Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
edzhaans
29. Jun 2018, 18:59 #1621

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Jun 2018, 10:05:19 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Jun 2018, 09:55:35 @uldens1 rakstīja:

29 Jun 2018, 08:59:23 @Kalnz rakstīja:
REINZ blīves un GLYCO šāles var ņemt?!

M52B28 restaurācijai
ja nemaldos tad reinz ir bmw orģinālražotājs blīvēm,tur kvalitāte augtakajā limenī
Man šķiet, ka bruss vai kkas cits, jo nekur nav nevienas atzīmes par reinz un rokās paņemot un salīdzinot BMW ir krietni mīkstāka par reinz un par elring mēslu nemaz nerunājot

Kad bija M52 liku Victor Reinz. Pēc manuāļa uz stūrīšiem hermētiķi bez etiķa un skrūvē klāt. Par vāku piekrītu, tas mēdz savērpties, tjipa varot no M50 uzlikt, bet tad pie reizes arī termostata korpusu no M50 jāliek, ja jau restaurē.
Offline
uldens1
29. Jun 2018, 19:08 #1622

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


29 Jun 2018, 18:38:00 @SoWhat rakstīja:

29 Jun 2018, 17:58:50 @uldens1 rakstīja:
nodrupis vārsts,līks klanis,izsista šāle,virzulis-cilindrs
es pat nesaktu meklēt vainu,motra maiņa un viss


Šāles nebūs izsistas, to varētu uzreiz dzirdēt.
Iemesls līkam klanim arī it kā nav.

Nodrupis vārsts varētu būt.
Cik sarežģīti ir nomainīt vārstus?



Motoru es pats te nenomainīšu, tad drīzāk jātirgo nost.
Itka jau nekas sarežģits nav,ja gribas ņeties,nem galvu nost un skaties,grutakais tai pasakumā izvlkt sprauslas,nu vēl tooli vajag lai uzliktu ķedi atpakaļ,tooli vajadzes ari lai vārstus samainītu.
Offline
uldens1
29. Jun 2018, 19:08 #1623

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


29 Jun 2018, 18:38:00 @SoWhat rakstīja:

29 Jun 2018, 17:58:50 @uldens1 rakstīja:
nodrupis vārsts,līks klanis,izsista šāle,virzulis-cilindrs
es pat nesaktu meklēt vainu,motra maiņa un viss


Šāles nebūs izsistas, to varētu uzreiz dzirdēt.
Iemesls līkam klanim arī it kā nav.

Nodrupis vārsts varētu būt.
Cik sarežģīti ir nomainīt vārstus?



Motoru es pats te nenomainīšu, tad drīzāk jātirgo nost.
Itka jau nekas sarežģits nav,ja gribas ņeties,nem galvu nost un skaties,grutakais tai pasakumā izvlkt sprauslas,nu vēl tooli vajag lai uzliktu ķedi atpakaļ,tooli vajadzes ari lai vārstus samainītu.
Offline
uldens1
29. Jun 2018, 19:08 #1624

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


29 Jun 2018, 18:38:00 @SoWhat rakstīja:

29 Jun 2018, 17:58:50 @uldens1 rakstīja:
nodrupis vārsts,līks klanis,izsista šāle,virzulis-cilindrs
es pat nesaktu meklēt vainu,motra maiņa un viss


Šāles nebūs izsistas, to varētu uzreiz dzirdēt.
Iemesls līkam klanim arī it kā nav.

Nodrupis vārsts varētu būt.
Cik sarežģīti ir nomainīt vārstus?



Motoru es pats te nenomainīšu, tad drīzāk jātirgo nost.
Itka jau nekas sarežģits nav,ja gribas ņeties,nem galvu nost un skaties,grutakais tai pasakumā izvlkt sprauslas,nu vēl tooli vajag lai uzliktu ķedi atpakaļ,tooli vajadzes ari lai vārstus samainītu.
Offline
Andis_87
29. Jun 2018, 19:22 #1625

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: 330 cabrio

sveiki. Jautājums - kur ir labākā vieta bmw 330ci pārbūvēt angli uz eu auto!
Paldies
Offline
RSAWorkshop
29. Jun 2018, 21:18 #1626

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ja gribi labi pārbūvēt, tad tas izmaksās apmēram tikpat cik vnk eiropietis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Andis_87
29. Jun 2018, 21:36 #1627

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: 330 cabrio

piekritīšu, tikai angļu būs labākā stavoklī kā eiropniekam, un LV tirgū reti ir pieejami 3.0 manuālis

29 Jun 2018, 21:18:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Ja gribi labi pārbūvēt, tad tas izmaksās apmēram tikpat cik vnk eiropietis
Offline
josi
29. Jun 2018, 21:55 #1628

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


29 Jun 2018, 18:49:08 @KateG rakstīja:
Lūk, arī 3. daļa par Valvetronic:
Valvetronic, Part 3

p.s. BMWaddict, lūdzu, palasi, tur tiešām ir atbildes uz VISIEM Taviem jautājumiem. Acis asiņo, lasot Tavus apgalvojumus un jautājumus.

Autors tur ir iezīmējis visai ideālu pasauli, taču realitāte ir tāda, ka dēļ eļļošanas problēmām pirmās bieži cieš (sadilst) tieši ekscentriskās vārpstas.
Offline
bmwaddict
29. Jun 2018, 22:31 #1629

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Jun 2018, 21:55:17 @josi rakstīja:

29 Jun 2018, 18:49:08 @KateG rakstīja:
Lūk, arī 3. daļa par Valvetronic:
Valvetronic, Part 3

p.s. BMWaddict, lūdzu, palasi, tur tiešām ir atbildes uz VISIEM Taviem jautājumiem. Acis asiņo, lasot Tavus apgalvojumus un jautājumus.

Autors tur ir iezīmējis visai ideālu pasauli, taču realitāte ir tāda, ka dēļ eļļošanas problēmām pirmās bieži cieš (sadilst) tieši ekscentriskās vārpstas.



Ok es varu meegjinaat sameertiit to vaarpstu ar dial gauge. Ieposteeshu rezultaatus kas tur sanaaca..

Kaspich tur ljoti labi izklaastiijis uzbuuvi, pa lielam taa arii domaaju skatoties uz to visu izjauktaa veidaa, tur vinjam 3 raksts par tiem nodilumiem, iisti nepiekritiishu ka ekscentriskaa vaarpsta kustaas daudz mazaak taapeec nodlist mazaak, jo kaa noveerojams INPA live dataa tad DME to vaarpstu visu laiku nedaudz drachii turpu shurpu meegjinot noveerst atshkjiriibas cilindros, ir taada poziicija Effecive Eccentric Shaft Angle - un tas angle leekaa tieshi ritmaa ar motora kratiishanos tobish DME kautko meegjina dariit lietas labaa un idlee tas notiek visu laiku tobish taa ekscentriskaa vaarpsta tiek kustinaata pietriekami daudz.
Un tur piemeers ir par 1st gen Valvetronic. 2nd gen valvetronic atshkjiriiba ir tada ka intermediate lever atspiezhas nevis pret Gate Block augshaa bet pret ar plecu pret pashu eccentrix shaft no apakshas un tur ir veel viena potenciaalaa nodiluma vieta kas buutiski ietekmee eccentric levera rezulteejosho darbiibu pa vertikaalo asi.


Labaak paliidziet man interpreteet to INPA rough dile bildi.. Ja es redzu stipri negatiivu ciparu tad man ir pamats uzskatiit ka tajaa cilindraa DME ir konstateejis mazaak iesuuktu gaisu un attieciigi dod mazaak degvielas?
Offline
bum_bumz
29. Jun 2018, 22:33 #1630

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


29 Jun 2018, 14:36:59 @SoWhat rakstīja:

29 Jun 2018, 14:32:17 @RSAWorkshop rakstīja:
aizved pie kāda, kurš saprot, tas būs ātrāk un lētāk


Es jau labprāt, bet:
1) neesmu LV
2) tādu pusizjauktu un dūmojošu nekur neaizvedīšu
3) vai sanāks lētāk - nedomāju viss.

Atdod lūžņos. Cik tu te cīnies pēdējā gada laikā, sen jau citu būtu paņēmis. Vācijā taču nav problēmas
Offline
SoWhat
29. Jun 2018, 23:03 #1631

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


29 Jun 2018, 22:33:31 @bum_bumz rakstīja:
Atdod lūžņos. Cik tu te cīnies pēdējā gada laikā, sen jau citu būtu paņēmis. Vācijā taču nav problēmas


Rīt mēģināšu vest uz BMW centru, var paņemt jaunu un atdodot veco dīzeli varot dabūt 2000Eiro atlaidi. Ja nepaņems, nāksies vien remontēt.
Offline
bmwaddict
30. Jun 2018, 00:39 #1632

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Yee Kaspich ir atpakalj!

Es paarrakstiijos, biju domaajis ka man ir 1 paaudzes Valvetronic (N62 motors) un 1 paaudzei nav Gate atbalsta punkta, taa vietaa intermediate leverim ir atbalsta plecs kas ir sliidosha virsma kas atspiezhas pret pashu ekscentrisko vaarpstu, tur ir papildus vieta nodilumam, kas butiski ietekmee intermediate levera vertikaalo toleranci, varbuut ne tik buutiksi kaa HVA bet tomeer. Rekur pacietiigi parakos googlee un atradu preciizas bildes:


taa virsma par ko es runaaju ir tur kur raada burts A. kreisajaa pusee Gen 1 labajaa pusee Gen 2:



Rekur ieziimeeju lai ir pavisam skaidrs par kuru vietu ir runa:



Taalaak, rekur atradu labu aprakstu par Valvetronic how-repair-bmw-valvetronic-systems (Kaspicham ir konkurents) tur arii baigi smalki izskaatsiits, un luuk citaats tieshi par Gen 1 sisteemas nodilumu:

One of the main problems with the first generation Valvetronic system was the contact point between the intermediate lever and eccentric shaft. This point is a sliding contact pad and was susceptible to wear if oil maintenance was neglected. This contact point is subjected to the pressure applied by the closing pressure of the valve spring pushing up on the roller follower and intermediate lever. As this contact point wears, the actual valve lift will decrease and cylinder-to-cylinder air intake quantities will vary and cause idle roughness

Bet nevaru atrast kautkur veel uzduuros uz to ka DME ir speejiigs kompenseet individuaalam cilindram vaartsu atveerumu piekorigjeejot ekscentrisko vaarpstu jo pie idle apgriezieniem DME pietiek laika pagriezt to servomotoru pietiekami aatri. Bet pieaugot apgriezieniem tas vairs nav tik buutiski un DME to vairs nedara. Nezinu pieljauju tas attiecas tikai uz Gen3 kur ir brushless BLDC servomotors kas var pagriezt to ekscentrisko vaarpstu ljoti aatri.

Par HVA man taa bija pirmaa doma paskatoties uz uzbuuvi, logjiski ka shis ja shis komponents netur ellju vai npietiekoshi sanjem elljas spiedienu tas momentaali ietekmee Valvetronic darbiibu. Metos mekleet internetaa apstiprinaajumu savaam aizdomaam un neatradu. Visi runaa par inetrmediate leveriem, vieniigais raksts ko beigaas atradu ir tas augstaak (nezinu kaapeec tavs blogs neparaadiijaas nevienos mekleejumos, tevi mosh google neindeksee?). Anyway paldies par izsmeljosho info tavaa blogaa!

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jun 2018, 01:02:22 ]

Offline
bmwaddict
30. Jun 2018, 01:02 #1633

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Ok kaa es varu paarbaudiit tos HVA kad tie ir iznjemti aaraa? Jo nu paarbaudiit tos dzineejaa kad dzineejs izsleegts ir diezgan apshaubaami - eljljas spiediena nav un leenaam griezhot vaaprstas tas HVA nedaudz ellju izlaizh liidz ar to nekaadi meeriijumi iipashi nesanaaks.

Ja es to iznjemu aaraa, iemeerktu bendziinaa ar stangaam maigi izspaidu izskaloju suudus un tad iemeercu elljaa un arii izspaidu lai piesuucaas ar svaigu ellju tad peec tam paarbaudot taa noturiibu uz spiedienu ir adekvaats tests? respektiivi kaut vai pavisam subketiivi saspiezhot ar stangaam ja kaads no HVA ellju izlaizh ieveerojami vieglaak nekaa paareejie tad tas principaa ir jaamaina? vai arii jaanjem kaada shkjidaaka ellja un tad ar to redzees patiesaaku bildi jo nu kad dzineejs straadaa ellja ir karsta un shkjidra.. Hvz es te vienk skalji domaaju.
Offline
bmwaddict
30. Jun 2018, 13:49 #1634

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


30 Jun 2018, 01:07:07 @N53series rakstīja:

p.s. Addict, par to Gen 1 probleemu:
ja [protams, sapraata robezhaas - ne 5mm, tad HVA situaaciju nespees glaabt] tas Intermediate lever saskarsmes punktaa ar ekscentrisko tiks nodeldeets, HVA caur rokeri vinju [Intermediate lever] pastums 'augstaak' liidz gaisa sprauga starp Intermediate lever un ekscentrisko atkal buus 0. Jaa, vaarsta atveeruma shape mainiisies [nebuus tik smuka parabola], GAAJIENS fundamentaali nemainiisies!!!


Man bija tieshi taadas pashas paardomas kad seedeeju un blenzu uz visu to mehaanismu. Gribeeju ienaakt pakomenteet bet skatos jau esi papildinaajis postu Respektiivi mehanismaa visu nodiluma kompenseeshanu uz sevi panjem HVA. Ja arii kaads intermediate leveris padilst un staav drusku augstaak tad kaa tu saki HVA pakaapsies augstaak un nookompensees, tieshi taa pat nokompensees arii vaarstu kaatu garuma atshkjiriibas..

Karoche njeemu dial gauge un paarbaudiiju ekscentrisko vaarpstu vai tajaa sliidoshajaa virsmaa pret kuru balstaas leveris ir kaadas izmeeraamas izdiluma paziimes. leenaam griezu vaarpstu un tur kur dial gauge paariet no virsmas kur saskaras leveris uz vietu kur tas vairs nesaskatas tur visur 0.01mm max 0.02mm, visus nemeeriiju jo netiek klaat bet pameerot 4 vietaas meeriijumi praktiski nemainaas taatad pieljauju ka vaarpsta nav izdilusi. Vizuaali apskatot pashus ekscentrus nevar noveerot ka kaads ekscentrs buutu izdilis vairaak kaa paareejie.

Kaa pashus leverus paarbaudiit veel neesmu izdomaajis. Ja man buutu noskruuveetas sadalenes tad vareetu uzseedinaat vienu peec otra vienaa un tajaa pashaa vietaa uz ekscentriskaas vaarpstas un sameeriit ar dial gauge, bet negribu veel jaukt laukaa sadalenes tur tad njemshanaas kaa salikt apakalj pareizi un man nav taa tuulja prieksh n62.

Taatad paliek HVA. Nu buus laikam jaanjem komplekts ar jauniem bet pie diilera saaliiti sanaak.. Hvz. Veel paspeeleeshos ar vecajiem izmazgaashu sapumpeeshu pa jaunam mosh kkas mainaas.

Man ir versija par to kapeec kompensaatori vareetu buut piedziiti - motors dedzinaaja ellju jo nu tipiskaa kaite - vaarstu bliivsleegi. tos es tikko nomainiiju visus 32 gab (taa ir faking elle) bet pieljauju ka ieprieksheejais owneris ir leejis ellja visaadus suudus tipa lai neduumo, lasiiju forumos tauta panikaa kautkaadu Lucas meeslu gaazh motoraa un tas ir visai izplatiiti. Pienjemu ka ja taads Lucas nonaak kompensaatoraa tad tas kautkaadas sekas var radiit.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jun 2018, 14:18:13 ]

Offline
Paradox780
01. Jul 2018, 23:36 #1635

Kopš: 10. Jun 2018

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

TA aizmugures miglas ir obligāts pasākums?
Offline
sergis15
01. Jul 2018, 23:37 #1636

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


01 Jul 2018, 23:36:31 @Paradox780 rakstīja:
TA aizmugures miglas ir obligāts pasākums?

no 2001gada auto izlaiduma.


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Kaspars_birzulis
02. Jul 2018, 10:45 #1637

Kopš: 06. Sep 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

E46 pārstāja skanēt skaļruņi abās pusēs, attiecīgi secinu ka izbeidzās Bm54 radio bloks. Vai šeit ir kāds kas lodē tos blokus? Vai arī kādam ir par saprātīgām naudām radio bloks?
Offline
Jonjis
02. Jul 2018, 10:58 #1638

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:

PM, varu palīdzēt.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
chillhouse
02. Jul 2018, 11:45 #1639

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

E61 2.5d, pie auksta motora nav jaudas. Ar ko sākt?
Offline
RSAWorkshop
02. Jul 2018, 12:34 #1640

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

diagnostiku

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo