Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
BigBear
18. Oct 2011, 17:06 #16501

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Glanci

Tātad auto e28, 525e(m20)!!!! Lieta tāda, ka bija izlūzušas pāris lāpstiņas no ventilatora un, kuru nomainīju!!! Bet tad atklāju to problēmu, kad auto uzsilst pazūd stūrei pastiprinātājs un ventilatoram atkal izlaustas lāpstiņas....nevaru īsti saprast kas par lietu, kkas ar siksnām...
Offline
uldens1
18. Oct 2011, 17:12 #16502

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
Offline
Kashelz
18. Oct 2011, 17:18 #16503

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu M52 ir tas pats kas M50 un ir dzirdeets ka meistari ir ari salauzushi sadalenes parak stipri parvelkot, ta teikt steiga, javelk leeni, mieriigi un pavisam pakapeniski, tad tadu problemu nebus.
Offline
mc
18. Oct 2011, 17:19 #16504

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
ir ir. esmu redzeejis 4daljaas salauztu sadaleni


-----------------


Offline
ctrlshift
18. Oct 2011, 17:23 #16505

Kopš: 31. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 3 3 46


18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
sadalanes var ņemt nost un likt atpakaļ tikai ar spec.tooli vai arī izmantojot paņēmienu, kas ir šajā rakstā. viņas ir ļoti trauslas pret saliekšanos.

[ Šo ziņu laboja ctrlshift, 18 Oct 2011, 17:24:53 ]

Offline
slidenais
18. Oct 2011, 18:50 #16506

Kopš: 30. Mar 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar: e36 Cabrio


18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
Offline
dust
18. Oct 2011, 18:59 #16507

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6538

Braucu ar: DD2

Servisa nosaukums

-----------------

Offline
matrixxxx
18. Oct 2011, 19:03 #16508

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja kautcik jeedziigs serviss, tad es pateiktu, ka bez neatkariiga eksperta sleedziena, lai motoram vairs klaat nekjeras.

Tak nav normaali, ja serviss kautko uznjemas izdariit, sataisa shuudus, bet tad veel liek vainu un neizsliipeetiem vaarstiem utt.

Ja nevari tad neuznjemies.
Ja ir risks, tad par to jaabriidina ieprieksh.
Offline
uldens1
18. Oct 2011, 19:05 #16509

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
plika diršana
Offline
otomars
18. Oct 2011, 19:14 #16510

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_...%20S%35%32%20%20

[ Šo ziņu laboja otomars, 18 Oct 2011, 19:18:03 ]

Offline
uldens1
18. Oct 2011, 19:17 #16511

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


18 Oct 2011, 19:14:28 otomars rakstīja:
m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
mierigi var salikt bez,daudz reizes esmu to darijis
Offline
otomars
18. Oct 2011, 19:21 #16512

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ja salikt var ,pats arii vaairaakas reizes esu licis ,bet pazinja salauza servisaa straadaajot
taapeec labaak tiem darbonjiem paraadiit ,ka ir speciaalie shtrumi
http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E3...haft-removal.htm
Offline
mc
18. Oct 2011, 19:27 #16513

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
vinji Tev melo. tur nav nekaada sakara iisti.

-----------------


Offline
otomars
18. Oct 2011, 19:30 #16514

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

un nah galva jaacelj nost,ja nu pashi ne pa atziimeem lika ...
Offline
cipargalva
18. Oct 2011, 19:37 #16515

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6666

Braucu ar: quattro

Gribu tikai apstiprināt savas aizdomas...
Šodien, noliekot auto un peec 5 min. mēģinot to atkal piešķilt, tas neizdevās. Pat negriež, un pazūd spriegums. Par cik aķīts jau bija uz miršanas robežas, tad lieku vainu uz to, jo startēšanas brīdi tagad spriegums uz klemmēm nokrīt pat līdz 1V.
Vai man taisnība?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Oct 2011, 19:38:34 ]

Offline
slidenais
18. Oct 2011, 19:38 #16516

Kopš: 30. Mar 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar: e36 Cabrio


18 Oct 2011, 18:59:30 Dust rakstīja:
Servisa nosaukums
Pat nepateikšu, bet adrese ir Viskaļu 20.

[ Šo ziņu laboja slidenais, 18 Oct 2011, 19:38:47 ]

Offline
slidenais
18. Oct 2011, 19:44 #16517

Kopš: 30. Mar 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar: e36 Cabrio


18 Oct 2011, 19:27:37 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
vinji Tev melo. tur nav nekaada sakara iisti.
Mašīna stāv jau 2 nedēļas, un vēl nav gatava. Visu laiku viņiem uzrodas kkādas izmaksas, bet darbs uz priekšu neiet. Un vēl salauž sadaleni!!
Offline
Dzvile
18. Oct 2011, 20:01 #16518

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Iebáz viņus tiesā un tam meistaram kas to dzinēju skrūvēja iepis pa galvu. Salauza tikai un vienīgi savu līko pirkstu dēļ,tur nav nekādu citu variantu.
Nebrīnos,ka ielika neprecīzi un vēl pilnai laimei ar pistoli pievilka.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
seeingman
18. Oct 2011, 20:22 #16519

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


18 Oct 2011, 19:44:44 slidenais rakstīja:
]Mašīna stāv jau 2 nedēļas, un vēl nav gatava. Visu laiku viņiem uzrodas kkādas izmaksas, bet darbs uz priekšu neiet. Un vēl salauž sadaleni!!


Tak naudu atpakaļ +jaunu oem sadaleni un pēc tam normala servisa ielikt.
Ko var ļaut sevi čakarēt ar izmaksām.
Un tas, ka salūza varstu un vēl kaut kā dēļ ir tīrākā diršana

[ Šo ziņu laboja seeingman, 18 Oct 2011, 20:22:41 ]

Offline
uldens1
18. Oct 2011, 21:03 #16520

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


18 Oct 2011, 20:01:17 Dzvile rakstīja:
Iebáz viņus tiesā un tam meistaram kas to dzinēju skrūvēja iepis pa galvu. Salauza tikai un vienīgi savu līko pirkstu dēļ,tur nav nekādu citu variantu.
Nebrīnos,ka ielika neprecīzi un vēl pilnai laimei ar pistoli pievilka.
ar pistoli gan,tur pievilkšanas speks bij kaut kur 15nm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo