Autors | Ziņojums |
RVR | 13. Apr 2012, 11:49 |
#1601
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Apr 2012, 16:53:11 user rakstīja:
ap 20-30 m/s mezgliem uz zemes
tad kā īsti bija, m/s vai mezgliem? tie vispār ir dažādi lielumi |
Offline | |
|
hronists | 27. Apr 2012, 10:01 |
#1602
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Normāls pūtiens Bilbao
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
L7 | 30. Apr 2012, 22:03 |
#1603
|
|
Kopš: 19. May 2010
Ziņojumi: 204
Braucu ar:
| http://www.telegraph.co.uk/technology/9231855/A...ng-to-crash.html
Interesants raksts..
Jautājums kādam, kas šajā jomā gudrāks - vai tad nav iespējams izmantot GPS, lai noteiktu lidmašīnas ātrumu, ja fiziskās mērierīces nofailo, kā šajā gadījumā? |
Offline | |
|
JZ | 02. May 2012, 11:16 |
#1604
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
30 Apr 2012, 22:03:59 L7 rakstīja:
http://www.telegraph.co.uk/technology/9231855/A...ng-to-crash.html
Interesants raksts..
Jautājums kādam, kas šajā jomā gudrāks - vai tad nav iespējams izmantot GPS, lai noteiktu lidmašīnas ātrumu, ja fiziskās mērierīces nofailo, kā šajā gadījumā?
dīvaini liekas šitas - "angle of attack readings are sent to onboard computers, there are no displays in modern jets to convey this critical information to the crews", tā tiešām ir? jo altimetrs + šis būtu izglābis viņus arī bez airspeed mērijuma... |
Offline | |
|
Tigers | 02. May 2012, 15:36 |
#1605
|
|
Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Da tur pavisam stulba situācija, arī skats artificial horiznu būtu viņus izglābis, drusku padomāšana ar galvu šajā gadījumā ir pietrūkusi.
Problēma jau radās pamātā dēļ stresa un dezorientācijas un komandas koordinācijas trūkuma. Tu tur lido pāri okeānam N stundas, praktiski guli, un pēkšņi dankš un sāk bļaut pribori. Šoks puisim iestājās un smadzenes izslēdzās.
02 May 2012, 11:16:46 JZ rakstīja:
dīvaini liekas šitas - "angle of attack readings are sent to onboard computers, there are no displays in modern jets to convey this critical information to the crews", tā tiešām ir? jo altimetrs + šis būtu izglābis viņus arī bez airspeed mērijuma...
|
Offline | |
|
rob4ikss | 02. May 2012, 21:45 |
#1606
|
|
Kopš: 07. Aug 2009
Ziņojumi: 41
Braucu ar: E60 535d Lci
| nezinaju kura topica raxti, kads nezin kara bazes, vai bunkurus, vai kko tamlidzigu, marsruta no tukuma uz kolkas pusi??
googles tante nav ipashi atsauciga, varbut kadam ir kada noderiga informacija?? PALDIES... |
Offline | |
|
rob4ikss | 02. May 2012, 22:11 |
#1607
|
|
Kopš: 07. Aug 2009
Ziņojumi: 41
Braucu ar: E60 535d Lci
|
02 May 2012, 22:08:36 user rakstīja:
02 May 2012, 21:45:33 rob4ikss rakstīja:
nezinaju kura topica raxti, kads nezin kara bazes, vai bunkurus, vai kko tamlidzigu, marsruta no tukuma uz kolkas pusi??
googles tante nav ipashi atsauciga, varbut kadam ir kada noderiga informacija?? PALDIES...
laikam bija speciāls topiks - tajā visu atradīsi, bet nevaru tajā meklētājā atrast - pameklē ar kaut kādiem atslēgas vārdiem
ja man izdosies - iemetīšu linku
Paldies... |
Offline | |
|
xn3x | 09. May 2012, 14:33 |
#1608
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Nedaudz fail
Interesanti, kāds šitos turpinās pasūtīt?
Laikam jāsāk taisīt lidmašīnu, kurās nekad nesēdīšos, saraksts |
Offline | |
|
|
wheelie | 09. May 2012, 14:54 |
#1609
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| izskatās ka džekam nospīdēja :wow:
http://sergeydolya.livejournal.com/465960.html?view=78276136
----------------- 8) |
Offline | |
|
Valcha | 09. May 2012, 15:06 |
#1610
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Ceru ka tā ir virzienā patreiz uz Uzvaras pieminekli 9 maijs .. here we come
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/273871/
[ Šo ziņu laboja Valcha, 09 May 2012, 15:08:52 ] |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 10. May 2012, 09:09 |
#1611
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| crash site.
Es jau vakar pa dienu izteicu minējumu ka viņi vienkārši ir iepisuši kalnā.
Neesmu kļūdījies. Domāju ka tikai un vienīgi pilotu vaina. Controlled flight into terrain.
Visur kur ir krievu ekipāžas tur visur ir problēmas ar ft vs m un ASL AGL. Viņi šito nespēj pārvārīt laikam.
Nu vai arī gribējuši low pass virus tās klints pēc vizuālā un burtiski pusminūtes laikā laikapstākļi no labas redzamības ir nomainījušies uz OVERCAST.
Tikuntā idioti.
Laikam jau visas šitās "ļoti pieredzējušās ekipāžas" nevar veikt elementāru aprēķinus, normāli sekot līdzi intrumentu rādījumiem un lasīt aviācijas kartes. Paņem un nosit nevainīgus cilvēkus.
[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 10 May 2012, 09:58:38 ] |
Offline | |
|
rupucis85 | 10. May 2012, 09:48 |
#1612
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 712
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju
|
09 Feb 2012, 14:33:23 hronists rakstīja:
Vēl
Iranian Air Defense Radar: "Unknown aircraft you are in Iranian airspace. Identify yourself."
Aircraft: "This is a United States aircraft. I am in Iraqi airspace."
Air Defense Radar: "You are in Iranian airspace. If you do not depart our airspace we will launch interceptor aircraft!"
Aircraft: "This is a United States Marine Corps FA-18 fighter. Send 'em up, I'll wait!"
Air Defense Radar: (no response ..... total silence)
The original, supposed to be an actual radio conversation between a US naval ship and Canadian authorities
Americans: Please divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.
Canadians: Recommend you divert YOUR course 15 degrees to the South to avoid a collision.
Americans: This is the Captain of a US Navy ship. I say again, divert YOUR course.
Canadians: No. I say again, you divert YOUR course.
Americans: This is the aircraft carrier USS Lincoln, the 2nd largest ship in the US fleet. Change your course or counter measures will be taken to ensure the safety of this ship!
Canadians: This is a lighthouse. Your call.
TAA NOREECOS! |
Offline | |
|
snap | 10. May 2012, 10:00 |
#1613
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
Ziņojumi: 542
Braucu ar:
|
10 May 2012, 09:09:35 Schutzstaffel rakstīja:
crash site.
Es jau vakar pa dienu izteicu minējumu ka viņi vienkārši ir iepisuši kalnā.
Neesmu kļūdījies. Domāju ka tikai un vienīgi pilotu vaina. Controlled flight into terrain.
Visur kur ir krievu ekipāžas tur visur ir problēmas ar ft vs m un ASL AGL. Viņi šito nespēj pārvārīt laikam.
Nu vai arī gribējuši low pass virus tās klints pēc vizuālā un burtiski pusminūtes laikā laikapstākļi no labas redzamības ir nomainījušies uz OVERCAST.
Tikuntā idioti.
Laikam jau visas šitās "ļoti pieredzējušās ekipāžas" nevar veikt elementāru aprēķinus, normāli sekot līdzi intrumentu rādījumiem un lasīt aviācijas kartes. Paņem un nosit nevainīgus cilvēkus.
OK, pārliecināji- Tu esi lasījis kautkādas grāmatas angļu valodā par aviāciju. Varbūt kāds var iztulkot, ko "eksperts" pateica?
P.s.shutz, ar kādu boingu pats lido? |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 10. May 2012, 10:02 |
#1614
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Par time terminiem un saīsinājumiem jau te ir bijusi runa. Nav iespējams kko uzrakstīt tā, lai visi bez gūglēšanas varētu saprast. Jebkuri saīsinājumi vai izteicieni, kurus parasti aviācijā netulko ir atšifrējami ar nelielu pagūglēšanu. Pašam arī būs interesantāk un vairāk sapratīsi, ja mazliet izdziļināsies. |
Offline | |
|
snap | 10. May 2012, 10:13 |
#1615
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
Ziņojumi: 542
Braucu ar:
| Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā |
Offline | |
|
dainiiz | 10. May 2012, 10:47 |
#1616
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
10 May 2012, 10:13:56 snap rakstīja:
Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā
tu runaa par to "Es pis kaa tas nabaggs ir nolocits" |
Offline | |
|
|
HaL | 10. May 2012, 10:54 |
#1617
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| demostrējot lidaparāta spējas konkrētā reģionā, noteikti tiek veikta lidojuma maršruta izpēte.. it īpaši kalnainā apvidū kāda ir Indonēzija un Java kalni!
turklāt cik var lasīt - piloti ir lūguši atļauju samazināt augstumu no 10kft uz 6kft un ietriekušies kalnā, kas ir augstāks par prasīto samazināto lidošanas augstumu.. vai tiešām dodot atļauju lidmašīnai samazināt augstumu netiek nočekots, ka tur priekšā kalns un tur migla un smogs kā tāds tak nav jaunums nekāds!?
piloti tiešām gribēja parādīt kādi asi ir lidojot gar kalnu smailēm?
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
arizah | 10. May 2012, 12:33 |
#1618
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| šito tēmu jau 2 gadus atpakaļ šeit pacēlu. nevienam nebija vēlmes sadarboties. ir daži useri, kas uzskata, ka šajā topikā sarunājas 3 piloti savā starpā, bet nav skaidrs, kāpēc viņi nevar izmantot epastu, piemēram. |
Offline | |
|
xn3x | 10. May 2012, 12:37 |
#1619
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
10 May 2012, 10:58:43 S_2 rakstīja:
Tiek piebilsts, ka krievu ekipāžas bieži kļūdoties dēļ atsķirīgas pieejas augstuma mērīšanā Krievijā un pārējā pasaulē
Es gan domāju, ka tas šoreiz nebūs katastrofas cēlonis, lidmašīna bija ar rietumu iekārtām un piloti arī visdrīzāk ne tādi, kas tikai pa Krieviju lido.
vot hz pa kurieni tie piloti lidoja
The aircraft was operated by a Russian crew: senior test-pilot Aleksandr Yablontsev and co-pilot Aleksandr Kochetkov.
pagooglējam Aleksandr Kochetkov:
izrādās, viņš bija test pilots un ... fakin kosmonauts!
http://www.spacefacts.de/bios/cosmonauts/english/yablontsev_aleksandr.htm
gan jau tam čalim bailes no riska nebija izteiktākā īpašība
bet nu ... RIP.[ Šo ziņu laboja xn3x, 10 May 2012, 12:41:34 ] |
Offline | |
|
hronists | 10. May 2012, 12:42 |
#1620
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
10 May 2012, 12:14:59 user rakstīja:
ja nemāk cilvēks vienkāršiem vārdiem paskaidrot terminus tad visticiamāk viņš pats tos līdz galam neizprot
pilnīgas muļķības un nē, es nevēlos šo tematu turpināt. |
Offline | |
|