Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: TURBO uzstādīšana BMW, Rīgā!

AutorsZiņojums
Kazis
01. May 2008, 00:57 #161

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

Jautājums saistībā ar tēmu:
vai mans esošais M52 2,8 l alumīnija bloks būs pietiekoši izturīgs priekš turbo? Jauda līdz 400 HP. Laikam populārāks ir M50 2,5 l ar čuguna bloku- varbūt tikai vieglāk dabūnams?
Offline
Kazis
01. May 2008, 01:03 #162

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

Ir lieks čuguna izplūdes kolektors priekš turbīnas, šķiet ka ar "wastegate" flanci.
Vēl viens jautājums:
Patreiz man uz motora ir Schrick sadalenes, nekas plēsīgs, diezgan līdzīgas pēc izmēriem M3 oriģinālajām, ja uzstādītu turbīnu, ir vērts tās atstāt, vai labāk likt atpakaļ oriģinālās?
Offline
Kazis
02. Jun 2008, 16:28 #163

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

ATAMAH vai citiem zinātājiem
Ko saka tehniskajā apsakatē par pašuzstādītu turbo un kas notiek ar atgāzēm pie pazeminātas kompresijas?
Offline
rapido
02. Jun 2008, 16:37 #164

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h

auto drīkt aprīkot ar turbopūtes sistēmu, tikai atgāzes viņus arī interesēs!
Offline
subaru
02. Jun 2008, 16:44 #165

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

a nav vieglāk nopirkt jau TURBO autiņu nevis stāties dzimumattiecībās ar esošo
Offline
rapido
02. Jun 2008, 16:54 #166

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


02 Jun 2008, 16:44:36 subaru rakstīja:
a nav vieglāk nopirkt jau TURBO autiņu nevis stāties dzimumattiecībās ar esošo

Bet tam jābūt bembim.. saproti??? un nejau dīzelim!
Offline
Kazis
04. Jun 2008, 22:29 #167

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

Re kas te atradās: http://www.bonnevillemotorwerks.com/sharkedt/SharkEDT.pdf
Lai dzīvo alķīmiķi!!!
Offline
plakanais
04. Jun 2008, 22:39 #168

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


04 Jun 2008, 22:29:51 Kazis rakstīja:
Re kas te atradās: http://www.bonnevillemotorwerks.com/sharkedt/SharkEDT.pdf
Lai dzīvo alķīmiķi!!!


Un kur vinjiem ir map sensors prieksh turbikja?
Offline
Kazis
05. Jun 2008, 09:23 #169

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

Līdz saprātīgai robežai var jau iztikt ar MAF sensoru, uz ne M var likt no M3 vai 540, vai Porche...
Offline
Kazis
05. Jun 2008, 22:41 #170

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Braukšu ar turbo BMW

FunnyBoy
M50B25 bez vanosa diezgan grūti dabūjams, jo BMW to ražoja tikai ~1 gadu, bet par S38 laikam var tikai pasapņot. FunnyBoy- kā pass kopā B25 bloks+ B28 galva+ B28 kloķene, klaņi un virzuļi, ko darīt ar vanos? un vai tad B28 ir kalta kloķene?
Offline
janeks7
05. Jun 2008, 22:48 #171

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


05 Jun 2008, 22:41:09 Kazis rakstīja:
FunnyBoy
M50B25 bez vanosa diezgan grūti dabūjams, jo BMW to ražoja tikai ~1 gadu, bet par S38 laikam var tikai pasapņot. FunnyBoy- kā pass kopā B25 bloks+ B28 galva+ B28 kloķene, klaņi un virzuļi, ko darīt ar vanos? un vai tad B28 ir kalta kloķene?

Nu neteiktu gan ka m50b25 bez vanosa ir grūti dabūjams
Offline
mx_kanskis
05. Jun 2008, 23:16 #172

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 510

Braucu ar: traktoru pa kartupeļiem


05 Jun 2008, 22:57:30 FunnyBoY rakstīja:

05 Jun 2008, 22:41:09 Kazis rakstīja:
FunnyBoy
M50B25 bez vanosa diezgan grūti dabūjams, jo BMW to ražoja tikai ~1 gadu, bet par S38 laikam var tikai pasapņot. FunnyBoy- kā pass kopā B25 bloks+ B28 galva+ B28 kloķene, klaņi un virzuļi, ko darīt ar vanos? un vai tad B28 ir kalta kloķene?



Muļķības bez vanosa elementāri un vanosa galva ir mēsls kas metams tolmetā.


Funny kā beidzās ar ATR turbonizēšanu?

[ Šo ziņu laboja mx_kanskis, 05 Jun 2008, 23:16:39 ]

Offline
plakanais
05. Jun 2008, 23:19 #173

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


05 Jun 2008, 22:57:30 FunnyBoY rakstīja:

05 Jun 2008, 22:41:09 Kazis rakstīja:
FunnyBoy
M50B25 bez vanosa diezgan grūti dabūjams, jo BMW to ražoja tikai ~1 gadu, bet par S38 laikam var tikai pasapņot. FunnyBoy- kā pass kopā B25 bloks+ B28 galva+ B28 kloķene, klaņi un virzuļi, ko darīt ar vanos? un vai tad B28 ir kalta kloķene?


Muļķības bez vanosa elementāri un vanosa galva ir mēsls kas metams tolmetā.


Es gan teiktu, ka bezvanosa vaarsti ir smagi un metami musoraa, taapat kaa jebkursh Tavs nepabeigtais turbobrojekts

[ Šo ziņu laboja Bute, 05 Jun 2008, 23:19:53 ]

Offline
se7en
05. Jun 2008, 23:29 #174

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jun 2008, 10:07:34 FunnyBoY rakstīja:


S38B36 vai S36B38 kas naak E34 M5 tur jau viss standartā ir labi. Bieza vara blīve un 600 zirgus var pūst. Arkaltajam iekšām 1400 zirgus tur brīvi.

DODIET TURBU

[ Šo ziņu laboja se7en, 05 Jun 2008, 23:29:16 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
plakanais
05. Jun 2008, 23:36 #175

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


05 Jun 2008, 10:07:34 FunnyBoY rakstīja:

01 May 2008, 00:57:48 Kazis rakstīja:
Jautājums saistībā ar tēmu:
vai mans esošais M52 2,8 l alumīnija bloks būs pietiekoši izturīgs priekš turbo? Jauda līdz 400 HP. Laikam populārāks ir M50 2,5 l ar čuguna bloku- varbūt tikai vieglāk dabūnams?


BMW ir tikai divi labi turbopūtei iespējami motori:

M50B25 BEZ VANOSA un tikai BEZ. B28 klokjene no tērauda un B28 klanji. Tālāk vainu citi virzuļi vainu lielie klaņi un tad jau 1000hp motors gatavs. ā tur vēl vajag likt citas galvas špiļkas oriģinālā izmēra pat ARP iztaipas uzreiz. PRocess samērā vinekārš no kautkāda amerikas forda derēja, atlika blokā pārurbt caurumus un galvā.

S38B36 vai S36B38 kas naak E34 M5 tur jau viss standartā ir labi. Bieza vara blīve un 600 zirgus var pūst. Arkaltajam iekšām 1400 zirgus tur brīvi.

Citi motori un itsevišķi visi vanosi ir mēsli priekš turbo, plāni un viegli vārsti, sūda nikasils un bla bla bla.

IZvēles vienkāršas M50 vai S38B36 vai S38B38 reāli S38B36 labāks par S38B38 jo diametrs virzuļiem mazāks un starp čaulām ir lielāks virsmas laukums. Attiecīgi biezākas čaulas un drošāk.


Pasaki ar ko atshkjiras M52B28 klanji no M50B25?
Kas ir ''lielie klanji''???
Kuri ir citi virzulji???

paraadi man to gatavo 1000hp motoru

Par S38, vinjam jau no ruupniicas naak kaltaas iekshas, kaleejs ibio

Citi motori ir meesli? Labi, pienjemsim, ka esi gudraaks par skandinaaviem, kas buuvee M42B18, M10tos, S14...

Paraadi man S38 motoraa kaut vienu chaulu!!! Tas ir chuguna motors, kur tur kaada chaula???



CHALI, KO TU PIIIPEEE???




Offline
plakanais
05. Jun 2008, 23:38 #176

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


05 Jun 2008, 23:29:05 se7en rakstīja:

05 Jun 2008, 10:07:34 FunnyBoY rakstīja:


S38B36 vai S36B38 kas naak E34 M5 tur jau viss standartā ir labi. Bieza vara blīve un 600 zirgus var pūst. Arkaltajam iekšām 1400 zirgus tur brīvi.

DODIET TURBU



Saliec motoru saakumaa Mazaak tirgus tantees un turbochipshos klausies
Offline
raurisu
07. Jun 2008, 01:04 #177

Kopš: 17. Feb 2008

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Jus pasi saprotat pa ko cepaties
Offline
raurisu
07. Jun 2008, 01:45 #178

Kopš: 17. Feb 2008

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


07 Jun 2008, 01:37:24 FunnyBoY rakstīja:

05 Jun 2008, 23:16:23 mx_kanskis rakstīja:

05 Jun 2008, 22:57:30 FunnyBoY rakstīja:

05 Jun 2008, 22:41:09 Kazis rakstīja:
FunnyBoy
M50B25 bez vanosa diezgan grūti dabūjams, jo BMW to ražoja tikai ~1 gadu, bet par S38 laikam var tikai pasapņot. FunnyBoy- kā pass kopā B25 bloks+ B28 galva+ B28 kloķene, klaņi un virzuļi, ko darīt ar vanos? un vai tad B28 ir kalta kloķene?



Muļķības bez vanosa elementāri un vanosa galva ir mēsls kas metams tolmetā.


Funny kā beidzās ar ATR turbonizēšanu?


Piektdiem buus beidzot bloks ar virzuliem gatavs.


Kuri ir citi virzulji??? = Virzuli ar keramisko parklajumu + kas paredzeti virsspiedienam.

Tos parasti sauc par kaltajiem virzuliem.Kuri ir izfrezeti nevis lieti vannite.Ar atiecigu kompresijas pakapi,ka turbo motriem un atmosferiskajiem
Offline
GirtzB
07. Jun 2008, 10:31 #179

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

vislbākais BMW motori turbinēšanai ir M10/S14 parējie ir pakāpi zemāk.
p.s. M10 bloks tur 3.0+ bārus

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
huligans325
07. Jun 2008, 18:02 #180

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli

Un,cik tad tam zaljam e30 motors izmaksāja,un kādi laiki bija biķerniekos????
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo