Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
DeeCee
10. May 2020, 11:06 #16221

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Izskatās zbis, budžeta velo būs vēl labāki

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
520i
10. May 2020, 11:13 #16222

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2686

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

tie kuri te ņemas ar velo, ir kādam dakša priekš merida tfs100 disku bremzēm? PM
Offline
Chainsaw
10. May 2020, 12:35 #16223

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6491

Braucu ar: trimmeri

Lētajai dakšai galvenais lokautu vajag, izbrauc, saproti, ka sūdz un atstāj ar ieslegtu lokautu
Offline
karro
10. May 2020, 14:33 #16224

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: studentu variantu


10 May 2020, 11:15:42 @bertons rakstīja:

10 May 2020, 11:06:04 @DeeCee rakstīja:
Izskatās zbis, budžeta velo būs vēl labāki

[youube]pamazaatrumi[/youtube]


vajag vismaz 19-speed!


njā, tas tā smaidīgi ir, vienubrīdi bija kaudze ar ātrumiem, 30, lai!, jo vairāk, jo labāk, tad kļuva sarežgīti, par daudz ātrumu, viss irsā!, tad 2x priekšā, tad 1x; viss daiļi, viss vienkārši, bet par maz ātrumu, par maz ātrumu, dod vēl! tagad ir 12 un šur tur arī 14, es tik gaidu, kad kāds nāks klajā ar revolucionāru ideju - EU, uzliekam priekšā 2 zobratus, būs uzreiz 2x vairāk ātrumu!!1!

kaut kā jau tam ražotājam un marketingam ir jāpelna

edit: ir jau, ir jēga no tā 1x; kad pedālē ar mēli ārā un melnumu acīs, tad airēt ar 2 pārslēdzējiem ir sarežģītāk kā ar vienu, bet nu publikai prasās, prasās tuvāk tos lēcienus starp pārnesumiem

[ Šo ziņu laboja karro, 10 May 2020, 14:38:54 ]

Offline
smudo
10. May 2020, 16:26 #16225

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Pirmais MTB vēl esot skolniekam bija ar 3x6 sistēmu un ļoti ilgi braucu ar 3x9 (ar SRAM X9). Tagad abiem velo ir 2x10 (gan MTB, gan gravel). Manuprāt zelta vidusceļš - nekad nav bijusi problēma slēgties ar diviem slēdžiem reizē. 2x10 (vai 2x9 vai 2x11) sistēma dod iespēju 1) dabūt plašāku ātrumu variāciju t.i. min un max kombinācija un/vai 2) panāk mazākus lēcienus starp pārnesumiem, jo vari uzlikt aizmugurējjo kaseti ar "tuvākām" zobratu attiecībām, nezaudējot iespēju saslēgt zemu pārnesumu ļoti stāvam kāpumam (tas aktuāli tiem, kas brauc sacensībās vai kalnos, nevis vizinās pa pierīgu) vai augstu pārnesumu šosejas braucienam ar labu pavēju vai aiz autobusa Neredzu nevienu būtisku priekšrocību piemēram 1x11 vs 2x10. Tas ka velo ir "vienkāršāks" ir viens no smiekļīgākajiem argumentiem ever, jo priekšējais pārnesums ir viens no vienkāršākajiem un lētākajiem mehānismiem uz miderna FS vat XT MTB. Nedaudz mazāks svars, bet minimāli. Piemēram, man MTB priekšā ir X0 SRAM (kas neko nesver - pieņemu, ka daudz neatpaliek no ķēdes mierinātāja svara) ar XTR šifteri un Turavit XX 28T mazo zobratu un ja salīdzina ar līdzīgu 1x11 sistēmu svara ieguvums ir niecīgs - slinkums meklēt precīzus datus, bet pieņemu, ka tie būs kādi 200gr (1x11 42 zobu lielais zobrats pats par sevu jau ko sver)? Vēl arī tas, ka bieži 1x11 sistēmās ir 10-42 kasete, kur tiek norbraukti trīs - četri mazākie zobrati un bieži nav pieejami maiņas mazie zobrati, lai kaseti pēc to maiņas varētu lietot tālāk kagandrīz kā jaunu - baigā resursu izšķērdēšanas sanāk. Būtu interesanti paredzēt, sekos kas 1x12 "novecos" - un tas noteikti pāris gadu laikā notiks, jo bieži vieglāk pārdot jaunu lietu (nav runa tikai par velo), ja pircējam var parādīt uzskatāmu atšķirību no vecā modeļa.

Edit: paskatījos, ka Giant gravel top 2020. modelis jau ir ar 2x12 sistēmu: 33/46 x 10/33. Varbūt pie serģa jaunajā veikalā var notestēt?

[ Šo ziņu laboja smudo, 10 May 2020, 18:42:28 ]

Offline
kars
10. May 2020, 16:35 #16226

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Man ir 3x9, nekad nav sagādājis problēmas.
Ja tagad pirktu jaunu ričuku ņemtu 2x sistēmu.
Offline
smudo
10. May 2020, 18:18 #16227

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 May 2020, 18:09:46 @bertons rakstīja:
MTB priekshaa vairaak par 1 zobratu jaunu toch nevajag. Ar 32nieku priekshaa pa shoseju/granti ~25-30kmh var mieriigi tureet. Shosejniekam cita rites pretestiiba, tam priekshaa 2 noteikti vajag. 7dienas brauceejiem vispaar ar 3 aatrumiem pilniigi pietiek


Gribi teikt, ka 32x10 nekad nav bijis pa isu? Meza protams, ka ne, bet kadreiz jau sanak ari uz cieta seguma pa vejam pabraukt atceros, ka tad kd braucu SEBa, citreiz starta ejot čupā citreiz ar 42x11 ta tik pietika. Un tendence top graveliem likt prieksa vienu 40T zobratu skiet vel jocigak, jo tas jau spej sasniegt lielakus ateumus, ipasi ja uzliec gludaka protektora riepas.
Offline
edzhaans
10. May 2020, 19:02 #16228

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Drivetrains ir marketings, tehniski tev pašam jāsaprot, kuri pārnesumi der un kuri - neder.
Es izmantoju visus vienam fullim, man ir 2x11, ar 40T priekšā, jo tad var ieskrieties.
Otram fullim ir 1x9 un 36T priekšā, arī ok, es teiktu, ka 32 noteikti būtu par īsu.
Offline
DeeCee
10. May 2020, 19:19 #16229

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

42-11 uz cik tu vilki, ar 36-11 uz 29er man vienā īsā segmentā bija KOM, tagad 3ais ar 48.1km/h, pēc kalkulatora kadence 100~110, ar 42 tev pie tādas kadences 55~60 km/h pa maz?

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 10 May 2020, 19:21:02 ]

Offline
kars
10. May 2020, 19:41 #16230

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ar 40-11 ātrāk par 80km/h grūti
Offline
toolis
10. May 2020, 20:23 #16231

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


10 May 2020, 18:18:39 @smudo rakstīja:

10 May 2020, 18:09:46 @bertons rakstīja:
MTB priekshaa vairaak par 1 zobratu jaunu toch nevajag. Ar 32nieku priekshaa pa shoseju/granti ~25-30kmh var mieriigi tureet. Shosejniekam cita rites pretestiiba, tam priekshaa 2 noteikti vajag. 7dienas brauceejiem vispaar ar 3 aatrumiem pilniigi pietiek


Gribi teikt, ka 32x10 nekad nav bijis pa isu? Meza protams, ka ne, bet kadreiz jau sanak ari uz cieta seguma pa vejam pabraukt atceros, ka tad kd braucu SEBa, citreiz starta ejot čupā citreiz ar 42x11 ta tik pietika. Un tendence top graveliem likt prieksa vienu 40T zobratu skiet vel jocigak, jo tas jau spej sasniegt lielakus ateumus, ipasi ja uzliec gludaka protektora riepas.


vienīgā reize, kad pietrūka ar 34/11 vai 32/10, bija pie 70km/h posmā ķekava-baloži mēģinot RS autobusam atsēdēt. bet es neesmu tik stiprs kā tu, acīmredzot regulāri 90km/h un vairāk brauc

[ Šo ziņu laboja toolis, 10 May 2020, 20:24:28 ]

Offline
kars
10. May 2020, 20:38 #16232

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 May 2020, 20:18:16 @bertons rakstīja:
No Siguldnieka vai Zwiftaa?
Aiz fūrēm/busiem

A citādi es 40/11 neslēdzu uz līdzenā, ja vien nav super spēcīgs pavējš.

[ Šo ziņu laboja kars, 10 May 2020, 20:41:11 ]

Offline
smudo
10. May 2020, 21:22 #16233

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 May 2020, 19:19:25 @DeeCee rakstīja:
42-11 uz cik tu vilki, ar 36-11 uz 29er man vienā īsā segmentā bija KOM, tagad 3ais ar 48.1km/h, pēc kalkulatora kadence 100~110, ar 42 tev pie tādas kadences 55~60 km/h pa maz?


Tas bija pasen - bija 26 collu velo Gravelam ir 42x11 lielākais pārnesums ar 1,5 collu (40 mm) riepām un aiz RS autobusiem ir tieši laikā - es gan nezinu cik ātri viņi iet - pieņemu, ka max 60?

[ Šo ziņu laboja smudo, 10 May 2020, 21:26:53 ]

Offline
yo_G
11. May 2020, 09:26 #16234

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: GTI

Cik vidēji maksā velo apkope Rīgā pie normāla meistara? Vajag uzlikt jaunu ķēdi un pieregulēt pārslēdzējus. Velo Cube Attention SL.
Offline
sergis15
11. May 2020, 09:42 #16235

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12020

Braucu ar: pikapu

bļa, vispār jau kad palasa, sāk palikt smieklīgi
32t un tt par īsu, jo aiz fūrēm nevar atsēdēt, pa lielam, jau mtb uz asfalta vispār nav ko darīt, tāpēc sūdzēties, ka pārnesums ir par īsu, nav pareizā vieta.
tas ričuks ir paredzēts ofroad, bet ne tipisko sebistu maršrutam, tāpēc arī sebs ir tāds, lai trasē varētu samainīties 3 fūres, jo ir kas 40T griež trasē
atbrauks pie manis uz trasi ar 40T, gribēšu redzēt, kā izbrauks

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
11. May 2020, 10:56 #16236

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12020

Braucu ar: pikapu

pret šitiem dalbajobiem noteikti vajag veļukam apdrošināšanu, ja iziet skrūve caur karbona aploci, jauki nav.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
bum_bumz
11. May 2020, 11:02 #16237

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6688

Braucu ar: E34


11 May 2020, 10:53:55 @Pufaix rakstīja:
Delfi

Dabas parkā Carnikavā velobraucējs 'uzrāvies' uz rūpīgi maskēta durkļa

Labs Kāds tur savainojums no skrūves dēlīti. Nomaina kameru un bliež. Šis tas gadījums, kad TL jāstumj mājās
Tālajos, garajos jābūt līdzi kamerai un pumpim
Offline
toolis
11. May 2020, 11:22 #16238

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


11 May 2020, 11:02:35 @bum_bumz rakstīja:

11 May 2020, 10:53:55 @Pufaix rakstīja:
Delfi

Dabas parkā Carnikavā velobraucējs 'uzrāvies' uz rūpīgi maskēta durkļa

Labs Kāds tur savainojums no skrūves dēlīti. Nomaina kameru un bliež. Šis tas gadījums, kad TL jāstumj mājās
Tālajos, garajos jābūt līdzi kamerai un pumpim


tu dzīvē tubeless esi redzējis? nekas netraucē ielikt kameru, ja šķidrums neaizrauj ciet. + nu jau ir arī diegi priekš tubeless, nav pat rats jānoņem no velo, lai aizlāpītu caurumu un brauktu tālāk kamēr tu kameras maini
Offline
bum_bumz
11. May 2020, 11:28 #16239

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6688

Braucu ar: E34


11 May 2020, 11:22:21 @toolis rakstīja:

11 May 2020, 11:02:35 @bum_bumz rakstīja:

11 May 2020, 10:53:55 @Pufaix rakstīja:
Delfi

Dabas parkā Carnikavā velobraucējs 'uzrāvies' uz rūpīgi maskēta durkļa

Labs Kāds tur savainojums no skrūves dēlīti. Nomaina kameru un bliež. Šis tas gadījums, kad TL jāstumj mājās
Tālajos, garajos jābūt līdzi kamerai un pumpim


tu dzīvē tubeless esi redzējis? nekas netraucē ielikt kameru, ja šķidrums neaizrauj ciet. + nu jau ir arī diegi priekš tubeless, nav pat rats jānoņem no velo, lai aizlāpītu caurumu un brauktu tālāk kamēr tu kameras maini


bet ko es teicu?
pliku pimpi nevar mīt 100km treilu, ņem diegus, kaut rezerves ratu līdz
Offline
smudo
11. May 2020, 11:37 #16240

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 May 2020, 11:02:35 @bum_bumz rakstīja:

11 May 2020, 10:53:55 @Pufaix rakstīja:
Delfi

Dabas parkā Carnikavā velobraucējs 'uzrāvies' uz rūpīgi maskēta durkļa

Labs Kāds tur savainojums no skrūves dēlīti. Nomaina kameru un bliež. Šis tas gadījums, kad TL jāstumj mājās
Tālajos, garajos jābūt līdzi kamerai un pumpim


Ir gadījies netālu no Ropažiem mežā TL gravelam pārdurt riepu un dēļ tā, ka nebiju atjaunojis šķidrumu, riepa nolaida gaisu Labi, ka tagad ir Bolts - taksis no apvedceļa bija klāt pēc 20 min un pēc 50 min no Juglas Veloprofa izbraucu ar papildinātu šķidrumu un to pašu riepu. Sliktāk, ja paliec kaut kādā dziļā mežā, kur vēl 5 km ar velokurpēm līdz piebraucamam ceļam jāiet Būs jāsaņemās un kādā brīdī jāsāk vadāt līdzi arī pumpis un kamera, ipaši izbraucienos tālu no Rīgas, nevis pierīgas mežos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo