Autors | Ziņojums |
Z4 | |
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 385
Braucu ar: F10 n47
|
01 Jan 2014, 18:51:46 uldens1 rakstīja:
01 Jan 2014, 12:47:54 Burkaans rakstīja:
31 Dec 2013, 16:41:55 Z4 rakstīja:
Gribēju uzzināt, kādu funkciju pilda tās metāla plāksnes,kas ir starp bremžu uzliku un virzuļiem, piemēram, Brembo četrvirzuļu suportam ir viens bleķa plāksne gandrīz pa visu uzlikas virsmu,kuram vēl ir piedevā trīs punkti-izvirzījumi un vēl otrs mazāks no ņeržas un kuram viena mala ir uz konusu..
Jebkurš krāms starp virzuli un klučiem ierobežos siltuma pārvadi uz virzuli, un līdz ar to bremzes varēs ekspluatēt augstākās temperatūrās neuzvārot bremžu šķidrumu.
ja tas butu lai izoletu karstumu tad pielietotu citu materialu.tas plaksnes slape mikro vibracijas kuras tu dzirdi ka čikstešanu dažreiz
Tā kā man tās lielākās plāksnes(kurām bija iepresēti tie trīs punkti/izvirzījumi) bija krietni aprūsējušas,tas es viņas neieliku atpakaļ,atpakaļ ieliku tikai tās no nerusējošā terauda,kas ir uz konusu un bremzes palika asākas un nekas nečikst.
Man viņas likt atpakaļ? jo ar tām plāksnēm bremzes vairāk karsa..[ Šo ziņu laboja Z4, 01 Jan 2014, 20:47:43 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| karsa jo kaut kas nestaiga ka vajag,nevienmer vinas izmetot sak čikstet.Atstaj plaukta,moška kadreiz noderes. |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Priekš kam ielas auto vajag "regulējamo" aftermarket?
Taču oriģinālie regulējas un viss notiek. Ieguvums nulle, bet iztērēti vismaz 3-4 un vairāk simti latu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Janis_L | |
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
|
01 Jan 2014, 18:39:55 depo rakstīja:
E30 reduktors lielajā korpusā( 188 ) bez bloķa - meklējot bloķi, jāņem vērā reduktora attiecība? Vai bloķis nav saistīts ar reduktora attiecību un ir elements pats par sevi?
Bloķis ir elements, sazobes vainags skrūvējas atsevišķi |
Offline | |
|
wanted777 | |
Kopš: 17. Jan 2009
Ziņojumi: 208
Braucu ar: 328ci Individual
| Varbūt kāds zin - Driver nav mainijies nr? Visu laiku aizņemts rādās! |
Offline | |
|
Edgars_J | |
Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
19 Dec 2013, 10:11:08 Edgars_J rakstīja:
Biedri, kas brauc ar m57, jums šinī mitrajā rudens laikā dūmo ar baltiem dūmiem atgāzes?! No pagaišās sezonas atceros, ka dūmi bija, bet ne tik daudz, šosezon liekas, ka dūmo pa traku! Dīzeļiem tā pat kā benzina dzinējiem, ja balti dūmi, tad "ēd" tosolu?!
UP
Uz servisu jau pierakstījos ar šo problēmu, bet varbūt kāds var pateikt uz ko gatavoties. Dūmo kamēr nav sasniedzis darba temperatūru, kad uzsilst, tad lielais mākonis pazūd |
Offline | |
|
Alexisonfire | |
Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| Cik tagad tolmets dod par 98AH aķi? |
Offline | |
|
Andrys | |
Kopš: 27. Jun 2013
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW 530D
|
02 Jan 2014, 13:26:37 wanted777 rakstīja:
Varbūt kāds zin - Driver nav mainijies nr? Visu laiku aizņemts rādās!
Vai tik nebūsi iekļuvis viņu nevēlamo sarakstā un uzlikts tava numura pāradresācija uz tavu pašu numuru
Numurs ir īsts,nav mainīts |
Offline | |
|
|
wanted777 | |
Kopš: 17. Jan 2009
Ziņojumi: 208
Braucu ar: 328ci Individual
|
02 Jan 2014, 14:45:01 Andrys rakstīja:
02 Jan 2014, 13:26:37 wanted777 rakstīja:
Varbūt kāds zin - Driver nav mainijies nr? Visu laiku aizņemts rādās!
Vai tik nebūsi iekļuvis viņu nevēlamo sarakstā un uzlikts tava numura pāradresācija uz tavu pašu numuru
Numurs ir īsts,nav mainīts
Nezinu.. neesmu viņam zvanijis. Baigi vajag diagnostiku un,liekas,ka viņš ir vienīgais kas tiešām varētu pateikt kas par lietu.[ Šo ziņu laboja wanted777, 02 Jan 2014, 14:48:39 ] |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
02 Jan 2014, 14:28:29 Edgars_J rakstīja:
19 Dec 2013, 10:11:08 Edgars_J rakstīja:
Biedri, kas brauc ar m57, jums šinī mitrajā rudens laikā dūmo ar baltiem dūmiem atgāzes?! No pagaišās sezonas atceros, ka dūmi bija, bet ne tik daudz, šosezon liekas, ka dūmo pa traku! Dīzeļiem tā pat kā benzina dzinējiem, ja balti dūmi, tad "ēd" tosolu?!
UP
Uz servisu jau pierakstījos ar šo problēmu, bet varbūt kāds var pateikt uz ko gatavoties. Dūmo kamēr nav sasniedzis darba temperatūru, kad uzsilst, tad lielais mākonis pazūd
Ja galīgi nespēj naktī pagulēt, vari pagaršot no izpūtēja ārā nākošo kondensātu. |
Offline | |
|
DKristaps | |
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
|
01 Jan 2014, 18:39:55 depo rakstīja:
E30 reduktors lielajā korpusā( 188 ) bez bloķa - meklējot bloķi, jāņem vērā reduktora attiecība? Vai bloķis nav saistīts ar reduktora attiecību un ir elements pats par sevi?
Jāmeklē bloķējošo elementu no tāda paša korpusu typ 188 |
Offline | |
|
Edgars_J | |
Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
02 Jan 2014, 14:51:02 cipargalva rakstīja:
Ja galīgi nespēj naktī pagulēt, vari pagaršot no izpūtēja ārā nākošo kondensātu.
Nu es arī lieku uz galvas blīvi, bet mulsina moments, kad dzinējs uzsilsts, dūmi pazūd. Vai tad nevajadzētu dūmoto visu laiku gan aukstam, gan siltam dzinējam?! |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
02 Jan 2014, 14:28:29 Edgars_J rakstīja:
19 Dec 2013, 10:11:08 Edgars_J rakstīja:
Biedri, kas brauc ar m57, jums šinī mitrajā rudens laikā dūmo ar baltiem dūmiem atgāzes?! No pagaišās sezonas atceros, ka dūmi bija, bet ne tik daudz, šosezon liekas, ka dūmo pa traku! Dīzeļiem tā pat kā benzina dzinējiem, ja balti dūmi, tad "ēd" tosolu?!
UP
Uz servisu jau pierakstījos ar šo problēmu, bet varbūt kāds var pateikt uz ko gatavoties. Dūmo kamēr nav sasniedzis darba temperatūru, kad uzsilst, tad lielais mākonis pazūd
Kašķi vari sākt meklēt tad,ja zūd tosols vai dzeses sistēmā ir palielināts spiediens.Ja nekā tāda nav,tad jā,arī aukstam dīzelim ir "dūmi". |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Kur vēl meklēt detaļu kodus, bez realoem, tur man nerāda |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
02 Jan 2014, 18:27:36 Mikuzz rakstīja:
Kur vēl meklēt detaļu kodus, bez realoem, tur man nerāda
Te |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Tas ir tas pats katalogs |
Offline | |
|
|
Automaniaks | |
Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| autospares.lv |
Offline | |
|
Zibenskakjis | |
Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Vai kāds zin cik ir diametrs E39 aizmugurējām atsperēm? |
Offline | |
|
andzix | |
Kopš: 13. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 318
Braucu ar: Individual
| 330d..
Ārā ap nulli..
Motors līdz normālai temperatūrai uzsilst pēc nobrauktiem 10.km.
Tas normāli? |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| atkarīgs no tā ko uzskati par normālu temperatūru un kādā satiksmē. pilsēta vai ārpus.
Pa lielam daudz maz normāli liekas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|