Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Rizzijs
18. Oct 2011, 11:29 #16501

Kopš: 08. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Sveiki !
Problema ar e32 3.0 !
Ta tad, vizinajos, noslapeju, vairak nevaru pielais, spiediens no suknja ir, benzinu padod ! Servisa citus variantus ko parbaudit nezin !
Varbut var kads palidzet, vai ieteikt kadu meistaru par sapratigam cenam.
Servisa saka ka vaina varetu but ar elektriku, un vajadzetu pieslegt pie kompja masinu un parbaudit ko kompiits saka !
Taka ta. Palidzat ludzu, gribu vizinaties
Offline
JT
18. Oct 2011, 12:15 #16502

Kopš: 07. Nov 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vai uz E65 var uzlikt vasaras riepas priekšā 245/45R20 un aizmugurē 275/40R20, paredzētie izmēri 245/40R20 un 275/35R20?
Offline
Lambada
18. Oct 2011, 12:19 #16503

Kopš: 14. Aug 2011

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Sveiki! Vēlētos uzzināt vai oriģinālie metāla diski no e39 der e34?
Offline
Osels
18. Oct 2011, 12:44 #16504

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:


18 Oct 2011, 11:29:05 Rizzijs rakstīja:
Sveiki !
Problema ar e32 3.0 !
Ta tad, vizinajos, noslapeju, vairak nevaru pielais, spiediens no suknja ir, benzinu padod ! Servisa citus variantus ko parbaudit nezin !
Varbut var kads palidzet, vai ieteikt kadu meistaru par sapratigam cenam.
Servisa saka ka vaina varetu but ar elektriku, un vajadzetu pieslegt pie kompja masinu un parbaudit ko kompiits saka !
Taka ta. Palidzat ludzu, gribu vizinaties


Kā meistaru rekomendēju useri Driver, labi saprot auto elektro problēmas.
Offline
SPECS
18. Oct 2011, 14:01 #16505

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535


18 Oct 2011, 12:15:35 JT rakstīja:
Vai uz E65 var uzlikt vasaras riepas priekšā 245/45R20 un aizmugurē 275/40R20, paredzētie izmēri 245/40R20 un 275/35R20?
drosi var uzlikt
Offline
matiicins
18. Oct 2011, 14:03 #16506

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


18 Oct 2011, 04:06:53 Siipols rakstīja:

17 Oct 2011, 16:44:28 miicha rakstīja:

17 Oct 2011, 11:25:58 Lauris rakstīja:
Help, vajag restaurēt augstspiediena sūkni MB C clase 2.2D. Kur to labāk darīt un vai kādam ir nojausmas par aptuvenajām izmaksām?


Ja tas Lucas sūknis un vēl ir remontējams tad apmēram 80-150 Ls, bet ja nē, tad jauns Ls 800 un vēl var pirkt lietotu, kas maz nemaksā ja ir vispār nopērkams

Pastāstiet man arī kur šamos remontē

ir te viens caurs sprāgonis Lucas

lidz šim esmu dzirdejis,ka neviens ar viņiem negrib jāties
es savu sūkn restaurēju baldonē un tikai labākās atsauksmes no turienes. kontaktus var atrast kaut ss.lv
Offline
slidenais
18. Oct 2011, 16:31 #16507

Kopš: 30. Mar 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar: e36 Cabrio

Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
Offline
uldens1
18. Oct 2011, 16:59 #16508

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
Offline
mc
18. Oct 2011, 17:04 #16509

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi

-----------------


Offline
BigBear
18. Oct 2011, 17:06 #16510

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Tātad auto e28, 525e(m20)!!!! Lieta tāda, ka bija izlūzušas pāris lāpstiņas no ventilatora un, kuru nomainīju!!! Bet tad atklāju to problēmu, kad auto uzsilst pazūd stūrei pastiprinātājs un ventilatoram atkal izlaustas lāpstiņas....nevaru īsti saprast kas par lietu, kkas ar siksnām...
Offline
uldens1
18. Oct 2011, 17:12 #16511

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
Offline
Kashelz
18. Oct 2011, 17:18 #16512

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu M52 ir tas pats kas M50 un ir dzirdeets ka meistari ir ari salauzushi sadalenes parak stipri parvelkot, ta teikt steiga, javelk leeni, mieriigi un pavisam pakapeniski, tad tadu problemu nebus.
Offline
mc
18. Oct 2011, 17:19 #16513

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
ir ir. esmu redzeejis 4daljaas salauztu sadaleni


-----------------


Offline
ctrlshift
18. Oct 2011, 17:23 #16514

Kopš: 31. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 3 3 46


18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
sadalanes var ņemt nost un likt atpakaļ tikai ar spec.tooli vai arī izmantojot paņēmienu, kas ir šajā rakstā. viņas ir ļoti trauslas pret saliekšanos.

[ Šo ziņu laboja ctrlshift, 18 Oct 2011, 17:24:53 ]

Offline
slidenais
18. Oct 2011, 18:50 #16515

Kopš: 30. Mar 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar: e36 Cabrio


18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
Offline
dust
18. Oct 2011, 18:59 #16516

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Servisa nosaukums

-----------------

Offline
matrixxxx
18. Oct 2011, 19:03 #16517

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja kautcik jeedziigs serviss, tad es pateiktu, ka bez neatkariiga eksperta sleedziena, lai motoram vairs klaat nekjeras.

Tak nav normaali, ja serviss kautko uznjemas izdariit, sataisa shuudus, bet tad veel liek vainu un neizsliipeetiem vaarstiem utt.

Ja nevari tad neuznjemies.
Ja ir risks, tad par to jaabriidina ieprieksh.
Offline
uldens1
18. Oct 2011, 19:05 #16518

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:

18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:

18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:

18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
plika diršana
Offline
otomars
18. Oct 2011, 19:14 #16519

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_...%20S%35%32%20%20

[ Šo ziņu laboja otomars, 18 Oct 2011, 19:18:03 ]

Offline
uldens1
18. Oct 2011, 19:17 #16520

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Oct 2011, 19:14:28 otomars rakstīja:
m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
mierigi var salikt bez,daudz reizes esmu to darijis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo