Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
crime
11. Mar 2015, 23:51 #1621

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


11 Mar 2015, 23:45:47 GirtzB rakstīja:
cerams tam 107 fonā un 129 ir normāli motori...
nevis šujmašīnas...


nu w107 ir 280-tais, r129 ir 500-tais
Offline
Mizx
11. Mar 2015, 23:56 #1622

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


11 Mar 2015, 23:51:21 crime rakstīja:

11 Mar 2015, 23:45:47 GirtzB rakstīja:
cerams tam 107 fonā un 129 ir normāli motori...
nevis šujmašīnas...


nu w107 ir 280-tais, r129 ir 500-tais
Ļoti neveiksmīgs piemērs, jo labi zinu tos auto, attiecīgi arī braucēju un to braucēja viedoklis sakrīt ar manu, ne Tavu viedokli par klasiskiem auto un to vērtībām.

P.S. Tas bija adresēts Crime

[ Šo ziņu laboja Mizx, 11 Mar 2015, 23:58:34 ]

Offline
crime
12. Mar 2015, 00:02 #1623

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

tieshi taa, vinjsh ir pietiekami tolerants, lai savas domas neteiktu skalji un necenstos uzbaazties ar savu "pareizo" viedokli.
Offline
edzulis
12. Mar 2015, 00:03 #1624

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


11 Mar 2015, 23:49:11 crime rakstīja:
murgot vai nemurgot, katra pasha zinjaa. bet tu zini daudz kolekcionaarus, kas meklee nobrauktas klasikas, kas ir n reizes kraasotas, metinaatas, utt?


nepazīstu nevienu kolekcionāru, nezinu, ko viņi meklē. Es tikai apbrīnoju jūsu līšanu kaut kādos rāmjos. Arī pabrauktām klasikām ir sava vērtība un cena. Nav jēgas atbildēt uz krēslu-ekspertu provokācijām. Sākšu visu arturika&co sūdu dzēst ārā, savādāk katru reizi viens un tas pats
Offline
Mizx
12. Mar 2015, 00:10 #1625

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Mar 2015, 00:02:02 crime rakstīja:
tieshi taa, vinjsh ir pietiekami tolerants, lai savas domas neteiktu skalji un necenstos uzbaazties ar savu "pareizo" viedokli.
Nu, nu, par toleranci grūti gan to tā nosaukt, jo pēdējā kopīgajā lielajā pasākumā no viena temata viņš nekādi nevarēja nokāpt, kaut bija vienīgais ar savu viedokli. Tā ka bariņš cilvēku drīzāk sajutās, ka viņiem uzmācas ar vienīgo pareizo viedokli. Štrunts par to, kāds viedoklis pareizs, bet ņemšanās viens pret visiem bija stundām. Kā arī laikam tad neesi informēts, ka viņa kolekcija papildinās ar automašīnām, kurām ir pamatīgs nobraukums un ne tāpēc, ka tā tāda vienīgā automašīna pasaulē, bet tāpēc, ka viņaprāt cipariem odometrā nav tik pārspīlēta nozīme. Attiecīgi Tavs apgalvojums neiet kopā ar viņa realitāti.
Offline
ilmars4998
12. Mar 2015, 00:13 #1626

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

na Jums NK kūtiņa

Offline
crime
12. Mar 2015, 00:17 #1627

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

un es ljoti labi zinu par kaadu teemu ir runa, ja gribi par to runaat, tad vari doties uz ukrainas topiku, nevelc to politiku sheit, un ne vinjsh kaadam uzbaazaas, bet uzdeva konstruktiivus jautaajumus baalelinjiem, uz kuriem neviens neko jeedziigu atbildeet taa arii nespeeja. pieveersies labaak klasiku topikam, nevis cilveekiem, kurus vispaar nezini, bet internetaa uzdodies par chut ne beerniibas chomu.
Offline
PowerBMW
12. Mar 2015, 00:19 #1628

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Ir kāds reāls klasiku biznesa piemērs? šobrīd garāmejot liekas kad tas tās hobijs ar filazofija piesitienu
Offline
Mizx
12. Mar 2015, 00:21 #1629

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Mar 2015, 00:17:19 crime rakstīja:
un es ljoti labi zinu par kaadu teemu ir runa, ja gribi par to runaat, tad vari doties uz ukrainas topiku, nevelc to politiku sheit, un ne vinjsh kaadam uzbaazaas, bet uzdeva konstruktiivus jautaajumus baalelinjiem, uz kuriem neviens neko jeedziigu atbildeet taa arii nespeeja. pieveersies labaak klasiku topikam, nevis cilveekiem, kurus vispaar nezini, bet internetaa uzdodies par chut ne beerniibas chomu.
Un Tu būsi tas zinātājs un spriedējs? Pašpasludinātais? Nja... Atbildēt uz jautājumu, kāpēc viņš pērk "nobrauktus hlamus" kaut kā nevarēji gan. Tas ļoti paaugstina ticamību Taviem apgalvojumiem... Saprotu, ka par to vairāk diskutēt nav vērts, jo ne visi ir šajā tematā iekšā, bet atnākuši tikai pamuldēt.
Offline
Mizx
12. Mar 2015, 00:23 #1630

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Mar 2015, 00:19:53 PowerBMW rakstīja:
Ir kāds reāls klasiku biznesa piemērs? šobrīd garāmejot liekas kad tas tās hobijs ar filazofija piesitienu

Ir. Pensiju fondi, citi investīciju fondi, bankas, apdrošinātāji, literatūrā daudz var lasīt, kas investē automašīnās. Un ne vienmēr tās uzreiz maksā miljonus, vienkārši kaut kur ir angārs, kas pilns ar "labumiem", kas uz papīra maina īpašniekus. Līdzīgi kā vērtspapīru tirgus.
Offline
Montana
12. Mar 2015, 00:25 #1631

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

apklustiet un laujiet edzulim baudiit klasikas

e24 tiešām ir seeeexxx
Offline
artis83
12. Mar 2015, 00:26 #1632

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nu sjobrīd uzvārīities uz klasikām varētu tikai tās lv iepirkt, sakjīlāt un cerēt ka vācijā tās kādam iesmērēs.
Offline
Mizx
12. Mar 2015, 00:33 #1633

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Mar 2015, 00:26:05 artis83 rakstīja:
nu sjobrīd uzvārīities uz klasikām varētu tikai tās lv iepirkt, sakjīlāt un cerēt ka vācijā tās kādam iesmērēs.
Tā saķīlēšana dažreiz ir mīnuss. Ir arī pircēji, kas labāk nopirks ar rūsu uz arkas un iestums sausā garāžā, kur tā neprogresēs, toties automašīnai nekad neviens nebūs līdis klāt ar metināmo aparātu vai kaut ko krāsojis. Tā ka tās vienmēr tādas nopietnas pārdomas — vai kaut ko darīt un cik daudz darīt, kas izdevīgāk.

Viss pārējais ir gaumes lieta, jo spēles tāpat kā akciju tirgū ir ar cilvēku viedokļiem. Pēkšņi visi safanosies par vienu modeli un tam cenas aizies kosmosā. Māksla nopirkt to, kas šobrīd lēts, bet kam pēkšņi var augt pieprasījums. Bet ir bijuši arī milzīgi kritumi antīko auto tirgū, ir bijuši burbuļi, tāds plīsa 90-to gadu sākumā. Lielākā peļņa tad bija šķiet no Ferrari 250 GTO, kam starp 1980. un 1990. gadu tirgus vērtība pieauga par 2500%. Pēc tam krita, bet spilgts piemērs par iespēju uzvārīties. Plusiņš šajā biznesā, atšķirībā no akciju tirgus — veco auto vērtība nekad nebūs nulle. Var iet uz augšu, var iet uz leju, bet būs kaut kāda robeža, zem kuras cena nekad nenoslīdēs.
Offline
ozo
12. Mar 2015, 00:34 #1634

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Pensiju fondi cilveks kurs var atlauties sobrid "nakotnes klasiku", noteikti, zin labakas un likvidakas investicijas nakotnee kaa veci bmw Dargs hobijs/aizrausanaas
Offline
artis83
12. Mar 2015, 00:36 #1635

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nu es domāju saķīlā pa smuko, notin utt..tad aizved kādam turku kantorim, sadabon dokjus, serviss grāmatu, izdomā passakas utt...domāju ka tā var reāli nopelnīt.
Offline
Montana
12. Mar 2015, 00:39 #1636

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Offline
Mizx
12. Mar 2015, 00:42 #1637

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Mar 2015, 00:36:49 artis83 rakstīja:
nu es domāju saķīlā pa smuko, notin utt..tad aizved kādam turku kantorim, sadabon dokjus, serviss grāmatu, izdomā passakas utt...domāju ka tā var reāli nopelnīt.

Varbūt ar "veciem BMW", kā te tikko minēja tā var kaut ko nopelnīt, bet ar tipiskiem investīciju auto nē. Lielākās cenas ir izsolēs, bet tur bez tīras vēstures auto tiks izsvilpts. Un tur vēsturi skatās nopietni, nevis aizsūta īsziņu uz CSDD. Kā jau teicu, vienā brīdī nobraukuma nozīme zūd, bet auto ar tīru vēsturi 50000 km nobraukumu nebūs grūti pierādīt. Tīt no 300000 uz 120000 jēgas nav.
Offline
crime
12. Mar 2015, 00:50 #1638

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

Kas tieshi tur ir nobraukts? Sl500 vinjsh pirka ljoti sen, tam ir ap 280k taafelee, 280-tais ir sen pirkts, mazs nobraukums, abas vecaas s klases, 60-to gadu ir maziem nobraukumiem, 140-tais s600 ir mazliet virs 200k, kopaa lidojaam tam pakalj uz vaaciju un atbraucaam uz lv uz mainjaam, 350tais kabris bija labs, bet iedeva beerniibas draugam lietoshanaa un nopisa to auto pa diviem gadiem diezmheel, s300 divi diizelji, lietoja ikdienaa, violetais bija ok ar 250k noskreejienu, peleekais bija ap 450k, abi tagad taadi mazliet pagurushi, otru s600 ar visiem aizkariem zamsha griestiem, utt panjeema taapeec, ka bija iespeeja panjemt, nu ko tev veel pastaastiit? Aaa, baltais 124-tais, 2l diizelis, celka, ar 160k taafelee laikam, liidzi naaca vaaciesha pieraksti, ar pasha roku rakstiiti, ko un kad ir remonteejis. Mixz, beidz blameeties un ej guleet.

Aaa, veel ir 560sec, nobraukts, kaa tu saki

[ Šo ziņu laboja crime, 12 Mar 2015, 00:54:08 ]

Offline
Montana
12. Mar 2015, 00:51 #1639

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

izcils piemērs ir tā Alpina b7 turbo, domāju, ka konkrētie cilvēki kas pērk tādas pa 80k painteresējās pie konkrētiem cilvēkiem kas uzskaita un seko līdzi tādām un līdz ko tas auto ir parādījies internetā ar bildēm, kur ir sarūsējis, tam vērtības vairs nav, cita runa ir kad kaimiņš kam 90 gadu, pārdod to tev no rokas rokā nekur neko nesludinot, tad tu to atjauno un palaid tirgū, tā lai fakts, ka tā ir rūsas čupa nesasniedz plašo tirgu.
Offline
Oldijs
12. Mar 2015, 01:03 #1640

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


11 Mar 2015, 23:39:56 crime rakstīja:


fonaa baltajam 107-tajam ir 64k km taafelee, to vareetu nosaukt par klasiku nevis aparaatus virs 200k un 300k km, lai cik tie reti buutu


Tas baltais nav gadījumā Rūdolfa meseris?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo