Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
968-jk
15. Apr 2020, 23:23 #16501

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


15 Apr 2020, 23:11:45 @ledusskapis- rakstīja:
Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās.

Tu vismaz pareizajā topikā atzīmējies.
Braukt 13 gadus ar Auris'u.
Offline
vadjiksBMW
15. Apr 2020, 23:39 #16502

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:

15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW


Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu.
Offline
DeeCee
16. Apr 2020, 00:20 #16503

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2020, 00:21:38 ]

Offline
Castor
16. Apr 2020, 00:28 #16504

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Karoče cilvēki iedalās 2 daļās tie, kas neremontē mašīnu un zīmējas, ka 100€ gadā maksimums un tad nākamie, kas to mašīnu uztur kā vajag

[ Šo ziņu laboja Castor, 16 Apr 2020, 00:31:43 ]

Offline
spriditis
16. Apr 2020, 07:26 #16505

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


16 Apr 2020, 00:28:05 @Castor rakstīja:
Karoče cilvēki iedalās 2 daļās tie, kas neremontē mašīnu un zīmējas, ka 100€ gadā maksimums un tad nākamie, kas to mašīnu uztur kā vajag


Sprauslas,spararati,turbinas un hvz kas tur vel reizi gada jamaina vai kaa?
Offline
spriditis
16. Apr 2020, 07:29 #16506

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nu sakuma sanaca ieguldit lidzeklus,sanaca ap 1000eur,bet kas vel jadara? Tgad pa buksei,lampinai,braucu bez beedu
Offline
cmax
16. Apr 2020, 07:52 #16507

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


16 Apr 2020, 07:29:23 @spriditis rakstīja:
Nu sakuma sanaca ieguldit lidzeklus,sanaca ap 1000eur,bet kas vel jadara? Tgad pa buksei,lampinai,braucu bez beedu

Pirms diviem gadiem štuka un tagad divus gadus pa simtniekam sanāk 600 eur gadā, ar Depo kopā matemātiku mācījies?
Offline
arba
16. Apr 2020, 08:13 #16508

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 959

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Piereminiet cik jus pasi stundas gada savus vecos dzelzus skruvejat un cik laika pavadat braucot pakal detalam un pareiziniet ar 30 eu un tad bus objektivas izmaksas !
Var vel pieskaitit naudu, ko taja laika nenopelnat !
Var jau teikt, ka tas patik , bet pateretais laiks ir laiks, kas maksa naudu !
Vecu auto leti uztiret var tikai cilveks kuram
1. Patik skruvet
2. Ir kur skruvet
3. Ir brivs laiks to darit
4. Vins saprot ko dara
Visiem parejiem katrs it ka sikums - lampina, buksite, sledzitis parversas lielas izmaksas !

Offline
PowerBMW
16. Apr 2020, 08:24 #16509

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


15 Apr 2020, 23:39:54 @vadjiksBMW rakstīja:

15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:

15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW


Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu.

Jauns auto un jādomā par remontiem
nopērc un brauc,pārējais ir garantija.....
un arī lietotai lamatai ir cenas kritums pa gadiem....
p.s.
nopērc kaut reizi dzīvē to jauno auto un sapratīsi,kas ir kas,savādāk tāds standarta uzskats
Offline
abyss
16. Apr 2020, 10:31 #16510

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām


Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.

Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas


Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.

Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.

[ Šo ziņu laboja abyss, 16 Apr 2020, 10:37:25 ]

Offline
DeeCee
16. Apr 2020, 10:42 #16511

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:

16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām


Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.

Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas


Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.

Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.


pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt.
Offline
Bender
16. Apr 2020, 10:50 #16512

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:

16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām


Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.

Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas


Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.

Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.


Mazliet gadsimtus esi sajaucis. E39 un drošība? Jaunais Smart to lūzni savērps tā, ka tevi būs jāgriež ārā.
Offline
Delerium
16. Apr 2020, 10:54 #16513

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Vecajaam miskastēm drošība bija biezos bleķos, jaunajām - plastmasās un skārdā, kas absorbē pisaku un mirst.
E39 tu nomainīs sparnu, kamēr smartu uz tolmetu. Dzīvs drosvien paliksi abos

[ Šo ziņu laboja Delerium, 16 Apr 2020, 10:54:30 ]

Offline
cipargalva
16. Apr 2020, 10:56 #16514

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kādi 300+ zs, kādi 300k?
Šodien e39 ir divdemsit gadus vecs, DIVDESMIT! Patiesais nobraukums ir tuvāk miljonam. Kuram stock e39 bez M5 bija 300+ zs? Lielākā daļa bija/ir dīzeļi! Tagad tie ir veci, smirdoši sūdi ar labi ja 60% no sākotnējās jaudas, bet toties ar 16:9 ekrānu, kurā var redzēt datus par patēriņu un atlikušo distanci
Offline
Bender
16. Apr 2020, 10:58 #16515

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Leģendāro Volvo kieģeļa vs Smart video droši vien esi palaidis garām.
Metami būs abi, bet no jaunāka ir lielākas cerības izkāpt ārā pašam. Biezāki bleķi, kas deformējas kā pagadās ir bīstamāki par kontrolētu plastmasas izšķīšānu.
Offline
kars
16. Apr 2020, 11:05 #16516

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


16 Apr 2020, 08:24:02 @PowerBMW rakstīja:
...arī lietotai lamatai ir cenas kritums pa gadiem....



~1000e vērtam drotam jau visa vērtība ir nokritusi, tur vairs nav ko zaudēt
#Bangeronomics
Spied "Play", lai skatītos video!


Nekas nav izdevīgāks par bangeri naudas ziņā.

[ Šo ziņu laboja kars, 16 Apr 2020, 11:08:54 ]

Offline
bum_bumz
16. Apr 2020, 11:05 #16517

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


16 Apr 2020, 10:42:04 @DeeCee rakstīja:

16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:

16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām

Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.

Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.


pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt.

nē, nē, visa tā drošība dzen stresā, lai par to pakojumu vēl atstātu naudu šoferiem varbūt tas ir kritiski, man patīk stūrēt un dot gāzi. Visa tā huiņa varbūt ļauj bakstīt telefonu braucot, es to nedaru. Kad jau ir sūdi, tevi var glābt lielāka izmēra dzelzis ne jau drošības spilvens kompaktklasē.
Offline
Grivins
16. Apr 2020, 11:11 #16518

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68


16 Apr 2020, 08:13:46 @arba rakstīja:
Piereminiet cik jus pasi stundas gada savus vecos dzelzus skruvejat un cik laika pavadat braucot pakal detalam un pareiziniet ar 30 eu un tad bus objektivas izmaksas !
Var vel pieskaitit naudu, ko taja laika nenopelnat !
Var jau teikt, ka tas patik , bet pateretais laiks ir laiks, kas maksa naudu !
Vecu auto leti uztiret var tikai cilveks kuram
1. Patik skruvet
2. Ir kur skruvet
3. Ir brivs laiks to darit
4. Vins saprot ko dara
Visiem parejiem katrs it ka sikums - lampina, buksite, sledzitis parversas lielas izmaksas !




Precīzi! Pat, ja tas nav dārgs remonts, tam ir jātērē savs laiks.
Offline
DeeCee
16. Apr 2020, 11:34 #16519

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2020, 11:05:53 @bum_bumz rakstīja:

16 Apr 2020, 10:42:04 @DeeCee rakstīja:

16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:

16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām

Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.

Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.


pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt.

nē, nē, visa tā drošība dzen stresā, lai par to pakojumu vēl atstātu naudu šoferiem varbūt tas ir kritiski, man patīk stūrēt un dot gāzi. Visa tā huiņa varbūt ļauj bakstīt telefonu braucot, es to nedaru. Kad jau ir sūdi, tevi var glābt lielāka izmēra dzelzis ne jau drošības spilvens kompaktklasē.

bs.
Ne vienmēr avāriju izraisi tu un ne vienmēr ir iespēja no tās izvairīties

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
divkosigais
16. Apr 2020, 11:54 #16520

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:

Tikai varēja sabliezt to new car ar nevis old shit car. Bet gan ar old normal car ar bieziem bleķiem
Un nevajag to linku likt tikai kur blieza mūsdienu auto ar 50-60o gadu retro dampi...
Butu, piemēram, to mikro mobīli sasituši ar kādu e-klases mersi vai 5 sērijas bmw...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4