Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
depo
16. Dec 2013, 22:13 #16201

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


16 Dec 2013, 17:12:13 zhurka rakstīja:
kurš te liek signalizācijas mašīnām?


Driver
Offline
Locis
16. Dec 2013, 22:22 #16202

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

ar reduktoru pilnigi nekada sakara nevar but,tik cik apgriezi radisies lielaki un taa arii faktiski buus. Nav ari nozime 15 vai 17 collas,bet kopeja augstuma ir nozime.
Offline
individ2
16. Dec 2013, 22:38 #16203

Kopš: 10. Jul 2011

Ziņojumi: 41

Braucu ar: x5


16 Dec 2013, 22:16:47 AB1304 rakstīja:

16 Dec 2013, 21:58:32 individ2 rakstīja:
kapeec raada nepareizi braukshanas aatrumu 318is pirku kkur gadu atpakalj visu laiku braucu ar r17 riepaam domaaju tamdeelj, bet tagad ziemaa uzliku uz 15 bet tas pats jau ir, varbuut ir uzlikts iisaaks reduktors, kad braucu uz 90 spidometraa ir apmeeram 110..


Neatbilstošs spidometrs uzlikts.


zhurkaam spidometri ir vienaadi taaka tas nebuus pie vainas...

[ Šo ziņu laboja individ2, 16 Dec 2013, 22:45:21 ]

Offline
individ2
16. Dec 2013, 22:44 #16204

Kopš: 10. Jul 2011

Ziņojumi: 41

Braucu ar: x5


16 Dec 2013, 22:22:09 Locis rakstīja:
ar reduktoru pilnigi nekada sakara nevar but,tik cik apgriezi radisies lielaki un taa arii faktiski buus. Nav ari nozime 15 vai 17 collas,bet kopeja augstuma ir nozime.


Nu bet kas tad tur ir, jo kaa jau teicu kad spidometraa raada ~110 un takometraa ir ap 3000 apgr. tad ir 90km/h bet vajadzeetu buut kkur ~2500 pie aatrumna 90 km/h, nu laikam jau lieki teikt ka tamdeelj degvielas pateerinsh palielinaas! es sliecos uz iisaaku reduktoru, vareetu jau padomaat uz pasha aatruma dat4ika, bet tad jau rpm raadiitu taa kaa vajag!
Offline
Locis
16. Dec 2013, 22:48 #16205

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

jautajums bija par to,ka nerada pareizu brauksanas atrumu-nav sakara ar reduktoru.
Atrumu lasa daciks,pec taa cik atri pusasis griezas,tas nozime,ka vienalga kadi apgriezieni.
Ar isaku reduktoru kardans atrak griezas,ir apgriezieni lielaki,bet atrums raadaas pareizi.
Offline
agaFU
16. Dec 2013, 22:52 #16206

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

kaa tu paarbaudiiji, ka spidometrs nepareizs?
100kmh un 3000 apgr ir normaali mazmotoriem.
Offline
Zakis18
16. Dec 2013, 23:19 #16207

Kopš: 18. Jan 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 276

Braucu ar: Spaina krāsas e65

Sodien paradijas problema , vnk peksni nenoka saka nestradat ASC . Kad iedarbina masinu strada 1x nospole, vins itka nostrada un uzreiz atsledzas ! ABS strada un lampina nedegas ieksa.Varbut kadam ta ir bijis ? Problema paradijas tiesi pec mojkas apmeklejuma Varbut sakritiba ,rit paskatisos pedejo deveju ko mainiju kada stavokli
Offline
individ2
16. Dec 2013, 23:42 #16208

Kopš: 10. Jul 2011

Ziņojumi: 41

Braucu ar: x5


16 Dec 2013, 22:48:34 Locis rakstīja:
jautajums bija par to,ka nerada pareizu brauksanas atrumu-nav sakara ar reduktoru.
Atrumu lasa daciks,pec taa cik atri pusasis griezas,tas nozime,ka vienalga kadi apgriezieni.
Ar isaku reduktoru kardans atrak griezas,ir apgriezieni lielaki,bet atrums raadaas pareizi.


hmm..diivaini bet biju domaajis ka aatruma dat4iks iet no reduktora, bet ja lasa no pusass tad jau vajadzeeja iet kaa vajag, nu bet tomeer kkas kkur ir shkiibi!
Offline
individ2
16. Dec 2013, 23:45 #16209

Kopš: 10. Jul 2011

Ziņojumi: 41

Braucu ar: x5


16 Dec 2013, 22:52:22 agaFU rakstīja:
kaa tu paarbaudiiji, ka spidometrs nepareizs?
100kmh un 3000 apgr ir normaali mazmotoriem.


lauku variants, paprasiiju teevam lai pabrauc priekshaa ar aatrumu tieshi 90, u atkal atkaaaroshos man bija 110 apmeeram kad vinsh koda 90
Offline
depo
16. Dec 2013, 23:46 #16210

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


16 Dec 2013, 23:42:22 individ2 rakstīja:
hmm..diivaini bet biju domaajis ka aatruma dat4iks iet no reduktora


Man arī tā likās

Te detaļa Nr.9
Offline
Driver
16. Dec 2013, 23:54 #16211

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Dec 2013, 22:48:34 Locis rakstīja:
jautajums bija par to,ka nerada pareizu brauksanas atrumu-nav sakara ar reduktoru.
Atrumu lasa daciks,pec taa cik atri pusasis griezas,tas nozime,ka vienalga kadi apgriezieni.
Ar isaku reduktoru kardans atrak griezas,ir apgriezieni lielaki,bet atrums raadaas pareizi.

+1
Tieshi taa, poh reduktori un atrums tiek rekinats njemot vera ritenja lejkisko atrumu. Un kaa jasamaina diametrs ritenim, lai konkreti dirstu nezinu - mosh uz e30 jauzliek diski ar visam riepam no dazus gadus veca iksa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
17. Dec 2013, 00:19 #16212

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


16 Dec 2013, 23:46:48 depo rakstīja:

16 Dec 2013, 23:42:22 individ2 rakstīja:
hmm..diivaini bet biju domaajis ka aatruma dat4iks iet no reduktora


Man arī tā likās

Te detaļa Nr.9

Jaa,ir reduktoraa,bet zobrats no kaa vins lasa apgriezienus,griezh pusasis,attiecigi var pateikt cik atri pusasis griezas,lidz ar to tik pat atri piedzenamie riteni.
Teicu,ka lasa pusasi,lai vieglak saprast,bet redz kaa. Ja lasitu no priekseja zobrata,tad raditos kardana atrums spidometra,nevis pusasu.
Offline
individ2
17. Dec 2013, 00:41 #16213

Kopš: 10. Jul 2011

Ziņojumi: 41

Braucu ar: x5


17 Dec 2013, 00:19:40 Locis rakstīja:

16 Dec 2013, 23:46:48 depo rakstīja:

16 Dec 2013, 23:42:22 individ2 rakstīja:
hmm..diivaini bet biju domaajis ka aatruma dat4iks iet no reduktora


Man arī tā likās

Te detaļa Nr.9

Jaa,ir reduktoraa,bet zobrats no kaa vins lasa apgriezienus,griezh pusasis,attiecigi var pateikt cik atri pusasis griezas,lidz ar to tik pat atri piedzenamie riteni.
Teicu,ka lasa pusasi,lai vieglak saprast,bet redz kaa. Ja lasitu no priekseja zobrata,tad raditos kardana atrums spidometra,nevis pusasu.


es to sapratu, ka lasa no pusass zobrata reduktoraa, vnk atbildi pierakstiiju nekorekti!
Nu labi shtrunts par to bet kur tad ir vaina, nu lai jau vinsh raada to aatrumu nepareizi bet apgriezieni ta4u ar iet liidzi nepareizi, bet tos ta4u vinsh nem no motora!
Nezinu vai lieki teikts bet jau pasen biju siesleedzis kompim, nu bija vinsh tur uzraadiijis ka spidometrs nepareizi raada kaa kljuudu uzmeta, bet es kaa sakaas iipashi uzmaniibu nepieveersu!
Offline
Vebers
17. Dec 2013, 08:49 #16214

Kopš: 10. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: .


05 Dec 2013, 09:53:21 oskars11 rakstīja:

05 Dec 2013, 09:42:56 Vebers rakstīja:
Jautājums spečukiem: E39. Kādā skaistā dienā tuvojos auto un kā ierasts uz atslēgas nospiežu pogu, lai atslēgtu durvis, bet čiks un nekā nenotiek. Kopš tās dienas tā arī vairs nav izdevies atslēgt auto attālināti.

Novēroju šādas parādības:
1) Durvis nav iespējams atslēgt nospiežot pogu uz atslēgas;
2) Bagāžnieku savukārt ir iespējams atslēgt nospiežot pogu uz atslēgas;
3) Šofera durvīs mehāniski (ar atslēgu) slēdzot atslēdzas / aizslēdzas visas durvis;
4) Atslēdzot auto neiedegas salona apgaismojums (neesmu mēģinājis ar pogu salonā ieslēgt);
5) Bija uzlikts, ka sasniedzot 16 km/h auto durvis automātiski aizslēdzas. Tas vairs nenotiek;
6) Poga auto vidū pie ātrumu pārslēgšanas sviras nedarbojas un ar to nav iespējams aizslēgt / atslēgt durvis.



slēdzene šofera durvīm,9vai vadi) vai zke bloks


Pieredzes apmaiņai...
Izlasīju internetu un sapratu, ka pastāv divi varianti, kas varētu būt pie vainas:
1) ZKE bloks beigts, iespējams uzlikt tādu pašu, bet tas ir jāpārprogrammē atbilstoši mašīnai vai arī iespējams to aizsūtīt uz UK un tur džeks restaurēs viņu - samaina nokalpojušās detaļas. Atsūta atpakaļ uzliec virsū un brauc;
2) E39 u.c. tā laika ražojumiem ir niķis, ka ja beidzās akumulators vai klemmes noņem nelaikā nost no akumulatora (kamēr ZKE modulis vēl nav aizgājis sleep režīmā +/- 16 minūtes), tad ZKE (jeb GM3) mēdz iekrist "transport mode", kas paredzēta transprtēšanai, pazīmes tieši tādas pašas kā aprakstītas augstāk.

Izvēlējos variantu ar "transport mode", nopirku diagnostikas vadu, atradu softus un pēc pāris stundām meklēju vai mans auto ir "transport mode". INPA uzrādīja, ka GM3 ir errors "Energy saving mode active" (nodzēšot tas atkal tur uzradās), kas norādījā tieši uz šo transport mode problēmu. Ar DIS izdevās atrast, ka tiešām ir transport modē un izslēgt šo modi.

Auto atkal darbojas kā pienākas.
Offline
Kaross
17. Dec 2013, 10:43 #16215

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Dec 2013, 18:29:33 casperse46 rakstīja:
3.0d 184 hp, cik lielam spiedienām ir jābūt degvielai, kas iet uz augstspiediena sūkni. Liekas kas sūknis kas ir zem šofera taburetes ir palicis nevarīgs.
Paldies.


Diagnostikā no 3.6 - 4.3 bar.
zem 3,2-3,4bar tev vadības blokā būs kļūda par pre supply pressure.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
17. Dec 2013, 11:09 #16216

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Dec 2013, 10:43:46 Kaross rakstīja:

16 Dec 2013, 18:29:33 casperse46 rakstīja:
3.0d 184 hp, cik lielam spiedienām ir jābūt degvielai, kas iet uz augstspiediena sūkni. Liekas kas sūknis kas ir zem šofera taburetes ir palicis nevarīgs.
Paldies.


Diagnostikā no 3.6 - 4.3 bar.
zem 3,2-3,4bar tev vadības blokā būs kļūda par pre supply pressure.

Nezinu kada vella pec, bet esmu redzejis dazus auto, kur spiedienam nokritot pat vel zemak, pilnigi nekas neierakstas mosh likrokainu chiperu pirksti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
17. Dec 2013, 11:13 #16217

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Dec 2013, 08:49:16 Vebers rakstīja:

05 Dec 2013, 09:53:21 oskars11 rakstīja:

05 Dec 2013, 09:42:56 Vebers rakstīja:
Jautājums spečukiem: E39. Kādā skaistā dienā tuvojos auto un kā ierasts uz atslēgas nospiežu pogu, lai atslēgtu durvis, bet čiks un nekā nenotiek. Kopš tās dienas tā arī vairs nav izdevies atslēgt auto attālināti.

Novēroju šādas parādības:
1) Durvis nav iespējams atslēgt nospiežot pogu uz atslēgas;
2) Bagāžnieku savukārt ir iespējams atslēgt nospiežot pogu uz atslēgas;
3) Šofera durvīs mehāniski (ar atslēgu) slēdzot atslēdzas / aizslēdzas visas durvis;
4) Atslēdzot auto neiedegas salona apgaismojums (neesmu mēģinājis ar pogu salonā ieslēgt);
5) Bija uzlikts, ka sasniedzot 16 km/h auto durvis automātiski aizslēdzas. Tas vairs nenotiek;
6) Poga auto vidū pie ātrumu pārslēgšanas sviras nedarbojas un ar to nav iespējams aizslēgt / atslēgt durvis.



slēdzene šofera durvīm,9vai vadi) vai zke bloks


Pieredzes apmaiņai...
Izlasīju internetu un sapratu, ka pastāv divi varianti, kas varētu būt pie vainas:
1) ZKE bloks beigts, iespējams uzlikt tādu pašu, bet tas ir jāpārprogrammē atbilstoši mašīnai vai arī iespējams to aizsūtīt uz UK un tur džeks restaurēs viņu - samaina nokalpojušās detaļas. Atsūta atpakaļ uzliec virsū un brauc;
2) E39 u.c. tā laika ražojumiem ir niķis, ka ja beidzās akumulators vai klemmes noņem nelaikā nost no akumulatora (kamēr ZKE modulis vēl nav aizgājis sleep režīmā +/- 16 minūtes), tad ZKE (jeb GM3) mēdz iekrist "transport mode", kas paredzēta transprtēšanai, pazīmes tieši tādas pašas kā aprakstītas augstāk.

Izvēlējos variantu ar "transport mode", nopirku diagnostikas vadu, atradu softus un pēc pāris stundām meklēju vai mans auto ir "transport mode". INPA uzrādīja, ka GM3 ir errors "Energy saving mode active" (nodzēšot tas atkal tur uzradās), kas norādījā tieši uz šo transport mode problēmu. Ar DIS izdevās atrast, ka tiešām ir transport modē un izslēgt šo modi.

Auto atkal darbojas kā pienākas.

Bravo
Bet tipiskajam shi portala lasitajam (tukshdirsejam) Tu esi 3x par gudru tas tapat neko no tevis rakstita nesapratis visdrizak...

P.s. zke gm moduljus, kas pashi ielekusi transport modee biezi neesmu redzeis gan. Par tipisku problemu sho isti saukt nevaretu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
depo
17. Dec 2013, 12:20 #16218

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu

M20B25 dzinējs. Izmēriju kompresiju:
11.5
11.5
12.3
12
12
12

Pēc teh datiem jābūt 140-152 psi. Bet man konvertējot sanāk 12-->174 psi Kāds apgaismojiet.

Vispār šitāda kompresija ir okey? Cik izlasīju, tad svarīgi, lai puslīdz vienāda, starpība drīkst būt max 10% starp cilindriem.

[ Šo ziņu laboja depo, 17 Dec 2013, 12:21:15 ]

Offline
wanksta
17. Dec 2013, 12:21 #16219

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Normāla kompresija, viss tip top.
Online
Driver
17. Dec 2013, 12:23 #16220

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja meriji aukstam, tad perfekti, ja siltam, tad normala.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo