ) vai arī tomēr kaut kur dzesēšanas šķidrums varētu tikt pie eļļas un veidot to masu uz eļļas vāciņa?
Offline
TOSOLS
05. Jan 2014, 21:05 #16731

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39


05 Jan 2014, 20:33:56 PowerBMW rakstīja:

05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?


ķīlē pats motoriņš!!!

motoriņš griezas itkaa viegli, luftes arī itkā nav... mļjaaa, pie tā motoriņa vsp klāt tikt lai izņemtu ir laikam centrāl tirgus janojauc
Offline
Janis_L
05. Jan 2014, 22:22 #16732

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka

Kurš un pa cik re-sinhronizē EWS3 ar DME?
Offline
sergis15
05. Jan 2014, 22:25 #16733

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


05 Jan 2014, 21:05:34 TOSOLS rakstīja:

05 Jan 2014, 20:33:56 PowerBMW rakstīja:

05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?


ķīlē pats motoriņš!!!

motoriņš griezas itkaa viegli, luftes arī itkā nav... mļjaaa, pie tā motoriņa vsp klāt tikt lai izņemtu ir laikam centrāl tirgus janojauc

pag, tu saki, ka motoriņš griezās viegli, luftes nav
un saki arī laikam centrāl tirgus jānojauc

tad tu esi pirms tam viņu ņēmis laukā vai nē?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Chainsaw
05. Jan 2014, 22:53 #16734

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

nezinu kā e39, bet nova gold tam motorītim noķīlē buksītes kurās tas motorīts griežas un tad viņš sāk karst negriezties, pulsēt, kursēt
Offline
Kaross
05. Jan 2014, 23:22 #16735

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Jan 2014, 17:50:14 Tuksnesha_forma rakstīja:

04 Jan 2014, 17:19:58 Laoshi rakstīja:

04 Jan 2014, 17:07:41 Tuksnesha_forma rakstīja:
Krievi šai ziņā kudi atsaucīgāki un jēdzīgāki. Neslēpj sveci zem pūri - atklāti raksta ko un kā atrisinājuši. A letinš, dēļ saviem divdesmit latiem klusēs kā partizāns СМЕРШ pratināšanas sesijā.

Ik pa laikam dzīvē pārliecinos, ka no krieviem ir lielāka jēgā daudzās dzīves jomās. Pat ārzemēs, letiņi pārvēršanas un vispār "nojūdzas", a krievs pat Āfrikā Tevi ručī ārā, kad izdird, ka Tu runā krieviski.

starp citu, atšķirībā no krievu valodu forumiem, tajos neviens nesniedz šādu risinājumu, ko esmu redzējis tikai šeit - "ielej degvielu ".

Ak jā, un komentārus "lai es tinos no šejienes" - pietaupiet saviem brāļiem, māsām u.tml.


Es nojaušu, par ko Tu balsoji pagājušā gada 18. februārī. Bet uz āfriku vari necerēt, bet uz austrumpusi var doties. 90% krievu ručītāju un 'visu roku meistaru' darbi ir veikti ar alumīnija stiepli un zilu izolentu, ka tik iet.

Ja Tu tik ļoti fano par rus forumiem, tad tur uzreiz bano par tupu jautājumu. Turklāt šis ir portāls pačota kačāšanai


Lai arī esmu lasījis bērnībā to pašu grāmatu ko Tu (Tavs avatars), bet tik virspusēja domāšana man gan nav. Kaut kā smagi apšaubu Tavas psihologa spējas, ja Tu pēc maniem komentāriem noteikt par ko balsoju. Protams, ja Tev ir sajūta ka Tu vienīgais Latvijā proti remontēt auto, un ka Tev vienīgajam ir 20-30k ls lai iekārtotu labu servisu - nu ko - Tu esi unikāls. Man prieks, ka esi tik universāls un izcils.

Ak jā, letiņi nespēj būt vienoti, katrs savā stūrī, piš kapeiku un bimbā - cik grūta dzīve. A krievs staigā barā - dauza mūs, drāž mūsu meitenes un mīž kāpņu telpā, kura Tu dzīvo.

Tu domā, man nav kur auto salabot? Ak jā, un tas ir krievu serviss - pusRīga rindā stāv (meistari mājās vispār laicīgi netiek). Tā kā Tavs karaļa kronis uz galvas bišku sašķobījies.


Bet vecīt, ko tad Tu te raudi? Letiņi slikti, nekā nesaka priekša un krievi baigi labie. nu bet ko tad tie tavi krievi nevar sataisīt. Ko Tu te vispār meklē. Izklausās, ka tiem taviem servisa karaļiem zināšanas ir pasūdīgas no auto diagnostikas viedokļa ja pat nejēdz īstajā vadības blokā kļūdas nolasīt.

Pirmkārt nepieciešams ar normālu iekārtu to auto nodiagnosticēt un nolasīt normālā valodā kļūdu. Citādi Tu te iemeti kaut kādu mistisku kļūdu, kura neko nenozīmē un gaidi palīdzību. Pareizi Driver teica - bez apskates klātienē te nevar neko pateikt. Ja gribi, varam sākt skaitit visas iespējamās dzinēja komponentes un tik maini.

Bet pēc taviem tekstiem izklausās, ka pats gribi pist kapeiku un nevari būt vienots.
Nopietni es arī varu iedomāties par ko balsoji pēdējās vēlēšanās. Za roģinu!
Līmenis arī ar ko lepoties - mīst kāpņu telpās. Tas kjipa kaut kāds pluss un laba rakstura iezīme?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
hastla
05. Jan 2014, 23:43 #16736

Kopš: 20. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar:

Šodien manam X5. 3.0D 2008 gada izmetās partikulārais filtrs kompī. Kas ar to draņķi jādara? Zinu ka meršiem pats attīras izdūmojot, kā ir ar bmw?
Offline
Kaross
06. Jan 2014, 01:23 #16737

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

arī BMW viņš attīrās pats, līdz brīdim, kad to vairs pats nevar izdarīt. Vai nu filtrs ir nokalpojis, vai ir kāds vēl defekts, kas viņu pastiprināti taisa ciet.
Ir variants pavilkt augstākos apgriezinos kādu laiku, varbūt nodziest lampa. ja nē, var mēģināt piespiedu reģenerāciju palaist un attīrīt to sūdu - pieslēdzot diagnostiku. Pēc tam ja nekas nesanāk, vai nu maini vai atslēdz pavisam un aizmirsti par to filtru un ar viņu saistītajām problēmām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
zie4a318
06. Jan 2014, 03:26 #16738

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51

iekš e28 velos ielikt no e32 3.0
karbu ari varu ņemt no e32?
jautajums kas notiek ar kardāniem?
un kadu reduktoru vajag?
varbūt kāds ir šito joku meiģinājis?
Offline
TOSOLS
06. Jan 2014, 07:27 #16739

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39


05 Jan 2014, 22:25:18 sergis15 rakstīja:

05 Jan 2014, 21:05:34 TOSOLS rakstīja:

05 Jan 2014, 20:33:56 PowerBMW rakstīja:

05 Jan 2014, 19:57:27 TOSOLS rakstīja:
atkal es ar savu veentilātoru
kr4, nomainiju e39 to ezi, pūst pūš, bet kāpēc strāva pulsē, tb. motoriņš strādā takā strāva pietrūktu ik palaikam uz mirkli, to stiprāk to vājāk ?


ķīlē pats motoriņš!!!

motoriņš griezas itkaa viegli, luftes arī itkā nav... mļjaaa, pie tā motoriņa vsp klāt tikt lai izņemtu ir laikam centrāl tirgus janojauc

pag, tu saki, ka motoriņš griezās viegli, luftes nav
un saki arī laikam centrāl tirgus jānojauc

tad tu esi pirms tam viņu ņēmis laukā vai nē?

Lauka es vinju neesmu njemis vnk tiku klat lai iegriestu un pakustinatu, vnk skatijos ka ljoti daudz jaanojauc lai izdabutu vinju ara ... ir ta kad ezis ari uzkarst vai ari vinjam ir jakarst ?
Tatad, cik un kas janojauc pareizi lai iznjemtu ventilatoru ?
Offline
hastla
06. Jan 2014, 09:06 #16740

Kopš: 20. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar:


06 Jan 2014, 01:23:51 Kaross rakstīja:
arī BMW viņš attīrās pats, līdz brīdim, kad to vairs pats nevar izdarīt. Vai nu filtrs ir nokalpojis, vai ir kāds vēl defekts, kas viņu pastiprināti taisa ciet.
Ir variants pavilkt augstākos apgriezinos kādu laiku, varbūt nodziest lampa. ja nē, var mēģināt piespiedu reģenerāciju palaist un attīrīt to sūdu - pieslēdzot diagnostiku. Pēc tam ja nekas nesanāk, vai nu maini vai atslēdz pavisam un aizmirsti par to filtru un ar viņu saistītajām problēmām.


Ok. Mēģināšu piemest pie diagnostikas kompja. Būtu lv bānis iedotu mizā, lv te normāli nevar pavillkt ..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo