Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par un ap E21
Autors | Ziņojums |
mavis | | Kopš: 04. Jun 2006
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Ford C-MAX
| klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?
Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.
Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis? | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
2008-02-03 12:28, Puce rakstīja:
paprasi tam pašam Phasmam vai kādam citam. Man gan nav.
Vakar gandrīz tika pabeigta jauno vadu vilkšana motoram. Tagad vajag atrast vai nu tikai jaunas releju ligzdas vai nu arī kaut kā jādabū laukā vecās spailītes un jānomaina ar jaunām. Un tad vēl jāpielodē vadi štekerim.
Tagad vadi izskatās diezgan ļoti zolīdi. Pašam pat prieks bija
a fotoreportāža | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| hvz, kas tur jāpieregulē.. tiesa gan Motronika priekštecis tur stāv... bet nu lai regulē.
būtībā es tev teicu izlasīt šprices darbības mehānismu, lai pašam būtu skaidrs vai tevi uz baksiem nemēģina uzvilkt.
2008-02-08 16:05, mavis rakstīja:
klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?
Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.
Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| moš rīt kādu bildi uztaisīšu, ja neaizmirsīšu fotoaparātu mājās.
2008-02-08 16:21, rosigais rakstīja:
2008-02-03 12:28, Puce rakstīja:
.. velkam vadus...
a fotoreportāža
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
mavis | | Kopš: 04. Jun 2006
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Ford C-MAX
|
2008-02-08 17:08, Puce rakstīja:
hvz, kas tur jāpieregulē.. tiesa gan Motronika priekštecis tur stāv... bet nu lai regulē.
būtībā es tev teicu izlasīt šprices darbības mehānismu, lai pašam būtu skaidrs vai tevi uz baksiem nemēģina uzvilkt.
2008-02-08 16:05, mavis rakstīja:
klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?
Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.
Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis?
Tipa konstatēja, ka tas "jaunais regulātors" nav darboties spējīgs, tipa spiediens momentā uzkāj no 0 līdz 5.. bet normāli vajadzētu sākuma turēties ap 1.
+ pateica, ka vairāk ar manu e21 neņemsies
Tā kā vajadzēs pieķerties pie kādas literatūras | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| tu viņam slikti maksā vai viņš jau zajebalsa ar tavu antikvariātu?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
mavis | | Kopš: 04. Jun 2006
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Ford C-MAX
|
2008-02-08 22:17, Puce rakstīja:
tu viņam slikti maksā vai viņš jau zajebalsa ar tavu antikvariātu?
Nu "hvz", parasti viņš kādas ~3h čikinājās, kādus ~20lvl par to samaxāju, kad bija atradis man aukstā starta sprauslu + darbs, tad kādi 30lvl sanāca
Bet tagad īsti vairs nav arī ko viņam darīt un par ko maksāt. To regulātoru viņš sākumā bija pielicis nepareiza vietā, kam sākumā pats negribēja piekrist Dažas skruves viņš arī nevarēja atsktrūvēt, nācās man mētelī&ēļainām rokām pašam ņemties pēc viņa instrukcijām... vot rezultātā viņam ZB..
itkā jau teicu.. nu dabūšu vēl 1 regulātoru, pamēģināsim vēlreiz, samaksāšu cik vajadzēs.. viņš tikai par pēdējo čakaru paprasija "piecīti" un teica, lai vairāk nebraucot
dodos pēc normāla testera&superlīmes(tahometra bultai) un uz garāžu | Offline | | |
mavis | | Kopš: 04. Jun 2006
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Ford C-MAX
| Tā, šodien tika "pielaikots" tahometrs
Itkā strādā OK, bet tukšgaitā ar atlaistu gāzi nokrītas līdz 0, kaut arī motors strādā! Kas varētu būt par vainu? | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Kāda bilde no manējā. It kā neizskatās parāk smuki, bet ja jūs zinātu kā pirms tam izskatījās.
Kā jau teicu, tad viss vēl procesā. Releji aizceļos uz salōnu, noizolēs visus vadus un būs zuper!
uz ziemas riepām/diskiem.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| džeki džekiii
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Bija viens baismīgs eksemplārs,nokarināts ar plastmasām,un spoileriem. Cik atceros,viņā bija implantēts M50
Edzulis zināja sīkāk,kas un kā. | Offline | | |
Ragainaa | | Kopš: 07. Aug 2007
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: Ja ved, tad braucu!
|
2008-02-16 17:12, Pastnieks rakstīja:
2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Bija viens baismīgs eksemplārs,nokarināts ar plastmasām,un spoileriem. Cik atceros,viņā bija implantēts M50
Edzulis zināja sīkāk,kas un kā.
Laikam tas Latvijā bija vienīgais e21 ar m50 dzinēju
janeks7
Ja mīlēsi sevi, tad arī citi Tevi mīlēs!
[ This message was edited by: Ragainaa on 2008-02-16 21:26 ] | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| E21 ar M50 iekšā.
Bet cik saprotu, tad ir paliels čakars.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Aidzhis | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 780
Braucu ar: E30, E34
|
2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Tev liekas, ka M50B25 būs jaudīgāks par tavu bijušo 2.7? | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14309
Braucu ar:
|
[ This message was edited by: kalnz on 2008-02-18 14:50 ] | Offline | | |
|
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
2008-02-18 13:43, Aidzhis rakstīja:
2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Tev liekas, ka M50B25 būs jaudīgāks par tavu bijušo 2.7?
Standartu nelikšu iekšā,gan jau būs labāk. | Offline | | |
E-d-g-a-r-s | | Kopš: 12. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 432
Braucu ar: BMW e21 323i ’79
| Cienījamie markas kolēģi!
Steidzami meklēju labu e21 323i motora galvu.
Ja kādam ir informācija, kur tāda atrodas vai arī pārdodas - lūdzu ziņojiet - [email protected] vai PM.
Liels paldies jau iepriekš visiem!
----------------- *For sale: Alpina 15*7 Wheels*
*For Sale: Kosei RT-Penta R16 Wheels* | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Aigars (Iecavā).
Kaut kad pārdevu viņam veselus divus 2.3L motorus un vēl vienu galvu. Gan jau kaut kas ir no tā palicis. tas viss no e21.
26564488
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Loverr | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 119
Braucu ar: e39 528 un e28 525 turbo
| vai kaadam ir kautkaada info kur var dabuut remonta slikshnus prieksh e21 bundzaj..woloteh vai kaa tur vinju sauc neinteresee tikai latvija...iepriksh paldies | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|