Autors | Ziņojums |
HUBLOC | 18. Aug 2017, 09:16 |
#1661
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4699
Braucu ar: Q7
|
18 Aug 2017, 09:13:50 @Arturiks rakstīja:
Hublot, esi atguvies pēc pēdējas kravas zaudējuma?
Smagas paģiras |
Offline | |
|
Chris | 18. Aug 2017, 09:20 |
#1662
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
|
18 Aug 2017, 09:03:44 @Elviss rakstīja:
Jobanā pneima. Mašīnai jau nomainīti trīs baloni. Nu kārta kompresoram, jo tam kaut kādi vārsti čupā.
Protams, nepraktiska! Netīrumi, kuri saiet starp balonu un to plastmasu parīvējās un kirdik. |
Offline | |
|
KF | 18. Aug 2017, 09:27 |
#1663
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
18 Aug 2017, 08:27:49 @crime rakstīja:
18 Aug 2017, 08:23:53 @spridis rakstīja:
Šodien redzēju FD 2900, kas pēc CSDD skaitās 530D, bet ar 4 izplūdes trubām. Kas tas par brīnumu
Kas kas, jērs vilka ādā
[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 18 Aug 2017, 09:27:44 ] |
Offline | |
|
mariigais | 18. Aug 2017, 09:37 |
#1664
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
| Šim ja nemaldos ir 2,0d motors |
Offline | |
|
HaL | 18. Aug 2017, 09:59 |
#1665
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| pēc xdrive razdatkas maiņas un bloku softa atjaunināšanas, patēriņš nokritis par gandrīz 3L
kas tev ar to pneimu Elviss, man strādā mega, ņemot vērā, ka regulāri tiek vilkti zirgi un piekrauts bagāžnieks, smuki paceļ, nolaiž.. bez pneimas būtu
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
lebedeks | 18. Aug 2017, 10:08 |
#1666
|
|
Kopš: 11. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: 525D F11
|
18 Aug 2017, 09:27:22 @KristapsRA rakstīja:
18 Aug 2017, 08:27:49 @crime rakstīja:
18 Aug 2017, 08:23:53 @spridis rakstīja:
Šodien redzēju FD 2900, kas pēc CSDD skaitās 530D, bet ar 4 izplūdes trubām. Kas tas par brīnumu
Kas kas, jērs vilka ādā
Šādas pārbūves veic Zēni no Jelgavas(saucas EBR auto, viņi ņem no 535 izpūtēju, pa vidu griež un metina iekšā.
Lūk kur viens 520 partaisīts uz 550
Viņiem ir viens 520 parbūvēts uz M5 ar sparniem izpūtējiem, bamperiem! |
Offline | |
|
V.I.P. | 18. Aug 2017, 10:25 |
#1667
|
|
Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17360
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
18 Aug 2017, 09:03:44 @Elviss rakstīja:
Jobanā pneima. Mašīnai jau nomainīti trīs baloni. Nu kārta kompresoram, jo tam kaut kādi vārsti čupā.
un juus veel sakiet, ka Range Rover ir problemaatisks auto. |
Offline | |
|
sn | 18. Aug 2017, 10:36 |
#1668
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879730
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Aināra izslavēto aktīvo skaņu arī bagažniekā liek un zāģē caurumu uz izplūdi?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
|
HaL | 18. Aug 2017, 10:38 |
#1669
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| Shelby - touch vadības bloks kā bildē ir iekļauts?
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
Elviss | 18. Aug 2017, 10:41 |
#1670
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22268
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Tie sūda baloni plīst. Divus pats nomainīju, viens bija Vācijā pa garantiju.
Tagad kaur kādi tur vārsti laida garām no rīta nosēdās, tad pacēlās, tad vairs nepacēlās.
To tik ar kompresoru kopā var nomainīt. Pa ausu galam dzirdēju, ka kāds taisa arī tikai tos pašus vārstus, bet nebija laika meklēt.
Vēl ble arī slēdzene sačakarējās. Tur arī viss bloks jāmaina.
Bet nu tos 520 pārtaisīt par M ir jābūt pilnīgi apdalītiem [ Šo ziņu laboja Elviss, 18 Aug 2017, 10:43:57 ]
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
HaL | 18. Aug 2017, 10:49 |
#1671
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| cik tev noskrējiens Elviss? Nu ne tev, F11
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
Mikels | 18. Aug 2017, 11:21 |
#1672
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4996
Braucu ar: cieņu
| Izskatās, ka F10 topiks tomēr būs tikpat populārs, kā e60 topiks savos ziedu laikos |
Online | |
|
Elviss | 18. Aug 2017, 11:22 |
#1673
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22268
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
18 Aug 2017, 10:49:46 @HaL rakstīja:
cik tev noskrējiens Elviss? Nu ne tev, F11
188k
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
6500 | 18. Aug 2017, 11:25 |
#1674
|
|
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
18 Aug 2017, 08:12:14 @lebedeks rakstīja:
17 Aug 2017, 09:19:17 @protams rakstīja:
3+ keur par vizuālo, auto kuram 250+ kkm, nu nez....tehniskais stāvoklis domāju nav mint
p.s. diski 373
Kas attiecas uz 3K ieguldījumu tad tad nav tik traki:
1) Auto šobrīd ir ideālā tehniskā kartībā, ķēdi nomainījis iepriekšējais īpašnieks pie 240K(esot bijusi bēdīgā stāvoklī un tā izstaipījusies ka varēja pārlekt par zobiem), ritošā ideāla, uz dzinēja un trubām nav nevienas piles, termostati EGR un DPF strādā, bremžu diski ideāli, pneimo piekare arī u.t.t.
2) Ar šo auto plānoju braukt 3-4 gadus un par šiem 3K es iegūstu sev ziemas diskus (EUR 500), pārdodot arī pēc 3-4 gadiem par diskiem un M-paku +- EUR 1000 varēs atgūt. Iepriekšējo 6 gadu laika visvairāk vizuāli ar punktiņiem un skrāpējumiem bija cietuši tieši abi bamperi un sliekšņi kuri tāpat būtu jāpārkrāso (EUR 300).
3) Beigas paliek pāri EUR 1200 kas nav liela nauda par auto ar kuru taisies braukt 3-4 gadus un starpība starp svaigu M-paku un pliku F11 tomēr ir liela!
4)Auto jau bija Sporta salons, melnais jumts un sporta stūre, pilnai pakai tikai jānomaina sliekšņu uzlikas, kājas balsts un stūrei viena plastmasa!
PS. Vel par vecajiem bamperiem, miglām, nāsīm var dabūt atpakaļ +- EUR 200
nesasapnojies tikai,driz versi vala macinu pie tada nobraukuma...
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Chris | 18. Aug 2017, 11:28 |
#1675
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Kādam nav nevajadzīgs oem R17 disku komplekts uz F10/11? Var būt jau ar ziemas riepām. |
Offline | |
|
Shellby | 18. Aug 2017, 11:29 |
#1676
|
|
Kopš: 08. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 208
Braucu ar: ko pagadās
|
18 Aug 2017, 10:38:46 @HaL rakstīja:
Shelby - touch vadības bloks kā bildē ir iekļauts?
Bilde no googles, tas nav touch vadības bloks.
Touch vadības bloks 55€ |
Offline | |
|
|
lebedeks | 18. Aug 2017, 11:36 |
#1677
|
|
Kopš: 11. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: 525D F11
|
18 Aug 2017, 11:25:08 @6500 rakstīja:
18 Aug 2017, 08:12:14 @lebedeks rakstīja:
17 Aug 2017, 09:19:17 @protams rakstīja:
3+ keur par vizuālo, auto kuram 250+ kkm, nu nez....tehniskais stāvoklis domāju nav mint
p.s. diski 373
Kas attiecas uz 3K ieguldījumu tad tad nav tik traki:
1) Auto šobrīd ir ideālā tehniskā kartībā, ķēdi nomainījis iepriekšējais īpašnieks pie 240K(esot bijusi bēdīgā stāvoklī un tā izstaipījusies ka varēja pārlekt par zobiem), ritošā ideāla, uz dzinēja un trubām nav nevienas piles, termostati EGR un DPF strādā, bremžu diski ideāli, pneimo piekare arī u.t.t.
2) Ar šo auto plānoju braukt 3-4 gadus un par šiem 3K es iegūstu sev ziemas diskus (EUR 500), pārdodot arī pēc 3-4 gadiem par diskiem un M-paku +- EUR 1000 varēs atgūt. Iepriekšējo 6 gadu laika visvairāk vizuāli ar punktiņiem un skrāpējumiem bija cietuši tieši abi bamperi un sliekšņi kuri tāpat būtu jāpārkrāso (EUR 300).
3) Beigas paliek pāri EUR 1200 kas nav liela nauda par auto ar kuru taisies braukt 3-4 gadus un starpība starp svaigu M-paku un pliku F11 tomēr ir liela!
4)Auto jau bija Sporta salons, melnais jumts un sporta stūre, pilnai pakai tikai jānomaina sliekšņu uzlikas, kājas balsts un stūrei viena plastmasa!
PS. Vel par vecajiem bamperiem, miglām, nāsīm var dabūt atpakaļ +- EUR 200
nesasapnojies tikai,driz versi vala macinu pie tada nobraukuma...
Tas skaidrs, ir 6 gadu pieredze ar E61 |
Offline | |
|
motherfuckers | 18. Aug 2017, 12:27 |
#1678
|
|
Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: E53 V8
| Ir jēga ņemt 528i ar 180k noskrējienu?
Kas ar remontiem?
2011 gada. |
Offline | |
|
rolis | 18. Aug 2017, 12:50 |
#1679
|
|
Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
18 Aug 2017, 10:41:14 @Elviss rakstīja:
Tie sūda baloni plīst. Divus pats nomainīju, viens bija Vācijā pa garantiju.
Tagad kaur kādi tur vārsti laida garām no rīta nosēdās, tad pacēlās, tad vairs nepacēlās.
To tik ar kompresoru kopā var nomainīt. Pa ausu galam dzirdēju, ka kāds taisa arī tikai tos pašus vārstus, bet nebija laika meklēt.
Vēl ble arī slēdzene sačakarējās. Tur arī viss bloks jāmaina.
Bet nu tos 520 pārtaisīt par M ir jābūt pilnīgi apdalītiem
https://aerosus.de/
|
Offline | |
|
Chris | 18. Aug 2017, 13:03 |
#1680
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Es savam nomainiju uz Arnott, it kā esot labāki par OEM 230e 1 gab., ja nemaldos. |
Offline | |
|