Online

Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ///M5

AutorsZiņojums
100
24. Jun 2008, 22:47 #161

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


24 Jun 2008, 22:42:52 Bute rakstīja:

24 Jun 2008, 21:04:43 stanley rakstīja:

24 Jun 2008, 19:47:32 Bute rakstīja:


Process dod kaifu tikai tad, ja to dari pats, atsot servisaa, lai uztaisa pa naudu - tas jau nav nekaads process


da labi jums, katrs dara ko grib.
ne domaju ka finalaa bus vairak kaifaa ja tur butu 3.5 M30, bet viss darits ar savam rokam

Dallas respect





-1 nauda arii ir jasapelna, tas ir process
ja visi ko dariitu savaam rokaam, tad lielaakaa dalja shaadu auto butu jaskata prikolu topikaa

-----------------
100.
Offline
edzulis
24. Jun 2008, 22:58 #162

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tak po. Neba mēs paši sev zobus remontējam, neba paši matus griežam
Offline
plakanais
24. Jun 2008, 23:01 #163

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Labi, hvatjet pizdjetj





Offline
edzulis
24. Jun 2008, 23:08 #164

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Butem mega respect! Klasiskas vērtības jāciena...
Offline
FlYiNG
24. Jun 2008, 23:14 #165

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

tieshi taa.. aleluja
Offline
HaL
24. Jun 2008, 23:21 #166

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

Bute - jāsēdina

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
plakanais
24. Jun 2008, 23:32 #167

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


24 Jun 2008, 23:08:39 edzulis rakstīja:
Butem mega respect! Klasiskas vērtības jāciena...


Paldies, tachu megarespekteet vareesi tad, kad man buus veel shitaads noparkots blakus 34tajai emkai



Vienmeer kaads nesapratiis, vienmeer kaads atradiis kaadu ''spaarnoto fraazi'', kur ir tolks maksaat 10k par vecu auto un bla, bla, bla, nezinu, man vienkaarshi tas auto patiik. Tur ir kaut kas personisks, kaut kas, kas piesaista, uzrunaa, liek maniit, ka tas ir tieshi Tavs auto Viss ir vienkaarshi, nav nekaadu paardabisku elektroniku, nav 101 vadiibas modulis, kas var gljuchiit, ja galva straadaa, to auto var apkalpot pasha rokaam, parastaa garazhaa, nav nepiecieshamas diagnostikas iekaartas u.t.t., praktiski, var pat ar visparastaako testeri iztikt. Viss komplekteets ar rokaam, nevis ar robotu paliidziibu...


... Koroch, var staastiit un staastiit, driizumaa buushu pabeidzis vienu nelielu rakstu, iedoshu Bimmeram nopubliceet, lai nebuutu jautaajumi, kaapeec nav ///M spogulji, ja jau tas ir M5, vai arii muuzhiigie jaut. par 6gang


Offline
Zigmars
25. Jun 2008, 00:05 #168

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

plakanais
Offline
101
25. Jun 2008, 22:36 #169

Kopš: 10. Apr 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Ex 730i, Rover

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/VnwBG0lrR1o=.html

Kas ir ar šo eksemplāru? Cena pievilcīga, bet vai tās nav lamatas uz mūžīgo remontu? Kapēc 3.5l? Tad arī jautājums vai tas ir M5?
Un vispār ir kādam ziņas par šo auto?
Offline
barracuda
25. Jun 2008, 22:38 #170

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


25 Jun 2008, 22:36:55 101 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/VnwBG0lrR1o=.html

Kas ir ar šo eksemplāru? Cena pievilcīga, bet vai tās nav lamatas uz mūžīgo remontu? Kapēc 3.5l? Tad arī jautājums vai tas ir M5?
Un vispār ir kādam ziņas par šo auto?


ujj.. pareizajā vietā paprasīji ! tagad piesprādzējies un sāc klausīties stāstus
Offline
ozo
25. Jun 2008, 22:40 #171

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


25 Jun 2008, 22:36:55 101 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/VnwBG0lrR1o=.html

Kas ir ar šo eksemplāru? Cena pievilcīga, bet vai tās nav lamatas uz mūžīgo remontu? Kapēc 3.5l? Tad arī jautājums vai tas ir M5?
Un vispār ir kādam ziņas par šo auto?


vieteejais Pirms laicinja cena bija zemaaka pa manam
IIsumaa- Konkreetais eksemplaars tika paglaabts no luuznjiem, motors nonaaca E30 un taa vietaa tika ielikts 3.5 motors, paareejais ir paarlasiits, to dariija dzeki tepat no powera. Cik saimnieki nomainiijusies bet neesmu dzirdeejis sliktas atsauksmes par so, kroce nemams
Offline
101
25. Jun 2008, 22:53 #172

Kopš: 10. Apr 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Ex 730i, Rover

Eh, pats galvenais šai pēc skata pievilcīgajai mašinai ir atņemts - dvēsele [mpower]...
Pēc bildēm toč izskatās labs, bet vai 535 ir tās naudas vērts? Zinu, ka M5 bundža ar Individual komplektāciju, bet vai ir vērts ņet tādu, jeb labāk pameklēt M5???
Uz reiz jautājums zinātājiem e34 M5 ar 3.6l motoru var ņemt?
Offline
hasans
25. Jun 2008, 22:58 #173

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

no e39 M5 original ///M diski der uz e34 M5 bez jebkadas jebljas vai kautkas tomer japartaisa?
Offline
Cumpars
25. Jun 2008, 23:02 #174

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


25 Jun 2008, 22:58:38 hasans rakstīja:
no e39 M5 original ///M diski der uz e34 M5 bez jebkadas jebljas vai kautkas tomer japartaisa?


nav jāpārtaisa, jāieliek centra gredzeni, jo e39 nedaudz lielāki centri
Offline
Cumpars
25. Jun 2008, 23:03 #175

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555

p.s tas par to vai var uzlikt

par iznesumiem nezinu, cik tur līdzīgi un vai kautkas strīķējās/nestrīķējās
Offline
101
25. Jun 2008, 23:05 #176

Kopš: 10. Apr 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Ex 730i, Rover

DC paldies par padomu, toč rīt iezvanīšu un apstīšos dzīvē... Nav ko daudz fantazēt!
Tikai biedē tas, ka paņem viņu kā 535, bet hadene paliek no Mpower Tas jau arī visu to pasākumu sadārdzina. Pieņemu ka kārba tur ir no parastā, jo gan jau tas kur ņēma motoru paņēma arī kārbu...
Offline
Cumpars
25. Jun 2008, 23:09 #177

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


25 Jun 2008, 23:05:24 101 rakstīja:
DC paldies par padomu, toč rīt iezvanīšu un apstīšos dzīvē... Nav ko daudz fantazēt!
Tikai biedē tas, ka paņem viņu kā 535, bet hadene paliek no Mpower Tas jau arī visu to pasākumu sadārdzina. Pieņemu ka kārba tur ir no parastā, jo gan jau tas kur ņēma motoru paņēma arī kārbu...



Tiko Tu vēl teici ka tad jau labāk pameklēt M5 un vai var ņemt M5 3,6 un nu jau pēkšņi Tevi biedē M5 hadene Tad nevajag Tev M5 reku daudz ss.lv ir parastu e34 535 pērc un nečīksti par hadeni...
Offline
plakanais
25. Jun 2008, 23:25 #178

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Jun 2008, 22:53:56 101 rakstīja:
Eh, pats galvenais šai pēc skata pievilcīgajai mašinai ir atņemts - dvēsele [mpower]...
Pēc bildēm toč izskatās labs, bet vai 535 ir tās naudas vērts? Zinu, ka M5 bundža ar Individual komplektāciju, bet vai ir vērts ņet tādu, jeb labāk pameklēt M5???
Uz reiz jautājums zinātājiem e34 M5 ar 3.6l motoru var ņemt?


Tur no individual nav ne smakas, tikai salons un tas, ka es, ar paaris labu draugu paliidziibu, nopirku taa auto virsbuuvi no shrota un paceelu atpakalj braucoshu. Tanii briidii nebija naudas, lai pirktu un liktu iekshaa S38B38, tika nopirkts M30B35 motors, paareejaas iztruukstoshaas detaljas, shur - tur piekraasots un salikts braucams. Iipashnieki LV bijushi vismaz seshi, principaa visi apgrozas poweraa. Muuzhiigie staasti par nokautu 6gang kaarbu, kaa finaalaa Artjoms to mashiinu nopirka kaa donoru un motors tika ielikts ieksh e30 dragstera. Es, savukaart, nopirku to auto no shrota un saliku braucoshu.

MODEL E34 M5
VIN WBSHC91010GD64556
EXTERIOR COLOR Arctic Silver
INTERIOR COLOR Silvergrey M cloth/ Anthracite Amaretta

PRODUCTION DATE November 1994


OPTIONS/COMMENTS
BMW Individual interior with Silvergrey M cloth and Anthracite Amaretta bolsters, dual airbags, model designation delete, Shadowline trim, rear sunshade, velour floor mats, air conditioning, BMW Business RDS radio, diversity antenna, immobilizer


Pirksi, pieveers uzmaniibu labai saanu stoikai, kaadreiz pirms manis ir bijis skaldiits un uz jumta bik shpahtelis saak puusties Virs 200 arii veejsh piesvilpo bik durviis

p.s

Offline
plakanais
25. Jun 2008, 23:27 #179

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Jun 2008, 23:09:35 Cumpars rakstīja:

25 Jun 2008, 23:05:24 101 rakstīja:
DC paldies par padomu, toč rīt iezvanīšu un apstīšos dzīvē... Nav ko daudz fantazēt!
Tikai biedē tas, ka paņem viņu kā 535, bet hadene paliek no Mpower Tas jau arī visu to pasākumu sadārdzina. Pieņemu ka kārba tur ir no parastā, jo gan jau tas kur ņēma motoru paņēma arī kārbu...



Tiko Tu vēl teici ka tad jau labāk pameklēt M5 un vai var ņemt M5 3,6 un nu jau pēkšņi Tevi biedē M5 hadene Tad nevajag Tev M5 reku daudz ss.lv ir parastu e34 535 pērc un nečīksti par hadeni...


M5 hadene neatshkjiras ne ar ko no 535... Tikai taads bonuss, ka aizmuguree tiltam ir iespeeja reguleet sagaazumu, bukses, sviras, sharniiri 1:1 parasts E34
Offline
plakanais
25. Jun 2008, 23:28 #180

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Jun 2008, 22:58:38 hasans rakstīja:
no e39 M5 original ///M diski der uz e34 M5 bez jebkadas jebljas vai kautkas tomer japartaisa?


Vajadziigs tkai centreejoshais gredzens, maksaa 4x 2,5 lvl, viss pass
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo