Autors | Ziņojums |
BigBear  | |
 Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Glanci
| Tātad auto e28, 525e(m20)!!!! Lieta tāda, ka bija izlūzušas pāris lāpstiņas no ventilatora un, kuru nomainīju!!! Bet tad atklāju to problēmu, kad auto uzsilst pazūd stūrei pastiprinātājs un ventilatoram atkal izlaustas lāpstiņas....nevaru īsti saprast kas par lietu, kkas ar siksnām... |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu |
Offline | |
|
Kashelz | |
 Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu M52 ir tas pats kas M50 un ir dzirdeets ka meistari ir ari salauzushi sadalenes parak stipri parvelkot, ta teikt steiga, javelk leeni, mieriigi un pavisam pakapeniski, tad tadu problemu nebus. |
Offline | |
|
mc  | |
 Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
ir ir. esmu redzeejis 4daljaas salauztu sadaleni 
-----------------
|
Offline | |
|
ctrlshift | |
 Kopš: 31. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: 3 3 46
|
18 Oct 2011, 17:12:30 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
maz ticams,parak rupš tas čuguna gabals lai ar paris atsperu palidzibu salauztu
sadalanes var ņemt nost un likt atpakaļ tikai ar spec.tooli vai arī izmantojot paņēmienu, kas ir šajā rakstā. viņas ir ļoti trauslas pret saliekšanos.[ Šo ziņu laboja ctrlshift, 18 Oct 2011, 17:24:53 ] |
Offline | |
|
slidenais | |
 Kopš: 30. Mar 2009
Ziņojumi: 70
Braucu ar: e36 Cabrio
|
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja! |
Offline | |
|
dust  | |
 Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6538
Braucu ar: DD2
| Servisa nosaukums 
-----------------
|
Offline | |
|
matrixxxx | |
 Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Ja kautcik jeedziigs serviss, tad es pateiktu, ka bez neatkariiga eksperta sleedziena, lai motoram vairs klaat nekjeras.
Tak nav normaali, ja serviss kautko uznjemas izdariit, sataisa shuudus, bet tad veel liek vainu un neizsliipeetiem vaarstiem utt.
Ja nevari tad neuznjemies.
Ja ir risks, tad par to jaabriidina ieprieksh. |
Offline | |
|
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
plika diršana |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_...%20S%35%32%20%20[ Šo ziņu laboja otomars, 18 Oct 2011, 19:18:03 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
18 Oct 2011, 19:14:28 otomars rakstīja:
m50/52 sadalenes jaaliek ar speciaalu instrumentu kas notur sadalenes. atradiishu linku
mierigi var salikt bez,daudz reizes esmu to darijis |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| ja salikt var ,pats arii vaairaakas reizes esu licis ,bet pazinja salauza servisaa straadaajot
taapeec labaak tiem darbonjiem paraadiit ,ka ir speciaalie shtrumi 
http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E3...haft-removal.htm |
Offline | |
|
mc  | |
 Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
vinji Tev melo. tur nav nekaada sakara iisti.
-----------------
|
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| un nah galva jaacelj nost,ja nu pashi ne pa atziimeem lika ... |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6666
Braucu ar: quattro
| Gribu tikai apstiprināt savas aizdomas...
Šodien, noliekot auto un peec 5 min. mēģinot to atkal piešķilt, tas neizdevās. Pat negriež, un pazūd spriegums. Par cik aķīts jau bija uz miršanas robežas, tad lieku vainu uz to, jo startēšanas brīdi tagad spriegums uz klemmēm nokrīt pat līdz 1V.
Vai man taisnība?[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Oct 2011, 19:38:34 ] |
Offline | |
|
slidenais | |
 Kopš: 30. Mar 2009
Ziņojumi: 70
Braucu ar: e36 Cabrio
|
18 Oct 2011, 18:59:30 Dust rakstīja:
Servisa nosaukums 
Pat nepateikšu, bet adrese ir Viskaļu 20.[ Šo ziņu laboja slidenais, 18 Oct 2011, 19:38:47 ] |
Offline | |
|
|
slidenais | |
 Kopš: 30. Mar 2009
Ziņojumi: 70
Braucu ar: e36 Cabrio
|
18 Oct 2011, 19:27:37 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 18:50:28 slidenais rakstīja:
18 Oct 2011, 17:04:09 mcgh rakstīja:
18 Oct 2011, 16:59:54 uldens1 rakstīja:
18 Oct 2011, 16:31:20 slidenais rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka skrūvējot M52 motoram atpakaļ sadales vārpstu tā salūst? Man servisā gadījās tādi spečuki!
2 varianti.
1.varsti atmetas pret vrzuļiem
2.šķibi uzlika uz sežām
3 variants vilka visas skruuves peec kaartas liidz galam, nevis pakaapeniski un vienmeriigi
Nu un tagad man būšot jāmaksā par jaunu sadaleni un par galvas atkārtotu noņemšanu un uzlikšanu, jo vaina esot tajā, ka varsti neesot izpulēti! Vēl viņi kkādus eļļas kalpakus pieminēja!
vinji Tev melo. tur nav nekaada sakara iisti.
Mašīna stāv jau 2 nedēļas, un vēl nav gatava. Visu laiku viņiem uzrodas kkādas izmaksas, bet darbs uz priekšu neiet. Un vēl salauž sadaleni!!  |
Offline | |
|
Dzvile
| |
 Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Iebáz viņus tiesā un tam meistaram kas to dzinēju skrūvēja iepis pa galvu. Salauza tikai un vienīgi savu līko pirkstu dēļ,tur nav nekādu citu variantu.
Nebrīnos,ka ielika neprecīzi un vēl pilnai laimei ar pistoli pievilka.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
seeingman | |
 Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
18 Oct 2011, 19:44:44 slidenais rakstīja:
]Mašīna stāv jau 2 nedēļas, un vēl nav gatava. Visu laiku viņiem uzrodas kkādas izmaksas, bet darbs uz priekšu neiet. Un vēl salauž sadaleni!! 
Tak naudu atpakaļ +jaunu oem sadaleni un pēc tam normala servisa ielikt.
Ko var ļaut sevi čakarēt ar izmaksām.
Un tas, ka salūza varstu un vēl kaut kā dēļ ir tīrākā diršana[ Šo ziņu laboja seeingman, 18 Oct 2011, 20:22:41 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
18 Oct 2011, 20:01:17 Dzvile rakstīja:
Iebáz viņus tiesā un tam meistaram kas to dzinēju skrūvēja iepis pa galvu. Salauza tikai un vienīgi savu līko pirkstu dēļ,tur nav nekādu citu variantu.
Nebrīnos,ka ielika neprecīzi un vēl pilnai laimei ar pistoli pievilka.
ar pistoli gan,tur pievilkšanas speks bij kaut kur 15nm  |
Offline | |
|