Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Daļas E21
Autors | Ziņojums |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:
Es jau gadu taisu e21, sametinats nokrasots. pagasned nopirku donoru e30 ar 1.8i. esmu jau izjaucis iznemis pravotku tuu.
vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli . itka pec skata der, bet vai nav jazin kas vairak...
ka ir ar pecku, jaatstaj dzimta vai e30 der.
ar vadiem ar 4akars, gribeju zinat vai e30 reduktors der e21...
un janek7 man tev jaut. ka ir ar kardaniem. man ir 3 gab bet neviens neder
A kādu Tu dzinēju liec iekšā | Offline | | |
Fon_Martinsons | | Kopš: 19. Nov 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 209
Braucu ar: E34, E21, Caddy
|
06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:
vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli .
priekshkam tev tur vajag to e30 paneli? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| nekāda e21 purgāšana ar svešām detaļām!
Motors ir vienīgais izņēmums. protams, ja rokas aug no pareizās vietas, tad arī piekari var pamainīt, bet vizuālo NĒ!
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Fon_Martinsons | | Kopš: 19. Nov 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 209
Braucu ar: E34, E21, Caddy
| pilniibaa piekriitu, savam pat motoru atstashu orgjinaalo | Offline | | |
majmuni | | Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar:
| http://foto.inbox.lv/vana18/31-07-2008
Pa 10ls atdodu P.S ja kadam vajag | Offline | | |
Vii4 | | Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
| Kadel es nevaru likt savam e21 ko es velos?
vel nekada kluba neesmu iestajies
Lieku m10 1.8i motoru ar 5atrum karbu, orginalaja bija automats.
kada vaina piekarej? vajadzigi tik stingraki stabilizatori un neliela izdoma pie pusasu skruvesanas, jataisa flanci lai pie sedinasanas butu rata izgazums ka norm auto. lai iekskanti need.
Par paneli domaju ka, ja varesu tad liksu, jo pravodku lieku no e30, tatad spidometrs strada no reduktora nevis no karbas...lieta tada ka e30 stekeri orginalajam panelim neder... tadel ar liksu e30 paneli un pielagosu orginalo pe4ku.
par kardanu vel nezinu neesmu vel ticis lidz montazai[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 15:22:24 ] | Offline | | |
cherbis | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| visu pravodku nau jeegas vilkt ieliku 3,5 motoru, vinja vadības bloku un tikai dazji vadelji uz droshinaataaju kasti i viss paareejais palika no vecaas pravodkas | Offline | | |
cherbis | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| jaa | Offline | | |
|
cherbis | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| m30 jaa izvilku no 7taa ieliku piemeeriju vadus savilku tagat nojaucu leenaam saaku lasiit kopaa sapuleeju sakraasoju taa lai smuki tilpums laps man jau ar patiim tik tadat probleema radiatoors kur lai izrauj taadu kaa bija vecajaam alpinaam hvz viss iet uz to ka buus jaataisa no nulles | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
07 Feb 2009, 15:50:15 cherbis rakstīja:
m30 jaa izvilku no 7taa ieliku piemeeriju vadus savilku tagat nojaucu leenaam saaku lasiit kopaa sapuleeju sakraasoju taa lai smuki tilpums laps man jau ar patiim tik tadat probleema radiatoors kur lai izrauj taadu kaa bija vecajaam alpinaam hvz viss iet uz to ka buus jaataisa no nulles
Tas dzinejs tak mežonigi smags | Offline | | |
cherbis | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| alpinaam un kartagiem bij taadi ! taa kaa shitam ar aizies | Offline | | |
Vii4 | | Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
|
07 Feb 2009, 15:33:23 cherbis rakstīja:
visu pravodku nau jeegas vilkt ieliku 3,5 motoru, vinja vadības bloku un tikai dazji vadelji uz droshinaataaju kasti i viss paareejais palika no vecaas pravodkas
vnk es neuzticos vecajai pravodkai, un standarta bija 1.8 karbis, taka benz zuknis jamonte klat (man nav suknis kas nak baka, bet tas kas apaksa, ja liksu motortelpa, vins spes uzsukt benzinu no bajas ja izejas ir augspuse?)
un visi parejie sprices vadi, vismaz mana skatijuma man ir vieglak ielikt vadus neka gudrot jaunu eirupu [ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 18:06:38 ] | Offline | | |
Vii4 | | Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
|
06 Feb 2009, 13:46:58 janeks7 rakstīja:
06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:
Es jau gadu taisu e21, sametinats nokrasots. pagasned nopirku donoru e30 ar 1.8i. esmu jau izjaucis iznemis pravotku tuu.
vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli . itka pec skata der, bet vai nav jazin kas vairak...
ka ir ar pecku, jaatstaj dzimta vai e30 der.
ar vadiem ar 4akars, gribeju zinat vai e30 reduktors der e21...
un janek7 man tev jaut. ka ir ar kardaniem. man ir 3 gab bet neviens neder
A kādu Tu dzinēju liec iekšā
planos ir likt m10. 1.8 ieliek 92mm vizuļus ar pazeminātu kopresijas pakāpi, pamaina klaņus, galvas blīvi, ieliek nerūsējošā tērauda vārstus, stingrākas atsperes, kautkādu gt28 ~ gt32 turbokompresoru, labu vadības bloku, ražīgākas sprauslas un gājējs. galā var saregulēt līdz par 400+ zs. atkarīgs no regulējumiem un darbu kvalitātes..reduktoru iesaku 3.91 lsd,par ripuļiem.. nevaidzētu neko mazāku par 16".. riepas - priekšā no 205/40 līdz 225/35, aizmugurē atkarībā no jaudas.. 205/40 līdz 255/35.. bremzes vairāk par 300mm diskiem nevaig - naudas izmešana. par suportiem ,uzlikt vismaz priekšā 4 vai 6 cilindru alumīnija suportus.
tads man plans, bet vai pie sis krizes sanaks visu izdarit??? esmu autokrasotajs, bet to auto nemaz nau tik daudz ko taisit un krasot
si visa informacija ir aizguta no vina jauka cilveka kam galva patiesam atrodas uz pleciem | Offline | | |
dzheris | | Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
07 Feb 2009, 18:06:06 Vii4 rakstīja:
vnk es neuzticos vecajai pravodkai, un standarta bija 1.8 karbis, taka benz zuknis jamonte klat (man nav suknis kas nak baka, bet tas kas apaksa, ja liksu motortelpa, vins spes uzsukt benzinu no bajas ja izejas ir augspuse?)
un visi parejie sprices vadi, vismaz mana skatijuma man ir vieglak ielikt vadus neka gudrot jaunu eirupu
Kāda šprice? Ja k-jetronic (mehaniskā), tad pārvilkt vadus ir vēl lielāka jaunas eiropas gudrošana. Sūknis jāliek pie bākas, no motortelpas tas nespēj uzsūkt - izmēģināts! | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Vii4, man kaut kā šķiet, ka tev pašam nav īsti nekāda saprašana par to ko tu it kā taisies darīt. Viss tavs plāns izklausās pēc kaut kur dzirdētu vārdu savārstījuma. Un lai dabūtu 400+ zirgus no m10 ir jāiegulda daudz daudz naudas.
Ja par elektrību un vadiem runā, tad e21 tur galīgi nekas nav kā jau minēja, tad lai pieslēgtu prakstiski jebkuru motoru drošinātāju blokam nav jāpievieno neviens papildus vads. Paša motora vadībai gan prasītos uztaisīt jaunus vadus, tā lai smuki sanāktu.
Sūknis e21 tiek likts aiz bākas zem mašīnas. Tur ir tā oriģinālā atrašanās vieta uz špriceniekiem. Vajag tikai tik daudz, kā aizvilkt pāris vadus un izvilkt degvielas trubiņu pa kuru liekā degviela aiztek atpakaļ uz bāku.
Likt reduktoru no e30 noved pie tādām problēmām, kā speciālu kronšteinu taisīšanas uz pakaļējā tilta turklāt droši vien pusasis nederēs dēļ atšķirīgā garuma.
Ja atstāj visu kā it, tad kardāns ir jāņem no e30 ar m10 motoru. Der pēc garuma, vienīgi ir jāuztaisa jauna stiprinājuma vieta piekaramajam gultnim. Pārējais der viens pret vienu.
Daudz ko varētu vēl stāstīt. Pac pagājušo gadu karburatora motoru nomainīju pret špricenieku.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Vii4 | | Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
| Puce
es tomer riskesu partaisot krinsteinu uz pakaleja tilta.vell neesmu merijis, bet pec skata tads pats
palns par motoru man ir sen, tik finanses neatlauj sadu naudas teresanu...
vadus lieku tadel ka liksu e30 paneli, glitaks pec skata.
a un tas nav mans plans par motoru, to man iedeva cilveks kas zin ko darit, un nemaz man tos 400hp nevajag, pietiktu ar 200hp, un m10 motors tadel ka vins pec svara ir visvieglakais...[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 21:55:29 ] | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| good luck!
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
rudaiseriks | | Kopš: 04. Mar 2007
No: Grobiņa
Ziņojumi: 239
Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+
|
07 Feb 2009, 21:53:57 Vii4 rakstīja:
Puce
es tomer riskesu partaisot krinsteinu uz pakaleja tilta.vell neesmu merijis, bet pec skata tads pats
palns par motoru man ir sen, tik finanses neatlauj sadu naudas teresanu...
vadus lieku tadel ka liksu e30 paneli, glitaks pec skata.
a un tas nav mans plans par motoru, to man iedeva cilveks kas zin ko darit, un nemaz man tos 400hp nevajag, pietiktu ar 200hp, un m10 motors tadel ka vins pec svara ir visvieglakais...
ieliec arii e30 aizmugureejaas lampas- arii gliitaakas! | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| visu ko gribēju piebilst - 3.91 LSD ir tik īss, un slodze uz zobratiem tik liela, ka neizturēs pat pāris testdraivus!
cherbi: kāds bija radiators vecajām alpinām?
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Vii4 | | Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
|
07 Feb 2009, 22:37:33 Phasma rakstīja:
visu ko gribēju piebilst - 3.91 LSD ir tik īss, un slodze uz zobratiem tik liela, ka neizturēs pat pāris testdraivus!
nee so reduktoru neliksu, vinsh ir domats vairak sacensibam- driftam
lampas neliksu, orginalas tiri tikamas
ka bildes var ievietot?[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 22:53:36 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|