Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E90 uzticamība
Autors | Ziņojums |
LAVRx | | Kopš: 24. Nov 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
26 Nov 2010, 12:50:09 DockuH rakstīja:
ko teiksiet, ir ok njemt 320d (pec 2007) ar noskrejienu ap 150t.km. pilnu, vai tomer labak pameklet kko bez navi/adas bet ar noskrejienu ap 70-80 t.km? (pi nosacijuma ka ir ists)
tantes daudz ko runa, vieni saka ka 150 nav nekads lielas noskrejins, citi saka ka pec 50 t.km bus visu jamaina.
cik tas motors ir uzticams? 2.0 163z/s?
uz ko jaskatas perkot?
Pirku 2006 gada e91 320d ar ~160 noskrējienu. Pagaidām vēl nekas nav bijis jāmaina ja neskaita eļu, bet pārējais viss ir ok. Pirku ar diezgan pilnu paketi, sākot ar ādas salonu, beidzot ar lielo lūku un Logic 7 mūziku. Katrā ziņā jāskatāskā mašīna ir lietota, ja var redzēt ka sagurusi tad noteikti jāmeklē ar mazāku noskrējienu, bet var jau atrast labi koptas mašīnas ar 200000 un nebūs nekur diži roka jāpieliek.
Runājot par motoru, es biju patīkami pārsteigts cik viņš labi iet. 163zs priekš tik maza motora ir pat ļoti ok, uz ielas nebūs jāosta putekļi. [ Šo ziņu laboja LAVRx, 29 Nov 2010, 11:47:14 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Palasījos, bet ātrumā nekam neuzdūros:
ko tauta var pateikt par e90/e91 318i un 320i?
Jauda/nejauda pilnīgi nav aktuāla.
Vairāk uzturēšanas izmaksas, uzticamība, iespējamie remonti, vājās vietas utt.
Facelift/pre-facelift ir kādas būtiskas atšķirības, izņemot vizuālo skatu un idraivu? | Offline | | |
wl | | Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
|
21 Feb 2011, 18:38:52 Ch rakstīja:
Palasījos, bet ātrumā nekam neuzdūros:
ko tauta var pateikt par e90/e91 318i un 320i?
Jauda/nejauda pilnīgi nav aktuāla.
Vairāk uzturēšanas izmaksas, uzticamība, iespējamie remonti, vājās vietas utt.
Facelift/pre-facelift ir kādas būtiskas atšķirības, izņemot vizuālo skatu un idraivu?
Braucu jau trīs gadus e90, 320i. Noskrējiens ~70K (ņēmu lietotu pie nobrauciena 35K).
Šo 3 gadu laikā bez riepu maiņas 2x gadā, līdz šim ir veiktas tikai tekošās apkopes - mainīta eļļa, bremžu kluči, 1x abas priekšējās lampiņas, tikko sveces un salona filtrs.
Lai gan regulāri sanāk braukt ar daudz jaudīgāku auto, jāsaka, ka jauda e90 ir pietiekoša, lai gan pie 130 gribētos lielāku uzrāvienu.
Forumā lasīju, ka viens e90 pie 140km/h kļūstot nestabils. Par savējo, tfu, tfu, tfu, varu teikt, ka sāka nedaudz peldēt virs 180, bet ar 160 vispār problēmu nav. | Offline | | |
stikls07 | | Kopš: 28. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW
| Nevaru izlemt E90,vai Lexis IS250?
Lexx nu dikti jau labi nopakots maksā tikpat cik BMW,bet aprīkojumu nevar salīdzināt.
Ko sak speci?
| Offline | | |
klavins_ | | Kopš: 12. Jun 2010
Ziņojumi: 18
Braucu ar: 91
|
30 May 2011, 23:17:38 stikls07 rakstīja:
Nevaru izlemt E90,vai Lexis IS250?
Lexx nu dikti jau labi nopakots maksā tikpat cik BMW,bet aprīkojumu nevar salīdzināt.
Ko sak speci?
BMW forumā jautāt par salidzinājumu ar leksi... manuprāt nekādas jēgas, tā pat galējais būs tavs paša viedoklis | Offline | | |
stikls07 | | Kopš: 28. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW
| Lieta darīta
Esmu laimīgais E91 320d īpašnieks
Redzēs kā man veiksies ar šo,jo iepriekšējais E60 regulāri mēģināja degt.
Par labu izvēlei nospēlēja auto vadība un protams degvielas patēriņš | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Nez, mosh tāpēc, ka iepriekš biju saskāries tikai ar veciem bmw, beet man reāli dīvaini liekas, ka e91 N43 nav ne eļļas ščupa, ne motora temperatūras dačika. vācietis būtu nožmiedzies uz komplektāciju, jeb tas ir ok? [ Šo ziņu laboja Ch, 07 Jun 2011, 23:01:04 ] | Offline | | |
stikls07 | | Kopš: 28. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW
|
07 Jun 2011, 23:00:34 Ch rakstīja:
Nez, mosh tāpēc, ka iepriekš biju saskāries tikai ar veciem bmw, beet man reāli dīvaini liekas, ka e91 N43 nav ne eļļas ščupa, ne motora temperatūras dačika. vācietis būtu nožmiedzies uz komplektāciju, jeb tas ir ok?
Laiks iet uz priekšu Eļļas līmeni var eleganti apskatīt datorā,neizkāpjot no auto un nemeklējot,kur ščupu noslaucīt | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| mnja temperatūras grādīzera nēesamībā sākotnēji nedaudz traucē, eļļas tausts iekš idrive gan ir ērts.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
stikls07 | | Kopš: 28. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW
| E60 temperatūras datčiks jau bija interesanti iekombinēts,ejot tālāk laikam kļuva lieks. Neesmu vēl izkodis,bet domāju gudrais i-drive mani painformēs par augsto temperatūru | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
07 Jun 2011, 23:20:40 stikls07 rakstīja:
07 Jun 2011, 23:00:34 Ch rakstīja:
Nez, mosh tāpēc, ka iepriekš biju saskāries tikai ar veciem bmw, beet man reāli dīvaini liekas, ka e91 N43 nav ne eļļas ščupa, ne motora temperatūras dačika. vācietis būtu nožmiedzies uz komplektāciju, jeb tas ir ok?
Laiks iet uz priekšu Eļļas līmeni var eleganti apskatīt datorā,neizkāpjot no auto un nemeklējot,kur ščupu noslaucīt
nezinu kā tur ir ar idrive, bet bez viņa tā sistēma tāda soso. kādu minūti-pusotru jāblenž virsū tam rādītājām, jo tur parādās tas līmenis un tad, nesagaidījis apstiprinājumu, pazūd. Ja neievēro, pats vainīgs, gaidi vēlreiz. | Offline | | |
garais31 | | Kopš: 18. Jul 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar: BMW
| Nopirku latvija 2008 320i
Nu problemas pie problemas
Garantijas laika mainiti 3 katalizatori
2 degvielas sukni
stures reika
pec garantijas laika nomaniju Nox daciku.
Ka tagad atrodas masina servisa, sakot ka problemas ar vienu no cilindriem.
Un starp citu, pecgarantijas remto neceriet uz nekadam atlaidem | Offline | | |
eiriks | | Kopš: 31. Jul 2004
Ziņojumi: 491
Braucu ar: Bmw
| kāds var padalīties par e90 2.o d 2007 izdevumu listi
interesē tādas pozīcijas kā:
standarta apkopes izmaksas
zobenes maiņa
kasko
ritošā | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| ir te kāds, kam bijušas problēmas ar vanosu?
Respektīvi, met ārā klūdu...
Neviens nevienā kantorī neko skaidri nevar pateikt.
Kad silts, auto rīstās, raustās, purkšķ tā kā uz 4 cyl. galīgi tups, neiet/iet/neiet
sajūta, ka sadalenes sagriestas kkaadaa pozīcijā un ieķīlē neatkarīgi no apgriezieniem
Provēt?
šodien uzfilmēju tirināšanos uz vietas 1:00 V8 [ Šo ziņu laboja Ekimons, 01 Mar 2012, 21:29:08 ] | Offline | | |
LAVRx | | Kopš: 24. Nov 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Es nesmu pārliecināts, bet ir bijis līdzigi ar citu auto. Pie vainas bija sveces. No sākuma mainīju svečvadus, tas nelīdzēja, nomainīju sveces un viss pārgāja. | Offline | | |
Hektors | | Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
| Man lidzigi bija aukstam-nomainiju sveces, vienu indukceni, divas sprauslas pa garantiju(iespejamais rupnicas defekts) un viss . Protams neviens parastais diagnostikas aparats nepalidzeja(tojotas centra), aizdzinu uz Wess un viss o.k.
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
|
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| Neminēju, sveces jaunas.
Vakar tika piegāzts eļļai kkāds nano skalotājs + riktīgi izmocīju.
Šodien, ne tikai neraustās, bet arī check engine pats nodzisa | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
02 Mar 2012, 17:19:43 Ekimons rakstīja:
Neminēju, sveces jaunas.
Vakar tika piegāzts eļļai kkāds nano skalotājs + riktīgi izmocīju.
Šodien, ne tikai neraustās, bet arī check engine pats nodzisa
kā tas skalotājs saucas?
Ja pēc tās piedevas parādās kādi blakus efekti, būtu labi ja padalītos pieredzē! | Offline | | |
Gunarinjsh | | Kopš: 19. Apr 2012
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
|
01 Mar 2012, 20:34:42 Ekimons rakstīja:
ir te kāds, kam bijušas problēmas ar vanosu?
Respektīvi, met ārā klūdu...
Neviens nevienā kantorī neko skaidri nevar pateikt.
Kad silts, auto rīstās, raustās, purkšķ tā kā uz 4 cyl. galīgi tups, neiet/iet/neiet
sajūta, ka sadalenes sagriestas kkaadaa pozīcijā un ieķīlē neatkarīgi no apgriezieniem
Provēt?
šodien uzfilmēju tirināšanos uz vietas 1:00 V8
Manam E90 bija tieši tāda pati vaina (auksts motors pie pirmās palaišanas līdz brīdim, kamēr motors uzsilst „vibrēja” tā it kā viens no cilindriem nestrādātu). Problēmu atrisināja motora skalošana ar kaut kādu BMW oriģinālo skalotāju. Iespējams tas bija tas pats tevis minētais. Kaut kādu ķīmiju ielēja arī tukšai bākā Raustīšanas pie auksta motora pazuda momentā un vanos (check engine) lampiņa pati no sevis nodzēsās. Pieredzējis meistars @basse motors zināja teikt, ka būtībā tā problēma ir vai nu no tā, ka (1) kādā no eļļas maiņām kāds bezgodis motora ir labas eļļas vietā ir ielējis olīveļļu vai no dirsas izvilktu 3x pārstrādātu eļļu vai nu (2) no neregulāras eļļas maiņas!!!Eļļu ieteica mainīt biežāk nekā to iesaka darīt visādi pimpauši un gudrumeļi. Iemesls kāpēc motors raustās un metās laukā vanos (check engine) kļūda esot tā, ka vanos fiziski ķērās/sprostojās.
Galvenais, ka pirms atrisināt šo vainu, es 2os servisos pabiju. Mainīja gan sveces, gan spoles, bet nekā. Kopš motora mazgāšanas ir nobraukti jau 15000km un nekādu līdzīgu simptomu nav bijis
[ Šo ziņu laboja Gunarinjsh, 20 Apr 2012, 10:27:56 ] | Offline | | |
Pacoo | | Kopš: 03. Apr 2008
Ziņojumi: 5225
Braucu ar:
| sakiet lūdzu,
kas ir tas trīsstūrītis ar izsaukuma zīmi displejā pa labi no 'P' simbola?
click click
Pēdējā bildē.
----------------- http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|