Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mikus188
08. Jan 2016, 17:27 #16141

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Nabaga dīzelisti, neapskaužu jūs kaut kāds vecs 85ah aķis sasalis klucī nostāv 3 dienas un poh, griež
Offline
mcme
08. Jan 2016, 17:29 #16142

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli


08 Jan 2016, 17:18:25 edzhaans rakstīja:
Cik ampērus spiež ? Arī nomērīji ? Aķim vajag ampērstundas, pat beigts aķis ar 12,6 voltiem nevar pielaist auto, jo strāvu nehuja netur.
Ja ta padomā, labāk nemēri ampērus.

Nu lai iegrieztu vajag vismaz 12,8 v
Galvenais lai ir 14+ volti lādēšana, tas nozīmē, ka ģenerators ir vesels.
Ja pēc uzlādes tāpat aķis netur vairāk kā dienu -10 grādos, tad aķis ir beigts.
Offline
Rolizze
08. Jan 2016, 17:33 #16143

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


08 Jan 2016, 17:29:09 mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 17:18:25 edzhaans rakstīja:
Cik ampērus spiež ? Arī nomērīji ? Aķim vajag ampērstundas, pat beigts aķis ar 12,6 voltiem nevar pielaist auto, jo strāvu nehuja netur.
Ja ta padomā, labāk nemēri ampērus.

Nu lai iegrieztu vajag vismaz 12,8 v
Galvenais lai ir 14+ volti lādēšana, tas nozīmē, ka ģenerators ir vesels.
Ja pēc uzlādes tāpat aķis netur vairāk kā dienu -10 grādos, tad aķis ir beigts.

Tīko biju pagalmā pierucinaju , AKB normāls , no rīta nav kustinats iekšā 11,7v pirms piekurinaju dīzeli !!
Offline
edzhaans
08. Jan 2016, 17:34 #16144

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Man kad restaurēja ģeneratoru, uzlika uz speciāla stenda pārbaudīt. Tāds padomijas stends. grieza ģeneratoru ar siksnu un mērīja. Tu riskēsi ar savu multimetru ? Ka tik te nebūtu labāks tests ieslēgt aizdedzi, ieslēgt gaismas un slodzē skatīties ko tavs akumulatros rāda. Patiesībā tam ir speciāli testeri, tas viss nav tik vienkārši.
Offline
PASSATizhi
08. Jan 2016, 17:38 #16145

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


08 Jan 2016, 17:29:09 mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 17:18:25 edzhaans rakstīja:
Cik ampērus spiež ? Arī nomērīji ? Aķim vajag ampērstundas, pat beigts aķis ar 12,6 voltiem nevar pielaist auto, jo strāvu nehuja netur.
Ja ta padomā, labāk nemēri ampērus.

Nu lai iegrieztu vajag vismaz 12,8 v
Galvenais lai ir 14+ volti lādēšana, tas nozīmē, ka ģenerators ir vesels.
Ja pēc uzlādes tāpat aķis netur vairāk kā dienu -10 grādos, tad aķis ir beigts.
genādijam ir trīs tinumi parasti. pat ar vienu strādājošu viņš var dot ārā 14v. bet ļoti maz strāvas... nav jēgas no sprieguma vien.
Offline
PASSATizhi
08. Jan 2016, 17:44 #16146

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


08 Jan 2016, 17:38:03 AB1304 rakstīja:

08 Jan 2016, 17:05:27 PASSATizhi rakstīja:

08 Jan 2016, 17:01:54 Rolizze rakstīja:

08 Jan 2016, 16:54:52 AB1304 rakstīja:
OEM aķis ir 90ah. Tagad ir 100ah. Tās 10 tur neko diži nemainīs. Ja E36 var pielādēt 100ah, tad e39 arī var.

Man ir 100ah. Bet virsū pat BMW stampogs. Negribu ticēt kā rupnicnieks
labāk pasaki, kāds stāv generātors?

Tāds kādu rūpnīcā uzlika
rūpnīca neparedz braukt dienā 5-10km

man 528 ir 90a genādijs tukšgaitā-korķī jams dod ārā 45a. atmīnusējam patērētājus, un saprotam, ka gandrīz nekuja nepaliek pāri šadas situācijas ir daudziem, dažādu marku auto
Offline
Smic
08. Jan 2016, 17:48 #16147

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Cik touringam aizmugurē ir paceļamo vāku amortiņi? Divi mazie un viens lielais?
Offline
Tick
08. Jan 2016, 17:48 #16148

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Interesē , kas varētu būt par problēmu -
pirms kādas nedēļas griežot stūri dažreiz bija skaņa ,ka kaut kas strīķējas. Biju servisā pacēla augšā , pārbaudija tur visu - neko neatrada. viss bija ok. Tagad pāris dienas nebija braukt , šodien pielaidu .. nobraucu kadus 10 km skatos - eļļa tek. paskatos motoru - nāk ārā no tā bačoka, kur ir reikas eļļa. Turpat pa augšu nākusi ārā un līmenis ir augstāks nekā vajadzētu būt.
Kādam ir kāda ideja ko skatīties ?

[ Šo ziņu laboja Tick, 08 Jan 2016, 17:49:38 ]

Offline
Laoshi
08. Jan 2016, 17:52 #16149

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Passatnieks lietu runā. Daudziem aķi mirst un esot sūds, bet brauc 10km, pa to laiku ir ieslēgti visi iespējamie patērētāji un vēl subis kolbasī. Spoguļi, logi atkusuši bet apsilde hujačī. Aukstam drotam pečanga iegriezta uz max ātrumu, tipa ātrāk piepūtīs. Sildās ne tikai vadītāja, bet visi iespējamie ķebļi. Tā nu aķu nekad netiek uzlādēts un ziemā fiksi vien atdod galus.
Offline
welder
08. Jan 2016, 17:53 #16150

Kopš: 28. Mar 2010

Ziņojumi: 360

Braucu ar: 335d,exc530


08 Jan 2016, 17:48:38 Smic rakstīja:
Cik touringam aizmugurē ir paceļamo vāku amortiņi? Divi mazie un viens lielais?

2 mazi,2 lieli
Offline
Rolizze
08. Jan 2016, 17:58 #16151

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


08 Jan 2016, 17:48:38 Smic rakstīja:
Cik touringam aizmugurē ir paceļamo vāku amortiņi? Divi mazie un viens lielais?

Man ar beidza vāks turēties augsa arī kapots jastutē uz muguras. Pie Sitiem - grādiem
Offline
mcme
08. Jan 2016, 17:59 #16152

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli


08 Jan 2016, 17:38:46 PASSATizhi rakstīja:

08 Jan 2016, 17:29:09 mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 17:18:25 edzhaans rakstīja:
Cik ampērus spiež ? Arī nomērīji ? Aķim vajag ampērstundas, pat beigts aķis ar 12,6 voltiem nevar pielaist auto, jo strāvu nehuja netur.
Ja ta padomā, labāk nemēri ampērus.

Nu lai iegrieztu vajag vismaz 12,8 v
Galvenais lai ir 14+ volti lādēšana, tas nozīmē, ka ģenerators ir vesels.
Ja pēc uzlādes tāpat aķis netur vairāk kā dienu -10 grādos, tad aķis ir beigts.
genādijam ir trīs tinumi parasti. pat ar vienu strādājošu viņš var dot ārā 14v. bet ļoti maz strāvas... nav jēgas no sprieguma vien.

Ok, katru dienu ko jaunu uzzinu.
Es nesen tieši šo pārbaudīju, aķī bija 12,6 v, iegriezt nevarēja, pielika "pipīpēt" no normāla e36, un tik pie 12,8v varēja iegriezt.
Es pieņemu, ka, ja ir mazs spriegums, tad arī maza strāva, pārsvarā.
Offline
Rolizze
08. Jan 2016, 18:02 #16153

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4

http://www.aliexpress.com/item/2Pcs-2-5W-LED-CR...earchweb201556_1,searchweb201644_1_10001_10002_9908_10005_10006_10003_10004_62,searchweb201560_6,searchweb1451318400_6149
Sitie spīdēs ?
Offline
Maa
08. Jan 2016, 18:07 #16154

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Sāk likties kad e39 ir lūžņi kas tik jaremontē
Ir problema xenons tgd aukstumā fl piedarbinot nelesledzas tad viens lukturis tad abi kas par vainu spuldzes jaunas philips
Offline
kkas
08. Jan 2016, 18:07 #16155

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9306

Braucu ar: Alfu


08 Jan 2016, 17:59:04 mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 17:38:46 PASSATizhi rakstīja:

08 Jan 2016, 17:29:09 mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 17:18:25 edzhaans rakstīja:
Cik ampērus spiež ? Arī nomērīji ? Aķim vajag ampērstundas, pat beigts aķis ar 12,6 voltiem nevar pielaist auto, jo strāvu nehuja netur.
Ja ta padomā, labāk nemēri ampērus.

Nu lai iegrieztu vajag vismaz 12,8 v
Galvenais lai ir 14+ volti lādēšana, tas nozīmē, ka ģenerators ir vesels.
Ja pēc uzlādes tāpat aķis netur vairāk kā dienu -10 grādos, tad aķis ir beigts.
genādijam ir trīs tinumi parasti. pat ar vienu strādājošu viņš var dot ārā 14v. bet ļoti maz strāvas... nav jēgas no sprieguma vien.

Ok, katru dienu ko jaunu uzzinu.
Es nesen tieši šo pārbaudīju, aķī bija 12,6 v, iegriezt nevarēja, pielika "pipīpēt" no normāla e36, un tik pie 12,8v varēja iegriezt.
Es pieņemu, ka, ja ir mazs spriegums, tad arī maza strāva, pārsvarā.

padzīvojušam aķim volti neko nenozīmē. pēc voltiem ķipa pilns, bet ''spēka'' pagriezt var nebūt :shuraanalfabēts:

[ Šo ziņu laboja kkas, 08 Jan 2016, 18:08:54 ]

Offline
edzhaans
08. Jan 2016, 18:10 #16156

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


08 Jan 2016, 18:07:29 Maa rakstīja:
Sāk likties kad e39 ir lūžņi kas tik jaremontē
Ir problema xenons tgd aukstumā fl piedarbinot nelesledzas tad viens lukturis tad abi kas par vainu spuldzes jaunas philips

Ziema ir īstais pārbaudījums priekš auto. Mož bloki iet uz beigām.
Offline
Czars
08. Jan 2016, 18:49 #16157

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Paši jūs esat sūdīgi! (C) Laikapstākļi.
Offline
kjuris
08. Jan 2016, 18:59 #16158

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi

Ziema paatrina nobeigšanās procesu visam pusdzīvajam
Offline
LA
08. Jan 2016, 19:03 #16159

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


08 Jan 2016, 18:59:56 kjuris rakstīja:
Ziema paatrina nobeigšanās procesu visam pusdzīvajam


+1

un dzīvo padara par pusdzīvu.
Offline
sakums
08. Jan 2016, 19:04 #16160

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Kungi, ļoti vajag ātru atbildi.
Kur varu dabūt tādas slotiņas kā tās video, ko viņš uzliek??

P.S. Depo nopirku, safisu originalo platstmasas stiprinājumu (to ar to spuru), un neder.

https://www.youtube.com/watch?v=Z9Lgw_kytl4
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo