Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
PASSATizhi
14. Mar 2012, 22:03 #1601

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

dajoš darbības principu!!!
Offline
Ri
14. Mar 2012, 22:08 #1602

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Kāds vēl labums viņiem ir, ja neskaita to, ka nav jāveic apkopes?
Offline
RL90
14. Mar 2012, 22:13 #1603

Kopš: 19. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci

Nu tak spēj nodrošināt vairāk zs!!!

liekas ka standarta reduktori vareja tik 150zs nodrošināt
Offline
PASSATizhi
14. Mar 2012, 22:15 #1604

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Mar 2012, 22:13:00 RL90 rakstīja:
Nu tak spēj nodrošināt vairāk zs!!!

liekas ka standarta reduktori vareja tik 150zs nodrošināt
ne ne. vairāk gan.
Offline
Ri
14. Mar 2012, 22:21 #1605

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

stabili vairāk par 150zs, pat virs 200 aiziet
tātad viņš rulz tikai jaudīgiem dzinējiem
Offline
Amakatanav
14. Mar 2012, 22:44 #1606

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.
Offline
PASSATizhi
14. Mar 2012, 22:47 #1607

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.


ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka

man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu
Offline
Rex
14. Mar 2012, 22:55 #1608

Kopš: 10. Nov 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 76

Braucu ar: E 46 330d touringu


14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:

14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.


ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka

man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu

Sportisti maina balonus
Offline
Amakatanav
14. Mar 2012, 22:59 #1609

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:

14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.


ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka

man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu

Un kā ar lielāku jaudu no motora?
Offline
PASSATizhi
14. Mar 2012, 23:06 #1610

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Mar 2012, 22:59:37 Amakatanav rakstīja:

14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:

14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.


ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka

man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu

Un kā ar lielāku jaudu no motora?

kāda vel jauda? gāze tak ir sūds, smird un nejiet, āā, un vel ir apkaunojoši ar to braukt
Offline
Vecais
14. Mar 2012, 23:24 #1611

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Parasti(4.paaudzes) reduktori sasniedz max 240hp un ir baigie kluči.. un lielākā problēma ir pārspiediens. Slodzē reduktors uztur apmēram 1,6bar spiedienu pie kolektora 0,9 un diferenciālais ir 1bar, bet atmetoties reduktoram nav kur nogrūst saražoto ap 2bar kolektora 0,3 kad diferenciālais jau ir pārsniedzis normu.. šeit lielākās problēmas ir ar turbo un lielu turbo 1,3-1,6bar

Bezmebrānu reduktors stabili strādā VISĀ DIAPAZONĀ. Ar šo jau var stabili sagāzēt kādu 4cyl turbo-1,3bar ar 300hp + HD Matrix un varēs uz LPG trasē vālēt

p.s nets velkas kā nāve.. rīt iemetīšu kādu bildi.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kjemals
15. Mar 2012, 01:22 #1612

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


14 Mar 2012, 00:24:05 Vecais_ rakstīja:

Pieļauju ka var uztaisīt aļa "ventilis" un regulēt viņu manuāli pie dāžādām temperatūrām manuāli



Man arī tāda paša tēlaina doma bija vai arī vēl ir.. galā pie sprauslām stāv spiediena sensors, kompis vada kādu steper/servoveidīgi balstītu mehānismu, kas regulē padevi, lai turētu spiedienu stabilu. Tas, tā ļoti prasti un fiksi, kas ieskrēja galvā. Nezinu gan, kā varētu aiz regulatora to gāzi noturēt šķidrā veidā vai viņai nebūs vēlme iztvaicēties pie tiem 2-3Bar.

Kā tur ar tiem bezmembrānu reduktoriem, nav tā ka viņam ir kkāds ventilis, kurš tiek regulēts ar kādu soļu motora vadītu mehānismu.
Offline
mxblack
15. Mar 2012, 08:24 #1613

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


14 Mar 2012, 22:01:42 Vecais_ rakstīja:
Šobrīd vēl varu ieķert par 196Ls/gab.. kāda cena nostāsies ir grūti paredzēt.. zinot ka teorētiski viņi mūžīgi un apkopes(mainīt membrānas/manžetes/blīvslēgus) neprasa tad pieļauju ka cena varētu būt Ls par HP.. otrs aspekts ka tirgus jau pāris gadus gaida uz šo unikālo produktu.


kas ražo?
Offline
Vecais
15. Mar 2012, 10:17 #1614

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI




-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Ssmokey
15. Mar 2012, 13:28 #1615

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i

Vajag labako gazes kantoru topu Izdomaju ka lats litra nav ta labaka cena prieks mana 740
(ZB LIET)
Offline
Mikelis
15. Mar 2012, 13:41 #1616

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


15 Mar 2012, 13:28:09 Ssmokey rakstīja:
Vajag labako gazes kantoru topu Izdomaju ka lats litra nav ta labaka cena prieks mana 740
(ZB LIET)

M7Sport Liepājā pie jūzera Vecais_
Un tad vēl kautko labu par jūzeri Koijotss esmu dzirdējis

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
nagla
15. Mar 2012, 13:46 #1617

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

Labas atsauksmes ari ir par henrihu !

Adrese: Ganību dambis 25a Rīga, LV-1005
Pieraksts uz tehniskajām apkopēm: 29461330
Par tehniskām problēmām: 27707776
Rezerves daļu veikals: 29466474
Pieraksts uz gāzes uzstādīšanu: 29466474
Fax: 67293122
E-pasts: [email protected]
Offline
Ssmokey
15. Mar 2012, 13:50 #1618

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i

Butu ideali tos kantorus kur var lezenaja uzlikt gaazi!
Offline
PASSATizhi
15. Mar 2012, 13:55 #1619

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


15 Mar 2012, 13:46:52 nagla rakstīja:
Labas atsauksmes ari ir par henrihu !

Adrese: Ganību dambis 25a Rīga, LV-1005
Pieraksts uz tehniskajām apkopēm: 29461330
Par tehniskām problēmām: 27707776
Rezerves daļu veikals: 29466474
Pieraksts uz gāzes uzstādīšanu: 29466474
Fax: 67293122
E-pasts: [email protected]

godīgi sakot heinrihs ir mazliet palaidies. ja pie uzstādīšanas vel pats kko paskatās, tad uz apkopēm tur vairs nebraukšu, jo apkopes taisa tik tie skrejamie vīri, kuri pa lielam tik samaina filtrus, un laiž auto ārā, un problēmas neuzklausa.
Offline
DFS
15. Mar 2012, 15:30 #1620

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

sekojoša lieta :
nepieciešams uzgāzēt 2 auto :
1. BMW E46 325i touring `01
2. Volvo V40 2.0T `00

Cik tas maksās un kurš var to izdarīt,vai ieteikt kādu servisu

PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo