Autors | Ziņojums |
Kashelz | 03. Jun 2009, 23:26 |
#1621
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Jaamaina reku tev shiis te 3 lietas un jaunas ne-lietotas:
Un nevajag tev nekaadu keramiku ja gribi normali braukt, M50B25 jau naak bez atspereem sajugaa pashaa. Domaju ka pietiks 300 zirgiem shitas pats sajuugs, ja tu tur 400 - 500 mauktu, tad gan shie aatri nodiltu! |
Offline | |
|
dzosua | 03. Jun 2009, 23:29 |
#1622
|
|
Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Kas par h**, ja e30 ar m40b18 dzinēju minimāli staigā apgriezieni stavot uz vietas??
Staiga aptuveni no 600-900 rpm
|
Offline | |
|
bone_itch | 03. Jun 2009, 23:31 |
#1623
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
03 Jun 2009, 23:29:18 dzosua rakstīja:
Kas par h**, ja e30 ar m40b18 dzinēju minimāli staigā apgriezieni stavot uz vietas??
Staiga aptuveni no 600-900 rpm
varetu but gaisa trubas - gofra un visas kartera ventilacijas uc. ja tev tur ir notits ar izoleni tad 100 punkti, ka vinjas ir cauras. |
Offline | |
|
dzosua | 03. Jun 2009, 23:34 |
#1624
|
|
Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
|
03 Jun 2009, 23:31:52 bone_itch rakstīja:
03 Jun 2009, 23:29:18 dzosua rakstīja:
Kas par h**, ja e30 ar m40b18 dzinēju minimāli staigā apgriezieni stavot uz vietas??
Staiga aptuveni no 600-900 rpm
varetu but gaisa trubas - gofra un visas kartera ventilacijas uc. ja tev tur ir notits ar izoleni tad 100 punkti, ka vinjas ir cauras.
paradijas sodienas mitrajaa laikaa.
ok, parbaudisu tas visas trubas.paldies
btw, kas ar to pelnutrauku?? |
Offline | |
|
bone_itch | 03. Jun 2009, 23:35 |
#1625
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
03 Jun 2009, 23:26:53 Kashelz rakstīja:
Jaamaina reku tev shiis te 3 lietas un jaunas ne-lietotas:
[img ]http://www.pelicanparts.com/BMW/catalog/images/BMW_clutch/3PC_clutch_kit.jpg[/img]
Un nevajag tev nekaadu keramiku ja gribi normali braukt, M50B25 jau naak bez atspereem sajugaa pashaa. Domaju ka pietiks 300 zirgiem shitas pats sajuugs, ja tu tur 400 - 500 mauktu, tad gan shie aatri nodiltu!
principa gribu tik zs un nm cik tura standarta karba, pusasis utt., bet zf karba tura lidz 320nm - cik tas ir aptuveni zs prieksh m50 motora 300, mazak, vairak? |
Offline | |
|
bone_itch | 03. Jun 2009, 23:38 |
#1626
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
03 Jun 2009, 23:34:06 dzosua rakstīja:
03 Jun 2009, 23:31:52 bone_itch rakstīja:
03 Jun 2009, 23:29:18 dzosua rakstīja:
Kas par h**, ja e30 ar m40b18 dzinēju minimāli staigā apgriezieni stavot uz vietas??
Staiga aptuveni no 600-900 rpm
varetu but gaisa trubas - gofra un visas kartera ventilacijas uc. ja tev tur ir notits ar izoleni tad 100 punkti, ka vinjas ir cauras.
paradijas sodienas mitrajaa laikaa.
ok, parbaudisu tas visas trubas.paldies
btw, kas ar to pelnutrauku??
man mashinai pazuda kompresija, visu laiku esmu atsedejis Riga un neesmu braucis uz laukiem, bralis njemas pa garazhu, mekleja, bet neatrada but vinsh ir, bet kkur kada tumsha kakta. ja tas tev ir vel aktuali, apsolos pameklet, ja atradishu, padoshu zinju |
Offline | |
|
Kashelz | 03. Jun 2009, 23:40 |
#1627
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ja tev ir ZF kaarba, parsvaraa taadas naaca ieksh 5er 525i M50B25, tad nevajadzeetu uztraukties, karba turees, bet ja ir Getrag vai kaadas tur naaca kakas, tad suudi buus, varetu jukt nost. Tas 5-er kaarbas naaca ari, ja nemaldos uz 328i un pat M3 USA vai kaa taa, ta kaa tureet turees lielaaku slodzi.
Par pusasim un visu aprejo, reduktors varetu netureet ja dikti sliipee, taadaam lietam ja ir E34, tad ideali ir no lielajiem dzinejiem (3.5 litri) likt lielo reduktoru ar pusasiim un tad tur var arii 400 - 500 HP griest araa |
Offline | |
|
bone_itch | 03. Jun 2009, 23:47 |
#1628
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
03 Jun 2009, 23:40:39 Kashelz rakstīja:
Ja tev ir ZF kaarba, parsvaraa taadas naaca ieksh 5er 525i M50B25, tad nevajadzeetu uztraukties, karba turees, bet ja ir Getrag vai kaadas tur naaca kakas, tad suudi buus, varetu jukt nost. Tas 5-er kaarbas naaca ari, ja nemaldos uz 328i un pat M3 USA vai kaa taa, ta kaa tureet turees lielaaku slodzi.
Par pusasim un visu aprejo, reduktors varetu netureet ja dikti sliipee, taadaam lietam ja ir E34, tad ideali ir no lielajiem dzinejiem (3.5 litri) likt lielo reduktoru ar pusasiim un tad tur var arii 400 - 500 HP griest araa
man tas bembis ir e34, bet ka donors prieksh e30, nu tip motora swaps ir planaa |
Offline | |
|
|
Dzhanis | 04. Jun 2009, 01:17 |
#1629
|
|
Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| e36 318i nomainiiju termomuftu(vecaa bija galigi beigta) un noversu problemu, ka sak karst motors. pagaja paris dienas un izbrauca karsaa laikaa un motors saaka karst pat uz shosejas .
radiators jauns
atgaisots
termomufta jauna
antifrizs tirs, caurspiidiigs
shodien izraveeju laukaa termostatu. motors uzsilst diezgan aatri un augstak par videjo bultinju neiet(ka jau visiem bembjiem) . tomer ir aizdomas, ka karstaa laika atkal saaks karst.
kur vel meklet problemu? motora galvu skalot?
jocigi likas, ka pec termostata iznjemshanas temperaturas datchiks rada tieshi pa vidu nevis tieshi aukstaku. |
Offline | |
|
matrixxxx | 04. Jun 2009, 09:04 |
#1630
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
04 Jun 2009, 01:17:03 Dzhanis rakstīja:
e36 318i nomainiiju termomuftu(vecaa bija galigi beigta) un noversu problemu, ka sak karst motors. pagaja paris dienas un izbrauca karsaa laikaa un motors saaka karst pat uz shosejas .
radiators jauns
atgaisots
termomufta jauna
antifrizs tirs, caurspiidiigs
shodien izraveeju laukaa termostatu. motors uzsilst diezgan aatri un augstak par videjo bultinju neiet(ka jau visiem bembjiem) . tomer ir aizdomas, ka karstaa laika atkal saaks karst.
kur vel meklet problemu? motora galvu skalot?
jocigi likas, ka pec termostata iznjemshanas temperaturas datchiks rada tieshi pa vidu nevis tieshi aukstaku.
dzeseeshanas shkidruma suukni paarbaudiiji ? Ja tur viss OK., tad taalaak skaties uz galvu.
Tad kad temperatuura celjas, tad siltums no pechkas karsts naak, vai tikai remdens ? |
Offline | |
|
labaiss | 04. Jun 2009, 10:08 |
#1631
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Tā,kāds var pateikt par ko ir uzlikts sods:
4.punkta 149.(10) panta 9.daļas (izsvītrots) punktā.
Likumi.lv nespēju atrast... |
Offline | |
|
Zeds | 04. Jun 2009, 10:12 |
#1632
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: Q7
|
04 Jun 2009, 10:08:18 labaiss rakstīja:
Tā,kāds var pateikt par ko ir uzlikts sods:
4.punkta 149.(10) panta 9.daļas (izsvītrots) punktā.
Likumi.lv nespēju atrast...
jastas tas kas nav izsvītrots.
Pasaki kas nav izsvītrots[ Šo ziņu laboja Zeds, 04 Jun 2009, 10:15:08 ] |
Offline | |
|
labaiss | 04. Jun 2009, 10:17 |
#1633
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
04 Jun 2009, 10:12:14 Zeds rakstīja:
04 Jun 2009, 10:08:18 labaiss rakstīja:
Tā,kāds var pateikt par ko ir uzlikts sods:
4.punkta 149.(10) panta 9.daļas (izsvītrots) punktā.
Likumi.lv nespēju atrast...
jastas tas kas nav izsvītrots.
Pasaki kas nav izsvītrots
es saku izsvitrots nav 4.punkts un 9.daļa!! |
Offline | |
|
Zeds | 04. Jun 2009, 10:19 |
#1634
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: Q7
| ja 4. punkts - tad satiksmes noteikumos -
4. Ceļu satiksmes dalībniekiem jāizpilda šo noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus, jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
|
Offline | |
|
labaiss | 04. Jun 2009, 10:21 |
#1635
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
04 Jun 2009, 10:19:50 Zeds rakstīja:
ja 4. punkts - tad satiksmes noteikumos -
4. Ceļu satiksmes dalībniekiem jāizpilda šo noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus, jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
Auto atradās apmēam pus metru no asfalta uz zemes. Līdz zālei bija vēl pus metrs. Man ir aizdomas par zaļo zoonu, bet neko tādu neatradu... |
Offline | |
|
Zeds | 04. Jun 2009, 10:25 |
#1636
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: Q7
| LAPK - 149.10 pants. Apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpšana
9) tuvāk par 25 metriem pirms un 10 metriem aiz 534., 535., 536. vai 538.ceļa zīmes;
http://www.likumi.lv/doc.php?id=89648
Zīmes vari apstīties te -
http://www.likumi.lv/doc.php?id=90585
domājams ka stavēji autobusa pieturā[ Šo ziņu laboja Zeds, 04 Jun 2009, 10:38:29 ] |
Offline | |
|
|
labaiss | 04. Jun 2009, 10:37 |
#1637
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
04 Jun 2009, 10:25:14 Zeds rakstīja:
nu tad apsties uz plakstera saskaņā ar kadiem noteikumiem uzlikts sots.
Rakstīts,ka auto novietots stavesanai Azenes uli.14 RDSN nr. 38 p 412.
|
Offline | |
|
Digital | 04. Jun 2009, 11:00 |
#1638
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Kaadam nav kontakti no srota Rigaa kurs jauc auto no anglijas, vai arii ir uz detalam ford mondeo pec 2000.g |
Offline | |
|
osiniexs | 04. Jun 2009, 11:45 |
#1639
|
|
Kopš: 16. May 2008
Ziņojumi: 100
Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual
| Zurka 2.5 takā biški raustās braucot uz zemiem apgriezieniem vai lenāk ar lielu pārnesumu,ja normāli dod mizā iet zajibis,gaisa meritājam itkā vadu noņemot motors noraustās,tad jau laikam strādā,kas varētu vēl būt |
Offline | |
|
Dzhanis | 04. Jun 2009, 13:26 |
#1640
|
|
Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
04 Jun 2009, 09:04:02 matrixxxx rakstīja:
04 Jun 2009, 01:17:03 Dzhanis rakstīja:
e36 318i nomainiiju termomuftu(vecaa bija galigi beigta) un noversu problemu, ka sak karst motors. pagaja paris dienas un izbrauca karsaa laikaa un motors saaka karst pat uz shosejas .
radiators jauns
atgaisots
termomufta jauna
antifrizs tirs, caurspiidiigs
shodien izraveeju laukaa termostatu. motors uzsilst diezgan aatri un augstak par videjo bultinju neiet(ka jau visiem bembjiem) . tomer ir aizdomas, ka karstaa laika atkal saaks karst.
kur vel meklet problemu? motora galvu skalot?
jocigi likas, ka pec termostata iznjemshanas temperaturas datchiks rada tieshi pa vidu nevis tieshi aukstaku.
dzeseeshanas shkidruma suukni paarbaudiiji ? Ja tur viss OK., tad taalaak skaties uz galvu.
Tad kad temperatuura celjas, tad siltums no pechkas karsts naak, vai tikai remdens ?
vesa laikaa tagad nebija sanacis parbaudit, jo motors nekarsa. bet taa ljoti karstu gaisu puush.
shodien nonjemshu sukni un apskatishu vai tur viss kartiibaa. |
Offline | |
|