Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Shkodists
12. Mar 2016, 17:02 #16621

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Mar 2016, 13:10:37 cufiks rakstīja:

12 Mar 2016, 10:20:21 Shkodists rakstīja:

10 Mar 2016, 11:35:29 BMW-Valcha rakstīja:

10 Mar 2016, 11:33:14 1kaspars rakstīja:
Lūgums palīdzēgt ar sveču izvēli gāzes auto: Jaguar x-type 2002.gads 3.0 v6
1.variants kā paredzēts Bosch 0 242 236 563 ar spraugu 1,2mm starp elektrodiem;
2.variants Bosch CNG/LPG 0242240656 ar 0.9mm attālumu starp elektrodiem.

Cik liela raķešu zinātne tā ir?? Tā sprauga starp elektrodiem taču ar svarīga??
Apē džeks saka, ka noteikti LPG variantu , kas ir lētāks,
Grosā uz vietas ir benzīna variants.
Paldies iepriekš.

parasto sveci ar 0,9
cik var rakstīt, ka tās gāzes sveces ir metamas un BOSCH arī

Nez kur tavi klienti ņem gāzes sveces, ja raksti, ka tās ir metamas. Acīmredzot kaut kādas kreisās pa lēto pērk. Es no Intercar jau otrai mašīnai NGK gāzes sveces paņēmu. Pilnīgi nekādu problēmu.Tiesa, ar platīna svecēm arī nekādu problēmu nebija.


Tiesa gan, ka arī ar pašiem lētākajiem sūdiem problēmu nebūtu... Būtu par to pārmaksāto naudu labāk bamsli nopircis..

Lūdzu, pašas lētākas sveces studijā. 1.8T AWC motors. Kādas ir pašas lētākās. Gāzes sveces man izmaksāja 13EUR gab. Lētākās, cik man zināms ir ap 7EUR, kurām resurss labākajā gadījumā uz gāzes ir 25000km. Drīzāk ar lpg svecēm es ietaupu nevis iztērēju vairāk.
Offline
Mikus188
12. Mar 2016, 17:51 #16622

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

gan jau stulbs jautājums, bet tomēr Cik svarīgi ir gāzes vadībai pievienot lambda zondes ?
Offline
Shkodists
12. Mar 2016, 17:55 #16623

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Mar 2016, 17:08:08 cufiks rakstīja:
Tu neklausies, visi vēsi krāmē ar 1-7eur vērtām svecēm 30k un pērk bamšļus, šprotes un ir spējīgi pārsteigt sievieti 8. martā, bet tu esi gudrāks un ietaupi tērējot 13eur.. es vnk nesaprotu Nopērc 6cilindru motoru un tad blato..

Interesanta uztvere Tev. Kurā momentā es blatoju? Nevajag man to tavu 6 cilindru motoru. Man pietiek ar 150 lopiem. Ir bijis auto ar 1.paaudzi, kuram krāmēju lētas bosch sveces. Pēc 20k km svecei ar 3 elektrodiem vidējais bija uzspicēts kā zīmulis. Nevilka vairāk par tiem 20k km. LPG sveces mainīšu ne ātrāk kā pēc 60k km. Rezultātā kopumā būšu samaksājis lētāk un vēl divas reizes nebūs lieki jātērē laiks mainot tās.
Offline
Spok5
12. Mar 2016, 18:09 #16624

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Mikus188 - tik cik varēsi gāzes softā redzēt spriegumu uz vada. Vairāk absolūti nekādas jēgas.
Offline
Mikelis
12. Mar 2016, 19:41 #16625

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


12 Mar 2016, 10:13:21 Reduktors rakstīja:
Uz bmw e36, 92.gada, 1.8 stav virsu 4 paaudzes gazes iekarta,gribu to parlikt uz e60, 2.5 vai tas iespejams? Aptuvenas izmaksas?

Man tas pats interesē, stāv uz opel omega pasvaiga 2.paaudze, tagad gribu uz F01 N63 V8 motora pārlikt. Kurš var palīdzēt? Vecais, Koijot, Valcha? 100eur par visu varēs iekļauties?

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Laoshi
12. Mar 2016, 20:29 #16626

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Mar 2016, 17:02:57 Shkodists rakstīja:
Lūdzu, pašas lētākas sveces studijā. 1.8T AWC motors.


Vislētākās bija Brisk. Laiku atpakaļ samaksāju 6 lohi par četrām. Auto gāja sūdā, bet es tās sveces ārā nesviedu, ja nu vajag mainīt un bamsli arī vajag.
Offline
Shkodists
12. Mar 2016, 21:45 #16627

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Mar 2016, 18:07:10 cufiks rakstīja:

12 Mar 2016, 17:55:22 Shkodists rakstīja:

12 Mar 2016, 17:08:08 cufiks rakstīja:
Tu neklausies, visi vēsi krāmē ar 1-7eur vērtām svecēm 30k un pērk bamšļus, šprotes un ir spējīgi pārsteigt sievieti 8. martā, bet tu esi gudrāks un ietaupi tērējot 13eur.. es vnk nesaprotu Nopērc 6cilindru motoru un tad blato..

Interesanta uztvere Tev. Kurā momentā es blatoju? Nevajag man to tavu 6 cilindru motoru. Man pietiek ar 150 lopiem. Ir bijis auto ar 1.paaudzi, kuram krāmēju lētas bosch sveces. Pēc 20k km svecei ar 3 elektrodiem vidējais bija uzspicēts kā zīmulis. Nevilka vairāk par tiem 20k km. LPG sveces mainīšu ne ātrāk kā pēc 60k km. Rezultātā kopumā būšu samaksājis lētāk un vēl divas reizes nebūs lieki jātērē laiks mainot tās.



Tev tak jau pašā startā teica - visprastākās NGK sveces ar 1 elektrodu Nu taču, ka var ar to sveci, kas maksā MAX 3eur nobraukt tikpat, vai nedaudz mazāk nekā, kā tu ar savu gāzes sveci - tikai paņemot normālu 6cil. motoru tas ir 18eur, savukārt tavā gadījumā 68eur.. Pie lietotāja, neatceros kāda, vari paņemt nereālu tulpju pušķi, bamsli, šprotes un prežu pačku, un vēl paliks žužiki ar, ko salāpīties! Kāda iksa pēc bezjēdzīgi tērēt naudu!!!??? Vai arī labi, es atmetos PN

Nu liec sev lētās sveces un maini biežāk. Es labāk to mainīšanas laiku pavadu ar ģimeni. Nesaprotu, ko var cepties.
Bez tam tepat forumā var palasīties, ka NGK esot sūdi, jo pilns ar padjobkām. Es samaksāju biku vairāk (68EUR gan nekādi nesanāk) un aizmirstu par svecēm uz diviem gadiem. Nav vēl gadījies iekrist.
Offline
Mixzzz
13. Mar 2016, 00:02 #16628

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Mar 2016, 19:41:52 Mikelis rakstīja:

12 Mar 2016, 10:13:21 Reduktors rakstīja:
Uz bmw e36, 92.gada, 1.8 stav virsu 4 paaudzes gazes iekarta,gribu to parlikt uz e60, 2.5 vai tas iespejams? Aptuvenas izmaksas?

Man tas pats interesē, stāv uz opel omega pasvaiga 2.paaudze, tagad gribu uz F01 N63 V8 motora pārlikt. Kurš var palīdzēt? Vecais, Koijot, Valcha? 100eur par visu varēs iekļauties?
Pietiks ar 0.7
Offline
nagla
13. Mar 2016, 08:32 #16629

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


12 Mar 2016, 16:17:27 sergis15 rakstīja:

12 Mar 2016, 16:05:15 sosols rakstīja:

12 Mar 2016, 16:04:12 BMW-Valcha rakstīja:

12 Mar 2016, 16:02:40 sosols rakstīja:

12 Mar 2016, 15:52:43 BMW-Valcha rakstīja:

12 Mar 2016, 10:13:21 Reduktors rakstīja:
Uz bmw e36, 92.gada, 1.8 stav virsu 4 paaudzes gazes iekarta,gribu to parlikt uz e60, 2.5 vai tas iespejams? Aptuvenas izmaksas?

vot tas ir ritīgs powera peniju pis...s


normāls jautājums, ja par brīvu var tikt pie iekārtas. vai Tev peniju neisēj mētājas 600eur iekartai? nauda nav problēma:d

pirmkārt no 4 cyl uz 6 nekādīgi nesanāks. tālāk nav jēga skaidrot.


tāds ari bija jautajums,jautajumu vairak nav:d

nu a kas tad tur tik brutāli atšķiras?
ok, jāpiepērk 2 sprauslas un ražīgāks reduktors.

skaties -vadibas bloki ir 4cil un 6 cil,diezvai kads gribes parmaksat un liks(dargaku) 6cil bloku uz 4cil
Offline
sanjox1989a
15. Mar 2016, 17:17 #16630

Kopš: 24. Sep 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Veči, kādam ir gali gāzes servisos? Ir doma nopirkt priekš e39 2.0 lietotu gāzes iekārtu un uzlikt servisā, lai pēc tam csdd var reģistrēt?
Offline
kexxx
15. Mar 2016, 18:06 #16631

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


15 Mar 2016, 17:17:26 sanjox1989a rakstīja:
Veči, kādam ir gali gāzes servisos? Ir doma nopirkt priekš e39 2.0 lietotu gāzes iekārtu un uzlikt servisā, lai pēc tam csdd var reģistrēt?


a kādi īpaši gali tur ir vajadzīgi? apzvani servisus un painteresējies, vai kāds ir gatavs čakarēties ar lietotu iekārtu...
Offline
pekinens
16. Mar 2016, 22:02 #16632

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

man 2,4 turbo Volvo jau otro reizi ir izdedzis vārsts. volvisti(tie kas tirgo rez daļas) apgalvo, ka tas ir no gāzes. izplūdes vārsti sas\edušies, viens izdedzis, vēl viens sācis kust. koroč viss slikti.. tas tiešām ir kaut kāds Volvo fenomens vai tomēr slikti gāze noregulēta? man pirms tam arī bija Volvo ar gāzi, bet atmo un tam viss kārtībā.. kā citām turbo mašīnām?
Offline
kexxx
16. Mar 2016, 22:34 #16633

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


16 Mar 2016, 22:02:51 @pekinens rakstīja:
man 2,4 turbo Volvo jau otro reizi ir izdedzis vārsts. volvisti(tie kas tirgo rez daļas) apgalvo, ka tas ir no gāzes. izplūdes vārsti sas\edušies, viens izdedzis, vēl viens sācis kust. koroč viss slikti.. tas tiešām ir kaut kāds Volvo fenomens vai tomēr slikti gāze noregulēta? man pirms tam arī bija Volvo ar gāzi, bet atmo un tam viss kārtībā.. kā citām turbo mašīnām?


man B5244T3 ar gāzi ripo, tfu tfu it kā nekas, tiesa gan tikai kādus 20Kkm esmu pēc iegādes noripinājis

vārsts izdega vienam un tam pašam cilindram?
kā ar vārstu regulēšanu, tiem motoriem nav kompensatoru, varbūt nebija atstarpe pareiza ieregulēta?
Offline
Anc1rejs
16. Mar 2016, 22:38 #16634

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


16 Mar 2016, 22:34:37 @kexxx rakstīja:

16 Mar 2016, 22:02:51 @pekinens rakstīja:
man 2,4 turbo Volvo jau otro reizi ir izdedzis vārsts. volvisti(tie kas tirgo rez daļas) apgalvo, ka tas ir no gāzes. izplūdes vārsti sas\edušies, viens izdedzis, vēl viens sācis kust. koroč viss slikti.. tas tiešām ir kaut kāds Volvo fenomens vai tomēr slikti gāze noregulēta? man pirms tam arī bija Volvo ar gāzi, bet atmo un tam viss kārtībā.. kā citām turbo mašīnām?


man B5244T3 ar gāzi ripo, tfu tfu it kā nekas, tiesa gan tikai kādus 20Kkm esmu pēc iegādes noripinājis

vārsts izdega vienam un tam pašam cilindram?
kā ar vārstu regulēšanu, tiem motoriem nav kompensatoru, varbūt nebija atstarpe pareiza ieregulēta?

gazei oktanskaitlis lielaks, lidz ar to deg lenak, ta ka liekot gazi, aizdedzes apsteidzi nemaina, tad lielaka termiska slodze izpl varstiem, japaniem shita problema daudz vairak izteikta ( regulejamas atstarpes utt)

materials

[ Šo ziņu laboja Anc1rejs, 16 Mar 2016, 22:43:03 ]

Offline
pekinens
16. Mar 2016, 22:46 #16635

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

pirmo reizi izdega uzreiz pēc nopirkšanas, nomainīju motoru cenas ziņā tas pats, kas normālu remontu uztaisīt, dēl to pašu vārstu regulēšanas.. un jā cilindrs tas pats.. nobraucu kādus 60-70 tūkstošus..

[ Šo ziņu laboja pekinens, 16 Mar 2016, 22:47:10 ]

Offline
Spok5
16. Mar 2016, 22:54 #16636

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

A volviķa motora manuāli loms pastudēt? Jeb poh, tos sūdus neviens nelasa...

Lab, lab, tiem sūda 20V ir kretīniski izmērīt spraugu vārstos, pašam tāds ir. Bet nu, būtu tausts iebāzt, zinātu, kad pesec tuvojās

Regulējās prasti - stakanu dodam noslīpēt un miers.

Aizdedze par vēlu + treknais. Gāzi treknajā laist nav vēlams. Tolks nekāds un tikai kurina vārstus ārā.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 16 Mar 2016, 22:57:26 ]

Offline
pekinens
16. Mar 2016, 23:02 #16637

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


16 Mar 2016, 22:54:56 @Spok5 rakstīja:
A volviķa motora manuāli loms pastudēt? Jeb poh, tos sūdus neviens nelasa...

Lab, lab, tiem sūda 20V ir kretīniski izmērīt spraugu vārstos, pašam tāds ir. Bet nu, būtu tausts iebāzt, zinātu, kad pesec tuvojās

Regulējās prasti - stakanu dodam noslīpēt un miers.

Aizdedze par vēlu + treknais. Gāzi treknajā laist nav vēlams. Tolks nekāds un tikai kurina vārstus ārā.


zini toč negribas krāmēties ar to auto... bet par trekno, tas točna?
Offline
kkas
17. Mar 2016, 08:34 #16638

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

manējais xc kkādus 60k uz gāzes noripojis. ar iepriekšējo volvo kkādus 70k no 0 noripoju. neesmu īpaši dzirdējis, ka būtu problēmas. imho turbo motoram vispār diezgan grūti tur kko sadedzināt, ja kāds līkrocis nav pieķēries veros vaļā. ja tev diviem dažādiem motoriem izdeg viens un tas pats cilindrs, tad kkas nav ar gāzi.
pats nobraucu kādas 2x nedēļas uz lieso ar check engine, viss ok pagaidām.

[ Šo ziņu laboja kkas, 17 Mar 2016, 08:46:13 ]

Offline
kexxx
17. Mar 2016, 09:33 #16639

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


16 Mar 2016, 22:46:26 @pekinens rakstīja:
pirmo reizi izdega uzreiz pēc nopirkšanas, nomainīju motoru cenas ziņā tas pats, kas normālu remontu uztaisīt, dēl to pašu vārstu regulēšanas.. un jā cilindrs tas pats.. nobraucu kādus 60-70 tūkstošus..


Ja cilindrs tas pats, ieteiktu paskatīties gāzes sprauslu- iespējams tā grūž savādāku maisījumu nekā pārējās
Offline
daticho
17. Mar 2016, 09:37 #16640

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Kadam ir idejas, kur var dabūt Necam Koltec zaļo sprauslu? (242000-005-3)

[ Šo ziņu laboja daticho, 17 Mar 2016, 09:37:40 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo