Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E65 brīnumi un kļūdas
Autors | Ziņojums |
Resnis | | Kopš: 06. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 219
Braucu ar: BMW e65 4 ever
| Ir bijis tā , ka auksts raustās , bet kad uzsilst viss ir ok ...
tiko biju servisā ja tas būtu valvetroniks kompis kļūdu nemestu ?
un cik aptuveni ir tās izmaksas ? | Offline | | |
Resnis | | Kopš: 06. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 219
Braucu ar: BMW e65 4 ever
| Par laimi viss ir ok un nepiepildijās jūsu varbūtības , nomainiju 1 spoli un viss kedā | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
| E65 2004.gada, ir automātiskais bagāžnieks(tipa uz pogas) bet vakar vakarā vairs nevērās vaļā nekāda veidā, te ar jautājumu pie elektriķa jāgriežas vai tomēr mehānisks defekts? | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
17 Oct 2013, 10:38:41 SA rakstīja:
E65 2004.gada, ir automātiskais bagāžnieks(tipa uz pogas) bet vakar vakarā vairs nevērās vaļā nekāda veidā, te ar jautājumu pie elektriķa jāgriežas vai tomēr mehānisks defekts?
Viss ok, aizmirsu ka rokas balstu nodalījumā ir bloķēšanas poga, ko biju nejauši uzspiedis un aizslēdzis bagāžnieku | Offline | | |
justes | | Kopš: 17. Feb 2013
Ziņojumi: 364
Braucu ar: baltu RR Godfathers Gang uz 22"
| Sievastēvs paņēma e65 pa 3500ls,nu i nafig to sūdu.Tagad jau 3 mēn. Stāv nobiris. Bija cerējis paņemt pa 3.5,ieguldīt veel 2,bet nu jau budzhets izteereets | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
18 Oct 2013, 05:52:40 justes rakstīja:
Sievastēvs paņēma e65 pa 3500ls,nu i nafig to sūdu.Tagad jau 3 mēn. Stāv nobiris. Bija cerējis paņemt pa 3.5,ieguldīt veel 2,bet nu jau budzhets izteereets
Uzreiz pa 5500 nevarēja neko labāku atrast?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| E65 pa 3.5ls izklausas labi.
Un 2ls budžets jau laikam nav daudz, jo ja aiziet piem viens no active vai dynamic (neatceros jau kā pareizi saucas) amjiem, tad nomainot divus tur jau cipars ir ap 1,5 ls. [ Šo ziņu laboja Arturiks, 18 Oct 2013, 08:34:30 ] | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Gribētu redzēt to sākuma stadiju par 3500 | Offline | | |
|
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
18 Oct 2013, 08:33:12 Arturiks rakstīja:
E65 pa 3.5ls izklausas labi.
Un 2ls budžets jau laikam nav daudz, jo ja aiziet piem viens no active vai dynamic (neatceros jau kā pareizi saucas) amjiem, tad nomainot divus tur jau cipars ir ap 1,5 ls.
Par amjiem gan muļķības | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Varbūt arī kļūdos bet cik tad 2 gab tādi maksā jauni pie dīlera?
Labots: Ok, sry, realoem saka, ka viens maksā $1,026.64, kas uz 2 gab ir mazāk kā es teicu bet ar darbu un visiem sūdiem tāpat daudz.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 18 Oct 2013, 08:50:14 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Oct 2013, 08:46:50 Arturiks rakstīja:
cik tad 2 gab tādi maksā jauni pie dīlera?
Muahahā, arī priekš e36 gan jau kkas maksā pie dīlera. Tik vecam drotam nav jāakautrējas visu ņemt no Marihuāna | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
18 Oct 2013, 08:50:44 Laoshi rakstīja:
18 Oct 2013, 08:46:50 Arturiks rakstīja:
cik tad 2 gab tādi maksā jauni pie dīlera?
Muahahā, arī priekš e36 gan jau kkas maksā pie dīlera. Tik vecam drotam nav jāakautrējas visu ņemt no Marihuāna
Nu var jau arī mašīnu pēc 2 gadu garantija beigām vest uz kādu kaktu, bet, manuprāt, e65, e60, e90 (un pārējie ekvivalenti) vēl ir tā kategorija, ko var mierīgi vest labot pie dīlera un tas būs tikai normāli... | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Kas visiem par fetišu ar dīleriem. Reāls stāsts. ML W164, gaisas spilvens viens laida gaisu, bija jau uz izjukšanas robežas. Dīleris ap 400ls (jāpasūta un jāgaida nedēļa), neorģinālais 160ls (uz vietas, Rīgā). Kompresors pie dīlera ap 1000ls, neorģinālais 350ls. Orģinālas detaļas nokalpoja nepilnus 5 gadus, neorģinālajām pārdevējs deva zobu, kad 4 gadus noteikti problemas nebūs. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Oct 2013, 09:07:34 morris rakstīja:
Kas visiem par fetišu ar dīleriem. Reāls stāsts. ML W164, gaisas spilvens viens laida gaisu, bija jau uz izjukšanas robežas. Dīleris ap 400ls (jāpasūta un jāgaida nedēļa), neorģinālais 160ls (uz vietas, Rīgā). Kompresors pie dīlera ap 1000ls, neorģinālais 350ls. Orģinālas detaļas nokalpoja nepilnus 5 gadus, neorģinālajām pārdevējs deva zobu, kad 4 gadus noteikti problemas nebūs.
Šeit vairums cilvēku ir īsteni bmw fanāti, kuri grib uzturēt autoražotāju arī pēc tam, kad jau auto ir nopirkts | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
18 Oct 2013, 09:07:34 morris rakstīja:
Kas visiem par fetišu ar dīleriem. Reāls stāsts. ML W164, gaisas spilvens viens laida gaisu, bija jau uz izjukšanas robežas. Dīleris ap 400ls (jāpasūta un jāgaida nedēļa), neorģinālais 160ls (uz vietas, Rīgā). Kompresors pie dīlera ap 1000ls, neorģinālais 350ls. Orģinālas detaļas nokalpoja nepilnus 5 gadus, neorģinālajām pārdevējs deva zobu, kad 4 gadus noteikti problemas nebūs.
Nah Tu mini neved pie dīlera? | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
18 Oct 2013, 09:07:34 morris rakstīja:
Kas visiem par fetišu ar dīleriem. Reāls stāsts. ML W164, gaisas spilvens viens laida gaisu, bija jau uz izjukšanas robežas. Dīleris ap 400ls (jāpasūta un jāgaida nedēļa), neorģinālais 160ls (uz vietas, Rīgā). Kompresors pie dīlera ap 1000ls, neorģinālais 350ls. Orģinālas detaļas nokalpoja nepilnus 5 gadus, neorģinālajām pārdevējs deva zobu, kad 4 gadus noteikti problemas nebūs.
Tu jau tagad stāsti par oriģinālajām un neoriģinālajām detaļām. Esmu novērojis, ka, ja WESSā vai BM auto ir kāds paziņa un ir atlaide ap 20-25%, tad remonta cena būs tieši tāda pati kā visos citos parastos servisos un nekā dārgāka tur nebūs. Tieši tāpat ir ar Mūsa motors un citiem. Tad padomā, kapēc, lai mašīnu dzītu uz kaut kādu citu servisu, ja var vest pie dīlera?
Protams Tavs stāsts ir nedaudz citādāks, jo Domenikss vienmēr ir izcēlies. [ Šo ziņu laboja Arturiks, 18 Oct 2013, 09:19:12 ] | Offline | | |
|
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Vel stāsts no dzīves, RR sports tāda detaļa kā sūknīts lampu mīzējiem, pie dīlera ap 80ls, pēc koda tāds pats kā kkādam fordam, kura cena grosa 8ls Detaļas viens pret vienu.
Mazdai cx 7 motora spilvens 490ls, no LT orģināls 90ls, atnāca otrā dienā ar kurjeru pēc pasūtīšanas.
Ja pie dīlera gribi lai pa 10ls uzpilda logu šķidrumu un līmē vesalas riepas, tad uz priekšu.
Mans uzskats, pie dīlera brauc uz eketronikas diagnostiku, pārējo var remontēt pie onkuļiem no blakus garāžas... | Offline | | |
Hel4a | | Kopš: 09. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: Igauņu Begimotu
| Varbuut kaads zin, vai e65 740d ir iespejams nomainit, vai salabot to elektrisko turbinas regulatoru, vienai turbinai strada perfekti, otrai brizham neiet. vakar biju pie Mastera un taa vinjs man paskaidroja, ka 730tiem daljai nak mehaniskie, bet 740d naakot elektriskie, un atseviskji laikam nepardodas.karo4 gribas,lai pastajanna ir vislaik jauda, ne kaut kaaadaa briidii, kad ej uz apdziishanu pazuud.Paldies jau ieprieksh | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Oct 2013, 09:17:44 Arturiks rakstīja:
18 Oct 2013, 09:07:34 morris rakstīja:
Kas visiem par fetišu ar dīleriem. Reāls stāsts. ML W164, gaisas spilvens viens laida gaisu, bija jau uz izjukšanas robežas. Dīleris ap 400ls (jāpasūta un jāgaida nedēļa), neorģinālais 160ls (uz vietas, Rīgā). Kompresors pie dīlera ap 1000ls, neorģinālais 350ls. Orģinālas detaļas nokalpoja nepilnus 5 gadus, neorģinālajām pārdevējs deva zobu, kad 4 gadus noteikti problemas nebūs.
Tu jau tagad stāsti par oriģinālajām un neoriģinālajām detaļām. Esmu novērojis, ka, ja WESSā vai BM auto ir kāds paziņa un ir atlaide ap 20-25%, tad remonta cena būs tieši tāda pati kā visos citos parastos servisos un nekā dārgāka tur nebūs. Tieši tāpat ir ar Mūsa motors un citiem. Tad padomā, kapēc, lai mašīnu dzītu uz kaut kādu citu servisu, ja var vest pie dīlera?
Protams Tavs stāsts ir nedaudz citādāks, jo Domenikss vienmēr ir izcēlies.
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
| Dīleris uzskatu ir stiepjams jēdziens, Domeniksā noteikti gribēju iegirezties pēc iespējas retāk, Wesā un BMauto, kapēc ne, serviss labs,apkalpošana laba, meitenes šad tad arī smukas.....cenas - nu kas nu kuram daudz, reku viens nopircis e65 pa 3500k un sūdzās ka budžets 2k jau iet uz beigām....es uzskatu, ja nopirktu e65 pa 3.5k tad ieguldot vēl vismaz tikpat es tāpat būtu ieguvējs | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|