Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
rucha
19. Jun 2013, 00:05 #1621

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


19 Jun 2013, 00:01:44 Driver rakstīja:

18 Jun 2013, 23:59:53 development99 rakstīja:
Vienīgais no sensoriem kas neļautu pat piedarbināt auto prātā nāk kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Lai palabo mani kāds, ja kļūdos.

varbut problema nav sensora nemaz, bet gan vados, beigta sigaa, dme - ews interfeisaa, utt

tāpēc jau incē,vai kādam nav diagnostika ko piemest,ja garām brauc!!
Offline
development99
19. Jun 2013, 00:17 #1622

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


19 Jun 2013, 00:01:44 Driver rakstīja:

18 Jun 2013, 23:59:53 development99 rakstīja:
Vienīgais no sensoriem kas neļautu pat piedarbināt auto prātā nāk kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Lai palabo mani kāds, ja kļūdos.

varbut problema nav sensora nemaz, bet gan vados, beigta sigaa, dme - ews interfeisaa, utt


Runa bija par sensoriem.
Bez startera ar nevarētu piešķilt.
Offline
development99
19. Jun 2013, 00:19 #1623

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


19 Jun 2013, 00:01:26 rucha rakstīja:

18 Jun 2013, 23:59:53 development99 rakstīja:
Vienīgais no sensoriem kas neļautu pat piedarbināt auto prātā nāk kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Lai palabo mani kāds, ja kļūdos.

vot tieši uz šo impulsa devēju arī krīt aizdomas,tik sapratu ka viņi ir divi,un kā lai zina kurš vainīgs???vēl jau ir detonācijas devējs,tas ar varētu šmuci taisīt!

Sensoru ir daudz, bet tas kurš neļauj pat piedarbināt ir kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Pārējie kropļo darbību.

Uz M60 un M62 cik zinu 2 kloķvārpstas apgriezienu devēji nekad nav nākuši. Tikai viens uz kārbas zvana.

Gan jau jauc ar sadaleņu devējiem - tie ir 2.

[ Šo ziņu laboja development99, 19 Jun 2013, 00:20:17 ]

Offline
rucha
19. Jun 2013, 00:22 #1624

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


19 Jun 2013, 00:19:58 development99 rakstīja:

19 Jun 2013, 00:01:26 rucha rakstīja:

18 Jun 2013, 23:59:53 development99 rakstīja:
Vienīgais no sensoriem kas neļautu pat piedarbināt auto prātā nāk kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Lai palabo mani kāds, ja kļūdos.

vot tieši uz šo impulsa devēju arī krīt aizdomas,tik sapratu ka viņi ir divi,un kā lai zina kurš vainīgs???vēl jau ir detonācijas devējs,tas ar varētu šmuci taisīt!

Sensoru ir daudz, bet tas kurš neļauj pat piedarbināt ir kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Pārējie kropļo darbību.

Uz M60 un M62 cik zinu 2 kloķvārpstas apgriezienu devēji nekad nav nākuši. Tikai viens uz kārbas zvana.

Gan jau jauc ar sadaleņu devējiem - tie ir 2.

un vai dēļ kloķvārpstas devēja dēļ arī toks pie sūkņa nepieiet?

[ Šo ziņu laboja rucha, 19 Jun 2013, 00:27:53 ]

Offline
development99
19. Jun 2013, 00:24 #1625

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


19 Jun 2013, 00:22:17 rucha rakstīja:

19 Jun 2013, 00:19:58 development99 rakstīja:

19 Jun 2013, 00:01:26 rucha rakstīja:

18 Jun 2013, 23:59:53 development99 rakstīja:
Vienīgais no sensoriem kas neļautu pat piedarbināt auto prātā nāk kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Lai palabo mani kāds, ja kļūdos.

vot tieši uz šo impulsa devēju arī krīt aizdomas,tik sapratu ka viņi ir divi,un kā lai zina kurš vainīgs???vēl jau ir detonācijas devējs,tas ar varētu šmuci taisīt!

Sensoru ir daudz, bet tas kurš neļauj pat piedarbināt ir kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Pārējie kropļo darbību.

Uz M60 un M62 cik zinu 2 kloķvārpstas apgriezienu devēji nekad nav nākuši. Tikai viens uz kārbas zvana.

Gan jau jauc ar sadaleņu devējiem - tie ir 2.

un vai dēļ kloķvārpstas devējā arī toks pie sūkņa nepieiet?


To gan nezinu.
Offline
edzulis
19. Jun 2013, 00:43 #1626

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


10 Jun 2013, 16:49:40 Ositis27 rakstīja:
Labdien.Kadas atsauksmes par e38 728i 1996.gada.plusi un miinusi.


+ lētāks remonts par un ap motoru kā V
- Rij un neiet, švaki aprīkoti

karoče garām
Offline
asteriks
19. Jun 2013, 23:47 #1627

Kopš: 20. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: e38

Uzpildiju kondišku šodien,a servisa saka lai nesledzu iekšā jo ventilators nestradajot. Kas par kaitem varetu but ka ventiks negriežas? Vai tā ir ka nedrikst slegt iekša kondiķi?
730d. 2001g.
Offline
development99
19. Jun 2013, 23:55 #1628

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

Iesledz kondicionieri un paskaties vai griežas ventilators, kad kondicioniera trubas ir sakarsušas. Ja nedzesē, tad tam priekšā esošā elektronika ir saēdusies sāli ziemā.
Offline
crime
19. Jun 2013, 23:57 #1629

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


19 Jun 2013, 23:47:11 asteriks rakstīja:
Uzpildiju kondišku šodien,a servisa saka lai nesledzu iekšā jo ventilators nestradajot. Kas par kaitem varetu but ka ventiks negriežas? Vai tā ir ka nedrikst slegt iekša kondiķi?
730d. 2001g.

parasti bojaata vadiiba, atrodas iekshaa ventilatoraa, jauns vetilators maksaa oi oi oi meklee lietotu, kuru katru dienu Ziepniekkalna ielas shrotaa buus 730d no EST uz jaukshanu, vari meegjinaat uzreiz peec jaanjiem piebraukt vai uzzvaniit ak jaa, tev der ventilators tikai no face-lift e38
Offline
asteriks
24. Jun 2013, 21:58 #1630

Kopš: 20. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: e38


19 Jun 2013, 23:57:25 crime rakstīja:

19 Jun 2013, 23:47:11 asteriks rakstīja:
Uzpildiju kondišku šodien,a servisa saka lai nesledzu iekšā jo ventilators nestradajot. Kas par kaitem varetu but ka ventiks negriežas? Vai tā ir ka nedrikst slegt iekša kondiķi?
730d. 2001g.

parasti bojaata vadiiba, atrodas iekshaa ventilatoraa, jauns vetilators maksaa oi oi oi meklee lietotu, kuru katru dienu Ziepniekkalna ielas shrotaa buus 730d no EST uz jaukshanu, vari meegjinaat uzreiz peec jaanjiem piebraukt vai uzzvaniit ak jaa, tev der ventilators tikai no face-lift e38


Jap,izskatas ka vainiga ir tā vadība. Visur strāvas ir bet negriež maita. šodien noraveju nost veco vajag ko vietā likt. Ja kadam ir PM!!!
Crime, iedod kādus kontaktus no tā šrota !
Offline
asteriks
24. Jun 2013, 22:00 #1631

Kopš: 20. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 151

Braucu ar: e38


19 Jun 2013, 23:55:42 development99 rakstīja:
Iesledz kondicionieri un paskaties vai griežas ventilators, kad kondicioniera trubas ir sakarsušas. Ja nedzesē, tad tam priekšā esošā elektronika ir saēdusies sāli ziemā.



Starp citu. Kā īsti viņam jastrada? Vai uzreiz kad ieslēdz kondišku vai kad uzsilst....
Offline
crime
24. Jun 2013, 22:02 #1632

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


24 Jun 2013, 21:58:34 asteriks rakstīja:

19 Jun 2013, 23:57:25 crime rakstīja:

19 Jun 2013, 23:47:11 asteriks rakstīja:
Uzpildiju kondišku šodien,a servisa saka lai nesledzu iekšā jo ventilators nestradajot. Kas par kaitem varetu but ka ventiks negriežas? Vai tā ir ka nedrikst slegt iekša kondiķi?
730d. 2001g.

parasti bojaata vadiiba, atrodas iekshaa ventilatoraa, jauns vetilators maksaa oi oi oi meklee lietotu, kuru katru dienu Ziepniekkalna ielas shrotaa buus 730d no EST uz jaukshanu, vari meegjinaat uzreiz peec jaanjiem piebraukt vai uzzvaniit ak jaa, tev der ventilators tikai no face-lift e38


Jap,izskatas ka vainiga ir tā vadība. Visur strāvas ir bet negriež maita. šodien noraveju nost veco vajag ko vietā likt. Ja kadam ir PM!!!
Crime, iedod kādus kontaktus no tā šrota !


shis 728i veel nav izjaukts, riit uzzvani 728i
Offline
R_BERGS
24. Jun 2013, 22:06 #1633

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:

Crime, Alvi jau izlaidi no bagažnieka? Sen nav manīts

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Online
Podniex
26. Jun 2013, 22:56 #1634

Kopš: 17. Nov 2008

Ziņojumi: 189

Braucu ar: 7er

cik vajag eļļu 3,0d M57?
bija 6 vai 7 litri
Offline
AIaivars
26. Jun 2013, 23:02 #1635

Kopš: 24. Jan 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 34

Braucu ar: e36


26 Jun 2013, 22:56:48 Podniex rakstīja:
cik vajag eļļu 3,0d M57?
bija 6 vai 7 litri
ja nemaldos 7,2l
Offline
3AKOH
26. Jun 2013, 23:05 #1636

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


26 Jun 2013, 22:56:48 Podniex rakstīja:
cik vajag eļļu 3,0d M57?
bija 6 vai 7 litri
Vai 6 vai 7.
Tas ir nopietni un atkarigs no ta vai karteris ir dzils, vai parasts.var ielist 7,5 mierigi, bet var pietikt ari druscinpari 6
Offline
xtreme21
02. Jul 2013, 15:28 #1637

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Jautājums:

Vai vēl aizvien neviens nav izgudrojis kkādu pāreju i-telefoniem vai uz aux in priekš BMW e38 modeļiem ar DSP?

Cik zinu plašajā tirgū ir miljons varianti, bet vēl neesmu ne reizi uzdūries tādam, kur būtu rakstīts - compatible with DSP

ZB jau, ka CD pārlec un tie 6CD jau sen ir par īsu
Offline
xtreme21
03. Jul 2013, 09:38 #1638

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Offline
development99
03. Jul 2013, 11:08 #1639

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


03 Jul 2013, 09:38:49 xtreme21 rakstīja:



Uzzvani 28350219
Ļoti kompetenti auto audio lietās.
Offline
edzulis
03. Jul 2013, 11:28 #1640

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Mēģini driveram uzjautāt. Viņš man uztaisīja aux in ātri un vienkārši. Ja švaks telefons/mp3 pleyeris tad vēl vajag priekšpastiprinātāju maziņu pielikt. Man teiksim samsungs ir no klusajiem un nevar normāli dabūt ārā. Planšete atkal 2x skaļāk dod ārā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo