Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
orix
04. Oct 2011, 22:45 #16101

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: e 36 sport edišon


04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!




a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada?
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits

tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0

ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz

a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?
k-ko salasījos k-kādā forumā par releju kas atbildot gan par sūkni, un lkm ar ecu (k-kā tā) bet runa gāja par e 30.
un vēl...
vinam ir komutators vai nav?

[ Šo ziņu laboja orix, 04 Oct 2011, 22:48:46 ]

Offline
ziema
04. Oct 2011, 22:46 #16102

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


04 Oct 2011, 22:38:37 kkk_24 rakstīja:
tur vaitad viss nebija kniedeets?
kniedets tur var but tikai pacelaja mehanisms,ja kads nav jau vinju njemis nost un uzlicis atpakal uz skruvem! stiklam ja nemaldos atdures pieskruvetas,un stikls nak ara ar visu sliedi,nost megjinat nonjemt nah nav vajadzigs neuzmanigi to darot var tikai palikt bez stikla
Offline
Driver
04. Oct 2011, 22:48 #16103

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2011, 22:41:16 dimkaclubed rakstīja:
Ir 3 jautājumi, kas droši vien kaut kur ir izdiskutēti, bet velns tagad sameklēs
1. E36 (95. Gads, 320 manual, touring) cik varētu maksāt samainīt dzinēju uz dzinēju no 323, 325 vai 328, lai viss ir kartībā (ja maina arī visu pārējo pēc nepieciešamības. Interesē kopējās izmaksas (pieņemot, ka 320 dzinējs ir labs un to atstāšu/ pārdošu, vienkārši gribās ko atrāku).
2. Par raustīšanos pārslēdzot ātrumus. Ir manīts uz E36 320 95. Sedāns un arī uz E36 325 (1994. Sedāns). Sanāk, cik uzmanīgi nelaid sajūgu tik un tā mašīna paraustās (sajūga diska un gultņa maiņa īsti nepalīdz). Biju dzirdējis, ka vaina ir vai nu spararatā vai nu kardāna priekšējā balstā. Jebkurā gadījumā interesē kas ir par problēmu. Vai tiešām ar tādu var braukt divus gadus un nekas nenotiks (dzirdēts tāds komentārs). Un protams cik maksā labot? (ir dzirdēts, ka 200 lati)
3. Ir par ātruma pārslēgšanas kloķa brīvkustību neitrālajā un arī ātrumā . Problēma manīta uz e36 318is, 320, 325, e30 (vārdu sākot viskautkur). Pašam bija 318is, kur kloķis negāja šurpu turpu ka Ikarusā. Cik viegli (dārgi) to ir lābot? Dzirdēts, ka neto skrūve jāpievelk, ne to šaiba jāsamaina.

thanks a lot

cerams, ka tev krasjkasite ir zilonja, nevis mazas zakisha lieluma?

1. pec pieredzes, tad motori par 200-300ls ir sudigi un to pirceji pashi uz sevi dusmojas, ka nenjema dargaku... mainot visu parejo, lai butu kaa jauns, tad kopa ar parejo un darbu beigas 1000ls var sanakt.

2.divmasu sparats - 400ls jauns, lietoti visi vienadi > tadi kaa tev. ir jau ari laukju variants likt vinju no m20 parasto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
04. Oct 2011, 22:49 #16104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2011, 22:45:01 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!




a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada?
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits

tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0

ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz

a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?

ja abos galos nebutu, tad taa jau butu problema

motora relejs par LKM neatbild, areja komutatora nav

[ Šo ziņu laboja Driver, 04 Oct 2011, 22:50:10 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
orix
04. Oct 2011, 22:53 #16105

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: e 36 sport edišon


04 Oct 2011, 22:49:11 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 22:45:01 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:

04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:

04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!




a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada?
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits

tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0

ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz

a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?

ja abos galos nebutu, tad taa jau butu problema

motora relejs par LKM neatbild, areja komutatora nav

Notiek sekojošais - 1.no aizdedzes atslēgas uz startera elektromagnētikā ievilcēja tiek padots +12v , kā rezultātā saslēdzas startera klemme un starteris sāk griest dzinēja sparratu.
Tālāk - vadības bloks saņemot impulsus no magnētiskā impulsa devēja (holla devēja) dod rīkojumu degvielas sūknim (dažreiz tas notiek pagriežot aizdedzi) sākt strādāt.
Kopā ar degvielas sūkni, nāk impulsi no vadības bloka- komutātoram (spolei), kas savukārt dod augstspriegumu uz svecēm.Un tāds pats signāls nāk uz degvielas forsunkām.
(pareizāk būtu teikt ka vadības blokā ir iestatīti optimālie aprēķini kas ņem vērā motortelpas tempretūru ,zondes mērijumus un t.t un t.p.)


Šis info ir pareizs?
Offline
Driver
04. Oct 2011, 23:03 #16106

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


Notiek sekojošais - 1.no aizdedzes atslēgas uz startera elektromagnētikā ievilcēja tiek padots +12v , kā rezultātā saslēdzas startera klemme un starteris sāk griest dzinēja sparratu.
Tālāk - vadības bloks saņemot impulsus no magnētiskā impulsa devēja (holla devēja) dod rīkojumu degvielas sūknim (dažreiz tas notiek pagriežot aizdedzi) sākt strādāt.
Kopā ar degvielas sūkni, nāk impulsi no vadības bloka- komutātoram (spolei), kas savukārt dod augstspriegumu uz svecēm.Un tāds pats signāls nāk uz degvielas forsunkām.
(pareizāk būtu teikt ka vadības blokā ir iestatīti optimālie aprēķini kas ņem vērā motortelpas tempretūru ,zondes mērijumus un t.t un t.p.)


Šis info ir pareizs?

1. shim auto holla deveja nav
2. suknis vienmer nostrada isu bridi, iesledzot aizdedzi
3. areja komutatora nav, jau teicu...
4. signali uz spoli, sukni un spoli nav vienadi pec impulsa formas, laika un garuma

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
m1kz
04. Oct 2011, 23:42 #16107

Kopš: 31. Mar 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: e21 323 un 328

Vaj kads var palidzet ar gazes iekartas regulesanu?


zem slodzes visos varjantos iet ideaali bet nekadi nav brivgaitas leekaa apgriezieni un slaapst itiipasi kad auto uzsilst
Offline
Driver
04. Oct 2011, 23:44 #16108

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2011, 23:42:35 m1kz rakstīja:
Vaj kads var palidzet ar gazes iekartas regulesanu?


zem slodzes visos varjantos iet ideaali bet nekadi nav brivgaitas leekaa apgriezieni un slaapst itiipasi kad auto uzsilst


vispirms noperc jaunu reduktoru un saremonte iepludi un tad varesi domat par regulesanu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dimkaclubed
05. Oct 2011, 00:37 #16109

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: 1992 E36 318 is Coupe


04 Oct 2011, 22:48:13 Driver rakstīja:


cerams, ka tev krasjkasite ir zilonja, nevis mazas zakisha lieluma?

1. pec pieredzes, tad motori par 200-300ls ir sudigi un to pirceji pashi uz sevi dusmojas, ka nenjema dargaku... mainot visu parejo, lai butu kaa jauns, tad kopa ar parejo un darbu beigas 1000ls var sanakt.

2.divmasu sparats - 400ls jauns, lietoti visi vienadi > tadi kaa tev. ir jau ari laukju variants likt vinju no m20 parasto


nav jau tā, ka viss šis ir jāizdara.
tagad meklēju mašīnu, un interesējos par defektu/nepilnību nozimīgumu.
krajkasti par lielu nenosauksi

par to dzinēja maiņu nav tā, ka sanāk ļoti liels diapazons? no 300 līdz 1000?
Offline
SMOT
05. Oct 2011, 11:50 #16110

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

Var kāds pateikt kādas ir aptuvenās izmaksas lai iegūtu A, B, C vai E kategorijas traktortehnikas apliecību?
Offline
orix
05. Oct 2011, 14:36 #16111

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: e 36 sport edišon


04 Oct 2011, 23:03:13 Driver rakstīja:

Notiek sekojošais - 1.no aizdedzes atslēgas uz startera elektromagnētikā ievilcēja tiek padots +12v , kā rezultātā saslēdzas startera klemme un starteris sāk griest dzinēja sparratu.
Tālāk - vadības bloks saņemot impulsus no magnētiskā impulsa devēja (holla devēja) dod rīkojumu degvielas sūknim (dažreiz tas notiek pagriežot aizdedzi) sākt strādāt.
Kopā ar degvielas sūkni, nāk impulsi no vadības bloka- komutātoram (spolei), kas savukārt dod augstspriegumu uz svecēm.Un tāds pats signāls nāk uz degvielas forsunkām.
(pareizāk būtu teikt ka vadības blokā ir iestatīti optimālie aprēķini kas ņem vērā motortelpas tempretūru ,zondes mērijumus un t.t un t.p.)


Šis info ir pareizs?

1. shim auto holla deveja nav
2. suknis vienmer nostrada isu bridi, iesledzot aizdedzi
3. areja komutatora nav, jau teicu...
4. signali uz spoli, sukni un spoli nav vienadi pec impulsa formas, laika un garuma

nomainīju vadibas bloku,izmaiņas nekādas!
Sūknis strādā visu laiku arī motoram griežoties
Offline
Driver
05. Oct 2011, 14:39 #16112

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a kapec izdomaji, ka jamaina vadibas bloks?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
05. Oct 2011, 14:42 #16113

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kādas ir dalītās klimas populārākās kaites, kapēc salona apsilde nepūš gaisu uz kājām 2000.gads. E39,E38 vai E53.
Offline
Driver
05. Oct 2011, 14:44 #16114

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Oct 2011, 14:42:53 Mikuzz rakstīja:
Kādas ir dalītās klimas populārākās kaites, kapēc salona apsilde nepūš gaisu uz kājām 2000.gads. E39,E38 vai E53.

kads rukabluds salauzis motorinju, kas groza klapes
vai nepush siltu? jeb vispar nepush?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kkk_24
05. Oct 2011, 14:53 #16115

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

pecka


nestraadaa neviena no mazajam pogaam, puus tikai karstu..?
Offline
Mikuzz
05. Oct 2011, 15:13 #16116

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


05 Oct 2011, 14:44:05 Driver rakstīja:

kads rukabluds salauzis motorinju, kas groza klapes
vai nepush siltu? jeb vispar nepush?


Man arī ir aizdomas par motoriņu

Pūš siltu, aukstu, remdenu, visur, tikai ne uz kājām.
Offline
orix
05. Oct 2011, 17:25 #16117

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: e 36 sport edišon


05 Oct 2011, 14:39:22 Driver rakstīja:
a kapec izdomaji, ka jamaina vadibas bloks?

cerība.
DME relejs arī tikai mainīts,tā kā laikam janoņem signalizācija
varbūt tas ko mainīs.
Offline
robis325
05. Oct 2011, 18:15 #16118

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 968

Braucu ar:


05 Oct 2011, 14:53:56 kkk_24 rakstīja:
pecka


nestraadaa neviena no mazajam pogaam, puus tikai karstu..?

vadibas bloks gljuko. Zem borta komja ir garena kastite, vienu no shtekeriem vajag izraut araa un iespraust atpakalj,neatceros kuru. Ja tas palidz, tad meklee tadu jaunu kasti.
Vismaz man ta bija.
Offline
curkak
05. Oct 2011, 18:20 #16119

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 541

Braucu ar: RR

Kur (neta) var uzzinat, cik dzesesanas skidrums nepieciesams manam bmw
Offline
seeingman
05. Oct 2011, 18:23 #16120

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


05 Oct 2011, 18:20:47 curkak rakstīja:
Kur (neta) var uzzinat, cik dzesesanas skidrums nepieciesams manam bmw

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo