Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mateus
01. Feb 2012, 00:01 #1661

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

BTW... a kā sanāk.. MKIV nemaz nevajag atsevišķi kompi... viņam viss jau pašā iekšā ja? :/
Tb klāt jāliek tikai tik cik GPS antena, CD changers etc?
Offline
Black_russian
01. Feb 2012, 01:09 #1662

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Ari nelasis neko vins tev.


Pirmkart obligati jaliek HIGH priborka, ja programme to, savest kopa ar LCM un EWS.

+ pie tam priborkas štekerus vajag upgreidot jo HIGH priborkai tie ir 3 bet LOW 2!

Kad mes upgreidojam auto ar TV un t.t., pa visu nemam 100LS. ar visiem darbiem un pieslegšanam!
Offline
Black_russian
01. Feb 2012, 01:12 #1663

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


01 Feb 2012, 00:01:05 Mateus rakstīja:
BTW... a kā sanāk.. MKIV nemaz nevajag atsevišķi kompi... viņam viss jau pašā iekšā ja? :/
Tb klāt jāliek tikai tik cik GPS antena, CD changers etc?


ko nozime kompi?

MK4 / MK3 ir bavigacijas moduļi, kuri pie tam visam rada tev attelu.
Principa lai +- viss sanse vajag ari Aizmigure nedaudz partaisit, jo ja liki pats diezvai bijis taisijas, navigacija tev bremzes, jo nezinas kad auto brauc atpakal un atrumu salidzinat ari nevares! - tas ta informacijai!
Offline
zulus
01. Feb 2012, 14:47 #1664

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?
Offline
Artis_D
01. Feb 2012, 15:38 #1665

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

pečkas vārstus vispār ir jēga likt lietotus?
Offline
krukis28
04. Feb 2012, 15:18 #1666

Kopš: 22. Dec 2011

No: Brocēni

Ziņojumi: 109

Braucu ar: 530d

Mekleju E39,sedanu,ir 2K!
Offline
radiaators
04. Feb 2012, 16:15 #1667

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?

Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt...
Offline
radiaators
04. Feb 2012, 16:17 #1668

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


04 Feb 2012, 15:18:41 krukis28 rakstīja:
Mekleju E39,sedanu,ir 2K!

Mans viedoklis ir tāds, ka par 2000ls pat normālu E39 dabūt nevar ...
Offline
dzhiidzhii
04. Feb 2012, 16:19 #1669

Kopš: 06. Feb 2006

Ziņojumi: 335

Braucu ar: x3 35i


04 Feb 2012, 16:15:57 radiaators rakstīja:

01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?

Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt...


wess select, termostats 530d + darbs, kopā 45Ls
Offline
radiaators
04. Feb 2012, 16:26 #1670

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


04 Feb 2012, 16:19:31 dzhiidzhii rakstīja:

04 Feb 2012, 16:15:57 radiaators rakstīja:

01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?

Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt...


wess select, termostats 530d + darbs, kopā 45Ls

Nu re tad jau tagad vispār pa lēto ...
Offline
Mateus
05. Feb 2012, 13:47 #1671

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"

Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?
Offline
berny757
05. Feb 2012, 13:52 #1672

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"

Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?

Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu.
Offline
Peecis
05. Feb 2012, 14:34 #1673

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?

[ Šo ziņu laboja Peecis, 05 Feb 2012, 14:36:53 ]

Offline
Ri
05. Feb 2012, 16:48 #1674

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Pirmkārt pārbaudi sveces Gāze ir ļoti jūtīga uz jebkādiem bojājumiem aizdedzes sistēmā, pat ja uz benzīna iet normāli, uz gāzes var čakarēties. Bija tāda pati problēma (tikai m43 motoram) un izrādījās, ka viena svece sit cauri
Nekas cits tur īsti nevar būt. Ja ar benzīnu nebūtu tādi paši simptomi kā ar gāzi, tad varētu būt vainīga kāda gāzes sprausla - par daudz ber iekšā, bet laikam ne tavā gadījumā..
Offline
kwiesis666
05. Feb 2012, 16:51 #1675

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi


29 Jan 2012, 21:24:56 colonel rakstīja:

29 Jan 2012, 20:46:14 Srakans rakstīja:

29 Jan 2012, 19:19:21 zolidaiz rakstīja:

29 Jan 2012, 19:08:36 colonel rakstīja:

29 Jan 2012, 18:02:39 zolidaiz rakstīja:
Sveiki! Šodien notika bēda. Braucu ar savu 530d 2001.gada un pēkšņi BC parādīja uzrakstu einspritzanlage, kas nozīmē iesmidzināšanas sistēma. Motors uzreiz apstājās un vairs nevarēja pielaist! Aizvilku uz servi, bet kas varētu būt par vainu? Lūdzu padalieties savās zināšanās un pieredzē!

ļoti iespējams ka sūknis bākā izbeidzies... Man bija līdzīgi pagājušajā ziemā - iespējams nevajag izbraukt tukšu bāku, jo tad tās nogulsnes kas tur laika gaitā sakrājas bendē nost sūkni (vismaz tā man pēc remonta apskaidroja)
kāds man vēl stāstīja, ka varētu būt vainīgs arī tas sūknis zem vadītāja!?
un tev arī parādījās tāds uzraksts BC?
To sūkni, ieslēdzot aizdedzi, var dzirdēt vai strādā vai nē.

Nu nevar gan dzirdēt vai tas strādā....

Man to uzrakstu "einspritzanlage" parādija arī tad, ka akumulātors bija sauss, tapēc varianti var būt dažadi
Offline
zulus
05. Feb 2012, 18:54 #1676

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Tātad - jautāju te par termostata cenām, paldies par atbildēm. Bet vai problēma tiešām ir termostatā - Iedarbinot un atslēdzot pečku (nogriež nost vispār), motors smuki uzsilst tik, cik jābūt, bet - ierubot pečku - nokrītas starp zilo un 2.iedaļu - augstāk nekāpj. Atrubot - atkal smuki uzkāpj cik vajag. Kā arī izskatāš, ka kvēlsveces izbeigušās..pff...
Offline
dog
05. Feb 2012, 19:10 #1677

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


05 Feb 2012, 18:54:00 zulus rakstīja:
Tātad - jautāju te par termostata cenām, paldies par atbildēm. Bet vai problēma tiešām ir termostatā - Iedarbinot un atslēdzot pečku (nogriež nost vispār), motors smuki uzsilst tik, cik jābūt, bet - ierubot pečku - nokrītas starp zilo un 2.iedaļu - augstāk nekāpj. Atrubot - atkal smuki uzkāpj cik vajag. Kā arī izskatāš, ka kvēlsveces izbeigušās..pff...

man tas pats benzīniekam,termostats?
Offline
Mateus
05. Feb 2012, 19:34 #1678

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16


05 Feb 2012, 13:52:13 berny757 rakstīja:

05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"

Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?

Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu.


kā pareizi jāmēra?
Pie paša ģeneratora?
Offline
rolis1987
05. Feb 2012, 19:43 #1679

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


05 Feb 2012, 19:34:53 Mateus rakstīja:

05 Feb 2012, 13:52:13 berny757 rakstīja:

05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"

Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?

Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu.


kā pareizi jāmēra?
Pie paša ģeneratora?

Liec pie akumulatora klemmēm, tā būs vieglāk.
Offline
Peecis
05. Feb 2012, 20:54 #1680

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


05 Feb 2012, 16:48:48 Ri rakstīja:
Pirmkārt pārbaudi sveces Gāze ir ļoti jūtīga uz jebkādiem bojājumiem aizdedzes sistēmā, pat ja uz benzīna iet normāli, uz gāzes var čakarēties. Bija tāda pati problēma (tikai m43 motoram) un izrādījās, ka viena svece sit cauri
Nekas cits tur īsti nevar būt. Ja ar benzīnu nebūtu tādi paši simptomi kā ar gāzi, tad varētu būt vainīga kāda gāzes sprausla - par daudz ber iekšā, bet laikam ne tavā gadījumā..

Pirmais, par ko iedomājos, bija gāzes sprausla, jo tā jau bija bijis. Bet kad sapratu, ka tas pats uz benzīna arī, tad
Jāmaina sveces un tad jāskatās tālāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo