Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
TOSOLS
05. Dec 2013, 18:28 #16021

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39

Gan jau Te ir apspriests, bet palūgšu lai kāds pasaka tāpat ja zin...
e39 98.gada.
salona apsildes ventilators...
pilnāklimatkontorle...
cik grūti nomainīt ezi un kas jādara ?
vnk no rīta iekāpjot auto slēdzot iekšā ventilātoru, stāv kā pielīmēts un neiet nevienā režīmā, pat pēdējā MAX ...vai arī citur būs vaina ?
Offline
Driver
05. Dec 2013, 18:29 #16022

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Dec 2013, 18:28:26 TOSOLS rakstīja:
Gan jau Te ir apspriests, bet palūgšu lai kāds pasaka tāpat ja zin...
e39 98.gada.
salona apsildes ventilators...
pilnāklimatkontorle...
cik grūti nomainīt ezi un kas jādara ?
vnk no rīta iekāpjot auto slēdzot iekšā ventilātoru, stāv kā pielīmēts un neiet nevienā režīmā, pat pēdējā MAX ...vai arī citur būs vaina ?

ezis vs ventilators, 70:30

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wanksta
05. Dec 2013, 19:48 #16023

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Ir kādam pieredze ar alfa 159?
Online
add
05. Dec 2013, 23:34 #16024

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Ir kāds tutorial kā noņemt shadowline līstes? Ne tās, kuras nāk apkārt visam logam, bet tās platākās, kuras ir gar stoikām un uz durvīm. Auto e46 tourings
Offline
Rakstnieks
06. Dec 2013, 00:28 #16025

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt

M52TU galva


Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max.

[ Šo ziņu laboja Rakstnieks, 06 Dec 2013, 00:29:39 ]

Offline
inferno-ex
06. Dec 2013, 00:33 #16026

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


06 Dec 2013, 00:28:55 Rakstnieks rakstīja:

04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt

M52TU galva


Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max.


Varbūt viņš nekur netaisās braukt, bet vienkārši grib savam priekam M52 galvās urbt caurumus
Offline
Kaross
06. Dec 2013, 01:26 #16027

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Dec 2013, 19:48:48 wanksta rakstīja:
Ir kādam pieredze ar alfa 159?


ir! un?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Redliner
06. Dec 2013, 07:06 #16028

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


05 Dec 2013, 19:48:48 wanksta rakstīja:
Ir kādam pieredze ar alfa 159?


www.vissirslikti.com vai www.tevtonevajag.lv
Offline
protams
06. Dec 2013, 10:00 #16029

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben

Cik termostatu ir M54 motoram?
Paldies.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Janis_L
06. Dec 2013, 10:19 #16030

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka


06 Dec 2013, 00:33:47 inferno-ex rakstīja:

06 Dec 2013, 00:28:55 Rakstnieks rakstīja:

04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt

M52TU galva


Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max.


Varbūt viņš nekur netaisās braukt, bet vienkārši grib savam priekam M52 galvās urbt caurumus


Redzot atsaucību un attieksimi, tad sapišot galvu vēl var nopelnīt, pēc tam varēšu tirgot info

p.s. dāčiks ir vietā un pat trāpiju tosola caurumā...
Offline
Androsovs
06. Dec 2013, 10:21 #16031

Kopš: 14. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: Touringu


05 Dec 2013, 19:33:47 Androsovs rakstīja:
Kurš zin Vai ir kāda atšķirība starp labo un kreiso luktura lēcu?
auto e36

Tiešām neviens Nezin?
Tā pat arī ir jautājums:ja ir slikts stars lampai,tad taču lēca ir vainīga?
Offline
ilmars4998
06. Dec 2013, 16:32 #16032

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

droši vien kāds E-39 īpašnieks ir mainijis, kādu no izpūtēja gofrām, varētu padalīties ar izmēriem..
3.0D "99.g. manuālis.
Offline
Staris
06. Dec 2013, 19:56 #16033

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.

[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Dec 2013, 19:58:04 ]

Offline
Laoshi
06. Dec 2013, 19:59 #16034

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.



Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās
Offline
Staris
06. Dec 2013, 20:25 #16035

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


06 Dec 2013, 19:59:11 Laoshi rakstīja:

06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.



Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās

kāpēc jāmaina? Aizdirsts ar sūdiem un nav caurplūde?
Offline
Laoshi
06. Dec 2013, 20:28 #16036

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Dec 2013, 20:25:30 Staris rakstīja:

06 Dec 2013, 19:59:11 Laoshi rakstīja:

06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.



Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās

kāpēc jāmaina? Aizdirsts ar sūdiem un nav caurplūde?


aha, var skalot ar fairy (nopietni), bet nu tas nav uz ilgu. Cik tāds radiators maksā, 30 lohi.

var notestēt - ja iedod līdz 6k rpm un uzreiz nāk karsts no lūkām, tad 100% radiators
Offline
Staris
06. Dec 2013, 20:32 #16037

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Cik skatos no googles, tad tur zem stikla tiek novirzītas 3 caurules. Vai nepareizi pievienotas nevar radīt tādu efektu? Es šovasar kārtējo reizi izravēju motoru un atliku atpakaļ. Varbūt ar trubām nofeilots
būs laikam shēmas jāpačeko

[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Dec 2013, 20:33:19 ]

Offline
edzhaans
06. Dec 2013, 21:03 #16038

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


04 Dec 2013, 23:00:59 Latvietis96 rakstīja:

04 Dec 2013, 17:40:22 edzhaans rakstīja:

04 Dec 2013, 17:24:41 Latvietis96 rakstīja:
Vai kādam poweristam reiz bijušas problēma ar BMW E38 v8 dzinēja galvas blīvi(piem. tek ella), cik izmaksāja remonts? Un man nav nekādas sajēgas par stabilizatoriem, cik maksātu salabot/nomainīt vienu priekšējo stabilizatoru?

Galvas blīves vai vārstu vāku blīves ? Brauc uz servisu, tev pateiks par stabilizatoru, ja rokas neaug no dirsas, un zini kas kā izskatās, papēti pats un izvērtē savas skrūvēšanas spējas.

Nu pienemsim, ka ir "worst case scenario", jeb uz kādām izmaksām man ir jārēkinas, ja jālabo galvas blīve tam v8?

Man teica līdz 100 uz 6 podiem. Skaties blīvju cenu, un prasi cik maksās. Tālāk rēķini pats.
Offline
aa55h0le
07. Dec 2013, 00:15 #16039

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:

Cik apmeram izmaksa, m50b25 dzinejam, galvas kap. remonts?
Offline
vskb
07. Dec 2013, 03:07 #16040

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

Lavbakar ļoti nepieciešamas zinošo zināšanas par e36 reduktoriem.
reduktors no 1.8i (3.38 ) derēs 320i kuram laikam (3.45)
šodien slidinoties sašķida reduktors

[ Šo ziņu laboja vskb, 07 Dec 2013, 03:07:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo