Autors | Ziņojums |
TOSOLS | |
Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW e39
| Gan jau Te ir apspriests, bet palūgšu lai kāds pasaka tāpat ja zin...
e39 98.gada.
salona apsildes ventilators...
pilnāklimatkontorle...
cik grūti nomainīt ezi un kas jādara ?
vnk no rīta iekāpjot auto slēdzot iekšā ventilātoru, stāv kā pielīmēts un neiet nevienā režīmā, pat pēdējā MAX ...vai arī citur būs vaina ? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Dec 2013, 18:28:26 TOSOLS rakstīja:
Gan jau Te ir apspriests, bet palūgšu lai kāds pasaka tāpat ja zin...
e39 98.gada.
salona apsildes ventilators...
pilnāklimatkontorle...
cik grūti nomainīt ezi un kas jādara ?
vnk no rīta iekāpjot auto slēdzot iekšā ventilātoru, stāv kā pielīmēts un neiet nevienā režīmā, pat pēdējā MAX ...vai arī citur būs vaina ?
ezis vs ventilators, 70:30
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Ir kādam pieredze ar alfa 159? |
Online | |
|
add | |
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Ir kāds tutorial kā noņemt shadowline līstes? Ne tās, kuras nāk apkārt visam logam, bet tās platākās, kuras ir gar stoikām un uz durvīm. Auto e46 tourings |
Offline | |
|
Rakstnieks | |
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt
M52TU galva
Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max. [ Šo ziņu laboja Rakstnieks, 06 Dec 2013, 00:29:39 ] |
Offline | |
|
inferno-ex | |
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
06 Dec 2013, 00:28:55 Rakstnieks rakstīja:
04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt
M52TU galva
Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max.
Varbūt viņš nekur netaisās braukt, bet vienkārši grib savam priekam M52 galvās urbt caurumus |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
05 Dec 2013, 19:48:48 wanksta rakstīja:
Ir kādam pieredze ar alfa 159?
ir! un?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Redliner | |
Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
05 Dec 2013, 19:48:48 wanksta rakstīja:
Ir kādam pieredze ar alfa 159?
www.vissirslikti.com vai www.tevtonevajag.lv |
Offline | |
|
|
protams | |
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
| Cik termostatu ir M54 motoram?
Paldies.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Janis_L | |
Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
|
06 Dec 2013, 00:33:47 inferno-ex rakstīja:
06 Dec 2013, 00:28:55 Rakstnieks rakstīja:
04 Dec 2013, 16:29:58 Janis_L rakstīja:
Skaidrs, noņemšu ieplūdnieku un tad jau pats atradīšu kur ieborēt
M52TU galva
Urb, urb
Pēc tam neraudi, ka panelī visu laiku temperatūra stāv uz max.
Varbūt viņš nekur netaisās braukt, bet vienkārši grib savam priekam M52 galvās urbt caurumus
Redzot atsaucību un attieksimi, tad sapišot galvu vēl var nopelnīt, pēc tam varēšu tirgot info
p.s. dāčiks ir vietā un pat trāpiju tosola caurumā... |
Offline | |
|
Androsovs | |
Kopš: 14. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 291
Braucu ar: Touringu
|
05 Dec 2013, 19:33:47 Androsovs rakstīja:
Kurš zin Vai ir kāda atšķirība starp labo un kreiso luktura lēcu?
auto e36
Tiešām neviens Nezin?
Tā pat arī ir jautājums:ja ir slikts stars lampai,tad taču lēca ir vainīga? |
Offline | |
|
ilmars4998 | |
Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| droši vien kāds E-39 īpašnieks ir mainijis, kādu no izpūtēja gofrām, varētu padalīties ar izmēriem..
3.0D "99.g. manuālis. |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.
[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Dec 2013, 19:58:04 ] |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.
Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
06 Dec 2013, 19:59:11 Laoshi rakstīja:
06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.
Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās
kāpēc jāmaina? Aizdirsts ar sūdiem un nav caurplūde? |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 Dec 2013, 20:25:30 Staris rakstīja:
06 Dec 2013, 19:59:11 Laoshi rakstīja:
06 Dec 2013, 19:56:49 Staris rakstīja:
E36 325i ar parasto sporta atvieglināto apsildi.
Problēma tāda, ka salonā pūš nosacīti siltu gaisu. Tādu, kādu varbūt pūstu pie -20 grādiem 1.9tdi, ja nav kartons pielikts pie radiatora
Motors normāli uzsilst līdz darba temperatūrai. Trubas, kas savieno motoru ar lielo radiatoru ir tikpat remdenas kā gaiss, kas nāk salonā. Ne tuvu nav tāda temperatūra, ka rokas būtu nost no trubām jārauj. Pie vadītāja kājām tur tā plastmasas uzparikte ir caur kuru tiek padots dzesēšanas šķidrums uz pečku. Tā arī ir tāda remdensilta.
Kādi varianti?
Radiators nav caurs, trubās spiediens ir (nav akmens cietas, bet saspiest pavisam nevar), līmenis aukstam esot ir puse no izplešanās trauka.
Atgaisošana atkrīt, jo to jau esmu piešāvies taisīt un ar to kopš vasaras viss ir labi.
Nomaini pečkas radiatoru. pats to atlieku visu laiku un ziemā drebinos, Taškentu ātrāk gribās
kāpēc jāmaina? Aizdirsts ar sūdiem un nav caurplūde?
aha, var skalot ar fairy (nopietni), bet nu tas nav uz ilgu. Cik tāds radiators maksā, 30 lohi.
var notestēt - ja iedod līdz 6k rpm un uzreiz nāk karsts no lūkām, tad 100% radiators |
Offline | |
|
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Cik skatos no googles, tad tur zem stikla tiek novirzītas 3 caurules. Vai nepareizi pievienotas nevar radīt tādu efektu? Es šovasar kārtējo reizi izravēju motoru un atliku atpakaļ. Varbūt ar trubām nofeilots
būs laikam shēmas jāpačeko[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Dec 2013, 20:33:19 ] |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
04 Dec 2013, 23:00:59 Latvietis96 rakstīja:
04 Dec 2013, 17:40:22 edzhaans rakstīja:
04 Dec 2013, 17:24:41 Latvietis96 rakstīja:
Vai kādam poweristam reiz bijušas problēma ar BMW E38 v8 dzinēja galvas blīvi(piem. tek ella), cik izmaksāja remonts? Un man nav nekādas sajēgas par stabilizatoriem, cik maksātu salabot/nomainīt vienu priekšējo stabilizatoru?
Galvas blīves vai vārstu vāku blīves ? Brauc uz servisu, tev pateiks par stabilizatoru, ja rokas neaug no dirsas, un zini kas kā izskatās, papēti pats un izvērtē savas skrūvēšanas spējas.
Nu pienemsim, ka ir "worst case scenario", jeb uz kādām izmaksām man ir jārēkinas, ja jālabo galvas blīve tam v8?
Man teica līdz 100 uz 6 podiem. Skaties blīvju cenu, un prasi cik maksās. Tālāk rēķini pats. |
Offline | |
|
aa55h0le | |
Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| Cik apmeram izmaksa, m50b25 dzinejam, galvas kap. remonts?
|
Offline | |
|
vskb | |
Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
| Lavbakar ļoti nepieciešamas zinošo zināšanas par e36 reduktoriem.
reduktors no 1.8i (3.38 ) derēs 320i kuram laikam (3.45)
šodien slidinoties sašķida reduktors [ Šo ziņu laboja vskb, 07 Dec 2013, 03:07:45 ] |
Offline | |
|