Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
BMW-Valcha
26. Mar 2016, 16:08 #16701

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


26 Mar 2016, 15:20:29 @kexxx rakstīja:
Ā vēl prikols ar to filtru bija- kkādi līkroči bija nepareizi salikuši to kopā tā, ka gāze vsp negāja caur filtru, bet pa taisno bez filtrēšanas uz sprauslām

ja runā par ultra360, tad saliekot otrādi gāze nemaz neiet cauri. vakar speciāli to pētīju.
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 16:29 #16702

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu manējam ir tā, ka Y-grekam pienākošai ir viens no augšējiem zariem, tad gandrīz taisni aiziet uz vienu banku, un apmetienā pa 150 grādiem uz oru banku. Par to Heinrihā teica, ka pofig.
Nu man tur viss no BRC, reduktors Genius Max kreisajā pusē tieši aiz interkūlera. Kas interesanti, pārmetās uz benžu drīzāk tad, kad ieplūdes kolektorā tika sapūsts apmēram 1700mbar, nevis pie redlaina. Tagad pārmetās pie 0 grādiem, kad iepūtu ap 2000mbar.
Vai gāzes pietiekamību ietekmē arī ieplūdes kolektora un gāzes balona spiedienu attiecības?

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Mar 2016, 16:30:26 ]

Offline
kexxx
26. Mar 2016, 16:43 #16703

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Gāzei ir tāda fiška kā diferenciālais spiediens (parasti ieregulē apmēram 1 bar)- ja kolektorā 0,3 bar, tad reduktora izejā 1,3 bar, ja kolektorā 1,3 bar, tad no reduktora jāiet jau 2,3 bar. Jo lielāks spiediens, jo augstāku temperatūru vajag iztvaikošanai... Plus arī pie slodzes vairāk gāzes patērē, gāze nepaspēj iztvaikot vot i rezultāts... Reduktors vismaz pareizi pieslēgts, nav virknē ar pečku?
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 16:46 #16704

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu tur motortelpā vietas maz, neredzu nemaz tās trubas tā, bet domāju, ka tas vismaz ir korekti, jo pat pie lielajiem saliem pārmetas uz gāzi jau diezgan fiksi. Tagad pie 0 grādiem atliek tikai nobraukt ~3km.
Par tiem spiedieniem, vai nav tā, ka, piemēram, pie 2 bar kolektorā vajag vismaz 3 bar gāzes balonā?

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Mar 2016, 16:48:37 ]

Offline
kexxx
26. Mar 2016, 16:47 #16705

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


26 Mar 2016, 16:08:33 @BMW-Valcha rakstīja:

26 Mar 2016, 15:20:29 @kexxx rakstīja:
Ā vēl prikols ar to filtru bija- kkādi līkroči bija nepareizi salikuši to kopā tā, ka gāze vsp negāja caur filtru, bet pa taisno bez filtrēšanas uz sprauslām

ja runā par ultra360, tad saliekot otrādi gāze nemaz neiet cauri. vakar speciāli to pētīju.


Tieši ultra arī bija, viss pa taisno gāja... sākumā brīnījos kā tad tas sūds vispār filtrē, pēc tam pagrozīju papētīju un pieleca, ka vnk salikts nepareizi...
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 16:51 #16706

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


26 Mar 2016, 16:46:25 @Instigater rakstīja:
Nu tur motortelpā vietas maz, neredzu nemaz tās trubas tā, bet domāju, ka tas vismaz ir korekti, jo pat pie lielajiem saliem pārmetas uz gāzi jau diezgan fiksi. Tagad pie 0 grādiem atliek tikai nobraukt ~3km.


Man kad nepareizi bija saslēgts, pat mazāk vajadzēja, tā ka tas nav drošs rādītājs... Principā karstam motoram ar ieslēgtu pečku reduktoram jābūt tik karstam, ka roku knapi pielikt var, noturēt nevar
Offline
Vecais
26. Mar 2016, 18:28 #16707

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


26 Mar 2016, 16:29:39 @Instigater rakstīja:
Nu manējam ir tā, ka Y-grekam pienākošai ir viens no augšējiem zariem, tad gandrīz taisni aiziet uz vienu banku, un apmetienā pa 150 grādiem uz oru banku. Par to Heinrihā teica, ka pofig.

Buļļa kaka... esmu testējis šādus variantus... ja mators strebj līdz ar reduktora ražības robežu tad starpība ir pat 0.5bar.... un tas ir ļoooti daudz.

Par reducieri... ja nav apsildes nav kvantitāte... bet tikpat labi var būt, ka slodzē reducieris vnk neražo... vakumņika vārstu neatver vai vnk iztvaicēšanas kameras pieaugušas un nav pietiekamā daudzuma ko iztvaicēt.
Aizbrauc pie gāzinieka... nelauz galvu ar interneta diagnostikām

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
BMW-Valcha
26. Mar 2016, 21:09 #16708

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Kādu laiku atpakaļ te kāds rakstīja, ka aizdedzes variatori neko nedod, jo auto ecu visu sagroza atpakaļ. Te piemērs: parasts BMW ar variatoru. var skaidri redzēt kā samazinās degvielas iesmidzināšanas laiks pagriežot aizdedzi agrāku un motora ecu par to neko nesaka.
Timing advance
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 21:21 #16709

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


26 Mar 2016, 21:09:35 @BMW-Valcha rakstīja:
Kādu laiku atpakaļ te kāds rakstīja, ka aizdedzes variatori neko nedod, jo auto ecu visu sagroza atpakaļ. Te piemērs: parasts BMW ar variatoru. var skaidri redzēt kā samazinās degvielas iesmidzināšanas laiks pagriežot aizdedzi agrāku un motora ecu par to neko nesaka.
Timing advance


Uz žurkas diemžēl man nekādu redzamu efektu variators nedeva... Pieņemu, ka tas varētu būt no motora vadības bloka atkarīgs.
Ir doma uz volgo pamēģināt uzmest to grabuli, varbūt būs jūtamāks rezultāts...
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 21:22 #16710

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Varu pateikt, ka turbo motoram pat ar paceltu spiedienu no 1600mbar uz 2000mbar, var pagriezt aizdedzi par 12 grādiem agrāku, t.i. no -6 uz +6 vienlaicīgi noliekot lambdu uz 1, benzīna 0.7 vietā, un celt ārā aptuveni tikpat jaudas realitātē tērējot par 30% mazāk degvielas un nečakarējot turbīnas ar vēl liesmojošām dūmgāzēm (par ko norāda kluss un tīrs turbīnas svilpiens, nevis tāds nosacīti burbuļojošs).

Valcha, varbūt vari iepostēt aizdedzes kompensācijas karti, lai varu salīdzināt ar saviem novērojumiem kruīza apgabalos?

Diemžēl zemajos apgriezienos nevar griezt aizdedzi agrāku, jo pārkāpjot 1100mbar, detonācijas nav, bet ir kaut kāda cita huiņa (liekas, ka veidojas vairākas liesmu frontes degkamerā), kas, lai arī jūtami palielina griezi, toties rada 5x lielāku slodzi uz pašu degkameru un jūtamas vibrācijas tā, it kā divmasnieks ietu uz beigām. Protams, vēl var pieņemt, ka es ar kādu citu parametru iebraucu auzās un vibrācijas rada pats motora vadības bloks, jo kaut kur kaut kas nesaiet pēc parametriem kopā (gaidītais pret reāli novēroto).

Karoč, rekur mana LPG aizdedzes kompensācijas karte.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Mar 2016, 21:41:01 ]

Offline
kexxx
26. Mar 2016, 21:45 #16711

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Kas ir uz X ass? Map, tps?
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 21:48 #16712

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Load, vienkāršoti runājot, 100 ir 1000mbar ieplūdes kolektorā.
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 21:53 #16713

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Es tik brīnos kā ecu nemet jaudu nost ar tik ievērojami paceltu boostu vai arī jams ir uzčipots?
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 21:58 #16714

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu es to čipu pats taisu uzreiz ņemot vērā gāzītes specifiku.

Pašlaik šitamais 2.7 biturbo Allroad vidēji tērē 13 litrus gāzītes jauktajā ciklā, bet pagaidām vidējo uz šosejas zem 10 litriem tā arī nav izdevies dabūt.

Darbu procesā bija versijas kas, kā saki, ka meta nost jaudu, šis jau ir mans 22.versijas čips.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Mar 2016, 21:59:19 ]

Offline
kexxx
26. Mar 2016, 22:10 #16715

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Ne velti gatavs uzčipots softs nesliktu naudiņu maksā...
Offline
daticho
26. Mar 2016, 22:19 #16716

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Kads te kozh AG gazes?
Man viena sprausla nospragusi, vajag kko izdomat
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 22:20 #16717

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pilnīgi loģiski. Pašlaik man ļoti pietrūkst tāda fīča, ka jaudas stends un iespēja dinamiski mainīt parametrus.

Pašam taisīt čipu pamudināja pie viena no Latvijas čipotājiem iegūtais rezultāts - jauda it kā ir, bet tas arī viss, turbīnas tiek pārgrieztas, uz gāzes pedāļa izmaiņām raustījās tā, ka motors tūlīt ārā no motortelpas gribētu izlekt un mēreni paātrināties bija neiespējami. Pie ātrumu pārslēgšanas nedrīkstēja atlaist gāzes pedāli, citādi pisaks pa kardānu. Paldies, nu jau man pašam sanāk labāk.
Offline
Spok5
26. Mar 2016, 23:23 #16718

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Es visam (ar virsspiedienu) zem 2.5-3K rpm vispār norautu nost mīnusā, ja softs ļauj. Vai vismaz pa 0. Katrā ziņā, slodzē klāt likt, varbūt galā, pašā rpm galā un arī ne daudz.

Man uz stenda ar atmo, nekā nesanāca pillā ručkā pielikt aizdedzi LPG. Grieze lejā, īpaši mazos rpm. Principā, tendece prasta - kruīzā klāt (līdz +15), slodzē, aš nost dabūju ņemt. Bet nu tas bija atmo ar CR 12:1.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 26 Mar 2016, 23:27:31 ]

Offline
Spok5
26. Mar 2016, 23:24 #16719

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Un ja reiz baksties, ja ir iespēja pamainīt dwellu (kā nu tur kurai smadzenei, atkarībā no borta sprieguma vai apgriezieniem), es mazliet to uzkrāšanās laiku pielktu klāt, ja spoles ļaujās.
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 23:30 #16720

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Varbūt vari iemest savu LPG aizdedzes karti? Man kruīzā sanāk aptuveni 25 grādi BTDC un tas ir aptuveni +5 salīdzinoši ar benzīnu, bet tā kā nav stenda, tad nezinu vai tas ir labi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo