Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
reNamed
23. Mar 2016, 12:39 #16681

Kopš: 23. Mar 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: velosipēdu

Kā saka - par kaifu jāmaksā!
Offline
Mixzzz
24. Mar 2016, 13:58 #16682

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Links
Offline
juriz
24. Mar 2016, 14:37 #16683

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: būzu


23 Mar 2016, 10:55:19 @reNamed rakstīja:

22 Mar 2016, 13:28:24 @Vecais rakstīja:

21 Mar 2016, 11:29:38 @Armo rakstīja:
Iesakiet kurš Rīgā darbojas ar PRINCE gāzes iekārtām? Vajag kārtējo apkopi uztaisīt utt. PM

29876501


Tas tiešām nav kantoris, bet Liepājas Agicentrs pārstāvis Rīgā, ja tā varētu izteikties.

Tad jau tas laikam Jura dēls.
Offline
SoWhat
24. Mar 2016, 22:46 #16684

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Ir Stag 4 Eko kompis ar Hana Gold sprauslām.
Esmu jau nobraucis kaut kādus 30 000km ar šo iekārtu, viss bija okey līdz brīdim, kad izdomāju nomainīt šķidrās fāzes filtru un pie reizes atjaunināt programmatūru Stag kompim.

Parādījās sekojoša problēma:
Iedarbinu dzinēju, sasniedzot norādītos 40 grādus, pārslēdzas uz gāzi. Pabraucu kādu minūti, gāze atslēdzas un lampiņa sāk mirgot (nepīkst).
Nobraucu 15km, gāze atkal pieslēdzas.

Kompis nekādas kļūdas neuzrāda, vismaz es nemāku atrast. Spiediens normā, līkne kārtībā.

Ir idejas?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 24 Mar 2016, 22:47:29 ]

Offline
kexxx
25. Mar 2016, 09:34 #16685

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Piesledz kompi un paskaties reduktora temperatūru gļuku laikā- varbūt mainot filtru vadiņš atplīsa un tagad ik pa laikam kontakts pazūd
Offline
BMW-Valcha
25. Mar 2016, 11:20 #16686

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


23 Mar 2016, 12:20:27 @kexxx rakstīja:
Njā, 28 eur salīdzinot ar piečuku par "parastajiem" filtriem ir biku starpība

te pat rīgā uz vietas prins filtru komplekts ar blīvītēm 25e
Offline
reNamed
25. Mar 2016, 19:58 #16687

Kopš: 23. Mar 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: velosipēdu

Kurā vietā to Prins filtru un blīvju komplektu var dabūt par tādu cenu?
Offline
karlsonss
25. Mar 2016, 20:07 #16688

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

No sievas nokaasi?
Offline
Pauly
25. Mar 2016, 20:37 #16689

Kopš: 15. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: X

Sekojoša problēma, iedarbinu auto, tas uzsilst, viss ok, kad pārslēdzās uz gāzi, paātrinoties mašīna sāk vibrēt/raustīties + sāk mirgot jau degošais checkengins, kāds varētu būt iemesls? Kā arī par to check enginu man teica, ka tas ir ok, ka tas deg, kā tad ir? Kā arī NO izmeši ir 450, kur tiem vajadzētu būt līdz 100 pieļaujamajiem tukšgaitā.
Re kur info no diagnostikas, vēl ir garantija, sanāk tiem kas gāzi uzstādīja tas būtu jānovērš..
Offline
Instigater
25. Mar 2016, 21:44 #16690

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Check engine vispār nedrīkst degt. Bet spriežot pēc kļūdu saraksta, gāzinieku sarķīrā vajag nomočīt, tur gāzes tēmā regulējam galīgā :dirsa:
Offline
BMW-Valcha
26. Mar 2016, 09:38 #16691

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


25 Mar 2016, 19:58:41 @reNamed rakstīja:
Kurā vietā to Prins filtru un blīvju komplektu var dabūt par tādu cenu?

pie manis
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 12:43 #16692

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


25 Mar 2016, 20:37:33 @Pauly rakstīja:
Sekojoša problēma, iedarbinu auto, tas uzsilst, viss ok, kad pārslēdzās uz gāzi, paātrinoties mašīna sāk vibrēt/raustīties + sāk mirgot jau degošais checkengins, kāds varētu būt iemesls? Kā arī par to check enginu man teica, ka tas ir ok, ka tas deg, kā tad ir? Kā arī NO izmeši ir 450, kur tiem vajadzētu būt līdz 100 pieļaujamajiem tukšgaitā.
Re kur info no diagnostikas, vēl ir garantija, sanāk tiem kas gāzi uzstādīja tas būtu jānovērš..



Tie kļūdu apraksti grūti saprotami, jo nav eng, bet izskatās, ka ir misfire (sveces sen mainītas?), šķībi saregulēta iekārta un iespējams lambdas/-u defekts... Ja meistars saka, ka check engine lampiņa ir ok, tad pirmkārt jāmaina meistaru

Iesākumam nodzēs kļūdas, pabraukā uz beņas un paskaties, kādas kļūdas met... To tad jāsalabo un tad var ķerties pie gāzes regulēšanas... Ja ir beigta kāda zonde, tad gāzi diez ko pareizi nesaregulēsi...
Offline
Instigater
26. Mar 2016, 14:00 #16693

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Klau, kā tur ir ar V veida motoru gazificēšanu? Karoč, stāsts sekojošs, papisu uzpildes korķīti, iebraucu Heinrihs gāze nopirkt un pie reizes vispārīgi pabazarēt saistībā ar to, ka ziemā mīnusos metas uz beņu. Atbildēja, ka tas esot normāli.
Otra lieta, ieteica papildināt gāzes trubas no Y uz Q, t.i., abas bankas savienot galos kopā, lai veidojas cilpa. Cik pamatoti tas ir un kāds no tā labums?
Trešā lieta, Koijota likto filtru nodirsa, ka tas jau neko nefiltrējot un vajagot likt atpakaļ to tur ciklonu, t.i, filtru, kas izskatās kā udensfiltrs ar maināmu elementu. Komentāri?
Offline
BMW-Valcha
26. Mar 2016, 14:06 #16694

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


26 Mar 2016, 14:00:21 @Instigater rakstīja:
Klau, kā tur ir ar V veida motoru gazificēšanu? Karoč, stāsts sekojošs, papisu uzpildes korķīti, iebraucu Heinrihs gāze nopirkt un pie reizes vispārīgi pabazarēt saistībā ar to, ka ziemā mīnusos metas uz beņu. Atbildēja, ka tas esot normāli.
Otra lieta, ieteica papildināt gāzes trubas no Y uz Q, t.i., abas bankas savienot galos kopā, lai veidojas cilpa. Cik pamatoti tas ir un kāds no tā labums?
Trešā lieta, Koijota likto filtru nodirsa, ka tas jau neko nefiltrējot un vajagot likt atpakaļ to tur ciklonu, t.i, filtru, kas izskatās kā udensfiltrs ar maināmu elementu. Komentāri?

tas filtrs ir ķipa parastais alumīnija, tikai citā izpildījumā. eļļu viņš neatdala. ja normāls reduktors un viss salikts, tad iet labi bez sacilpotām rampām.

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 26 Mar 2016, 14:07:04 ]

Offline
Instigater
26. Mar 2016, 14:08 #16695

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Labi, tātad par filtru pofig, bet kā ar mešanos uz beņu mīnusos un cilpas taisīšanu? Kāda jēga no cilpas?
Offline
nagla
26. Mar 2016, 14:50 #16696

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

metas drizak tapec ka saslegta apsilde sudigi,jeb reduktors par shvaku,tur uz kompja jaskatas del ka parsledzas,spiediens pa mazu vai kas cits,gadijuma nav barracudas? vinas kautkadas cimperligas lai ka ari vinas slavetu,labak tomer ietit vatee omvl reg lai neklab un braukt bedu nezinot gazveida filtrs ari jaskatas,piemeram tavam nederes ultra 360 jo vinsh ir izstradats preksh 50zs max,hvz ar kuru galu domajushi! valtekam vrode ir normali centrbedzes filtri un velkautkam bija! a ja starpcitu ultra 360 razho alex tie pashi kas barracudas,taka ja jau filtra tadi kasjaki,nav brinums ka farsunkas mesls!

[ Šo ziņu laboja nagla, 26 Mar 2016, 14:58:39 ]

Offline
kexxx
26. Mar 2016, 14:53 #16697

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Uz beņu mīnusos metas ja sūdīga reduktora apsilde un/vai gāzei vasaras maisījums- gāze normāli neiztvaiko, līdz ar ko krīt spiediens un pārmet uz beņu. Man drapakam stāvēja tas "cikloba" filtrs, kad ieraudzīju kādu spiediena kritumu uzgāzējot tas rada, uzreiz izmetu nakhui... Kāda jēga tai cilpai Heinrihs neteica?
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 15:20 #16698

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Ā vēl prikols ar to filtru bija- kkādi līkroči bija nepareizi salikuši to kopā tā, ka gāze vsp negāja caur filtru, bet pa taisno bez filtrēšanas uz sprauslām
Offline
Vecais
26. Mar 2016, 15:32 #16699

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Uz E95 pārmetas ziemā jo štruntīga apsilde.... protams ir arī reduktori kas defoltā paredzēti itālijas klimatam. Vēl var būt reduktora izvietojums kad tiešā plūsma dzesē... vai tvaika fāzes t.devējs dzesējas.

Ar tiem ultra un citiem "ciklonu" filtriem... paskatat cik liela caurplūde viņiem... filtrējošais laukums.. NIECĪGS !
Kapēc "nodirš" citu un slavē savu... kurš sunim asti cels + filtri ir vairumā un pēc vēlmes(€) tev nomainīs un uzsēdinās uz savu kārtridžu... kā arī stabili pēc 10'000km būsi uz maiņu jo aizsit viņus daudz ātrāk kā citus.

Par QvsY nav vienozīmīgi... ja Y vietā ir ielikts T tad jā... spiediena starpība būs jūtama. Ja nav ar abām kreisām uzlikts tad viss ir kārtībā ar Y. Cik esmu redzējis instalācijas ar Q tad 90% gateris kur bez apvada neiztikt.


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
26. Mar 2016, 15:46 #16700

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Superīgākais variants ir 2 reikas virknē ar kādu metrīgu šļauku pa vidu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo