Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
mazzajs | |  Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 53
Braucu ar: audi , vw , alfa romeo , kawasaki
| labsvakars!
ir kādam bijusi saskarsme ar šadām eBay led auto spuldzēm, kādas atsauksmes?  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 21:59:02 mazzajs rakstīja:
labsvakars!
ir kādam bijusi saskarsme ar šadām eBay led auto spuldzēm, kādas atsauksmes? 
gavno!
nopirku auto, tadas bija miglas ieksha...
...kautkur darba metajas ...ar visam miglam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
mazzajs | |  Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 53
Braucu ar: audi , vw , alfa romeo , kawasaki
|
04 Oct 2011, 22:07:53 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 21:59:02 mazzajs rakstīja:
labsvakars!
ir kādam bijusi saskarsme ar šadām eBay led auto spuldzēm, kādas atsauksmes? 
gavno!
nopirku auto, tadas bija miglas ieksha...
...kautkur darba metajas ...ar visam miglam.
paldies, gandrīz jau nopirku. .  | Offline | | |
orix
| |  Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: e 36 sport edišon
|
04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0 | Offline | | |
ziema | |  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| ir kads specuks kurs var zinat cik orientejosi maksa 2000gada opel astra 1.7 dizeldzinejs?interese viss kopa,bez karbas! kur riga ir kads srots kur opelus jauc,dzen no anglijas?ir kads kontakts?  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 22:18:20 mazzajs rakstīja:
04 Oct 2011, 22:07:53 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 21:59:02 mazzajs rakstīja:
labsvakars!
ir kādam bijusi saskarsme ar šadām eBay led auto spuldzēm, kādas atsauksmes? 
gavno!
nopirku auto, tadas bija miglas ieksha...
...kautkur darba metajas ...ar visam miglam.
paldies, gandrīz jau nopirku. . 
nu vari atbraukt un paluret, mosh tev patiks kaa spid 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0
ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3182
Braucu ar: Puf-puf
|
04 Oct 2011, 15:48:19 kkk_24 rakstīja:
probleema sekojosa, e36 kupejai durviis stikls ielimets ar logu limi tajaas "sliedites" uz kuraam staav stikls..ir vajadziba nomainit durvis, bet nav nemazaakaas nojausmas kaa to izdariit..to liimi kkaa sildiit? vai vienkaarskaak jau mekleet citu stiklu?
Stikls ņemās arā kopā ar visām tām sliedēm, tikai vispirms tur divi kronšteini ir jāatskrūvē, un tam vienam var tikt klāt, tikai noņemot durvju ārējo moldingu.
| Offline | | |
kkk_24 | |  Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
| tur vaitad viss nebija kniedeets? | Offline | | |
dimkaclubed | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: 1992 E36 318 is Coupe
| Ir 3 jautājumi, kas droši vien kaut kur ir izdiskutēti, bet velns tagad sameklēs
1. E36 (95. Gads, 320 manual, touring) cik varētu maksāt samainīt dzinēju uz dzinēju no 323, 325 vai 328, lai viss ir kartībā (ja maina arī visu pārējo pēc nepieciešamības. Interesē kopējās izmaksas (pieņemot, ka 320 dzinējs ir labs un to atstāšu/ pārdošu, vienkārši gribās ko atrāku).
2. Par raustīšanos pārslēdzot ātrumus. Ir manīts uz E36 320 95. Sedāns un arī uz E36 325 (1994. Sedāns). Sanāk, cik uzmanīgi nelaid sajūgu tik un tā mašīna paraustās (sajūga diska un gultņa maiņa īsti nepalīdz). Biju dzirdējis, ka vaina ir vai nu spararatā vai nu kardāna priekšējā balstā. Jebkurā gadījumā interesē kas ir par problēmu. Vai tiešām ar tādu var braukt divus gadus un nekas nenotiks (dzirdēts tāds komentārs). Un protams cik maksā labot? (ir dzirdēts, ka 200 lati)
3. Ir par ātruma pārslēgšanas kloķa brīvkustību neitrālajā un arī ātrumā . Problēma manīta uz e36 318is, 320, 325, e30 (vārdu sākot viskautkur). Pašam bija 318is, kur kloķis negāja šurpu turpu ka Ikarusā. Cik viegli (dārgi) to ir lābot? Dzirdēts, ka neto skrūve jāpievelk, ne to šaiba jāsamaina.
thanks a lot | Offline | | |
orix
| |  Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: e 36 sport edišon
|
04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0
ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz 
a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?
k-ko salasījos k-kādā forumā par releju kas atbildot gan par sūkni, un lkm ar ecu (k-kā tā) bet runa gāja par e 30.
un vēl...
vinam ir komutators vai nav?[ Šo ziņu laboja orix, 04 Oct 2011, 22:48:46 ] | Offline | | |
ziema | |  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
04 Oct 2011, 22:38:37 kkk_24 rakstīja:
tur vaitad viss nebija kniedeets?
kniedets tur var but tikai pacelaja mehanisms,ja kads nav jau vinju njemis nost un uzlicis atpakal uz skruvem! stiklam ja nemaldos atdures pieskruvetas,un stikls nak ara ar visu sliedi,nost megjinat nonjemt nah nav vajadzigs neuzmanigi to darot var tikai palikt bez stikla  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 22:41:16 dimkaclubed rakstīja:
Ir 3 jautājumi, kas droši vien kaut kur ir izdiskutēti, bet velns tagad sameklēs
1. E36 (95. Gads, 320 manual, touring) cik varētu maksāt samainīt dzinēju uz dzinēju no 323, 325 vai 328, lai viss ir kartībā (ja maina arī visu pārējo pēc nepieciešamības. Interesē kopējās izmaksas (pieņemot, ka 320 dzinējs ir labs un to atstāšu/ pārdošu, vienkārši gribās ko atrāku).
2. Par raustīšanos pārslēdzot ātrumus. Ir manīts uz E36 320 95. Sedāns un arī uz E36 325 (1994. Sedāns). Sanāk, cik uzmanīgi nelaid sajūgu tik un tā mašīna paraustās (sajūga diska un gultņa maiņa īsti nepalīdz). Biju dzirdējis, ka vaina ir vai nu spararatā vai nu kardāna priekšējā balstā. Jebkurā gadījumā interesē kas ir par problēmu. Vai tiešām ar tādu var braukt divus gadus un nekas nenotiks (dzirdēts tāds komentārs). Un protams cik maksā labot? (ir dzirdēts, ka 200 lati)
3. Ir par ātruma pārslēgšanas kloķa brīvkustību neitrālajā un arī ātrumā . Problēma manīta uz e36 318is, 320, 325, e30 (vārdu sākot viskautkur). Pašam bija 318is, kur kloķis negāja šurpu turpu ka Ikarusā. Cik viegli (dārgi) to ir lābot? Dzirdēts, ka neto skrūve jāpievelk, ne to šaiba jāsamaina.
thanks a lot
cerams, ka tev krasjkasite ir zilonja, nevis mazas zakisha lieluma? 
1. pec pieredzes, tad motori par 200-300ls ir sudigi un to pirceji pashi uz sevi dusmojas, ka nenjema dargaku... mainot visu parejo, lai butu kaa jauns, tad kopa ar parejo un darbu beigas 1000ls var sanakt.
2.divmasu sparats - 400ls jauns, lietoti visi vienadi > tadi kaa tev. ir jau ari laukju variants likt vinju no m20 parasto
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 22:45:01 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0
ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz 
a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?
ja abos galos nebutu, tad taa jau butu problema 
motora relejs par LKM neatbild, areja komutatora nav  [ Šo ziņu laboja Driver, 04 Oct 2011, 22:50:10 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
orix
| |  Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: e 36 sport edišon
|
04 Oct 2011, 22:49:11 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 22:45:01 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 22:30:58 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 22:24:32 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 21:56:16 Driver rakstīja:
04 Oct 2011, 20:44:15 orix rakstīja:
04 Oct 2011, 17:03:31 orix rakstīja:
Sveiki spec naz!
Tātad tāda problēma
Bmw e 36 316 93.gads
braucu braucu un tad apstājos,nonācu pie secinājuma ka pazudusi ir dzirkstele,jo sūknis strādā.
Tātad apskatot superchargeri tuvāk saprotu ka strāvu nedod jau sākot ar spolē iespraustu sveci (ne gluži spolē iespraustu)
tātad vaina cik saprotu ir jau pirms spoles...
pie spoles pienākošajā + strāva ir. Pārbaudīju ar kontrollampiņu un lieta tāda ka spolei arī pie - 1 ir strāva!
Tā jābūt?
spoles arī mainīju.
mainīju priekšā to devēju kas ir pie kloķenes (nezinu vai no tā k-kas mainās, bet pieņemu ka vajadzētu._)
un nekā.
Varbūt kāds var izskaidrot ne tik gudram cilvēkam kādi vēl ir iespējamie scenāriji un kas var būt pie vainas?
Kā ir ar k-kādiem relejiem?
Jāatdzīst ka virsū stāv arī signalizācija,bet tur itkāā nekādu problēmu nav...z(es ceru).Vsmz nekas nav mainījies tās darbībā.
Dodiet jel padomu!


a kaa tu zini, ka suuknis patiesham (vienmer) strada? 
tas, ka vinjs nostrada pagriezot atslegu ir viens un tas, ka vinjs strada braucot (startejot) ir pavisam kas cits 
tieši par to arī sāku domāt,jo man sāk likties ka viņš tur arī k-ko gļuko.
Jo iespaids ir tāds ka motoru griežot viņš nestrādā,bet gan tikai tad kad sāk startēt un kad beidz. (glupi uzrakstīju,bet ir tāds čujs ;0
ja tiesham ir taa, kaa tev liekas, tad problema nebus nedz spolee, nedz svecvados.
kur neprasi. varianti ir daudz 
a par to ka spolei gan pie +15 gan pie -1 ir pluss?
tā tam jābūt?
ja abos galos nebutu, tad taa jau butu problema 
motora relejs par LKM neatbild, areja komutatora nav 
Notiek sekojošais - 1.no aizdedzes atslēgas uz startera elektromagnētikā ievilcēja tiek padots +12v , kā rezultātā saslēdzas startera klemme un starteris sāk griest dzinēja sparratu.
Tālāk - vadības bloks saņemot impulsus no magnētiskā impulsa devēja (holla devēja) dod rīkojumu degvielas sūknim (dažreiz tas notiek pagriežot aizdedzi) sākt strādāt.
Kopā ar degvielas sūkni, nāk impulsi no vadības bloka- komutātoram (spolei), kas savukārt dod augstspriegumu uz svecēm.Un tāds pats signāls nāk uz degvielas forsunkām.
(pareizāk būtu teikt ka vadības blokā ir iestatīti optimālie aprēķini kas ņem vērā motortelpas tempretūru ,zondes mērijumus un t.t un t.p.)
Šis info ir pareizs? | Offline | | |
|
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
Notiek sekojošais - 1.no aizdedzes atslēgas uz startera elektromagnētikā ievilcēja tiek padots +12v , kā rezultātā saslēdzas startera klemme un starteris sāk griest dzinēja sparratu.
Tālāk - vadības bloks saņemot impulsus no magnētiskā impulsa devēja (holla devēja) dod rīkojumu degvielas sūknim (dažreiz tas notiek pagriežot aizdedzi) sākt strādāt.
Kopā ar degvielas sūkni, nāk impulsi no vadības bloka- komutātoram (spolei), kas savukārt dod augstspriegumu uz svecēm.Un tāds pats signāls nāk uz degvielas forsunkām.
(pareizāk būtu teikt ka vadības blokā ir iestatīti optimālie aprēķini kas ņem vērā motortelpas tempretūru ,zondes mērijumus un t.t un t.p.)
Šis info ir pareizs?
1. shim auto holla deveja nav
2. suknis vienmer nostrada isu bridi, iesledzot aizdedzi
3. areja komutatora nav, jau teicu...
4. signali uz spoli, sukni un spoli nav vienadi pec impulsa formas, laika un garuma
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
m1kz | |  Kopš: 31. Mar 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: e21 323 un 328
| Vaj kads var palidzet ar gazes iekartas regulesanu?
zem slodzes visos varjantos iet ideaali bet nekadi nav brivgaitas leekaa apgriezieni un slaapst itiipasi kad auto uzsilst
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2011, 23:42:35 m1kz rakstīja:
Vaj kads var palidzet ar gazes iekartas regulesanu?
zem slodzes visos varjantos iet ideaali bet nekadi nav brivgaitas leekaa apgriezieni un slaapst itiipasi kad auto uzsilst
vispirms noperc jaunu reduktoru un saremonte iepludi un tad varesi domat par regulesanu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dimkaclubed | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: 1992 E36 318 is Coupe
|
04 Oct 2011, 22:48:13 Driver rakstīja:
cerams, ka tev krasjkasite ir zilonja, nevis mazas zakisha lieluma? 
1. pec pieredzes, tad motori par 200-300ls ir sudigi un to pirceji pashi uz sevi dusmojas, ka nenjema dargaku... mainot visu parejo, lai butu kaa jauns, tad kopa ar parejo un darbu beigas 1000ls var sanakt.
2.divmasu sparats - 400ls jauns, lietoti visi vienadi > tadi kaa tev. ir jau ari laukju variants likt vinju no m20 parasto
nav jau tā, ka viss šis ir jāizdara.
tagad meklēju mašīnu, un interesējos par defektu/nepilnību nozimīgumu.
krajkasti par lielu nenosauksi 
par to dzinēja maiņu nav tā, ka sanāk ļoti liels diapazons? no 300 līdz 1000? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|