Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
DjCrack
19. Mar 2013, 23:06 #1621

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv


19 Mar 2013, 23:03:11 Purcha rakstīja:
nu kaut kā tā arī bija, klients vispirms man prasa, vai mēs Valtra traktoriem kārbas taisam, pēc tam prasa vai dzinējus, es šim protams, ka kārbas un dzinējus taisam, jo esam gan Valtra, gan SISU pārstāvji LV, tad uzjautāju, ko tādi jautājumi, tad izstāstīja stāstu

pats gan arī sapircies krustām šķērsām visādus brendus ar traktoriem un kombainiem.

ja es būtu zemnieks, es droši, ka censtos visu pirkt daudz maz no viena brenda, mazāk braukāšanas, meklēšanas utt :kābūtujabūtu:

pareizi, jo tu vari stockos turet detalas, kas biezhi jamaina un pats mainit. liela saimniecibas tikai taa stradaa! tehnikai nauda nav jataupa, var iegazt tevi atbildigakaja bridi
Offline
karlsonss
19. Mar 2013, 23:06 #1622

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:05:02 depo rakstīja:
Purcha, taadiem diileriem atnjemt licenzi un nosvilinaat vinju buudu, kaa taadus zeme nes vispaar

Latvijaa vispaar kopaa njemot ir katastrofaali zems serviss liimenis valstii un klients ir pavisam, kas cits saliidzinaajumaa ar civilizeeto Eiropu/pasauli. Mums veel augt kaa liidz kosmosam.


nu tu paskaties uz sevi kaa uz klientu


civilizeetaa eiropaa klients saprot, ka viss maksaa naudu - detalja, pakalpojums utt.

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 19 Mar 2013, 23:11:30 ]

Offline
depo
19. Mar 2013, 23:07 #1623

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


19 Mar 2013, 23:03:55 jaks rakstīja:
loģiski ka e-pastotājus neviens par pilnu neņem Kas tu par pircēju ja nevari piezvanīt un izstāstīt bēdu

nopietni cilvēki zvana, runā konkrēti un uz e-pastu tik VIN aizsūta, lai nebūtu pārpratumi


Nu redzi, sheit arii ir taa domaashana - epasts - nav nopietni. Kameer shitaada domaashana pastaavees, nekas nemainiisies.
Offline
dog
19. Mar 2013, 23:09 #1624

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes
Offline
ziema
19. Mar 2013, 23:09 #1625

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


19 Mar 2013, 23:04:44 Norcha324 rakstīja:

19 Mar 2013, 22:45:35 ziema rakstīja:

19 Mar 2013, 22:42:45 Norcha324 rakstīja:

19 Mar 2013, 22:26:23 ziema rakstīja:

19 Mar 2013, 22:24:51 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:20:35 jaks rakstīja:
Depo: cik ilgā laikā sagādāsi kādu asi vai skriemeli?
Izkapts pēdu....


Var naakties gaidiit tikpat ilgi cik JD sagaadaa tev kautkaadu mistisku sensoru kursh nav uz vietas - 2 nedeeljas

Es nesaku, ka JD ir suuds, vienkaarshi paaraak daargs maita, smagi pa daargu, nav good value for money. Un tas viss uzpuustais mega brends un kvalitaate nemaksaa to naudu, nav tas nekas paardabisks. Pliist kaa visi citi, dara to pashu ko visi citi. Tipiski kaa jau jebkursh amerikaanju brends - tur viss tiek spiests uz maarketingu vairaak nekaa pasha produkta kvalitaate.
palielam manuprat visi augsta plauktina brandiem kombaini pa lielam maksavienadi,nu tur 10stukas uz prieksu atpakal neskaitass!

Saprotu, ka savos spriedumos esi tik drošs, jo neesi nekad pircis jaunu kombainu
Pirms diviem gadiem situācija bija apmēram šāda: JD par~~15k lētāks kā claas; NH ~~20-25k lētāks par claas (komplektācijas teju identiskas)
To gluži nevar saukt par nebūtisku cenu starpību
ok,ka ar NH rezerves dalam?ar servisu? un kvalitati?kvalitate,piedod ja aizvainoju,neatbilst cenai!tas manas domas,jo esmu saskaries ar NH dileriem un servisu,da nu nah!

Tu runā par lietotu tehniku, es par jaunu, tur ir neliela atšķirība
Nebaidies - strādāju vairāk nekā man to vajadzētu darīt
Par NH es runaju par jaunu tehniku,servisu
Offline
Purcha
19. Mar 2013, 23:10 #1626

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46


19 Mar 2013, 23:09:27 dog rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes



bet labāk atsūtīt apvilktu bildīti nekā pateikt, ka man vajag to flanci, kas stiprinās nu tur aizmugurē pie tā tur, nu tu jau saprati
Offline
depo
19. Mar 2013, 23:10 #1627

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


19 Mar 2013, 23:06:18 Purcha rakstīja:
vairs jau tā nav, mums nupat divi pasūtījumi ienāca caur epastu, klients atsūtīja apvilktas detaļas, atsūtīja sērijas nr. un gatavs, bet nu taisnība jau arī ir, ka nedaudz stulbi ir prasīt detaļas nr. ja jau klients ir atsūtījis apvilktu detaļu, uzrakstījis kādam modelim vajag un ir iedevis šasijas nr., tad nav problēmu to detaļas nr. atrast, max. 5 min.


Purcha, krutie diileri domaa, ka tikai lohi suuta emailus Jo vini domaa, ka es pa telefonu varu bildi teleporteet ar apvilktu detaljas nr

Nopirku seejeni ar freezi pa epastu, neviens zvans.
Offline
Norcha324
19. Mar 2013, 23:12 #1628

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:04:10 Purcha rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:08 ziema rakstīja:

19 Mar 2013, 22:57:10 Purcha rakstīja:
mums viens klients ir baigā starā par NH servisu
kuras firmas NH servissbija?


ja nemaldos, Preiss SIA

Nu gan jūs te tirdziņu necērtat
Jau labu laiku NH pārstāv Lytagra
Pašam nav nekādas saskares, bet cik dzirdēts kopš leiši sākuši ņemties ar servisu paliek labāk
Offline
depo
19. Mar 2013, 23:12 #1629

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


19 Mar 2013, 23:09:27 dog rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes


Tu gribi, lai es jaucu laukaa traktoru, njemu aaraa deetalju un mekleeju detaljas nr? Tuuliit. Tapeec jau vinjsh ir diileris, lai zinaatu ieiet savaa mega sisteemaa/katalogaa un atrastu. Ja tu to nemaaki/nevari - tad ar ko tu atshkjiries no seetnieka, kas slauka ielu un nejaushi iegaajis pie diilera salonaa?
Offline
jaks
19. Mar 2013, 23:13 #1630

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:07:18 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 23:03:55 jaks rakstīja:
loģiski ka e-pastotājus neviens par pilnu neņem Kas tu par pircēju ja nevari piezvanīt un izstāstīt bēdu

nopietni cilvēki zvana, runā konkrēti un uz e-pastu tik VIN aizsūta, lai nebūtu pārpratumi


Nu redzi, sheit arii ir taa domaashana - epasts - nav nopietni. Kameer shitaada domaashana pastaavees, nekas nemainiisies.
pārsvarā rakstnieki ir tūristi un santīmnieki ar kuriem darījums reti kad notiek.....lūk kur iemesls attieksmei
Offline
ziema
19. Mar 2013, 23:13 #1631

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


19 Mar 2013, 23:12:03 Norcha324 rakstīja:

19 Mar 2013, 23:04:10 Purcha rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:08 ziema rakstīja:

19 Mar 2013, 22:57:10 Purcha rakstīja:
mums viens klients ir baigā starā par NH servisu
kuras firmas NH servissbija?


ja nemaldos, Preiss SIA

Nu gan jūs te tirdziņu necērtat
Jau labu laiku NH pārstāv Lytagra
Pašam nav nekādas saskares, bet cik dzirdēts kopš leiši sākuši ņemties ar servisu paliek labāk
var jau but ka Lytagra attistis visu labak,ka piemeram preiss, nu nav nopietni ja reizi menesi mainas mehaniki,i to liekas ka tikko no skolas sola! Lytagra normali ari iegulda savānoliktava riga
Offline
karlsonss
19. Mar 2013, 23:13 #1632

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:12:18 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 23:09:27 dog rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes


Tu gribi, lai es jaucu laukaa traktoru, njemu aaraa deetalju un mekleeju detaljas nr? Tuuliit. Tapeec jau vinjsh ir diileris, lai zinaatu ieiet savaa mega sisteemaa/katalogaa un atrastu. Ja tu to nemaaki/nevari - tad ar ko tu atshkjiries no seetnieka, kas slauka ielu un nejaushi iegaajis pie diilera salonaa?


interesanti, kaapeec gan dzelzim liidzi naak rez dalju katalogs? pareizi - lai taupiitu savu un rez dalju dzeka laiku... vinji sezonaa neseezh un degunus neurbijna....
Offline
dog
19. Mar 2013, 23:14 #1633

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


19 Mar 2013, 23:12:18 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 23:09:27 dog rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes


Tu gribi, lai es jaucu laukaa traktoru, njemu aaraa deetalju un mekleeju detaljas nr? Tuuliit. Tapeec jau vinjsh ir diileris, lai zinaatu ieiet savaa mega sisteemaa/katalogaa un atrastu. Ja tu to nemaaki/nevari - tad ar ko tu atshkjiries no seetnieka, kas slauka ielu un nejaushi iegaajis pie diilera salonaa?

paļubomu ta viņš tev ir jajauc ārā
Offline
Purcha
19. Mar 2013, 23:15 #1634

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

labi, ka mēs neesam tik lieli un kruti es gan nevaru atbildēt par citu kolēģu darbu, bet nu par savas filiāles čaļiem pa lielam gan varu pateikt, ka pret visiem attieksme ir vienāda

Offline
Norcha324
19. Mar 2013, 23:15 #1635

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:13:18 jaks rakstīja:

19 Mar 2013, 23:07:18 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 23:03:55 jaks rakstīja:
loģiski ka e-pastotājus neviens par pilnu neņem Kas tu par pircēju ja nevari piezvanīt un izstāstīt bēdu

nopietni cilvēki zvana, runā konkrēti un uz e-pastu tik VIN aizsūta, lai nebūtu pārpratumi


Nu redzi, sheit arii ir taa domaashana - epasts - nav nopietni. Kameer shitaada domaashana pastaavees, nekas nemainiisies.
pārsvarā rakstnieki ir tūristi un santīmnieki ar kuriem darījums reti kad notiek.....lūk kur iemesls attieksmei

Offline
ziema
19. Mar 2013, 23:15 #1636

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


19 Mar 2013, 23:12:18 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 23:09:27 dog rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:20 depo rakstīja:

19 Mar 2013, 22:59:09 karlsonss rakstīja:
nu paskaidro, ko noziimee - liek miikstu????


Es 2x aizrakstiiju NH diilerim, abas reizes atbildeeja peec vairaakaam dienaam.

+es vinjam nosuutu bildi un apvelku detalju kuru vajag, shis saka: a iedod detaljas nr. Normaali ne? Lasharas, kas tie pa diileriem, ja vini MAN prasa detaljas nr. Klaunu bars. Viniem vnk nav nekaada stimula dirsu pakustinaat un smadzenes.

pareizākais jau ir detaļas numuru nosaukt,nevis sūtīt bildītes


Tu gribi, lai es jaucu laukaa traktoru, njemu aaraa deetalju un mekleeju detaljas nr? Tuuliit. Tapeec jau vinjsh ir diileris, lai zinaatu ieiet savaa mega sisteemaa/katalogaa un atrastu. Ja tu to nemaaki/nevari - tad ar ko tu atshkjiries no seetnieka, kas slauka ielu un nejaushi iegaajis pie diilera salonaa?
nu c'mon, es tev ja nemaldos aizsutiju kautkad pm ar adresi kur piemeram par NH var dabut jebkuru detalas nr,ar visu bildi un cenu asv,latvija tas pats tikai latos plus minus.
Offline
depo
19. Mar 2013, 23:15 #1637

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Vajag diilerus suutiit uz Eiropu/ASV pastraadaat gadu dilershipos, lai pamaacaas kaa jaadanco klientam apkaart un ko noziimee SERVISS liimenii.

Te domaa, ka, ja tev iedeva t kreklu ar firmas logo uz kruuts, tas noziimee, ka tu kautkas skaities un tev vispaar ir amata nosaukums

Tapeec attiistiitaas valstis ir tur kur vinjas ir, visiem priekshgalaa - jo domaashana ir pavisam cita. Prieks iepirkties normaalaas valstiis, kaifs naudu teereet, jo tevi dikti miil kaa pirceeju
Offline
Purcha
19. Mar 2013, 23:16 #1638

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46


19 Mar 2013, 23:12:03 Norcha324 rakstīja:

19 Mar 2013, 23:04:10 Purcha rakstīja:

19 Mar 2013, 23:01:08 ziema rakstīja:

19 Mar 2013, 22:57:10 Purcha rakstīja:
mums viens klients ir baigā starā par NH servisu
kuras firmas NH servissbija?


ja nemaldos, Preiss SIA

Nu gan jūs te tirdziņu necērtat
Jau labu laiku NH pārstāv Lytagra
Pašam nav nekādas saskares, bet cik dzirdēts kopš leiši sākuši ņemties ar servisu paliek labāk


nu redz maldījos, tad noteikti, ka bija Lytagra, jo traktors jauns.
Offline
jaks
19. Mar 2013, 23:17 #1639

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


19 Mar 2013, 23:10:28 Purcha rakstīja:
bet labāk atsūtīt apvilktu bildīti nekā pateikt, ka man vajag to flanci, kas stiprinās nu tur aizmugurē pie tā tur, nu tu jau saprati


Jā! Bet pie noteikuma, ka notiek arī sazvanīšanās un lietas risināšana, nevis bilžu sūtīšana uz visiem atrodamajiem e-pastiem
Offline
Marteens
19. Mar 2013, 23:17 #1640

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Sis topiks sāk palikt interesants un tāpēc man radās jautājums.

Es bērnībā nokāvu dt-20. Vēl joprojām šķūnī mētājas. Kur nopirkt sajūga disku

Neatrodu nevienu dīleri kam bildi nosūtīt

[ Šo ziņu laboja Marteens, 19 Mar 2013, 23:19:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo