Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
13. Apr 2012, 11:49 #1601

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


12 Apr 2012, 16:53:11 user rakstīja:

ap 20-30 m/s mezgliem uz zemes



tad kā īsti bija, m/s vai mezgliem? tie vispār ir dažādi lielumi
Offline
hronists
27. Apr 2012, 10:01 #1602

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Normāls pūtiens Bilbao

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
L7
30. Apr 2012, 22:03 #1603

Kopš: 19. May 2010

Ziņojumi: 204

Braucu ar:

http://www.telegraph.co.uk/technology/9231855/A...ng-to-crash.html

Interesants raksts..

Jautājums kādam, kas šajā jomā gudrāks - vai tad nav iespējams izmantot GPS, lai noteiktu lidmašīnas ātrumu, ja fiziskās mērierīces nofailo, kā šajā gadījumā?
Offline
JZ
02. May 2012, 11:16 #1604

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Apr 2012, 22:03:59 L7 rakstīja:
http://www.telegraph.co.uk/technology/9231855/A...ng-to-crash.html

Interesants raksts..

Jautājums kādam, kas šajā jomā gudrāks - vai tad nav iespējams izmantot GPS, lai noteiktu lidmašīnas ātrumu, ja fiziskās mērierīces nofailo, kā šajā gadījumā?


dīvaini liekas šitas - "angle of attack readings are sent to onboard computers, there are no displays in modern jets to convey this critical information to the crews", tā tiešām ir? jo altimetrs + šis būtu izglābis viņus arī bez airspeed mērijuma...
Offline
Tigers
02. May 2012, 15:36 #1605

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Da tur pavisam stulba situācija, arī skats artificial horiznu būtu viņus izglābis, drusku padomāšana ar galvu šajā gadījumā ir pietrūkusi.
Problēma jau radās pamātā dēļ stresa un dezorientācijas un komandas koordinācijas trūkuma. Tu tur lido pāri okeānam N stundas, praktiski guli, un pēkšņi dankš un sāk bļaut pribori. Šoks puisim iestājās un smadzenes izslēdzās.

02 May 2012, 11:16:46 JZ rakstīja:
dīvaini liekas šitas - "angle of attack readings are sent to onboard computers, there are no displays in modern jets to convey this critical information to the crews", tā tiešām ir? jo altimetrs + šis būtu izglābis viņus arī bez airspeed mērijuma...
Offline
rob4ikss
02. May 2012, 21:45 #1606

Kopš: 07. Aug 2009

Ziņojumi: 41

Braucu ar: E60 535d Lci

nezinaju kura topica raxti, kads nezin kara bazes, vai bunkurus, vai kko tamlidzigu, marsruta no tukuma uz kolkas pusi??
googles tante nav ipashi atsauciga, varbut kadam ir kada noderiga informacija?? PALDIES...
Offline
rob4ikss
02. May 2012, 22:11 #1607

Kopš: 07. Aug 2009

Ziņojumi: 41

Braucu ar: E60 535d Lci


02 May 2012, 22:08:36 user rakstīja:

02 May 2012, 21:45:33 rob4ikss rakstīja:
nezinaju kura topica raxti, kads nezin kara bazes, vai bunkurus, vai kko tamlidzigu, marsruta no tukuma uz kolkas pusi??
googles tante nav ipashi atsauciga, varbut kadam ir kada noderiga informacija?? PALDIES...


laikam bija speciāls topiks - tajā visu atradīsi, bet nevaru tajā meklētājā atrast - pameklē ar kaut kādiem atslēgas vārdiem
ja man izdosies - iemetīšu linku

Paldies...
Offline
xn3x
09. May 2012, 14:33 #1608

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Nedaudz fail
Interesanti, kāds šitos turpinās pasūtīt?
Laikam jāsāk taisīt lidmašīnu, kurās nekad nesēdīšos, saraksts
Offline
wheelie
09. May 2012, 14:54 #1609

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

izskatās ka džekam nospīdēja :wow:
http://sergeydolya.livejournal.com/465960.html?view=78276136

-----------------
8)
Offline
Valcha
09. May 2012, 15:06 #1610

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Ceru ka tā ir virzienā patreiz uz Uzvaras pieminekli 9 maijs .. here we come

http://www.apollo.lv/portal/news/articles/273871/

[ Šo ziņu laboja Valcha, 09 May 2012, 15:08:52 ]

Offline
Schutzstaffel
10. May 2012, 09:09 #1611

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

crash site.

Es jau vakar pa dienu izteicu minējumu ka viņi vienkārši ir iepisuši kalnā.

Neesmu kļūdījies. Domāju ka tikai un vienīgi pilotu vaina. Controlled flight into terrain.

Visur kur ir krievu ekipāžas tur visur ir problēmas ar ft vs m un ASL AGL. Viņi šito nespēj pārvārīt laikam.

Nu vai arī gribējuši low pass virus tās klints pēc vizuālā un burtiski pusminūtes laikā laikapstākļi no labas redzamības ir nomainījušies uz OVERCAST.

Tikuntā idioti.

Laikam jau visas šitās "ļoti pieredzējušās ekipāžas" nevar veikt elementāru aprēķinus, normāli sekot līdzi intrumentu rādījumiem un lasīt aviācijas kartes. Paņem un nosit nevainīgus cilvēkus.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 10 May 2012, 09:58:38 ]

Offline
rupucis85
10. May 2012, 09:48 #1612

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


09 Feb 2012, 14:33:23 hronists rakstīja:
Vēl


Iranian Air Defense Radar: "Unknown aircraft you are in Iranian airspace. Identify yourself."

Aircraft: "This is a United States aircraft. I am in Iraqi airspace."

Air Defense Radar: "You are in Iranian airspace. If you do not depart our airspace we will launch interceptor aircraft!"

Aircraft: "This is a United States Marine Corps FA-18 fighter. Send 'em up, I'll wait!"

Air Defense Radar: (no response ..... total silence)

The original, supposed to be an actual radio conversation between a US naval ship and Canadian authorities

Americans: Please divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.

Canadians: Recommend you divert YOUR course 15 degrees to the South to avoid a collision.

Americans: This is the Captain of a US Navy ship. I say again, divert YOUR course.

Canadians: No. I say again, you divert YOUR course.

Americans: This is the aircraft carrier USS Lincoln, the 2nd largest ship in the US fleet. Change your course or counter measures will be taken to ensure the safety of this ship!

Canadians: This is a lighthouse. Your call.



TAA NOREECOS!
Offline
snap
10. May 2012, 10:00 #1613

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:


10 May 2012, 09:09:35 Schutzstaffel rakstīja:
crash site.

Es jau vakar pa dienu izteicu minējumu ka viņi vienkārši ir iepisuši kalnā.

Neesmu kļūdījies. Domāju ka tikai un vienīgi pilotu vaina. Controlled flight into terrain.

Visur kur ir krievu ekipāžas tur visur ir problēmas ar ft vs m un ASL AGL. Viņi šito nespēj pārvārīt laikam.

Nu vai arī gribējuši low pass virus tās klints pēc vizuālā un burtiski pusminūtes laikā laikapstākļi no labas redzamības ir nomainījušies uz OVERCAST.

Tikuntā idioti.

Laikam jau visas šitās "ļoti pieredzējušās ekipāžas" nevar veikt elementāru aprēķinus, normāli sekot līdzi intrumentu rādījumiem un lasīt aviācijas kartes. Paņem un nosit nevainīgus cilvēkus.

OK, pārliecināji- Tu esi lasījis kautkādas grāmatas angļu valodā par aviāciju. Varbūt kāds var iztulkot, ko "eksperts" pateica?
P.s.shutz, ar kādu boingu pats lido?
Offline
Schutzstaffel
10. May 2012, 10:02 #1614

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Par time terminiem un saīsinājumiem jau te ir bijusi runa. Nav iespējams kko uzrakstīt tā, lai visi bez gūglēšanas varētu saprast. Jebkuri saīsinājumi vai izteicieni, kurus parasti aviācijā netulko ir atšifrējami ar nelielu pagūglēšanu. Pašam arī būs interesantāk un vairāk sapratīsi, ja mazliet izdziļināsies.
Offline
snap
10. May 2012, 10:13 #1615

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:

Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā
Offline
dainiiz
10. May 2012, 10:47 #1616

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


10 May 2012, 10:13:56 snap rakstīja:
Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā



tu runaa par to "Es pis kaa tas nabaggs ir nolocits"
Offline
HaL
10. May 2012, 10:54 #1617

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

demostrējot lidaparāta spējas konkrētā reģionā, noteikti tiek veikta lidojuma maršruta izpēte.. it īpaši kalnainā apvidū kāda ir Indonēzija un Java kalni!

turklāt cik var lasīt - piloti ir lūguši atļauju samazināt augstumu no 10kft uz 6kft un ietriekušies kalnā, kas ir augstāks par prasīto samazināto lidošanas augstumu.. vai tiešām dodot atļauju lidmašīnai samazināt augstumu netiek nočekots, ka tur priekšā kalns un tur migla un smogs kā tāds tak nav jaunums nekāds!?

piloti tiešām gribēja parādīt kādi asi ir lidojot gar kalnu smailēm?

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
arizah
10. May 2012, 12:33 #1618

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

šito tēmu jau 2 gadus atpakaļ šeit pacēlu. nevienam nebija vēlmes sadarboties. ir daži useri, kas uzskata, ka šajā topikā sarunājas 3 piloti savā starpā, bet nav skaidrs, kāpēc viņi nevar izmantot epastu, piemēram.
Offline
xn3x
10. May 2012, 12:37 #1619

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


10 May 2012, 10:58:43 S_2 rakstīja:
Tiek piebilsts, ka krievu ekipāžas bieži kļūdoties dēļ atsķirīgas pieejas augstuma mērīšanā Krievijā un pārējā pasaulē
Es gan domāju, ka tas šoreiz nebūs katastrofas cēlonis, lidmašīna bija ar rietumu iekārtām un piloti arī visdrīzāk ne tādi, kas tikai pa Krieviju lido.

vot hz pa kurieni tie piloti lidoja

The aircraft was operated by a Russian crew: senior test-pilot Aleksandr Yablontsev and co-pilot Aleksandr Kochetkov.

pagooglējam Aleksandr Kochetkov:
izrādās, viņš bija test pilots un ... fakin kosmonauts!
http://www.spacefacts.de/bios/cosmonauts/english/yablontsev_aleksandr.htm

gan jau tam čalim bailes no riska nebija izteiktākā īpašība
bet nu ... RIP.

[ Šo ziņu laboja xn3x, 10 May 2012, 12:41:34 ]

Offline
hronists
10. May 2012, 12:42 #1620

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 May 2012, 12:14:59 user rakstīja:

ja nemāk cilvēks vienkāršiem vārdiem paskaidrot terminus tad visticiamāk viņš pats tos līdz galam neizprot


pilnīgas muļķības un nē, es nevēlos šo tematu turpināt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo