Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 E92
Autors | Ziņojums |
starlit | | Kopš: 11. Aug 2008
Ziņojumi: 2020
Braucu ar: BMW
| sirdij tiikams nullhttp://www.gtspirit.com/2010/08/13/first-shots-...3-tiger-edition/ | Offline | | |
Rendir | | Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
| tik tas tigeru galvas uz padgalovnikiem ne parak,tads urliku stils!! | Offline | | |
starlit | | Kopš: 11. Aug 2008
Ziņojumi: 2020
Braucu ar: BMW
|
16 Aug 2010, 04:55:01 Rendir rakstīja:
tik tas tigeru galvas uz padgalovnikiem ne parak,tads urliku stils!!
.....tas gan kaut gan par gaumi nestriidaas [ Šo ziņu laboja starlit, 16 Aug 2010, 11:20:12 ] | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| Vajadzīgas detaļas no E92 M3.
SIDE PANEL, FRONT LEFT
Nr: 41-35-8-042-831
SIDE PANEL, FRONT RIGHT
Nr: 41-35-8-042-832
GUIDE, REAR LEFT
Nr: 51-12-7-900-841
GUIDE, REAR RIGHT
Nr: 51-12-7-900-842
RIGHT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-852
LEFT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-851
FRONT PANEL
Nr: 51-64-7-900-810
HEADLIGHT ARM, LEFT
Nr: 51-11-8-040-551
HEADLIGHT ARM, RIGHT
Nr: 51-11-8-040-552
ROCKER PANEL, PRIMERED, LEFT
Nr: 51-77-8-046-659
ROCKER PANEL, PRIMERED, RIGHT
Nr: 51-77-8-046-660
Vēlams, protams, lietotas.
Var ar defektiem.
PM
| Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
06 Jan 2011, 17:04:41 Ekimons rakstīja:
Vajadzīgas detaļas no E92 M3.
SIDE PANEL, FRONT LEFT
Nr: 41-35-8-042-831
SIDE PANEL, FRONT RIGHT
Nr: 41-35-8-042-832
GUIDE, REAR LEFT
Nr: 51-12-7-900-841
GUIDE, REAR RIGHT
Nr: 51-12-7-900-842
RIGHT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-852
LEFT REAR SIDE PANEL
Nr: 41-00-8-045-851
FRONT PANEL
Nr: 51-64-7-900-810
HEADLIGHT ARM, LEFT
Nr: 51-11-8-040-551
HEADLIGHT ARM, RIGHT
Nr: 51-11-8-040-552
ROCKER PANEL, PRIMERED, LEFT
Nr: 51-77-8-046-659
ROCKER PANEL, PRIMERED, RIGHT
Nr: 51-77-8-046-660
Vēlams, protams, lietotas.
Var ar defektiem.
PM
priekš koljas taisa ? | Offline | | |
PG | | Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| bmw el eMcamino
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
wheelie | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar: 1.6
| Chrome Bullet
----------------- 8) | Offline | | |
Devil_X | | Kopš: 16. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: A4 3.0TDIQs+ & Yamaha FZS600 Fazer & FOCUS Whistler
| Šodien uz ielas pamanīts šāds aparāts sedana izpildījumā ar visai interesantu numura zīmi: [ Šo ziņu laboja Devil_X, 13 Feb 2012, 18:47:48 ] | Offline | | |
|
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Nezinu, vai šī būs pareizā sadaļa, taču piemērotāku nespēju iedomāties.
Šodien realizēju savu bērnības sapni un izmēģināju BMW M3 e92. Zināt, kāds ir šīs automašīnas degvielas patēriņš? Braucot ar 80 km/h pa šoseju (lēnāk neriskēju mēģināt, lai nekaitinātu pārējos satiksmes dalībniekus), 6. pārnesumā dzinējs attīsta ~2 000 rpm un dators rāda 8,1 l/100 km vidējo patēriņu. Bet tas ir neiedomājami daudz tik mazam ātrumam! Eksperimenta nolūkos nedaudz pārkāpu atļauto ātrumu, un pie 100 km/h (~ 2 550 rpm) dators uzrādīja 10,8 l/100 km. Savukārt pilsētas režīmā, 1 100-1 700 rpm diapazonā, automašīnu nevarētu dēvēt par īpaši dinamisku, bet tā nav lielākā problēma. Lielākā ir tā, ka nepārtraukti jāpārslēdz ātrumi! 1. pārnesum 0-15 km/h, slēdzam un 2. pārnesumā, sasniedzam 25 km/h, slēdzamies 3., sasniedzam 35 km/h, slēdzamies 4., sasniedzam 45 km/h, slēdzamies uz 5., sasniedzam 55 km/h, slēdzamies uz 6. Tuvojoties sarkanajam luksofora signālam, viss iepriekš minētais jāveic apgrieztā secībā, tādēļ es tiešām noguru, nepārtrauktu spaidot sajūgu un slēdzot pārnesamus - par kādu braukšanas baudu te vispār var būt runa! Arī ar visu šo iespējami ekonomisko braukšanu, pilsētas ciklā, ieskaitot nelielus sastrēgumus, degvielas patēriņš tāpat bija nepiedodami augsts - 11,9 l/100 km. Pamēģināju arī braukt, nedomājot par taupīšanu, "iegriezu" dzinēju līdz veseliem 2 500 rpm un izmantoju tikai pirmos trīs pārnesumus - rezultātā vidējais degvielas patēriņš sasniedza neticamus 16,4 l/ 100 km.
Iespējams, ka 7-pakāpju divsajūgu pārnesumkārba ir ekonomiskāka, jo, manuprāt, 6-pakāpju manuālā ir nepiemērota konkrētajam dzinējam. Parēķiniet paši - 6. pārnesuma attiecība ir 1:0,87, bet reduktora - 1:3,85. Tātad pie 2 000 rpm automašīna teorētiski attīstīs ap 75 km/h (atkarīgs no riteņu izmēra, protams); savukārt dzinējs pie šiem apgriezieniem spēj attīstīt ap 90 Zs, bet nav taču nepieciešama tik liela jauda pie tik maza ātruma! Manuprāt, lieti noderētu 7. pārnesums ar vēl lielāku overdrive - kādi, tiksim, 1:0,75. Otrs risinājums būtu samazināt reduktora attiecību līdz kādiem 1:3,4, attiecīgi koriģējot ātrumkārbas pārnesumu attiecības. Jā, samazinātos paātrinājums, taču automašīna kļūtu elastīgāka un ievērojami ekonomiskāka.
Neskatoties uz dzinēju un pārnesumkārbu, man ļoti patika stūrēšana, kā arī sēdpozīcija. Salons gan varēja būt plašāks, bet piekara - ne tik cieta.
Apzinos, ka noteikti neesmu BMW M3 mērķauditorijas pārstāvis, taču vienalga bija interesanti patestēt šo automašīnu.
Piezīme: neesmu inženieris, tādēļ neesmu tik kompetents autobūves jautājumos. | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Beidz troļļot | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Polo ir labāks, tas ir skaidrs | Offline | | |
m4z | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 375
Braucu ar: 61
| Kādu patēriņu un komfortu tu biji gaidijis no m3? | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
30 May 2014, 17:40:52 Papakarlo rakstīja:
Beidz troļļot
Kādēļ gan uzskati, ka es "troļļoju"? Izsaku savu viedokli, kāds man rādās, stundu pabraukājoties ar M3.
Automašīna kā tāda man patika - stūres šķita fantastiski ērta, arī piekare uz gluda ceļa seguma ir lieliska, ko gan nevarētu teikt, ja jābrauc pa Rīgas bruģi.
M3 noteikti nav slikta automašīna; žēl vienīgi, ka tik ļoti neekonomiska. Ja es būtu turīgs, iespējams, iegādātos to kā "brīvdienu auto". | Offline | | |
S5 | | Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
| Lauva, bet taču piekritīsi, ka vadāmība viņam ir pa pirmo? Tev noteikti daudz piemērotāks būtu bijis 7-speed DSG. Ieliktu "D" režīmā un gan ātrumi nebūtu jāslēdz, gan ekonomija parādītos (ja kāja viegla). | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nus sāksim ar to ka mocīt to auto līdz 2500rpm arī rodas paaugstināts degvielas patēriņš, tas nav dīzelis...
pilsētā ieskrējiena dinamikai ir 1-2---5-6 ārpus pilsētas ir 1-2---3---5-6... Brēmzejas pie krustojuma 6-0 un slēgāties katrus 10km/h ir jāaizmirst uzreiz pēc autoskolas beigšanas.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 May 2014, 17:58:00 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
| tak ignorējiet to trolli
viņš tak te regulāri kādu sacerējumu iepostē | Offline | | |
|
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| Vislabāk patīk, ka Lauva sevi nostāda kā pelēko latvieti, kas ir samierinājies ar savu vietu zem saules, vēsi uzņem pārmetumus uz sevi, vēsā angļu mierā troļļo | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
30 May 2014, 17:44:34 m4z rakstīja:
Kādu patēriņu un komfortu tu biji gaidijis no m3?
Vispār biju gaidījis zemāku degvielas patēriņu - kādus 5-6 l/100 km, braucot ar 80 km/h, bet ne jau 8 l/100 km. Arī dzinējs pie zemiem apgriezieniem nav sevišķi atsaucīgs. Nē, salīdzinot a manu WV Polo, M3 arī pie 1200 rpm paātrinās pārliecinoši, taču laikam biju gaidījis mazliet vairāk. Jā, nešaubos, ka virs 3 500 rpm dzinējs "pamostas", taču ikdienā esmu radis braukt ar zemiem apgriezieniem.
Kā jau rakstīju, piekare ir pacieta. Uz gluda ceļa seguma tas ir patīkami, jo automašīna šķiet ļoti stabila, taču, braucot pa bruģi, tramvaja sliedēm u.tml., gribētos tomēr mīkstāku gaitu.
Sajūgs man šķita maķenīt par asu. Tam ir it kā tikai divi stāvokļi - on/off. Gribētos nedaudz lielāku tā gājienu, lai, uzsākot braukšanu, varētu vieglāk to "slidināt". Arī pārnesumi man pārslēdzās ar grūdienu, jo straujāk atlaidu sajūgu, pieradis pie VW Polo mīkstā sajūdziņa.
30 May 2014, 17:54:28 S5 rakstīja:
Lauva, bet taču piekritīsi, ka vadāmība viņam ir pa pirmo? Tev noteikti daudz piemērotāks būtu bijis 7-speed DSG. Ieliktu "D" režīmā un gan ātrumi nebūtu jāslēdz, gan ekonomija parādītos (ja kāja viegla).
Par vadāmību piekritīšu pilnībā. Ļoti patika stūres pastiprinātāja darbība; bremzes ir vienkārši izcilas. Varbūt tas tādēļ, ka ikdienā esmu pieradis pie VW Polo aizmugurējām trumuļu bremzēm, taču M3 ir uzdevumu augstumos. Parasti, kad nogriežos uz Akmens tiltu, ar Polo samazinu ātrumu līdz kādiem 35 km/h, taču ar M3 varēju mierīgi veikt kreiso pagriezienu ar 50 km/h. Milzīga atšķirība.
30 May 2014, 17:55:48 GirtzB rakstīja:
nus sāksim ar to ka mocīt to auto līdz 2500rpm arī rodas paaugstināts degvielas patēriņš, tas nav dīzelis...
pilsētā ieskrējiena dinamikai ir 1-2---5-6 ārpus pilsētas ir 1-2---3---5-6... Brēmzejas pie krustojuma 6-0 un slēgāties katrus 10km/h ir jāaizmirst uzreiz pēc autoskolas beigšanas.
M3 aizņemos tikai patestēt. Braucu ar to automašīnu tā, kā brauktu ar dīzeļdzinēju. Tas ir augstu apgriezienu dzinējs, tādēļ jauda tiek sasniegt un rpm, nevis griezes momenta rēķina. Iespējams, ka pieredzējis braucējs prastu nedaudz samazināt degvielas patēriņu, taču šaubos, vai ievērojami. | Offline | | |
UPSS | | Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 867
Braucu ar:
| SU*KA wessaa tada apskadeta stav.. | Offline | | |
m4z | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 375
Braucu ar: 61
| Izklausās ka bmw vispār nav priekš tevis
gaidi 6 litru patēriņu no m3 Es ar 2.5 tādu nevaru dabūt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|