Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
warchief
11. Apr 2017, 09:56 #1601

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto

Radiniekiem KIA Sportage 2.0dA - 5 gadi, 0 garantijas remontu. Rūsas loģiski nekur nav. Te puse reāli nesaprot, ko runā, un jaunus auto ir redzējuši tikai uz ielas vai auto exotikā.

P.S. Eiropas gada auto 2017. jau mēnesi nekas nav nokritis. Laikam labi priekš francūža
Offline
oswald
11. Apr 2017, 10:01 #1602

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Bertonam juke vija vismaz 4x4..bet kāda jēga šitos 3008, 5008, juke, c-hr pirkt bezpiedziņā, tipa suv virsbūve pačotam ?
Offline
warchief
11. Apr 2017, 10:09 #1603

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto

Lielumkārt:
1) pilsētā var uzbraukt uz apmalēm;
2) ja Ņils nav iztīrījis ielas - var tikt uz darbu;
3) viegli iekrāmēt bērnus;
4) sievietēm gan jau foršāk ir sēdēt augstāk.

Izmaksas tādas pašas kā hečbekam - nav dārgu mezglu (lai gan garantijas laikā tas neko nemaina). Nav tuneļa pa vidu - vismaz frančiem. Reāli pilsētā jēga no tā 4x4 nekāda. Reāli VW Caravella var aizbraukt tālāk/tikpat tālu kā KIA ar 4x4 - stāsts no dzīves.
Offline
karlsonss
11. Apr 2017, 10:12 #1604

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


11 Apr 2017, 09:56:10 @warchief rakstīja:
Radiniekiem KIA Sportage 2.0dA - 5 gadi, 0 garantijas remontu. Rūsas loģiski nekur nav. Te puse reāli nesaprot, ko runā, un jaunus auto ir redzējuši tikai uz ielas vai auto exotikā.

P.S. Eiropas gada auto 2017. jau mēnesi nekas nav nokritis. Laikam labi priekš francūža



cik noskreejiens?
Offline
kriii
11. Apr 2017, 10:16 #1605

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Sievai paņēmām no Nordes divgadīgu Juke Nismo ar 20k noskrējienu, pa pusotru gadu sabraukts līdz 40k. Ja var ticēt Nordei, tad pirms tam nekas izņemot apkopes nebija darīts. Pagaidām vienīgais pie 30k ir nomainīti priekšējie kluči un laikam divi parkingi. Vislielākais pluss tam auto ir atsevišķu bembistu u.c. sejas izteiksmes, kad saprot, ka Juke ir ātrāks par viņa drotu

No mīnusiem aizmugurējā kamera, lietū jēgas nekādas. Nordes liktie parkingi, kuri ziemā aizsaluši pīkst pat pie 100km/h un tas, ka logu urīna bačokam nav sensora. Nu kā var būt kameras, aklo zonu sensori utt utjp, bet neielikt kukanola sensoru. Vēl besī apgaismojuma trūkums bagāžniekā un aizmugurē. Salonā it kā diži nekas negrab, pat ar visu lēto plastmasu.

[ Šo ziņu laboja kriii, 11 Apr 2017, 10:19:49 ]

Offline
warchief
11. Apr 2017, 10:17 #1606

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto


11 Apr 2017, 10:12:11 @karlsonss rakstīja:

cik noskreejiens?


KIA Vidēji 18-20 gadā tiek nobraukti, gan jau kaut kur starp 85-100K.

P.S. Tam Sportage 2012. gada arī nav logu šķidruma sensora

[ Šo ziņu laboja warchief, 11 Apr 2017, 10:18:48 ]

Offline
Arsmens
11. Apr 2017, 10:19 #1607

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


11 Apr 2017, 10:01:57 @oswald rakstīja:
Bertonam juke vija vismaz 4x4..bet kāda jēga šitos 3008, 5008, juke, c-hr pirkt bezpiedziņā, tipa suv virsbūve pačotam ?

Un kur Rīgā tos 4x4 baigi var izbaudīt? Normāli pārvietojoties (netriftējot pie elkora), vienritenis pāris reizes gadā nospolēs un tāpēc 4x4 izvēlēties nav nepieciešams
Augsts klīrenss un sēdpozīcija- tāpēc izvēlas šos suv'us. Cūku rakumu pagalmi n shit prasa tikai klīrensu, nevis visus 4 spolējošus ratus Citiem vienk džipveidīgais izskats patīk un ar to arī pietiek.
Offline
oswald
11. Apr 2017, 10:20 #1608

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4


11 Apr 2017, 10:09:34 @warchief rakstīja:
Reāli VW Caravella var aizbraukt tālāk/tikpat tālu kā KIA ar 4x4 - stāsts no dzīves.

tāpēc , ka tas dynamax vai kā tas brīnums saucās (nāk arī hyundajos) - kā divi rati zaudē saķeri - tā čau rasma...tāpat kā crv- ja divi rati spolē - auto nekust.
Offline
karlsonss
11. Apr 2017, 10:22 #1609

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

neenu kia ceed gtline tagad liidz 22k arii nekas nav jaadara.... tik pa laikam kaarba nogljuko, bet tas laikam saistiibaa ar pretbuksi. protams ka korejieshu izpildiijumaa ir nianses, kas man nav saprotamas... bet nu pagaidaam ir ok.
Offline
raivisp
11. Apr 2017, 10:38 #1610

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Vispār, palasot šo topiku, kārtējo reizi apstiprinās fakts, ka lielākoties vidusmēru pārstāvošā sabiedrības daļa ir 2 veidu cilvēki:

1. Brauc ar tādiem jauniem auto, kā francūži, korejieši, japāņi bēdu nezinot, kuriem gan daudzviet sit cauri lētumu, bet par to nospļaujas un saprot, ka dzīvē ir citas prioritātes un ir laimīgi dzīvojot savas dzīves, un nedomā par stulbiem auto remontiem.

2. Brauc ar nopistiem 5-10 gadīgiem premium dīzeļiem, kuriem kārbas klapē trakāk kā kaut kāds pāļu dzinējs zemē, cīnās ar to visu, lasa forumus, analizē to miskašu problēmas utt., visu laiku uzsverot to "fantastisko komfortu" kamēr tā lamata kustas un saucot 1. grupu par lohiem.

Offline
alnisg
11. Apr 2017, 11:52 #1611

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1853

Braucu ar:


11 Apr 2017, 10:19:19 @Arsmens rakstīja:

11 Apr 2017, 10:01:57 @oswald rakstīja:
Bertonam juke vija vismaz 4x4..bet kāda jēga šitos 3008, 5008, juke, c-hr pirkt bezpiedziņā, tipa suv virsbūve pačotam ?

Un kur Rīgā tos 4x4 baigi var izbaudīt? Normāli pārvietojoties (netriftējot pie elkora), vienritenis pāris reizes gadā nospolēs un tāpēc 4x4 izvēlēties nav nepieciešams
Augsts klīrenss un sēdpozīcija- tāpēc izvēlas šos suv'us. Cūku rakumu pagalmi n shit prasa tikai klīrensu, nevis visus 4 spolējošus ratus Citiem vienk džipveidīgais izskats patīk un ar to arī pietiek.

...vispār, jau, tieši sniegoti ledainā pagalma dēļ pieriebās p-ties ar tām zemajām kupejām un sāku lietot tos 4X4 parketniekus. Pat ne visai dziļas noglumējušas ledainas bedres ir pietiekamas lai, pat, naglotas riepas neļautu izkustēties ar viena tilta piedziņu. Klāt vēl tas, ka par sniega lāpstu tiek aizmirsts, sezonas riepas mainīt vairs nafig' nevaig', bezproblēmu piebraukšana ziemas sporta pasākumiem, rudens bekām ... un, vispār, elementāra kustības uzsākšana arī pa šļuraino pilsētas bezceļu...
Offline
Arsmens
11. Apr 2017, 11:56 #1612

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

ja pa savām ikdienām un šad tad neikdienām neesi gadiem iesēdies, tad ar vienu riteni pietiek.
Offline
DrumB
11. Apr 2017, 12:06 #1613

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


11 Apr 2017, 10:38:44 @raivisp rakstīja:

1. Brauc ar tādiem jauniem auto, kā francūži, korejieši, japāņi bēdu nezinot,


Šis gan nav pareizi teikts. Zinot citu pieredzi un šeit lasīto, problēmu nereti netrūkst arī jauniem auto. Visbiežāk tiekši kaitinoši sīkumi.

Kas attiecas uz izvēli ņemt jaunu Hyundai vai vecu premium... Protams, ka jaunu. Bet, ja rokās ir 15 pakas, tad izbraucot ar vienu un otru, būs grūti samaksāt par korejieti...
Offline
Kaa_Ell
11. Apr 2017, 12:08 #1614

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:


11 Apr 2017, 11:52:04 @alnisg rakstīja:

11 Apr 2017, 10:19:19 @Arsmens rakstīja:

11 Apr 2017, 10:01:57 @oswald rakstīja:
Bertonam juke vija vismaz 4x4..bet kāda jēga šitos 3008, 5008, juke, c-hr pirkt bezpiedziņā, tipa suv virsbūve pačotam ?

Un kur Rīgā tos 4x4 baigi var izbaudīt? Normāli pārvietojoties (netriftējot pie elkora), vienritenis pāris reizes gadā nospolēs un tāpēc 4x4 izvēlēties nav nepieciešams
Augsts klīrenss un sēdpozīcija- tāpēc izvēlas šos suv'us. Cūku rakumu pagalmi n shit prasa tikai klīrensu, nevis visus 4 spolējošus ratus Citiem vienk džipveidīgais izskats patīk un ar to arī pietiek.

...vispār, jau, tieši sniegoti ledainā pagalma dēļ pieriebās p-ties ar tām zemajām kupejām un sāku lietot tos 4X4 parketniekus. Pat ne visai dziļas noglumējušas ledainas bedres ir pietiekamas lai, pat, naglotas riepas neļautu izkustēties ar viena tilta piedziņu. Klāt vēl tas, ka par sniega lāpstu tiek aizmirsts, sezonas riepas mainīt vairs nafig' nevaig', bezproblēmu piebraukšana ziemas sporta pasākumiem, rudens bekām ... un, vispār, elementāra kustības uzsākšana arī pa šļuraino pilsētas bezceļu...


Jāpiebilst, ka tā viena titla piedziņa kas nevar izkustēties parasti ir RWD FWD sux vai nesux bet tur motora svars ir uz velkošā tilta un no vietas tas arī palīdz izkustēties, Latvijas apstākļiem FWD + klīrenss + riepas pietiek 99,9% "bezceļa" gadījumu un 4x4 ir overkills, bedrēm un 5cm sniegam nevajag 4x4. Šoziem ar vienu FWD sūdu pat uz tīra ledus pret kalnu sāku kustēties no 0, reāli lēnām bet sāku braukt un aizbraucu, ar rwd droši vien būtu jābrauc atpakaļ un jāmeklē ieskrējiens.
Offline
Erx
11. Apr 2017, 12:10 #1615

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


11 Apr 2017, 06:50:20 @koderis rakstīja:
erx, bet kas reāli ir saplīsis, lai uzreiz ar sarkanu seju un savilktām dūrēm skrietu pie pārstāvja? visas paneļa un torpēdas graboņas ir loģiskas - auto salonā ir izmantota lēta, cieta plastmasa. es zinu, ko nopirku. kluču čīkstēšana un šņarkstēšana laikam ir aktuālākā lieta, bet man tūlīt jau būs standarta apkope

vai arī es kaut kā nepareizi daros?

edit:
vai arī man lietus laikā, sasmērējot bikses, ir jābrauc pie dīlera lamāties?


Nepārspīlē, nevajag ar sarkanu seju un dūrēm, bet atdodot auto uz kārtējo apkopi saraksti lapā visas šīs lietas.
Ja auto ir garantijas periodā, tad tam nav jāčīkst bremzēm, (izņemot, ja pats esi pārkarsējis, bet tev to pateiktu), nav nekam jāgaudo. Gaudošanas vispār ir pirmās pazīmes, ka kaut kas drīz nojuks. Kā var kārba būt skaļāka par motoru es arī nesaprotu - vai nu tev sprauž batonus un gaida garantijas beigas, vai arī to auto ir projektējuši autosportisti.
Pirmajā punktā gan jau domāji priekšejo siksnu, nevis variatora. Atkal - vai nu siksna veca, vai rulītis izdilis. Varbūt spriegotājs. Bet tas nav normāli, ka aukstam pie lielākas ģeneratora slodzes tā cīkst.
Par paneļa graboņām ir diskutabli, bet jaunam autiņam nav jāgrab. Lai liek uz amīšu testera un meklē kur grab un pievelk skrūves.

Var jau protams nelikties ne zinis un trīs dienas pirms garantijas beigām pārdot, kā arī daudzi dara, un pēc tam cilvēki brīnās, kādā stāvoklī ir tie autiņi. Bet nu kāds prieks braukt ar tādu.
Offline
Elviss
11. Apr 2017, 12:21 #1616

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22129

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Manuprāt, gribi pačotu, maksā par remontiem. Es par jauniem auto.
Kāpēc Kia var uztaisīt nelūztošu auto, bet, piemēram, RR nevar?
Elektronika tagad gan vienā, gan otrā.
Nevajadzētu būt tā, ka, ja var atļauties dārgāku auto, tad viņam nevajadzētu būt uzticamakam?

-----------------

RT Translations
Offline
raivisp
11. Apr 2017, 12:59 #1617

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


11 Apr 2017, 12:06:01 @DrumB rakstīja:

Šis gan nav pareizi teikts. Zinot citu pieredzi un šeit lasīto, problēmu nereti netrūkst arī jauniem auto. Visbiežāk tiekši kaitinoši sīkumi.

Kas attiecas uz izvēli ņemt jaunu Hyundai vai vecu premium... Protams, ka jaunu. Bet, ja rokās ir 15 pakas, tad izbraucot ar vienu un otru, būs grūti samaksāt par korejieti...
bet to, ka par to veco premium nākošajos 5 gados ir jāsamaksā vēl hvz cik, bet par jauno Hyundaju tikai ļoti prognozējamas apkopes, to neviens laikam nerēķina un līdz ar to nav 15k VS 15k, bet gan 15k VS 15k+kosmoss+dīkstāve

Un par to, ka tādi raudi, merši, arī bmw un, protams, vw, kuru dažs labs latvietis uzskata par kaut kādu premium , ir neuzticami mēsli, var pārliecināties statistikā par garantijas remontiem, palikšanām uz ceļa utt. Te pat vakar grozijās topiks ar nosaukumu "n-sērijas motori" vai kā tamlīdzīgi. WTF? Kādā sakarā lai benzīna motors mūsdienās būtu vispār nobraucams bundžas kalpošanas laikā? Tas takš ir primitīvs mehānisms, vienkāršāks par veļasmašīnu. Labi, jā, tādas lietas, kā regulējama vārstu ģeometrija, tiešā iesmidze utml. ir mūsdienas, bet tām tak tāpat ir jākalpo ļoti ilgi. Nu turbīna varbūt drīkstētu pie 300-500k nosprāgt, bet tas arī viss. Man tas liekas vienkārši nožēlojami

Sen jau nav vairs 90to sākums, kad salonā tika tirgots pasaulē kvalitativākais un uzticamākais auto - e34, tā laika merši, vai, piemēram, VW T4, kuri vēl stipri dzīvelīgi ir pēc 25 gadu vājprātīgas jāšanas. Tirgus līderi auto ilgtspējībā šobrīd ir pavisam citi
Offline
Mizx
11. Apr 2017, 13:20 #1618

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


10 Apr 2017, 18:32:42 @karlsonss rakstīja:
kaa tu apreekini to miinusu?
Nopērc auto, pēc dažiem gadiem kaut kādu iemeslu dēļ tas jāpārdod. Tad izrādās, ka visu pircēja samaksāto naudu atdod līzingam un vēl no kabatas piemaksā līzingam, lai to izbeigtu. Tā "atpirkšanās" maksa arī ir manis minētie mīnusi.
Offline
karlsonss
11. Apr 2017, 14:55 #1619

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Aa nu nez, tas vairaak pasha fails
Offline
RG
11. Apr 2017, 17:07 #1620

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


11 Apr 2017, 13:20:31 @Mizx rakstīja:

10 Apr 2017, 18:32:42 @karlsonss rakstīja:
kaa tu apreekini to miinusu?
Nopērc auto, pēc dažiem gadiem kaut kādu iemeslu dēļ tas jāpārdod. Tad izrādās, ka visu pircēja samaksāto naudu atdod līzingam un vēl no kabatas piemaksā līzingam, lai to izbeigtu. Tā "atpirkšanās" maksa arī ir manis minētie mīnusi.

Kā jau es teicu. KIA u.c. ir sadzīves tehnika. Vai tad Tu rēķini veļas mašīnas tirgus cenu pēc 2 gadiem ar domu, ka ja nu jāpārdod?
MB CLS arī jauns maksā 80k eur, bet pēc 4 gadiem tikai 35. Tik pat sāpīgi, ja ne vairāk...

[ Šo ziņu laboja RG, 11 Apr 2017, 17:07:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo