Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
JZ
21. Mar 2009, 11:43 #1621

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ā, un tā mašīna iepriekšējos 2-3 gadus bija gājusi TA arī turpat Rīgā, tieši tādā pat izskatā, ar tādām pat trubām, un nebija nekādu iebildumu...
Offline
JANCHIX
21. Mar 2009, 12:08 #1622

Kopš: 13. Nov 2003

Ziņojumi: 394

Braucu ar: STI TypeR


21 Mar 2009, 11:25:30 Siipols rakstīja:

21 Mar 2009, 09:07:05 JANCHIX rakstīja:
Nu nez mani apskatē ar visām ūbersporta sljaukām laiž cauri.

Uzmet uz PM ,kUrā TA stacijā Tevi laiž cauri ALus No mums


Bauskas ielas CSDD
Offline
Miks44
21. Mar 2009, 12:56 #1623

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO


21 Mar 2009, 12:04:24 adolfs rakstīja:
nu TA augstaa gala paarstaavji paagaashogad neoficiaali soliija, ka taisiishot testa seeriju ar kuucinjaam, lai paarliecinaatos, ka mazaas skavu bremzes esot pietokoshas, lai aptureetu tos ugunskreeslus

runa bija par to, ka ir visas 4tras skavu un vulgaarias variants, mazaas priekshaa, bet aizm brembo - nekad nebuus atbilstiigs TA. "diez kaads progress shajaa jautaajumaa

Tas vispār ir pederasismas ka pie tā pie
81gada audi q ir prieks ka vispār bremzes ir un strāda
Offline
Ryan
21. Mar 2009, 12:58 #1624

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

Kam te ir dzeltens evo, var dabūt šādus orģinālos ralliart ļepaciņus tikai dzeltenus, tādi kā bildē ja interesē, tad PM

[ Šo ziņu laboja Ryan, 21 Mar 2009, 12:58:53 ]

Offline
Ryan
21. Mar 2009, 13:11 #1625

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

nē, pirkti jauni skandi, tikai nevienu bildi nevarēju atratst, mani daudz smukāki bet līdzīgi
ja kādam būs interese, safočēšu orģinālu
Offline
Ruff
21. Mar 2009, 14:22 #1626

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

Mik, chainjiks nesaap?

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Raceris
21. Mar 2009, 14:38 #1627

Kopš: 27. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: Legacy 2,5 GT


21 Mar 2009, 01:36:49 Siipols rakstīja:
TO,kas ir pie Galvenā bremžu cilindra?

Nu kādreiz viņi bij mudaki,tagad atkal ir pārgudri


Nea, audim bij aizmuguree pie labaa ritenja taada hernja, kas regulee bremzes uz aizmugureejiem ratiem, atkariibaa no svara izmainjaam - taads shtrunts ar cilindriiti iekshaa un atsperi, kas gaaja uz aizmugureejo tiltu. Preciizi vairs neatceros uz kurieni. Bet kaa likums parasti nestraadaaja taa lieta. Ieliekot taisnaas cauruliites vieniigi pakaljbremzes njeema aatraak kaa prieksheejaas un vareeja skaisti liikumus freezeet, bik piebremzeejot ar kaajbremzi.
Offline
suslix
21. Mar 2009, 18:34 #1628

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

Moš kāds zin ko teikt; lieta tāda ka esmu noskatijs audi A4 3,0tdi avant quattro 2005g par normālu cenu 7000ls. Gribēju zināt kā ir ar viņiem:
1)rezerves daļu piejamība
2) kādi + un - ?
Offline
Ruff
21. Mar 2009, 19:12 #1629

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

moro Tev apstatis, ka nevajag

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
suslix
21. Mar 2009, 19:26 #1630

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

kas ar viņiem ir ???
Offline
1414
21. Mar 2009, 19:30 #1631

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Ar tādu kādu laiku vizinājos, pretenziju nebija, dzinējs arī pietiekami pūta un kādas nu tur cenas rez.daļām ~ tas pats kas tā paša segmenta citām markām, nav jau s/rs Šķiet, ka tam dzinējam nebija arī siksna, bet ķēde.
Un šeit jau ir vienmēr retoriskais jautājums - kādam mērķim Ja gribi tikai ikdienas auto, mēdz aizbraukt uz kādu 'lauku dāču' tad nav slikta izvēle
Offline
arizah
21. Mar 2009, 19:34 #1632

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

un protams klasiskais jaut. - tu peerc auto remonteeshanai vai braukshanai?
Offline
1414
21. Mar 2009, 19:39 #1633

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Visiem a4 ar vietu ir
Grabažnieka probl ir daudziem kombi
stikls smucējas arī daudziem kombi
Un par klučiem - nevajag sēdināt

Offline
suslix
21. Mar 2009, 19:39 #1634

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

Tādu pērku 1x, tapēc arī jautāju. Domāju ka būs kādi baigi ---,bet liekas ka viss o.k. Kur ta nu vēl chipot-204zs ir pietiekoši vismaz sākumā,jo likās ka iet labi !
Offline
suslix
21. Mar 2009, 19:49 #1635

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

skaidrs, laikam tad tur nav ko šaubīties,jāņem ciet!
Tik zinu ka tam jāsamaina granātābols,bet cik tas maksā?
Offline
Ruff
21. Mar 2009, 20:11 #1636

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3



Izradas turkiem tiiri gliita brauceeja

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
us
21. Mar 2009, 20:27 #1637

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

mlje nekad mūžā vairs mājās nemainīšu mironeni. Visa sestdienas pēcpusdiena pa kāju, jo to sūda mironeni nebija iespējams nodauzīt no pusass. Beigās nervi neizturēja un iepazīstinājām viņu ar fleksi

a turku caca laba

[ Šo ziņu laboja us, 21 Mar 2009, 20:29:00 ]

Offline
Siipols
21. Mar 2009, 22:11 #1638

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

nu kur tā var pateikt


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
21. Mar 2009, 22:13 #1639

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


21 Mar 2009, 14:38:20 Raceris rakstīja:

21 Mar 2009, 01:36:49 Siipols rakstīja:
TO,kas ir pie Galvenā bremžu cilindra?

Nu kādreiz viņi bij mudaki,tagad atkal ir pārgudri


Nea, audim bij aizmuguree pie labaa ritenja taada hernja, kas regulee bremzes uz aizmugureejiem ratiem, atkariibaa no svara izmainjaam - taads shtrunts ar cilindriiti iekshaa un atsperi, kas gaaja uz aizmugureejo tiltu. Preciizi vairs neatceros uz kurieni. Bet kaa likums parasti nestraadaaja taa lieta. Ieliekot taisnaas cauruliites vieniigi pakaljbremzes njeema aatraak kaa prieksheejaas un vareeja skaisti liikumus freezeet, bik piebremzeejot ar kaajbremzi.

Tas tak Quattro
Ar tādiem neesmu braucis praktiski
Kvatrai regulators zem galvenā bremžu cilindra nāk,es tos automātiski amputēju,lai pakaļa labāk ņem,un mazāk lieku mēslu motortelpā

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Erx
21. Mar 2009, 22:42 #1640

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Ar veco Audi bremžu regulatoru ir tāda lieta, ka fabrikai pašā sākumā ir bijusi viena komplektācija, kurā tas regulators nav bijis ne priekša, ne pie aizmugurējā tilta.

Kaut kad sen atpakaļ gāju apskati ar audi80, kam bija amputēts pakaļā tas cilindrs - no sākuma negribēja laist cauri, tad izsauca augšu, kura arī ietiepās. Beigās zvanīja uz AR, kur šiem apskaidroja, ka tāda versija ir bijusi. Vienīgi lai tas būtu ticami, tad vajag arī bremžu trubas pa taisno uz cilindrīšiem, un no tilta nozāģēt to āķi nost.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex