Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Angelz
30. May 2016, 15:12 #16661

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 May 2016, 14:21:42 @Dzerve rakstīja:
Sveiki!Ir problema ar kārbu(automāts) citreiz pirms apstāšanas ir sitiens ieliekot pirmajā atrumā un citreiz arī ka parliekas kādu ātrumu zemāk Domāju nomainīt eļļu bet vai tas palīdzes


Dažiem līdz, dažiem ne. Ir kam palīdz no nullēt kārbas adaptīvās vērtības. Daudz ko var izpīpēt redzot esošās. Nolasīt/no nullēt var ar ISTA-D.

Var no nullēt arī manuāli bez softa starpniecības mājas apstākļos ar gāzes pedāli, googlē var atrast detalizētāku info.

Tavs E6x ir PreFL vai FL?

Runājot par eļļas maiņu atm kārbā domas dalās, es esmu par eļļas maiņu kopā ar visu vāku.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 30 May 2016, 15:28:03 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Bosnija
30. May 2016, 15:22 #16662

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

šis vārdu salikums -zems eļļas spiediens, skan diezgan štruntīgi atsauca atmiņā padumjo laiku tehniku, kur mirgojoša/degoša eļļas spiediena lampiņa bija pirmais vēsnesis, ka jāgatavojas motora remontam, sūknis, šāles utt.
Offline
xrs
30. May 2016, 16:00 #16663

Kopš: 08. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 105

Braucu ar:


Dažiem līdz, dažiem ne. Ir kam palīdz no nullēt kārbas adaptīvās vērtības. Daudz ko var izpīpēt redzot esošās. Nolasīt/no nullēt var ar ISTA-D



Man šķiet ir tāds pats sitiens, lēnām bremzējot pie krustojuma ielik ar grūdienu pirmajā.

1. Esmu nodzēsis kārbas adaptācijas ar gāzes pedāli grīdā - kārba slēdzas ātrāk, bet grūdiens vēl bija.
2. Nesen papildināju eļļas līmeni par 400-500ml kārbā, grūdiens vēl ir, bet daudz mazāks. Iespējams palīdzētu pilna eļļas maiņa?

Kā arī vai tas nevar būt saistīts arī ar kardāna muftu? Tā ir nolietota un jāmaina asap.

[ Šo ziņu laboja xrs, 30 May 2016, 16:01:36 ]

Offline
Mikuzz
30. May 2016, 16:20 #16664

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Mufta parasti izpaužas, kad peld apgriezieni vienmērīgi braucot.
Offline
Kaross
30. May 2016, 17:13 #16665

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 May 2016, 12:26:27 @wanksta rakstīja:
Tādā gadījumā motors jau būtu diezgan pabraukts (padilis), ja 5w-30 ir par sķidru
Varētu būt virs 300-350tukst. nobraukuma


Tieši tā. Noteikti, ka dzinējs ir smagi pabraukts. Pie 300tukst. tadu problemu nav. Tur jau iet 400-500k km.
5W30 nekādā variantā nevar būt par šķidru. Tā ir standarta rekomendējama eļļa no rūpnīcas.
Tas, ka eļļas lampiņa parādās karstam vēl jo vairāk liecina par dzinēja dilumu.

Kādu tad salējāt iekšā ja šī bija par šķidru?
10W40 minerāleļļu vai 10W60 "sporta".

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
30. May 2016, 17:14 #16666

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 May 2016, 16:20:07 @Mikuzz rakstīja:
Mufta parasti izpaužas, kad peld apgriezieni vienmērīgi braucot.


Kāds sakars kardāna muftai ar apgriezienu peldēšanu?
Nejauc ar hidrotransformātoru.
Ja beigta kardāna mufta, tad var būt arī sitieni.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
frenksmx
30. May 2016, 22:54 #16667

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: TM Racing MX300


30 May 2016, 17:13:28 @Kaross rakstīja:

30 May 2016, 12:26:27 @wanksta rakstīja:
Tādā gadījumā motors jau būtu diezgan pabraukts (padilis), ja 5w-30 ir par sķidru
Varētu būt virs 300-350tukst. nobraukuma


Tieši tā. Noteikti, ka dzinējs ir smagi pabraukts. Pie 300tukst. tadu problemu nav. Tur jau iet 400-500k km.
5W30 nekādā variantā nevar būt par šķidru. Tā ir standarta rekomendējama eļļa no rūpnīcas.
Tas, ka eļļas lampiņa parādās karstam vēl jo vairāk liecina par dzinēja dilumu.

Kādu tad salējāt iekšā ja šī bija par šķidru?
10W40 minerāleļļu vai 10W60 "sporta".

Cita ražotāja, repsol 5w30 un viss kārtībā.
Offline
Kaross
30. May 2016, 23:30 #16668

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Neliekas baigi loģiski. Ja nu vienīgais pirms tam tev iesmērēja pilnīgu Ķīnas kaku citā iepakojumā.
Saīsinājums - 5w30 nozīmē eļļas viskozitāti pie dažādām temperatūrām. Ielejot vienu vai otru 5w30 nevar izmainīties eļļas spiediens dzinējā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 May 2016, 23:32:21 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
frenksmx
30. May 2016, 23:40 #16669

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: TM Racing MX300


30 May 2016, 23:30:29 @Kaross rakstīja:
Neliekas baigi loģiski. Ja nu vienīgais pirms tam tev iesmērēja pilnīgu Ķīnas kaku citā iepakojumā.
Saīsinājums - 5w30 nozīmē eļļas viskozitāti pie dažādām temperatūrām. Ielejot vienu vai otru 5w30 nevar izmainīties eļļas spiediens dzinējā.

Par to jau stāsts. Pirms eļļas maiņas nekādu gļuku, nomainot parādījās un tad nomainot atkal pazūd!
Pagaidām esmu nobraucis kādus 2,5 tk, viss mierīgi!
Gļukojot faktiski bija katrā braukšanas reizē!
Bet stāsts par to, ka salasījos tīmeklī, ka e60 benzīna motori uz eļļošanu vispār esot bēdīgi. 2.2, 2.5 un 3.0 motori. Daudzi mocās un nevar atrast īsto maiņu.
Grubēju tikai teikt diskusijas aizsācējam to, ka jāsāk meklēt ar mazāko ļaunumu un lētāko, jo es šādi jau samainīju sveces, eļļas temperatūras devējus, slēdzu pie kompjiem un vēl šo to, nekas nepalīdzēja, tad ai izmisuma nomaina eļļu un pāriet!
Offline
bomzis666
31. May 2016, 00:11 #16670

Kopš: 05. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e61

Kāds ir gāzējis ar jumta bagāžnieku? Kā mainās degvielas patēriņš?
Offline
Kaross
31. May 2016, 00:22 #16671

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es esmu no Itālijas atbraucis līdz LV. 2200km laikam. Auto 535D. Pa bāņiem max 140km/h. Patēriņš gandrīz par litru bija vairāk ja pareizi atceros.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Dzerve
31. May 2016, 08:11 #16672

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 328,535D


30 May 2016, 15:12:06 @Angelz rakstīja:

30 May 2016, 14:21:42 @Dzerve rakstīja:
Sveiki!Ir problema ar kārbu(automāts) citreiz pirms apstāšanas ir sitiens ieliekot pirmajā atrumā un citreiz arī ka parliekas kādu ātrumu zemāk Domāju nomainīt eļļu bet vai tas palīdzes


Dažiem līdz, dažiem ne. Ir kam palīdz no nullēt kārbas adaptīvās vērtības. Daudz ko var izpīpēt redzot esošās. Nolasīt/no nullēt var ar ISTA-D.

Var no nullēt arī manuāli bez softa starpniecības mājas apstākļos ar gāzes pedāli, googlē var atrast detalizētāku info.

Tavs E6x ir PreFL vai FL?

Runājot par eļļas maiņu atm kārbā domas dalās, es esmu par eļļas maiņu kopā ar visu vāku.

O paldies...pameklēšu googlē kā tā adaptācija notiek ar gāzes pedāli Izlēmu mainīt arī eļļu un protams ar visu vāku(filtru) Tikai kādu eļļu labāk liet un cik vsp litrus pirkt
A auto E60 PreFl
Offline
Angelz
31. May 2016, 09:30 #16673

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


31 May 2016, 08:11:16 @Dzerve rakstīja:
Izlēmu mainīt arī eļļu un protams ar visu vāku(filtru) Tikai kādu eļļu labāk liet un cik vsp litrus pirkt


Man domāt tādas lietas labāk uzticēt cilvēkam kurš dien dienā nodarbojas ar atm remontu. Biji aizbraucis pie Viktora?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Dzerve
31. May 2016, 09:55 #16674

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 328,535D


31 May 2016, 09:30:13 @Angelz rakstīja:

31 May 2016, 08:11:16 @Dzerve rakstīja:
Izlēmu mainīt arī eļļu un protams ar visu vāku(filtru) Tikai kādu eļļu labāk liet un cik vsp litrus pirkt


Man domāt tādas lietas labāk uzticēt cilvēkam kurš dien dienā nodarbojas ar atm remontu. Biji aizbraucis pie Viktora?

Ir vnk cilvēks pie kā pa labām cenām dabūju detaļas,eļļas utt.Tapēc materiālus vnm sapērku pats Nop..nebiju!Tad tikai motoram samainiju eļļū un visus filtrus..laikam vajadzeja tomer braukt un arī mainīt kārbai eļļu kamer nekādi brīnumi vel nenotika šoreiz gan būs jāgriežās pie viņā
Offline
Angelz
31. May 2016, 10:33 #16675

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


31 May 2016, 09:55:42 @Dzerve rakstīja:

31 May 2016, 09:30:13 @Angelz rakstīja:

31 May 2016, 08:11:16 @Dzerve rakstīja:
Izlēmu mainīt arī eļļu un protams ar visu vāku(filtru) Tikai kādu eļļu labāk liet un cik vsp litrus pirkt


Man domāt tādas lietas labāk uzticēt cilvēkam kurš dien dienā nodarbojas ar atm remontu. Biji aizbraucis pie Viktora?

Ir vnk cilvēks pie kā pa labām cenām dabūju detaļas,eļļas utt.Tapēc materiālus vnm sapērku pats Nop..nebiju!Tad tikai motoram samainiju eļļū un visus filtrus..laikam vajadzeja tomer braukt un arī mainīt kārbai eļļu kamer nekādi brīnumi vel nenotika šoreiz gan būs jāgriežās pie viņā



Uz atm eļļas +- baigā ekonomija diez vai būs.

Uz atm vāku var ieekonomēt. Ražotāji pa lielam divi ZF un Vaico.

Interesanti būtu dzirdēt viedokļus/pieredzi par atm eļļas piedevām kā Prolong, Bardahl?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Bosnija
01. Jun 2016, 11:18 #16676

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Šo ir kāds pārbaudījis
Offline
Vinsents
01. Jun 2016, 12:37 #16677

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


01 Jun 2016, 11:18:12 @Bosnija rakstīja:
Šo ir kāds pārbaudījis


Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2010

Riepas lasījis pa vienai
Offline
Arturiks
01. Jun 2016, 14:34 #16678

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Prichom pa vienai?
Offline
Angelz
01. Jun 2016, 15:00 #16679

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


01 Jun 2016, 11:18:12 @Bosnija rakstīja:
Šo ir kāds pārbaudījis


Vilks uz mežu joprojām skatās…?

Kādas ir sajūtas pēc 535d braukt ar troiku 20d nemotoru?



01 Jun 2016, 12:37:16 @Vinsents rakstīja:

01 Jun 2016, 11:18:12 @Bosnija rakstīja:
Šo ir kāds pārbaudījis


Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2010

Riepas lasījis pa vienai


Nope, tehniskajā apskatē pārbauda visas riepas izņemot rezerves ratu un bāzē piefiksē vecāko izgatavošanas gadu.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 01 Jun 2016, 15:06:14 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
V62
01. Jun 2016, 15:11 #16680

Kopš: 20. Oct 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar: E61

Kādu eļļu tad īsti jalej atm ? ZF ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo