Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
15 Apr 2020, 23:11:45 @ledusskapis- rakstīja:
Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās.
Tu vismaz pareizajā topikā atzīmējies.
Braukt 13 gadus ar Auris'u. | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži
cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW
Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām [ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2020, 00:21:38 ] | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Karoče cilvēki iedalās 2 daļās tie, kas neremontē mašīnu un zīmējas, ka 100€ gadā maksimums un tad nākamie, kas to mašīnu uztur kā vajag [ Šo ziņu laboja Castor, 16 Apr 2020, 00:31:43 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
|
16 Apr 2020, 00:28:05 @Castor rakstīja:
Karoče cilvēki iedalās 2 daļās tie, kas neremontē mašīnu un zīmējas, ka 100€ gadā maksimums un tad nākamie, kas to mašīnu uztur kā vajag
Sprauslas,spararati,turbinas un hvz kas tur vel reizi gada jamaina vai kaa? | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nu sakuma sanaca ieguldit lidzeklus,sanaca ap 1000eur,bet kas vel jadara? Tgad pa buksei,lampinai,braucu bez beedu | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
16 Apr 2020, 07:29:23 @spriditis rakstīja:
Nu sakuma sanaca ieguldit lidzeklus,sanaca ap 1000eur,bet kas vel jadara? Tgad pa buksei,lampinai,braucu bez beedu
Pirms diviem gadiem štuka un tagad divus gadus pa simtniekam sanāk 600 eur gadā, ar Depo kopā matemātiku mācījies? | Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 959
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Piereminiet cik jus pasi stundas gada savus vecos dzelzus skruvejat un cik laika pavadat braucot pakal detalam un pareiziniet ar 30 eu un tad bus objektivas izmaksas !
Var vel pieskaitit naudu, ko taja laika nenopelnat !
Var jau teikt, ka tas patik , bet pateretais laiks ir laiks, kas maksa naudu !
Vecu auto leti uztiret var tikai cilveks kuram
1. Patik skruvet
2. Ir kur skruvet
3. Ir brivs laiks to darit
4. Vins saprot ko dara
Visiem parejiem katrs it ka sikums - lampina, buksite, sledzitis parversas lielas izmaksas !
| Offline | | |
|
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
15 Apr 2020, 23:39:54 @vadjiksBMW rakstīja:
15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži
cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW
Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu.
Jauns auto un jādomā par remontiem
nopērc un brauc,pārējais ir garantija.....
un arī lietotai lamatai ir cenas kritums pa gadiem....
p.s.
nopērc kaut reizi dzīvē to jauno auto un sapratīsi,kas ir kas,savādāk tāds standarta uzskats | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām
Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.
Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas
Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.
Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.[ Šo ziņu laboja abyss, 16 Apr 2020, 10:37:25 ] | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:
16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām
Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.
Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas
Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.
Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.
pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:
16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām
Hz, jauno korejiešu pasīva drošība ir stipri augstāka kā e39? Tas, protams, pieņemot, ka e39 ir drošības spilveni vietā un pirms tam nav jau smagi locīts.
Protams, korejiešu mašīnām milzīgs progress, ja salīdzina ar to pašu gadu bmw, kad bija jāuzmanās pat no putna notriekšanas
Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.
Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.
Mazliet gadsimtus esi sajaucis. E39 un drošība? Jaunais Smart to lūzni savērps tā, ka tevi būs jāgriež ārā. | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Vecajaam miskastēm drošība bija biezos bleķos, jaunajām - plastmasās un skārdā, kas absorbē pisaku un mirst.
E39 tu nomainīs sparnu, kamēr smartu uz tolmetu. Dzīvs drosvien paliksi abos [ Šo ziņu laboja Delerium, 16 Apr 2020, 10:54:30 ] | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kādi 300+ zs, kādi 300k?
Šodien e39 ir divdemsit gadus vecs, DIVDESMIT! Patiesais nobraukums ir tuvāk miljonam. Kuram stock e39 bez M5 bija 300+ zs? Lielākā daļa bija/ir dīzeļi! Tagad tie ir veci, smirdoši sūdi ar labi ja 60% no sākotnējās jaudas, bet toties ar 16:9 ekrānu, kurā var redzēt datus par patēriņu un atlikušo distanci | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Leģendāro Volvo kieģeļa vs Smart video droši vien esi palaidis garām.
Metami būs abi, bet no jaunāka ir lielākas cerības izkāpt ārā pašam. Biezāki bleķi, kas deformējas kā pagadās ir bīstamāki par kontrolētu plastmasas izšķīšānu. | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
16 Apr 2020, 08:24:02 @PowerBMW rakstīja:
...arī lietotai lamatai ir cenas kritums pa gadiem....
~1000e vērtam drotam jau visa vērtība ir nokritusi, tur vairs nav ko zaudēt
#Bangeronomics
Spied "Play", lai skatītos video!
Nekas nav izdevīgāks par bangeri naudas ziņā.[ Šo ziņu laboja kars, 16 Apr 2020, 11:08:54 ] | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
16 Apr 2020, 10:42:04 @DeeCee rakstīja:
16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:
16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām
Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.
Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.
pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt.
nē, nē, visa tā drošība dzen stresā, lai par to pakojumu vēl atstātu naudu šoferiem varbūt tas ir kritiski, man patīk stūrēt un dot gāzi. Visa tā huiņa varbūt ļauj bakstīt telefonu braucot, es to nedaru. Kad jau ir sūdi, tevi var glābt lielāka izmēra dzelzis ne jau drošības spilvens kompaktklasē. | Offline | | |
Grivins | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 354
Braucu ar: BMW M1000RR #68
|
16 Apr 2020, 08:13:46 @arba rakstīja:
Piereminiet cik jus pasi stundas gada savus vecos dzelzus skruvejat un cik laika pavadat braucot pakal detalam un pareiziniet ar 30 eu un tad bus objektivas izmaksas !
Var vel pieskaitit naudu, ko taja laika nenopelnat !
Var jau teikt, ka tas patik , bet pateretais laiks ir laiks, kas maksa naudu !
Vecu auto leti uztiret var tikai cilveks kuram
1. Patik skruvet
2. Ir kur skruvet
3. Ir brivs laiks to darit
4. Vins saprot ko dara
Visiem parejiem katrs it ka sikums - lampina, buksite, sledzitis parversas lielas izmaksas !
Precīzi! Pat, ja tas nav dārgs remonts, tam ir jātērē savs laiks. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2020, 11:05:53 @bum_bumz rakstīja:
16 Apr 2020, 10:42:04 @DeeCee rakstīja:
16 Apr 2020, 10:31:49 @abyss rakstīja:
16 Apr 2020, 00:20:52 @DeeCee rakstīja:
Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām
Runājot, par komfortu, tad forši visi jaunie auto nāk apsildāmiem + atmiņu+ ventilejamiem beņķiem, stūres apsilde, android displeju, lai var nokačat jebkuru app, kuru lieto. 300+ zs. P.s cik saprotu jauniem auto pat kruta fīča skaitās adaptīvais kruīzs, nu jauniem, kas nav bmw.
Nu nav tajās jaunajās plastmasas miskastēs nekāda komforta. Komforts kā pirms 20 gadiem, tā tagad sākas 40+k. Līdz tam ir tikai plastmasas sūdi ar ko pārvietot dirsu.
pie drošības neaizmirsti, ka tas auto ir noripojis 300k, saguris un aprūsējis, bet arī bez visa tā jaunajiem auto pasīvās drošības prasības ir augstākas, pārbauda gadījumus, ko agrāk nepārbaudījas utt.
nē, nē, visa tā drošība dzen stresā, lai par to pakojumu vēl atstātu naudu šoferiem varbūt tas ir kritiski, man patīk stūrēt un dot gāzi. Visa tā huiņa varbūt ļauj bakstīt telefonu braucot, es to nedaru. Kad jau ir sūdi, tevi var glābt lielāka izmēra dzelzis ne jau drošības spilvens kompaktklasē.
bs.
Ne vienmēr avāriju izraisi tu un ne vienmēr ir iespēja no tās izvairīties
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
| Tikai varēja sabliezt to new car ar nevis old shit car. Bet gan ar old normal car ar bieziem bleķiem
Un nevajag to linku likt tikai kur blieza mūsdienu auto ar 50-60o gadu retro dampi...
Butu, piemēram, to mikro mobīli sasituši ar kādu e-klases mersi vai 5 sērijas bmw... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|