Autors | Ziņojums |
Mateus | 01. Feb 2012, 00:01 |
#1661
|
|
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| BTW... a kā sanāk.. MKIV nemaz nevajag atsevišķi kompi... viņam viss jau pašā iekšā ja? :/
Tb klāt jāliek tikai tik cik GPS antena, CD changers etc? |
Offline | |
|
Black_russian | 01. Feb 2012, 01:09 |
#1662
|
|
Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
| Ari nelasis neko vins tev.
Pirmkart obligati jaliek HIGH priborka, ja programme to, savest kopa ar LCM un EWS.
+ pie tam priborkas štekerus vajag upgreidot jo HIGH priborkai tie ir 3 bet LOW 2!
Kad mes upgreidojam auto ar TV un t.t., pa visu nemam 100LS. ar visiem darbiem un pieslegšanam! |
Offline | |
|
Black_russian | 01. Feb 2012, 01:12 |
#1663
|
|
Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
01 Feb 2012, 00:01:05 Mateus rakstīja:
BTW... a kā sanāk.. MKIV nemaz nevajag atsevišķi kompi... viņam viss jau pašā iekšā ja? :/
Tb klāt jāliek tikai tik cik GPS antena, CD changers etc?
ko nozime kompi?
MK4 / MK3 ir bavigacijas moduļi, kuri pie tam visam rada tev attelu.
Principa lai +- viss sanse vajag ari Aizmigure nedaudz partaisit, jo ja liki pats diezvai bijis taisijas, navigacija tev bremzes, jo nezinas kad auto brauc atpakal un atrumu salidzinat ari nevares! - tas ta informacijai! |
Offline | |
|
zulus | 01. Feb 2012, 14:47 |
#1664
|
|
Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
| Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11? |
Offline | |
|
Artis_D | 01. Feb 2012, 15:38 |
#1665
|
|
Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| pečkas vārstus vispār ir jēga likt lietotus? |
Offline | |
|
krukis28 | 04. Feb 2012, 15:18 |
#1666
|
|
Kopš: 22. Dec 2011
No: Brocēni
Ziņojumi: 109
Braucu ar: 530d
| Mekleju E39,sedanu,ir 2K! |
Offline | |
|
radiaators | 04. Feb 2012, 16:15 |
#1667
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?
Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt... |
Offline | |
|
radiaators | 04. Feb 2012, 16:17 |
#1668
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
04 Feb 2012, 15:18:41 krukis28 rakstīja:
Mekleju E39,sedanu,ir 2K!
Mans viedoklis ir tāds, ka par 2000ls pat normālu E39 dabūt nevar ... |
Offline | |
|
|
dzhiidzhii | 04. Feb 2012, 16:19 |
#1669
|
|
Kopš: 06. Feb 2006
Ziņojumi: 335
Braucu ar: x3 35i
|
04 Feb 2012, 16:15:57 radiaators rakstīja:
01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?
Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt...
wess select, termostats 530d + darbs, kopā 45Ls |
Offline | |
|
radiaators | 04. Feb 2012, 16:26 |
#1670
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
04 Feb 2012, 16:19:31 dzhiidzhii rakstīja:
04 Feb 2012, 16:15:57 radiaators rakstīja:
01 Feb 2012, 14:47:44 zulus rakstīja:
Cik maksā termostats un +- nomaiņa E39, 530d 99/11?
Pagājušo ziemu es savam mainīju - termostats maksāja ap 50ls +/- pāris lati + darbs 30ls, bet nu es pats pirku sensonā , ja ir gali kur var uz firmu paņemt un ja tā firma/serviss sadarbojas ar to sensonu tad noteikti var zem 45Ls to termostatu nopirkt...
wess select, termostats 530d + darbs, kopā 45Ls
Nu re tad jau tagad vispār pa lēto ... |
Offline | |
|
Mateus | 05. Feb 2012, 13:47 |
#1671
|
|
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"
Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt? |
Offline | |
|
berny757 | 05. Feb 2012, 13:52 |
#1672
|
|
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"
Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?
Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu. |
Offline | |
|
Peecis | 05. Feb 2012, 14:34 |
#1673
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?[ Šo ziņu laboja Peecis, 05 Feb 2012, 14:36:53 ] |
Offline | |
|
Ri | 05. Feb 2012, 16:48 |
#1674
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Pirmkārt pārbaudi sveces Gāze ir ļoti jūtīga uz jebkādiem bojājumiem aizdedzes sistēmā, pat ja uz benzīna iet normāli, uz gāzes var čakarēties. Bija tāda pati problēma (tikai m43 motoram) un izrādījās, ka viena svece sit cauri
Nekas cits tur īsti nevar būt. Ja ar benzīnu nebūtu tādi paši simptomi kā ar gāzi, tad varētu būt vainīga kāda gāzes sprausla - par daudz ber iekšā, bet laikam ne tavā gadījumā.. |
Offline | |
|
kwiesis666 | 05. Feb 2012, 16:51 |
#1675
|
|
Kopš: 17. Apr 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 65
Braucu ar: IZ 2125 Kombi
|
29 Jan 2012, 21:24:56 colonel rakstīja:
29 Jan 2012, 20:46:14 Srakans rakstīja:
29 Jan 2012, 19:19:21 zolidaiz rakstīja:
29 Jan 2012, 19:08:36 colonel rakstīja:
29 Jan 2012, 18:02:39 zolidaiz rakstīja:
Sveiki! Šodien notika bēda. Braucu ar savu 530d 2001.gada un pēkšņi BC parādīja uzrakstu einspritzanlage, kas nozīmē iesmidzināšanas sistēma. Motors uzreiz apstājās un vairs nevarēja pielaist! Aizvilku uz servi, bet kas varētu būt par vainu? Lūdzu padalieties savās zināšanās un pieredzē!
ļoti iespējams ka sūknis bākā izbeidzies... Man bija līdzīgi pagājušajā ziemā - iespējams nevajag izbraukt tukšu bāku, jo tad tās nogulsnes kas tur laika gaitā sakrājas bendē nost sūkni (vismaz tā man pēc remonta apskaidroja)
kāds man vēl stāstīja, ka varētu būt vainīgs arī tas sūknis zem vadītāja!?
un tev arī parādījās tāds uzraksts BC?
To sūkni, ieslēdzot aizdedzi, var dzirdēt vai strādā vai nē.
Nu nevar gan dzirdēt vai tas strādā....
Man to uzrakstu "einspritzanlage" parādija arī tad, ka akumulātors bija sauss, tapēc varianti var būt dažadi |
Offline | |
|
zulus | 05. Feb 2012, 18:54 |
#1676
|
|
Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
| Tātad - jautāju te par termostata cenām, paldies par atbildēm. Bet vai problēma tiešām ir termostatā - Iedarbinot un atslēdzot pečku (nogriež nost vispār), motors smuki uzsilst tik, cik jābūt, bet - ierubot pečku - nokrītas starp zilo un 2.iedaļu - augstāk nekāpj. Atrubot - atkal smuki uzkāpj cik vajag. Kā arī izskatāš, ka kvēlsveces izbeigušās..pff... |
Offline | |
|
|
dog | 05. Feb 2012, 19:10 |
#1677
|
|
Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 1142
Braucu ar: e-39,v70
|
05 Feb 2012, 18:54:00 zulus rakstīja:
Tātad - jautāju te par termostata cenām, paldies par atbildēm. Bet vai problēma tiešām ir termostatā - Iedarbinot un atslēdzot pečku (nogriež nost vispār), motors smuki uzsilst tik, cik jābūt, bet - ierubot pečku - nokrītas starp zilo un 2.iedaļu - augstāk nekāpj. Atrubot - atkal smuki uzkāpj cik vajag. Kā arī izskatāš, ka kvēlsveces izbeigušās..pff...
man tas pats benzīniekam,termostats? |
Offline | |
|
Mateus | 05. Feb 2012, 19:34 |
#1678
|
|
Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
|
05 Feb 2012, 13:52:13 berny757 rakstīja:
05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"
Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?
Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu.
kā pareizi jāmēra?
Pie paša ģeneratora? |
Offline | |
|
rolis1987 | 05. Feb 2012, 19:43 |
#1679
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
|
05 Feb 2012, 19:34:53 Mateus rakstīja:
05 Feb 2012, 13:52:13 berny757 rakstīja:
05 Feb 2012, 13:47:34 Mateus rakstīja:
Ar ko jāsāk pie šītādas "šaizes"
Pamanīju ka kad maģi skaļāk uzgriež (orģinālais e39 kasešnieks/radio) tad tam gaismiņa uz basiem paliek nedaudz blāvāka. Bet vakar piefiksēju ka arī piem kad pečku uz max uzliek un vēl ieslēdz pakaļstikla apsildi, uz to pogas nospiešanu var piefiksēt ka neeeeeedaudz vājākas paliek tuvās gaismas un tas pats paneļa apgaismojums. Tātad ideja vienkārša... auto elektro ķēdē kaut kas nav kā vajag. Bet varbūt ir kāds padoms, ar ko sākt?
Pameri, vai pietiekoši lādē... Ja zem 14v tad varbūt oglītes iet uz galu.
kā pareizi jāmēra?
Pie paša ģeneratora?
Liec pie akumulatora klemmēm, tā būs vieglāk. |
Offline | |
|
Peecis | 05. Feb 2012, 20:54 |
#1680
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
05 Feb 2012, 16:48:48 Ri rakstīja:
Pirmkārt pārbaudi sveces Gāze ir ļoti jūtīga uz jebkādiem bojājumiem aizdedzes sistēmā, pat ja uz benzīna iet normāli, uz gāzes var čakarēties. Bija tāda pati problēma (tikai m43 motoram) un izrādījās, ka viena svece sit cauri
Nekas cits tur īsti nevar būt. Ja ar benzīnu nebūtu tādi paši simptomi kā ar gāzi, tad varētu būt vainīga kāda gāzes sprausla - par daudz ber iekšā, bet laikam ne tavā gadījumā..
Pirmais, par ko iedomājos, bija gāzes sprausla, jo tā jau bija bijis. Bet kad sapratu, ka tas pats uz benzīna arī, tad
Jāmaina sveces un tad jāskatās tālāk. |
Offline | |
|