Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
08 Mar 2016, 11:25:27 Shkodists rakstīja:
07 Mar 2016, 20:04:34 Seychelles rakstīja:
Chau bomzhi!
Nākošreiz pavēro cītīgāk - šoreiz nepaspēji iek.kakā.t jaunā topikā pirmais. Pameklē kādu citu, moš būsi pirmais, šajā jau 8-simtās lapuses iet.
tak kārtējais mīzals kurš no īstā profila nevar atļauties nevienam uzdirst
tādi ir tie neta džedaji
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
martinels | | Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 856
Braucu ar: priekšu pa priekšu
| es jau šo izmēģināju, bmw 328:
pirms tam pirku, 20 000km nobraucu
NGK BKR6EQUP 6 gab. x 8.11 = 48.66
tagad
Bosch 0242229654 6gab x 2.72 = 16.32
braukšanā starpības nekādas, liekas pat labāk, lol[ Šo ziņu laboja martinels, 08 Mar 2016, 13:18:37 ] | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| Es ar maucu ar parastākajām bosch uz 2.8
Būšu ja nemaldos 3 eļļas maiņas nobraucis.
Un braukšu vēl
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
miklucis | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| Gāzei labākās ir sveces ar vienu "ausi",
Pašam iekšā Bosh sveces par, kuras maksāja mazāk par 3€[ Šo ziņu laboja miklucis, 08 Mar 2016, 13:58:05 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Mar 2016, 13:56:27 miklucis rakstīja:
Gāzei labākās ir sveces ar vienu "ausi",
Arī esmu to novērojis, tagad ir NGK Iridium. Braucu 40k km jau, laikam pagājušā gada sākumā mainīju. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Nu vairāk ausis bija izgudrojums sveču ilgmūžībai. Nodeg viena auss, dzirkstele lec un nākošo tuvāko utt.
Personīgā pieredze, ka vairāku kontaktu sveces ar gāzi nesadzīvoja īpaši labi un nekāds ilgais mūžs arī nebija. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Ko var čakarēties ar tām svecēm un apkopēm kā tādām?
Servisa intervāls = eļļa + filtri + gāzes filtri (abi) + sveces (prastākās, ibo tās tāpat ir rashodņaks). Nu labi, ja tur ir kaut kāda kroplība, ka pusmotors jānojauc, lai apmainītu, tad var čakarēties ar platīnu vai irīdiju. Biku pieklapē spraugu mazāku priekš lpg (tipiski 0.1mm mazāk nekā vajag) un dod ručkā. Viss.
Nu un servisa intervāls arī ir dikti stiepts jēdziens. Sen visiem ir zināms, ka viegli nogruzītiem motoriem eļļa ir jāmaina pēc 700mh, smagāk nodruzītiem pēc 500mh. Gāzes kompjiem gandrīz visiem ir fīča, par servisa intervāla remainderi, ko iestāda stundās darbam uz gāzi. Karoče, pīkst poga kad ieslēdz aizdedzi vai izslēdz. Ok, vienīgi, lai nomestu ir jāslēdzās ar kompi klāt.
Nu un, visi, kas sāks aurot ar tekstu Longlife hujo-majo, nav taisījuši vaļā kādu tādu motoru, kas tā ir lietots. Tur ir naturāls pesec parasti. Un pēc tam WOW, izrādās ka visādi hidrauliskie ķēdes spriegotāji nemirst nost, eļļas sūkņiem vārsti nesprūst un vispār viss normāli notiek... | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Par stundām, kam karterī ir mazāk par 6L, stundas, protams - mazāk. | Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Zelta vārdi! Runājot par eļļām
08 Mar 2016, 15:25:55 Spok5 rakstīja:
Ko var čakarēties ar tām svecēm un apkopēm kā tādām?
Servisa intervāls = eļļa + filtri + gāzes filtri (abi) + sveces (prastākās, ibo tās tāpat ir rashodņaks). Nu labi, ja tur ir kaut kāda kroplība, ka pusmotors jānojauc, lai apmainītu, tad var čakarēties ar platīnu vai irīdiju. Biku pieklapē spraugu mazāku priekš lpg (tipiski 0.1mm mazāk nekā vajag) un dod ručkā. Viss.
Nu un servisa intervāls arī ir dikti stiepts jēdziens. Sen visiem ir zināms, ka viegli nogruzītiem motoriem eļļa ir jāmaina pēc 700mh, smagāk nodruzītiem pēc 500mh. Gāzes kompjiem gandrīz visiem ir fīča, par servisa intervāla remainderi, ko iestāda stundās darbam uz gāzi. Karoče, pīkst poga kad ieslēdz aizdedzi vai izslēdz. Ok, vienīgi, lai nomestu ir jāslēdzās ar kompi klāt.
Nu un, visi, kas sāks aurot ar tekstu Longlife hujo-majo, nav taisījuši vaļā kādu tādu motoru, kas tā ir lietots. Tur ir naturāls pesec parasti. Un pēc tam WOW, izrādās ka visādi hidrauliskie ķēdes spriegotāji nemirst nost, eļļas sūkņiem vārsti nesprūst un vispār viss normāli notiek...
[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 08 Mar 2016, 16:10:08 ] | Offline | | |
mzgd | | Kopš: 04. Sep 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar: zirgu auzās
| Pilnīgu piekrītu Spok5 tikai papildus varu teikt- jāliek ir tādas sveces kādas ir paredzējis ražotājs. No pieredzes zinu, ka 2006.gada Corollai ieliekot irīdija sveces sākās gļuki un reizi nedēļā brauca dzēst kompja kļūdu. Kā man pateica servisā- "kāpēc visi iedomājās, ka ir daudz gudrāki par neskaitāmajiem augstas kvalitātes inženieriem, kas radīja to mašīnu???"
Vienīgais ko man ieteica - izmantojot gāzes iekārtu sveces it kā jāmaina 2x biežāk. Pasūtīja pēc kataloga mašīnai paredzētās sveces un kalpo tāpat kā bez gāzes.[ Šo ziņu laboja mzgd, 08 Mar 2016, 16:08:14 ] | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
08 Mar 2016, 16:07:24 mzgd rakstīja:
Pilnīgu piekrītu Spok5 tikai papildus varu teikt- jāliek ir tādas sveces kādas ir paredzējis ražotājs. No pieredzes zinu, ka 2006.gada Corollai ieliekot irīdija sveces sākās gļuki un reizi nedēļā brauca dzēst kompja kļūdu. Kā man pateica servisā- "kāpēc visi iedomājās, ka ir daudz gudrāki par neskaitāmajiem augstas kvalitātes inženieriem, kas radīja to mašīnu???"
Vienīgais ko man ieteica - izmantojot gāzes iekārtu sveces it kā jāmaina 2x biežāk. Pasūtīja pēc kataloga mašīnai paredzētās sveces un kalpo tāpat kā bez gāzes.
2002.gada seat ar 1.8T, ja nemaldos, oriģinālās sveces nāk platīna. Ieliekot irīdija gāzes sveces nekādas izmaiņas nesajutu. Ja negribas, nelieciet irīdija. Es ieliku un nenožēloju izvēli. Tagad uz 60k km varu aizmirst par tām. | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| mana pieredze ar iridija ir tada ka vinas tik jut pie lieliem apgriezieniem lidz 4000 parastas sveses strada labak | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Ieliec siltāku irīdiju un nebūs Tev tādu bēdu. Tur, pa lielām šaibām, ražotāji ar saviem katalogiem taisa maucības.
Es vienkārši runāju par to, ka nav jēgas izvirst uz visādu eksotiku, tāpat apsvils. Maina kopā ar eļļu un pofig. Denso parastā niķelene, kaut kādi nepilni 2 jevriki gabalā, t.i. 8-12 EUR klāt pie eļļas maiņas. Un miers. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| njā, vienīgi, ja ražotājs jau kkādu tādu herņu paredzējis, tad laikam djošās "parastās" nederēs?
| Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| ir pirms gada likta iekārta no subaru impreza 2.0i kme nevo kompis, hana sprauslas, kme silver reduktors, 95L cilindriskais balons. cilvēks grib 200e | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Latvijas ceļi, vai tomēr nepareizi uzlikts ārējais balons?
Stāsts sekojošs - SEAT Alhambrai ārējais 67litru balons. Skatē paprasīja pielikt aizsargu, ko arī pusgadu atpakaļ arī izdarīju. Un labi ka tā
Sāka man kustēties tas ārējais balons. Mainot eļļu džeki apskatīja un pastāstīja, ka grīda izlūzusi. Ja nebūtu balona aizsargs, tad balons būtu nokritis.
Kamēr braukāju pamatā pa asfaltu, viss bija labi. Tagad trešo mēnesi braukāju 40km dienā pa zemesceļu.
Laikam sanāk, ka šādam autiņam 67 litru balons ir par lielu, jo braukājoties pa trepi grīda lūzt ārā. vai arī kaut kā nepareizi piesitprināts. Šodien braucu ņemt nost balonu un metināt stiprinājumus. Redzēs, kā tas viss izskatās[ Šo ziņu laboja Shkodists, 10 Mar 2016, 10:38:41 ] | Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
10 Mar 2016, 10:37:47 Shkodists rakstīja:
Latvijas ceļi, vai tomēr nepareizi uzlikts ārējais balons?
Stāsts sekojošs - SEAT Alhambrai ārējais 67litru balons. Skatē paprasīja pielikt aizsargu, ko arī pusgadu atpakaļ arī izdarīju. Un labi ka tā
Sāka man kustēties tas ārējais balons. Mainot eļļu džeki apskatīja un pastāstīja, ka grīda izlūzusi. Ja nebūtu balona aizsargs, tad balons būtu nokritis.
Kamēr braukāju pamatā pa asfaltu, viss bija labi. Tagad trešo mēnesi braukāju 40km dienā pa zemesceļu.
Laikam sanāk, ka šādam autiņam 67 litru balons ir par lielu, jo braukājoties pa trepi grīda lūzt ārā. vai arī kaut kā nepareizi piesitprināts. Šodien braucu ņemt nost balonu un metināt stiprinājumus. Redzēs, kā tas viss izskatās
nepareizi piestiprināts balons | Offline | | |
Kapcis | | Kopš: 06. May 2008
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ
|
10 Mar 2016, 10:37:47 Shkodists rakstīja:
Latvijas ceļi, vai tomēr nepareizi uzlikts ārējais balons?
Stāsts sekojošs - SEAT Alhambrai ārējais 67litru balons. Skatē paprasīja pielikt aizsargu, ko arī pusgadu atpakaļ arī izdarīju. Un labi ka tā
Sāka man kustēties tas ārējais balons. Mainot eļļu džeki apskatīja un pastāstīja, ka grīda izlūzusi. Ja nebūtu balona aizsargs, tad balons būtu nokritis.
Kamēr braukāju pamatā pa asfaltu, viss bija labi. Tagad trešo mēnesi braukāju 40km dienā pa zemesceļu.
Laikam sanāk, ka šādam autiņam 67 litru balons ir par lielu, jo braukājoties pa trepi grīda lūzt ārā. vai arī kaut kā nepareizi piesitprināts. Šodien braucu ņemt nost balonu un metināt stiprinājumus. Redzēs, kā tas viss izskatās
Bija sencim gadījums 2 gadi atpakaļ ar vienu powera gāzes gurū, ka 2 ned pēc uzstadīšanas nojobīja tas ārējais balons nost.
Nekas traks tik pazaudēts laiks - gāzinieks sazīmēja evukuatoru un aizvilka piesevīms staisīt.
Pēc kāda gada ari sāka bagāžnieka grīda plaisāt un tur metinājā plāksni, pastiprinātu to vietu.
Pārējais strādāja kā pulkstenis un auto jau atradis jaunu īpašnieku | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
10 Mar 2016, 11:33:14 1kaspars rakstīja:
Lūgums palīdzēgt ar sveču izvēli gāzes auto: Jaguar x-type 2002.gads 3.0 v6
1.variants kā paredzēts Bosch 0 242 236 563 ar spraugu 1,2mm starp elektrodiem;
2.variants Bosch CNG/LPG 0242240656 ar 0.9mm attālumu starp elektrodiem.
Cik liela raķešu zinātne tā ir?? Tā sprauga starp elektrodiem taču ar svarīga??
Apē džeks saka, ka noteikti LPG variantu , kas ir lētāks,
Grosā uz vietas ir benzīna variants.
Paldies iepriekš.
parasto sveci ar 0,9
cik var rakstīt, ka tās gāzes sveces ir metamas un BOSCH arī | Offline | | |
1kaspars | | Kopš: 13. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: I-Miev, SVX Subaru, Valkyrie Interstate, ntv 650...
|
10 Mar 2016, 11:35:29 BMW-Valcha rakstīja:
10 Mar 2016, 11:33:14 1kaspars rakstīja:
Lūgums palīdzēgt ar sveču izvēli gāzes auto: Jaguar x-type 2002.gads 3.0 v6
1.variants kā paredzēts Bosch 0 242 236 563 ar spraugu 1,2mm starp elektrodiem;
2.variants Bosch CNG/LPG 0242240656 ar 0.9mm attālumu starp elektrodiem.
Cik liela raķešu zinātne tā ir?? Tā sprauga starp elektrodiem taču ar svarīga??
Apē džeks saka, ka noteikti LPG variantu , kas ir lētāks,
Grosā uz vietas ir benzīna variants.
Paldies iepriekš.
parasto sveci ar 0,9
cik var rakstīt, ka tās gāzes sveces ir metamas un BOSCH arī
Paldies, liels, man ar tā likās, ka labāk parastās kā paredzēts. Sprauga gan 1,2mm, LPG variantam 0,9mm | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|