Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
21 Dec 2015, 15:22:07 kexxx rakstīja:
Kas tur ko daudz malt- sāk sūdīgi iet (it īpaši pie slodzes/zemas motora temperatūras)- maini sveces
Es uz tiem km, kas uz kastītes rakstīti, diži neskatos, tas ir tikai kkāds vidējais rādītājs
Jā, tieši tā arī ir. Par mainīšanu jau skaidrs, šodien tas tiks izdarīts, bet tad sanāk, ka tiešām reāli jau pie 20k km jau jāmaina tādas, kas ar benzīnu ir paredzētas līdz 30k, jo pie zemas temperatūras diezgan pasen sūdīgi iet. Uzsilstot motoram viss bija čiki. Tagad arī silts jau sūdīgi iet.
Bet nu jebkurā gadījumā tad secinājums, ka atmaksājas likt gāzes sveces, jo OEM sveces šim maksā ap 10EUR gab, NGK gāzes sveces 14-15 EUR gabalā. Pēc pieredzes ar iepriekšējo autiņu norullējot ar gāzes svecēm, ja pareizi atceros, 40k km, nekādas izmaiņas nejutu. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Suns parasti visu dara instinktu vadīts, cilvēks loģisku secinājumu...
Izstāstiet, man, cilvēki, ar ko "gāzes" sveces atšķiras no "OM" vai "parastajām"?
Nav uzbrauciens, vienkārši gribu izglītoties. | Offline | | |
doonalds | | Kopš: 02. Sep 2013
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| Liels, liels paldies!
Par vanosu jau kādu laiku domāju, baigi gurdens zem 3k rpm un dažādi vanos errora simptomi.
Pie kompja kļūdas par zondēm nav izmestas, mafs samainīts pret ejošu.
Sveces jaunas.
Pa lielam tiek uzturēts darba kārtībā un sekots līdzi.
Tiesa gan, braucu no rītiem un vakaros, sildu no auksta katru reizi un tā ir tikai pilsēta.
Jāsaņemas Vanosa blīves nomainīt un tad skatīties.
12 Dec 2015, 15:15:41 martinels rakstīja:
09 Dec 2015, 13:18:25 doonalds rakstīja:
Jautājums - Vai tas ir normāli, ka gāzi ēd vidēji 20L/100km? Līdz darbam 5km, dzinējs uzsilst līdz darba temp. M52tub28.
Tas ir normāli, ja:
1) tie 5 km ir pilsēta ar luksoforiem katrā krustojumā, ārā no pilsētas neesi braucis.
2) ja neatceries, kad pēdējo reizi mainītas sveces (liec OE paredzētās)
3) ja VANOS nestrādā korekti: jāizdara vanos remkomplekts, jānomaina gumijas gredzeni (šī bija problēma manā gadījumā)
4) kaut kur piesūc gaisu, intake caurulē kāda plaisa, savilcēji laiž utt
5) gaisa filtrs, citi sensori, MAF, zondes un stuff......
tātad vai nu viens vai vairāki faktori, ceru, ka skaidrāks nepalika nekas
| Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
21 Dec 2015, 16:21:28 Tikai_lasu rakstīja:
Suns parasti visu dara instinktu vadīts, cilvēks loģisku secinājumu...
Izstāstiet, man, cilvēki, ar ko "gāzes" sveces atšķiras no "OM" vai "parastajām"?
Nav uzbrauciens, vienkārši gribu izglītoties.
Pēc būtības tās pašas irīdija sveces, tikai it kā labāk pielāgotas gāzes sadegšanai. Irīdija ne-gāzes svecēm jau arī maiņas intervāls ir tie paši 60000km.
Nomainīju sveces. Beru platīna sveces pēc 30 000 km vizuāli izskatās kā jaunas.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
21 Dec 2015, 15:51:46 Shkodists rakstīja:
21 Dec 2015, 15:22:07 kexxx rakstīja:
Kas tur ko daudz malt- sāk sūdīgi iet (it īpaši pie slodzes/zemas motora temperatūras)- maini sveces
Es uz tiem km, kas uz kastītes rakstīti, diži neskatos, tas ir tikai kkāds vidējais rādītājs
Jā, tieši tā arī ir. Par mainīšanu jau skaidrs, šodien tas tiks izdarīts, bet tad sanāk, ka tiešām reāli jau pie 20k km jau jāmaina tādas, kas ar benzīnu ir paredzētas līdz 30k, jo pie zemas temperatūras diezgan pasen sūdīgi iet. Uzsilstot motoram viss bija čiki. Tagad arī silts jau sūdīgi iet.
Bet nu jebkurā gadījumā tad secinājums, ka atmaksājas likt gāzes sveces, jo OEM sveces šim maksā ap 10EUR gab, NGK gāzes sveces 14-15 EUR gabalā. Pēc pieredzes ar iepriekšējo autiņu norullējot ar gāzes svecēm, ja pareizi atceros, 40k km, nekādas izmaiņas nejutu.
katram auto savas īpatnības, tā ka nesteidzies ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. tikpat labi šitās gāzes sveces var noklāties pēc tiem pašiem 20-30k | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
21 Dec 2015, 15:30:43 subaru rakstīja:
ja sāk sūdīgi iet, tad var arī filtru nomainīt ...
šodien nomainīju. reduktora filtra korpusā bija apmēram tējkarote metāla (?) skaidu
sarūsējis balons (no iekšpuses) visticamāk... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
21 Dec 2015, 19:27:22 kexxx rakstīja:
21 Dec 2015, 15:51:46 Shkodists rakstīja:
21 Dec 2015, 15:22:07 kexxx rakstīja:
Kas tur ko daudz malt- sāk sūdīgi iet (it īpaši pie slodzes/zemas motora temperatūras)- maini sveces
Es uz tiem km, kas uz kastītes rakstīti, diži neskatos, tas ir tikai kkāds vidējais rādītājs
Jā, tieši tā arī ir. Par mainīšanu jau skaidrs, šodien tas tiks izdarīts, bet tad sanāk, ka tiešām reāli jau pie 20k km jau jāmaina tādas, kas ar benzīnu ir paredzētas līdz 30k, jo pie zemas temperatūras diezgan pasen sūdīgi iet. Uzsilstot motoram viss bija čiki. Tagad arī silts jau sūdīgi iet.
Bet nu jebkurā gadījumā tad secinājums, ka atmaksājas likt gāzes sveces, jo OEM sveces šim maksā ap 10EUR gab, NGK gāzes sveces 14-15 EUR gabalā. Pēc pieredzes ar iepriekšējo autiņu norullējot ar gāzes svecēm, ja pareizi atceros, 40k km, nekādas izmaiņas nejutu.
katram auto savas īpatnības, tā ka nesteidzies ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. tikpat labi šitās gāzes sveces var noklāties pēc tiem pašiem 20-30k
Tāpēc uz gāzi vajag likt sveces ar vajadzīgo atstari starp elektrodiem, tievo anodu (laikam tā to sauca). Likt lētākās, piemēram, Brisk. Viņām labums ir tāds, ka tās nevilto, kā Beru, NGK.
Starp citu, Japānā ražotas NGK Latvijā vispār ir grūti dabūt, visu laiku pojebācijs. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| svecei ir elektrodi- centrālais un sānu...
sev uzliku Denso IK20- bet tā kā maz braukāju, atsauksmi ilgi jāgaida būs [ Šo ziņu laboja kexxx, 21 Dec 2015, 19:34:23 ] | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ar Denso arī atsauksmes 50/50 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
21 Dec 2015, 19:35:22 Laoshi rakstīja:
Ar Denso arī atsauksmes 50/50
parastās bija reiz noklājušās- jo biju par traku ieskrūvējis, saplaisāja izolators | Offline | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
21 Dec 2015, 19:28:20 kexxx rakstīja:
21 Dec 2015, 15:30:43 subaru rakstīja:
ja sāk sūdīgi iet, tad var arī filtru nomainīt ...
šodien nomainīju. reduktora filtra korpusā bija apmēram tējkarote metāla (?) skaidu
sarūsējis balons (no iekšpuses) visticamāk...
Balons... un ļoti daudz drazas rodas santehnikas[kapara] rorēm
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Škodista simtomi smaržo pēc svečvadi/spoles... tas ja kàds tempdevējs motoram nemelo kas vag'am raksturīgi.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
21 Dec 2015, 19:27:22 kexxx rakstīja:
21 Dec 2015, 15:51:46 Shkodists rakstīja:
21 Dec 2015, 15:22:07 kexxx rakstīja:
Kas tur ko daudz malt- sāk sūdīgi iet (it īpaši pie slodzes/zemas motora temperatūras)- maini sveces
Es uz tiem km, kas uz kastītes rakstīti, diži neskatos, tas ir tikai kkāds vidējais rādītājs
Jā, tieši tā arī ir. Par mainīšanu jau skaidrs, šodien tas tiks izdarīts, bet tad sanāk, ka tiešām reāli jau pie 20k km jau jāmaina tādas, kas ar benzīnu ir paredzētas līdz 30k, jo pie zemas temperatūras diezgan pasen sūdīgi iet. Uzsilstot motoram viss bija čiki. Tagad arī silts jau sūdīgi iet.
Bet nu jebkurā gadījumā tad secinājums, ka atmaksājas likt gāzes sveces, jo OEM sveces šim maksā ap 10EUR gab, NGK gāzes sveces 14-15 EUR gabalā. Pēc pieredzes ar iepriekšējo autiņu norullējot ar gāzes svecēm, ja pareizi atceros, 40k km, nekādas izmaiņas nejutu.
katram auto savas īpatnības, tā ka nesteidzies ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. tikpat labi šitās gāzes sveces var noklāties pēc tiem pašiem 20-30k
Nu man šīs konkrētās NGK ražotas japānā un tās ir identiskas tām, ko liku iepriekšējam autiņam, jo motori arī ir identiski. Piegādātājs arī tas pats. Tā kā ļoti maza iespējamība padjobkai. Bet nu labāk nepalika pēc sveču maiņas. Pamērīju kompresiju. 3 cilindriem 12, vienam 10. Izskatās, ka viens vārsts iet uz galu. Uz gāzes šis motors ir nogājis 250 000km. Tā teikt, eksperiments turpinās | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
21 Dec 2015, 20:43:55 Shkodists rakstīja:
21 Dec 2015, 19:27:22 kexxx rakstīja:
21 Dec 2015, 15:51:46 Shkodists rakstīja:
21 Dec 2015, 15:22:07 kexxx rakstīja:
Kas tur ko daudz malt- sāk sūdīgi iet (it īpaši pie slodzes/zemas motora temperatūras)- maini sveces
Es uz tiem km, kas uz kastītes rakstīti, diži neskatos, tas ir tikai kkāds vidējais rādītājs
Jā, tieši tā arī ir. Par mainīšanu jau skaidrs, šodien tas tiks izdarīts, bet tad sanāk, ka tiešām reāli jau pie 20k km jau jāmaina tādas, kas ar benzīnu ir paredzētas līdz 30k, jo pie zemas temperatūras diezgan pasen sūdīgi iet. Uzsilstot motoram viss bija čiki. Tagad arī silts jau sūdīgi iet.
Bet nu jebkurā gadījumā tad secinājums, ka atmaksājas likt gāzes sveces, jo OEM sveces šim maksā ap 10EUR gab, NGK gāzes sveces 14-15 EUR gabalā. Pēc pieredzes ar iepriekšējo autiņu norullējot ar gāzes svecēm, ja pareizi atceros, 40k km, nekādas izmaiņas nejutu.
katram auto savas īpatnības, tā ka nesteidzies ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. tikpat labi šitās gāzes sveces var noklāties pēc tiem pašiem 20-30k
... iepriekšējam autiņam, jo motori arī ir identiski....
... 3 cilindriem 12, vienam 10...
pats redzi, ka nav divu identisku auto, pat ja motoru modeļi ir vienādi...
gāzes iekārta cita, kompresija cita, izdilums utt utt
tas viss ietekmē sveču mūžu... | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
21 Dec 2015, 20:34:26 Vecais rakstīja:
21 Dec 2015, 19:28:20 kexxx rakstīja:
21 Dec 2015, 15:30:43 subaru rakstīja:
ja sāk sūdīgi iet, tad var arī filtru nomainīt ...
šodien nomainīju. reduktora filtra korpusā bija apmēram tējkarote metāla (?) skaidu
sarūsējis balons (no iekšpuses) visticamāk...
Balons... un ļoti daudz drazas rodas santehnikas[kapara] rorēm
neko par iekārtu/balonu nezinu. Nezinu ne kad ne arī kur likta gāze.
a tos balonus kāds arī čeko?
viņiem kaut kāds derīguma termiņš ir vai kā ?
par rorēm domāju, ka ir tādas kādām jābūt. | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| par svecēm runājot, tās ngk nav nemaz tik labas, kā tautā runā
man ar bija svaigi liktas, autiņš negāja kā pienākas
iefisu lētākās bosch made in germany, 6sveces par 15eiriki, benzīnieces, un autiņš dziedāja citu dziesmu
esmu jau nobraucis kādus 20k
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
|
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
04 Dec 2015, 10:20:26 LaurisM rakstīja:
Cik maksātu kvalitatīvi sagāzēt 1.6 Eco Boost?
6 paaudze 2900 EUR ar PVN
http://www.balticlpg.lv/lv/galerija/6-paaudzes-...max-16-ecoboost/ | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
24 Nov 2015, 16:45:15 AAE rakstīja:
24 Nov 2015, 16:29:33 RaimisB rakstīja:
24 Nov 2015, 16:23:12 mavericks rakstīja:
Tātad apkopes neviens neveic un neviens nebrauc ar gāzi.
Paldies par lielo atsaucību.
Varu ieteikt tikai Siguldā. Pašam nav ērti tik tālu, bet nopirku auto ar nulliti iekartai 2 gadu garantija. Atrodas nekurienē, tāpēc spiesti atbildīgi darīt savu darbu.
Izdarīts perfekti, pat zem mašīnas apakšas. Drīz 2 gadi būs un nobraukti 50000 nevar nekop sliltu pateikt.
Ainārs 26192609
Ja tas ir BalticLPG, tad ir arī kāši viņiem.
Nesen vienu pašu gāzētu auto pārtaisīja, jo visu bija salikuši tā, ka pie reduktora netiek klāt.
Uz vairākuma fona ir ok, bet interesantas lietas no viņu puses reizēm izlien ārā.
ir ir tas pats BalticLPG, bet ja ir kāsis, kas ir normāli ja strādā, ka kļūdas izlien, zvans man un visu sakārtosim pa garantiju. tam tak viņa domāta!!! Cenšos noturēt kvalitāti iespējami augstākajā līmenī.
| Offline | | |
martinels | | Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 856
Braucu ar: priekšu pa priekšu
|
21 Dec 2015, 23:08:02 sergis15 rakstīja:
par svecēm runājot, tās ngk nav nemaz tik labas, kā tautā runā
man ar bija svaigi liktas, autiņš negāja kā pienākas
iefisu lētākās bosch made in germany, 6sveces par 15eiriki, benzīnieces, un autiņš dziedāja citu dziesmu
esmu jau nobraucis kādus 20k
reāli var iesist kapeiku
NGK BKR6EQUP 6 gab. x 8.11 = 48.66
Bosch 0242229654 6gab x 2.72 = 16.32
starpība 32.34 eiras, divi 35l pusbaloni gāzes sanāk vai eļļu par to naudu var nopirkt, nu moins.... noteikti jāpamēģina, bez ironijas un sarkasma (atšķirību starp šiem nezinu)
[ Šo ziņu laboja martinels, 22 Dec 2015, 11:47:02 ] | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
21 Dec 2015, 23:08:02 sergis15 rakstīja:
par svecēm runājot, tās ngk nav nemaz tik labas, kā tautā runā
man ar bija svaigi liktas, autiņš negāja kā pienākas
iefisu lētākās bosch made in germany, 6sveces par 15eiriki, benzīnieces, un autiņš dziedāja citu dziesmu
esmu jau nobraucis kādus 20k
Nedaudz augstāk jau par šo teica, ka NGK mēdz būt kreisās. Man gan pagaidām nav gadījies - līdz šim visas, kuras esmu licis, kalpo godam. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|