Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Modrs
07. Feb 2020, 20:53 #1641

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Nu bet Kaspar, atvainojos, ka tavā piespamotajā topikā uzrakstīju virspusēji

edit: bet tad paskaidro, par ko tāds izbrīns par tiem jump starteriem?

Un kurš tad tev atkal uzkāpis uz varžacīm, ja visus sūti nafig? Olas neesi izšāvis?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 07 Feb 2020, 20:55:53 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2020, 21:24 #1642

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne
Offline
Corey
07. Feb 2020, 21:34 #1643

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx


07 Feb 2020, 21:24:47 @sys9291 rakstīja:
piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne


Tu esi redzejis kadu data log failu no kada rc hela? Vai runajis ar kadu lidotaju?
14kW nav pie 11.1V
Offline
CP17
07. Feb 2020, 21:40 #1644

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

kaspich

07 Feb 2020, 21:37:19 @kuupinaatajs rakstīja:
Kāsīt kāsīt.

Bučas.
Man tev ir pirmās klases uzdevums

Zils melns pelēks brūns dzeltens/zaļs
T1 un T2


Tad ir V1 V2 W1 W2 U1 U2 T1 un T2

Lūdzu savieno tā, lai šis mēsls griežās uz pareizo pusi.

Parkopējiet kāds kāsītim lūdzu.





-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Modrs
07. Feb 2020, 21:44 #1645

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


07 Feb 2020, 21:24:47 @sys9291 rakstīja:
piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne


pag.

iesaku tev papētīt sīkāk šo rc hobija ESC. Tad tu redzēsi, ka šiem reģuļiem ārā nenāk vis sinusoīda, bet īsts zāģis. Tāpēc arī izmēros tie ir tik lielic, cik tie ir Man darbā ir n-tie industriālie frekvenčnieki un tur es tev piekrītu, ka 14kW frkvenčnieks ir diena pret nakti.

ok, es sapratu, te ir ahujennie spečuki nolasījušies, viedoklis ir par visu, jo grāmatiņas ir lasījuši
Offline
sys9291
07. Feb 2020, 21:47 #1646

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2020, 21:34:27 @Corey rakstīja:

07 Feb 2020, 21:24:47 @sys9291 rakstīja:
piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne


Tu esi redzejis kadu data log failu no kada rc hela? Vai runajis ar kadu lidotaju?
14kW nav pie 11.1V

a pie cik V?
Offline
RS7
07. Feb 2020, 21:51 #1647

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Eu suņi, kamēr rejat, bempis pieleca velreiz
Offline
Modrs
07. Feb 2020, 21:52 #1648

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


07 Feb 2020, 21:47:18 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2020, 21:34:27 @Corey rakstīja:

07 Feb 2020, 21:24:47 @sys9291 rakstīja:
piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne


Tu esi redzejis kadu data log failu no kada rc hela? Vai runajis ar kadu lidotaju?
14kW nav pie 11.1V

a pie cik V?


55.5V

bet tā sākot no 22,6

[ Šo ziņu laboja Modrs, 07 Feb 2020, 21:52:49 ]

Offline
Modrs
07. Feb 2020, 21:55 #1649

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaspich un sys - a vot davai dronu tēmā neblatojiet. Vot šoreiz es varu stabili pateikt, ka jums nav ne absolūti mazākās sajēgas.

peace

Offline
sys9291
07. Feb 2020, 21:57 #1650

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

un cik kvadrātu vadi iet uz motoru?
P.S es ne par dronu tēmu es par elektromotoru...ar droniem neesmu saskāries, un ar RC tikai nitro motorus izmantoju kādreiz...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Feb 2020, 21:58:48 ]

Offline
Elviss
07. Feb 2020, 21:57 #1651

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22118

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Bļin, runājām par klopi, tagad atkal raķešu zinātne kaut kāda.

-----------------

RT Translations
Offline
sys9291
07. Feb 2020, 22:02 #1652

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

pat neskarot bosteru un RC tēmu ņemam elementāro - piepīpēšanas vadus no lielveikala un?
Offline
sys9291
07. Feb 2020, 22:03 #1653

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2020, 22:01:20 @DM-101 rakstīja:

07 Feb 2020, 21:52:15 @Modrs rakstīja:

07 Feb 2020, 21:47:18 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2020, 21:34:27 @Corey rakstīja:

07 Feb 2020, 21:24:47 @sys9291 rakstīja:
piemetīšu savu daļu darvas mucā...
Raksti, ka helim ir 14KW motors... skaisti jau skan - BET paskaties uz vadu šķērsgriezumu - vai pietiks lai izturētu 14KW pie 11.1v? Ņemot vērā, ka tur ir 3 fāzu PM motors... un frekvences parveidotājs, kā regulators... Interes pēc apskaties tādas pašas jaudas industriālos frekvenču pārveidotājus, kam uz DC šinas ir 680V un asinhronos PM dzinējus un viņu izmērus un vadu šķērsgiezumu... Neliekas nekas dīvains? Te jau sākas analoģija ar PRC ražotajām magnetolām, kas solīja 1KW uz kanāla... Un ņemot vērā, ka visa RC industrija grozās ap ķīnu man ilūzijas nerodas...
Jā kad pats knibinājos ap RC man uz ļotaka stāv 3,XX HP nitro dzinējs - griezes nekādas, a rpm lieli, HP aprēķins vienkāršs 75kg/1m/1sec un tad pārvēršam uz KW... a kas tie par KW? neviļus rodas ideja - liekam šo 250g lielo izstrādājumu uz velosipēda un aidā 80km/h vai ne


Tu esi redzejis kadu data log failu no kada rc hela? Vai runajis ar kadu lidotaju?
14kW nav pie 11.1V

a pie cik V?


55.5V

bet tā sākot no 22,6


ok. un kaada lietderiiba elektronikai?
pat pie 90% sanaak 1.4kW siltumaa.

par dzesi kaspič neuztraucies - tur pat ļoti labi dzesējas... un regulators darbojas kā frekvences pārveidotājs - tā kā lietderība tur ir OK

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Feb 2020, 22:05:17 ]

Offline
Modrs
07. Feb 2020, 22:06 #1654

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Šī te čaļa kanālu variet apskatīties. Tur ir kaudze ar eksperimentiem, kuros viņs dažādas jaudas motorus testē, mēra slodzes, vilkmi utt.

kaut vai šis velosipēds.
Spied "Play", lai skatītos video!


lūdzu 300A regulators

lūdzu 10kw motors

vadu šķersgriezumu šajā hobijā mēdz izteikt awg.

tad [iemēram, aprakstā minēts awg 8, kas nozīmē ! 8,4 mm2 vadus

un vēlreiz rakstu, 3d heļos lidojuma laiks ir ļoti īss, dažas mīnūtes, pēc kurām no lidaparāta izņem karstus aķus.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 07 Feb 2020, 22:09:33 ]

Offline
kars
07. Feb 2020, 22:11 #1655

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Bembis pieleca!
Offline
Modrs
07. Feb 2020, 22:12 #1656

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaspič, noskaties līdz galam. bet īsumā - čalim tur čaina regulis un čaina motors. regulim ir svarīgi saderēt ar motoru. polu skaits un timing mode.
Offline
sys9291
07. Feb 2020, 22:14 #1657

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu labi - vadu šķērsgriezums tā kā būtu OK, regulators PW modulācijā, līdz ar to slodze uz baču iet impulsā. Kas redzams video un kondensatoru ideja man arī ir skaidra - un problēmas sakni es arī nojaušu - pēc manām domām pārāk zama nesējfrekvence - kā rezultatā raksturīgā graboņa no motora un overcurrent... (šeit gan vados pēc industriālajiem inventoriem...) protmas industriālie programmējas, kalibējas pie motora...
Bet apskatītā buuuustera gadījuma runa iet par parasto kolektora motoru, kam ir liela starta strāva un pastāvīga slodze...
P.S bet video labs - dzīvē tiik lielu RC motoru neesmu redzējis...
Pēc info nesapratu cik viņam rpm...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Feb 2020, 22:21:36 ]

Offline
Modrs
07. Feb 2020, 22:23 #1658

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

sys, ne gluži tā. Akumulatoru rokas instrumentiem ar brushless motoriem lielākoties nāk atgriezeniskā saite uz regulatoru, kurš redz motora apgriezienus un pēc tā var veidot PWM, lai nenojuktu cikls.
arī rc modelismā, piemēram, auto modeļos ir brushless inrunner motori, kuriem ir atgriezeniskā saite.
rc heļos, lidmodeļos lielākoties ir outrunner motori (arī ieliktajā velosipēdvideo), kuram nav atgriezeniskā saite. Regulatoram PWM veidošanā palīdz tikai un vienīgi magnētiskās indukcijas kropļojumi, kuri tiek nolasīti no tadī brīdī "brīvās fāzes"

Es nevaru uzreiz atrast video, bet ir pietiekami daudz parametri, kurus tas čalis toreiz mēģināja mainīt, mainīja arī Firmware.

Man pašam arī reiz ir bijusi situācija, ka nu nekādīgi nesanāca sapārot regulatoru ar motoru.

te var paskatīties regulatora settingus un pavērot strāvas
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Modrs, 07 Feb 2020, 22:28:54 ]

Offline
PitonZ
07. Feb 2020, 22:24 #1659

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

"Man ir vēl viens uzdevums kāsītim elektromotoru guru.
Par cik viņš nerubī pirmās klasītes slēgumu

Kā pareizi metināt ar skruvgriezi:

A) pie lieliem ampēriem
B) pie lieliem voltiem
C) stavot baltās zeķēs savās čurās uz dzelzsbetona grīdas.
"
no Šīra, nevareju ignorēt tik cienījamu alņu mīlnieku

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 07 Feb 2020, 22:26:57 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2020, 22:31 #1660

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2020, 22:23:26 @Modrs rakstīja:
sys, ne gluži tā. Akumulatoru rokas instrumentiem ar brushless motoriem lielākoties nāk atgriezeniskā saite uz regulatoru, kurš redz motora apgriezienus un pēc tā var veidot PWM, lai nenojuktu cikls.
arī rc modelismā, piemēram, auto modeļos ir brushless inrunner motori, kuriem ir atgriezeniskā saite.
rc heļos, lidmodeļos lielākoties ir outrunner motori (arī ieliktajā velosipēdvideo), kuram nav atgriezeniskā saite. Regulatoram PWM veidošanā palīdz tikai un vienīgi magnētiskās indukcijas kropļojumi, kuri tiek nolasīti no tadī brīdī "brīvās fāzes"

Es nevaru uzreiz atrast video, bet ir pietiekami daudz parametri, kurus tas čalis toreiz mēģināja mainīt, mainīja arī Firmware.

Man pašam arī reiz ir bijusi situācija, ka nu nekādīgi nesanāca sapārot regulatoru ar motoru.

a kādus parametrus tur var mainīt?
pēc video tā žēlīgi liekas...
bezsensora vektora kontrole (arī closed loop jeb enkoderis uz dzinēja) galvenokārt ir veids, kā palielināt griezes momentu zemo rpm diapazonā (nu to varētu izmantot tevis aprakstītajās iekārtās), lai gan man tas īpaši nepatīk - closed loop ir daudz pateicīgāks...
es ar šādiem vairāk niekojos...
https://industrial.omron.eu/en/products/rx2

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Feb 2020, 22:40:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4