Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
monza
17. Mar 2016, 13:12 #16641

Kopš: 07. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733

interesē kādās cenās uzlikt gāzi legasy 2004, labu.
Offline
MP_ICE
17. Mar 2016, 13:32 #16642

Kopš: 03. Jun 2004

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Celica 4WD Turbo


17 Mar 2016, 09:37:12 @daticho rakstīja:
Kadam ir idejas, kur var dabūt Necam Koltec zaļo sprauslu? (242000-005-3)

Ebay var mēģināt - man viena nokodās, citu neatradu, mainīju nost uz citām, atlikušās 3 pārdevu
Offline
gustavsM
17. Mar 2016, 18:48 #16643

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 171

Braucu ar:

e39 touring m54b25 gribu sagāzēt, nevaru saprast kur labāk vest un kādas +/- izmaksas ar labu iekārt/sprauslām.
Offline
krabiss_k
17. Mar 2016, 19:05 #16644

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Par.turbo.volvo runajot...
Mans roģņa pašlaik ir nobraucis 9 gadi ar s60, spidometra pie 600tk, pie pirksanas kkas ap 100tk bija..
Vienreiz apkope gazei ir bijusi un viena drosele..
Takaa spriediet pasi, ar kadiem sudiem tiek.apkrameti jusu auto!

Faterim chrysler concorde, sogad ir desmitais gads ar valtek sprauslam!! Tiesa, reduktoram remkomplekti vairaki ir bijusi, sogad kompis nomira. Taa ir jaiet gazem, nevis japisas un nezin kadas.muzigas reg. Un kas vel.
Abas iekartas uzliktas pie heinrika.
Offline
kexxx
17. Mar 2016, 19:11 #16645

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


17 Mar 2016, 19:05:25 @krabiss_k rakstīja:
Par.turbo.volvo runajot...
Mans roģņa pašlaik ir nobraucis 9 gadi ar s60, spidometra pie 600tk, pie pirksanas kkas ap 100tk bija..
Vienreiz apkope gazei ir bijusi un viena drosele..
Takaa spriediet pasi, ar kadiem sudiem tiek.apkrameti jusu auto!

Faterim chrysler concorde, sogad ir desmitais gads ar valtek sprauslam!! Tiesa, reduktoram remkomplekti vairaki ir bijusi, sogad kompis nomira. Taa ir jaiet gazem, nevis japisas un nezin kadas.muzigas reg. Un kas vel.
Abas iekartas uzliktas pie heinrika.


250k ar vieniem gāzes filtriem? var jau pasakas stāstīt par čomiem un tantēm, bet nu biki pie zemes ar jāturās
Offline
krabiss_k
17. Mar 2016, 19:49 #16646

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


17 Mar 2016, 19:11:12 @kexxx rakstīja:

17 Mar 2016, 19:05:25 @krabiss_k rakstīja:
Par.turbo.volvo runajot...
Mans roģņa pašlaik ir nobraucis 9 gadi ar s60, spidometra pie 600tk, pie pirksanas kkas ap 100tk bija..
Vienreiz apkope gazei ir bijusi un viena drosele..
Takaa spriediet pasi, ar kadiem sudiem tiek.apkrameti jusu auto!

Faterim chrysler concorde, sogad ir desmitais gads ar valtek sprauslam!! Tiesa, reduktoram remkomplekti vairaki ir bijusi, sogad kompis nomira. Taa ir jaiet gazem, nevis japisas un nezin kadas.muzigas reg. Un kas vel.
Abas iekartas uzliktas pie heinrika.


250k ar vieniem gāzes filtriem? var jau pasakas stāstīt par čomiem un tantēm, bet nu biki pie zemes ar jāturās


Varu izvest ekskursija pie konkreto auto saimniekiem
Kkur mineju par remkomplektu, tad automatiski filtrs arii
Abi auto saimnieki dzivo blakus teritorijas- sigulda. Ja ir interese, dod zinju
Offline
pekinens
17. Mar 2016, 20:01 #16647

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

manā gadījumā gāze ir likta holandē. brc. modelis tik vecs, ka rezerves daļas pat neesot.. kaut kādā 2002-2003 gadā likta. sprauslas jaunas, reduktors jauns..viss tjipa ar rezervi.. hvz. tagad ir skaidrs, ka tā tomēr nav Volvo slimība, drīzāk mana un gāzinieku nolaidība..
Offline
lietus
17. Mar 2016, 20:20 #16648

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:



gazei oktanskaitlis lielaks, lidz ar to deg lenak, ta ka liekot gazi, aizdedzes apsteidzi nemaina, tad lielaka termiska slodze izpl varstiem, japaniem shita problema daudz vairak izteikta ( regulejamas atstarpes utt)

materials
Papeeti pie reizes materiaalus par detonaacijas deveeja funkciju..
Offline
martij
18. Mar 2016, 00:40 #16649

Kopš: 17. May 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


16 Mar 2016, 22:54:56 @Spok5 rakstīja:
Aizdedze par vēlu + treknais. Gāzi treknajā laist nav vēlams. Tolks nekāds un tikai kurina vārstus ārā.


1. Par vēlo aizdedzi un vārstu karsēšanu piekrītu. Vēla aizdedze noved pie tā, ka degmaisījums turpina degt jau tad, kad izplūdes vārsts ir atvēries. Kaut arī ir detonācijas devējs, ja ir normāla autogāze ar oktānskaitli 100+ var būt tā, ka detonācija nemaz netiek novērota un ECU aiziet safe zonā (visbiežāk). Var jau uzburt situāciju, ka kompis samazina apsteidzi līdz max un tur arī visu laiku strādā, jo detonācija tā arī netiek novērota.

+ pie maziem apgriezieniem gāze deg lēnāk, kā benzīns, bet lielos apgriezienos tā sadeg ātrāk (tā vismaz internets čukst -> http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683...33e?OpenDocument )

2. Bet par treknu degmaisījumu nepiekritīšu, tas nekādu skādi nerada, tikai nejēdzīgu degvielas patēriņu. Autosportā speciāli tiek braukts ar treknu maisījumu, lai benzīna tvaiks dzesētu motora sieniņas, taču tā kā gāze iztvaiko jau reduktorā, tad no tās nekāds dižais dzesētājs nesanāk.

Vārstus izdedzina liess degmaisījums - liess degmaisījums sadeg augstākā temperatūrā + var būt aŗi pārāk vēla aizdedze, kad degmaisījums turpina degt jau izpūtējā + maisījuma atšķirības starp ciplindriem (2 liess un 2 trekns -> ECU priecājas, ka esam stehiometriskajā).
Offline
Spok5
18. Mar 2016, 06:39 #16650

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Mhm,mhm. Iebāz EGT kolektorā un tad to stāsti

1) Trekns deg lēnāk, tātad atkal pa muti vārstiem, kur jau ir par vēlu, ja kāds nav vismaz pagrozījis sadaleni, lai dabūtu dinamisko spiedienu augšā, vai samazinājis degkameru, vai vienkārši pielicis klāt aizdedzi.

2) LPG raujot pāri stehiometrijai stipri ātri aug EGT salīdzinot ar slapjajām degvielām, tāpēc ilgstoši nebūtu vēlams slogot tam neparedzētu motoru, nu tur, ligzdas materiāls, vārsta materiāls, ligzdas profils, platums, yada, yada, sadalenes profils, etc.



Offline
Spok5
18. Mar 2016, 06:46 #16651

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Ui, korekcija, sausajai LPG. Ar slapjo, tur bik savādak.

Bet nu, ņemot vērā ekonomiskos faktorus, ir baisi jāsakrīt apstākļiem, lai varētu visu forši salikt. Pretējā gadījumā, vienkārši kurina nost ligzdu kamēr vēl ir sprauga un tad maina nost galvu vai kustinātāju kopā. Savādāk ir jābūt baisiem kilometriem noskrējiena, lai būtu vērts ar to ņemties tā nopietnāk.
Offline
pekinens
18. Mar 2016, 10:05 #16652

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

izklausaties ļoti gudri. sataisīšu to nelaimīgo motoru, saregulēsiet man kā vajag?
Offline
martij
18. Mar 2016, 19:49 #16653

Kopš: 17. May 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

1. Kur tad to izplūdes gāzu temperatūru mērīji? Pie trekna katalizators tik paliks sarkans, bet tas tikai tāpēc, ka dedzina atlikušos CH un CO. Tas var radīt iespaidu, ka atgāzu temperatūra ir augšā. Un nepin iekšā uzreiz divus mainīgus faktorus. Ja ir trekns un aizdedze pareiza, tad nebūs nekāda vārstu karsēšana (vismaz pēc teorijas). Ja ir trekns un aizdedze šķība, tad būs vārstu karsēšana.

2. Stehiometriskais degmaisījums (teorētiski aprēķinātā attiecība) ir svarīgs tikai tam, lai katalizators optimāli funkcionētu. Ekonomiskākais režīms ir ap 1.05 (jo praktiski dedzinot stehiometriskajā viss degmasījums nesadeg), bet šis režīms nav draudzīgs katalizatoram un arī NOx jau iet augšā. Bet nu neiesāku eksperimentēt ar lieso.

Labi, es sapratu, ka nav jēga strīdēties. Vienkārši mazliet tracina, ka vienkāršas lietas tiek pataisītas par raķešzinātni.

[ Šo ziņu laboja martij, 18 Mar 2016, 19:49:52 ]

Offline
kexxx
18. Mar 2016, 20:27 #16654

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

ja tā vārstu izdegšana būtu VISVAIRĀK atkarīga no aizdedzes un maisījuma, kā tad braukātu cilvēki ar plītiņām, kur maisījums jau defaultā ir vai nu liess vai trekns (kā nu skrūve sagrozīta), bet tikai ne stehiometrisks?

vispār gribētos šitādam lolviķa motoram ar tām aizdedzēm paspēlēties, bet problēma, ka viņam stāv VVT (volvo vanoss) un nobīdot kloķenes devēja rādījumus, visticamāk, būs kļūda par nepareizu sadalenes stāvokli... tātad būtu jānobīda arī sadalenes signāls, bet vai variators to mācēs? it kā ir divkanālu variatori, bet nu kaut kā nav 100% ticības, ka viss tas strādās balti un pūkaini...

ECU remapot arī tāds so so risinājums- uz beņas neies īsti pareizi un ME7 nav no tiem populārākajiem šķūnējamajiem ECU...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Mar 2016, 20:28:03 ]

Offline
marcis74
18. Mar 2016, 20:37 #16655

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Kas varētu būt par vainu, ka gāzes režīmā grūti piešķilt karstu motoru un pēc piešķilšanas iet uz 4..5 cil.?
Auksts lec labi un arī benzīna režīmā tādas lietas nav novērotas..
Spoles jaunas (visas), sveces jaunas, gāzes kompis arī jauns. Šī problēma pastāvēja arī pirms augstākminēto detaļu nomaiņas.. Kas atliek - sprauslas (~30k km).


Paldies!
Offline
kexxx
18. Mar 2016, 20:43 #16656

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


18 Mar 2016, 20:37:40 @marcis74 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka gāzes režīmā grūti piešķilt karstu motoru un pēc piešķilšanas iet uz 4..5 cil.?
Auksts lec labi un arī benzīna režīmā tādas lietas nav novērotas..
Spoles jaunas (visas), sveces jaunas, gāzes kompis arī jauns. Šī problēma pastāvēja arī pirms augstākminēto detaļu nomaiņas.. Kas atliek - sprauslas (~30k km).


Paldies!


karsts šķiļas uz gāzes vai uz benzīna?
ja uz gāzes, tad tur īsti neko nevar izdarīt, kā tikai atslēgt hot start un startēt arī karstu uz beņas... tas no mašīnas/iekārtas atkarīgs, uz vienas strādā uz urrā, citai- a ne pa kam

nu, protams, var patramdīt gāzinieku, lai palūr vai pareizi saregulēts, bet maza cerība, ka tas līdzēs

EDIT: nu ir vēl viena iespējamība, ka vai nu kāda sprausa, vai reduktors caur vakuuma šļauciņu laiž gāzi kolektorā, gāze tajā sakrājas un piedarbinot ir nežēlīgi trekns maisījums un tāpēc neiet... pārbaudīt var atvienojot gaisa trubu no koletora un paošņājoties

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Mar 2016, 20:44:55 ]

Offline
marcis74
19. Mar 2016, 00:52 #16657

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


18 Mar 2016, 20:43:03 @kexxx rakstīja:

18 Mar 2016, 20:37:40 @marcis74 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka gāzes režīmā grūti piešķilt karstu motoru un pēc piešķilšanas iet uz 4..5 cil.?
Auksts lec labi un arī benzīna režīmā tādas lietas nav novērotas..
Spoles jaunas (visas), sveces jaunas, gāzes kompis arī jauns. Šī problēma pastāvēja arī pirms augstākminēto detaļu nomaiņas.. Kas atliek - sprauslas (~30k km).


Paldies!


karsts šķiļas uz gāzes vai uz benzīna?
ja uz gāzes, tad tur īsti neko nevar izdarīt, kā tikai atslēgt hot start un startēt arī karstu uz beņas... tas no mašīnas/iekārtas atkarīgs, uz vienas strādā uz urrā, citai- a ne pa kam

nu, protams, var patramdīt gāzinieku, lai palūr vai pareizi saregulēts, bet maza cerība, ka tas līdzēs

EDIT: nu ir vēl viena iespējamība, ka vai nu kāda sprausa, vai reduktors caur vakuuma šļauciņu laiž gāzi kolektorā, gāze tajā sakrājas un piedarbinot ir nežēlīgi trekns maisījums un tāpēc neiet... pārbaudīt var atvienojot gaisa trubu no koletora un paošņājoties



Ak, jā, reduktors arī ir jauns

Pamēģināšu pirms karsta startēšanas piespiest podziņu, lai pārslēdzas un benzīnu un tad startēt.
Vai var būt, ka pie vainas ir sprauslu karšana? Vienu brīdi pabraukāju ar pavērtu haubi un likās, ka ir labāk, resp., biežāk varēja piestartēt karstu ar visiem darbojošamies stroķiem.
Offline
kexxx
19. Mar 2016, 08:39 #16658

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Jauns vēl nenozīmē bez defektiem, tas par reduktoru
Sprauslu karšana kā tāda diez vai pie vainas, bet ja nav pareizi korekcija pēc gāzes temperatūras iestatīta, tad tā varētu tādos brīžos nospēlēt savu lomu
Offline
nagla
19. Mar 2016, 11:47 #16659

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

cik es ieveroju uz citroena,ja tukshgaitai nenocher pareizo maisijumu ari ir problemas ar karsta pieshchilshanu,toist ilgi jazage,tas ja uz minuti ieskrien veikala piemeram,a ja pastav ilgak tad viss ok! sparuslas barracuda, uz omvl shchiet nebija tadu problemu!
Offline
Christian
19. Mar 2016, 16:52 #16660

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 972

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S

VW TSi benzīnieki viegli gāzējas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo