Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 14. Mar 2012, 22:03 |
#1601
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| dajoš darbības principu!!! |
Offline | |
|
Ri | 14. Mar 2012, 22:08 |
#1602
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Kāds vēl labums viņiem ir, ja neskaita to, ka nav jāveic apkopes? |
Offline | |
|
RL90 | 14. Mar 2012, 22:13 |
#1603
|
|
Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
| Nu tak spēj nodrošināt vairāk zs!!!
liekas ka standarta reduktori vareja tik 150zs nodrošināt |
Offline | |
|
PASSATizhi | 14. Mar 2012, 22:15 |
#1604
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
14 Mar 2012, 22:13:00 RL90 rakstīja:
Nu tak spēj nodrošināt vairāk zs!!!
liekas ka standarta reduktori vareja tik 150zs nodrošināt
ne ne. vairāk gan. |
Offline | |
|
Ri | 14. Mar 2012, 22:21 |
#1605
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| stabili vairāk par 150zs, pat virs 200 aiziet
tātad viņš rulz tikai jaudīgiem dzinējiem |
Offline | |
|
Amakatanav | 14. Mar 2012, 22:44 |
#1606
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst. |
Offline | |
|
PASSATizhi | 14. Mar 2012, 22:47 |
#1607
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.
ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka
man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu |
Offline | |
|
Rex | 14. Mar 2012, 22:55 |
#1608
|
|
Kopš: 10. Nov 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 76
Braucu ar: E 46 330d touringu
|
14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:
14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.
ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka
man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu
Sportisti maina balonus |
Offline | |
|
|
Amakatanav | 14. Mar 2012, 22:59 |
#1609
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
|
14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:
14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.
ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka
man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu
Un kā ar lielāku jaudu no motora? |
Offline | |
|
PASSATizhi | 14. Mar 2012, 23:06 |
#1610
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
14 Mar 2012, 22:59:37 Amakatanav rakstīja:
14 Mar 2012, 22:47:34 PASSATizhi rakstīja:
14 Mar 2012, 22:44:09 Amakatanav rakstīja:
Kungi, neaizmirstam par autosportu tur vajag jaudīgus reduktorus kā ēst.
ja ja. sportisti arī grib braukt ekonomiski šutka
man interesē kā tie sportisti pildās starp dopiem? gāzi tak neieliesi ar kanniņu
Un kā ar lielāku jaudu no motora?
kāda vel jauda? gāze tak ir sūds, smird un nejiet, āā, un vel ir apkaunojoši ar to braukt |
Offline | |
|
Vecais | 14. Mar 2012, 23:24 |
#1611
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Parasti(4.paaudzes) reduktori sasniedz max 240hp un ir baigie kluči.. un lielākā problēma ir pārspiediens. Slodzē reduktors uztur apmēram 1,6bar spiedienu pie kolektora 0,9 un diferenciālais ir 1bar, bet atmetoties reduktoram nav kur nogrūst saražoto ap 2bar kolektora 0,3 kad diferenciālais jau ir pārsniedzis normu.. šeit lielākās problēmas ir ar turbo un lielu turbo 1,3-1,6bar
Bezmebrānu reduktors stabili strādā VISĀ DIAPAZONĀ. Ar šo jau var stabili sagāzēt kādu 4cyl turbo-1,3bar ar 300hp + HD Matrix un varēs uz LPG trasē vālēt
p.s nets velkas kā nāve.. rīt iemetīšu kādu bildi.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kjemals | 15. Mar 2012, 01:22 |
#1612
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
14 Mar 2012, 00:24:05 Vecais_ rakstīja:
Pieļauju ka var uztaisīt aļa "ventilis" un regulēt viņu manuāli pie dāžādām temperatūrām manuāli
Man arī tāda paša tēlaina doma bija vai arī vēl ir.. galā pie sprauslām stāv spiediena sensors, kompis vada kādu steper/servoveidīgi balstītu mehānismu, kas regulē padevi, lai turētu spiedienu stabilu. Tas, tā ļoti prasti un fiksi, kas ieskrēja galvā. Nezinu gan, kā varētu aiz regulatora to gāzi noturēt šķidrā veidā vai viņai nebūs vēlme iztvaicēties pie tiem 2-3Bar.
Kā tur ar tiem bezmembrānu reduktoriem, nav tā ka viņam ir kkāds ventilis, kurš tiek regulēts ar kādu soļu motora vadītu mehānismu. |
Offline | |
|
mxblack | 15. Mar 2012, 08:24 |
#1613
|
|
Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
|
14 Mar 2012, 22:01:42 Vecais_ rakstīja:
Šobrīd vēl varu ieķert par 196Ls/gab.. kāda cena nostāsies ir grūti paredzēt.. zinot ka teorētiski viņi mūžīgi un apkopes(mainīt membrānas/manžetes/blīvslēgus) neprasa tad pieļauju ka cena varētu būt Ls par HP.. otrs aspekts ka tirgus jau pāris gadus gaida uz šo unikālo produktu.
kas ražo? |
Offline | |
|
Vecais | 15. Mar 2012, 10:17 |
#1614
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Ssmokey | 15. Mar 2012, 13:28 |
#1615
|
|
Kopš: 14. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 392
Braucu ar: e38 740iL e28 528i
| Vajag labako gazes kantoru topu Izdomaju ka lats litra nav ta labaka cena prieks mana 740
(ZB LIET) |
Offline | |
|
Mikelis | 15. Mar 2012, 13:41 |
#1616
|
|
Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
15 Mar 2012, 13:28:09 Ssmokey rakstīja:
Vajag labako gazes kantoru topu Izdomaju ka lats litra nav ta labaka cena prieks mana 740
(ZB LIET)
M7Sport Liepājā pie jūzera Vecais_
Un tad vēl kautko labu par jūzeri Koijotss esmu dzirdējis
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: |
Offline | |
|
|
nagla | 15. Mar 2012, 13:46 |
#1617
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| Labas atsauksmes ari ir par henrihu !
Adrese: Ganību dambis 25a Rīga, LV-1005
Pieraksts uz tehniskajām apkopēm: 29461330
Par tehniskām problēmām: 27707776
Rezerves daļu veikals: 29466474
Pieraksts uz gāzes uzstādīšanu: 29466474
Fax: 67293122
E-pasts: [email protected]
|
Offline | |
|
Ssmokey | 15. Mar 2012, 13:50 |
#1618
|
|
Kopš: 14. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 392
Braucu ar: e38 740iL e28 528i
| Butu ideali tos kantorus kur var lezenaja uzlikt gaazi! |
Offline | |
|
PASSATizhi | 15. Mar 2012, 13:55 |
#1619
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
15 Mar 2012, 13:46:52 nagla rakstīja:
Labas atsauksmes ari ir par henrihu !
Adrese: Ganību dambis 25a Rīga, LV-1005
Pieraksts uz tehniskajām apkopēm: 29461330
Par tehniskām problēmām: 27707776
Rezerves daļu veikals: 29466474
Pieraksts uz gāzes uzstādīšanu: 29466474
Fax: 67293122
E-pasts: [email protected]
godīgi sakot heinrihs ir mazliet palaidies. ja pie uzstādīšanas vel pats kko paskatās, tad uz apkopēm tur vairs nebraukšu, jo apkopes taisa tik tie skrejamie vīri, kuri pa lielam tik samaina filtrus, un laiž auto ārā, un problēmas neuzklausa. |
Offline | |
|
DFS | 15. Mar 2012, 15:30 |
#1620
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| sekojoša lieta :
nepieciešams uzgāzēt 2 auto :
1. BMW E46 325i touring `01
2. Volvo V40 2.0T `00
Cik tas maksās un kurš var to izdarīt,vai ieteikt kādu servisu
PM |
Offline | |
|