Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Puce
04. Nov 2014, 15:12 #161

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Edgar, bet tur taču džeks raksta par 1.4TDI. Vai man ekrāns gļuko?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
protams
04. Nov 2014, 15:31 #162

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben

Šie arī tiek likti mēslu kategorijā?

[ Šo ziņu laboja protams, 04 Nov 2014, 15:31:30 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
04. Nov 2014, 15:39 #163

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Nov 2014, 15:12:22 Puce rakstīja:
Edgar, bet tur taču džeks raksta par 1.4TDI. Vai man ekrāns gļuko?




Fak. Esmu pārlasījies. tiešām 1.4TDI. Acis šodien nerāda.

Tas ir 1.4TDI ar 3 cilindriem un tur tiešām par pieminētajiem 100zs un 240Nm nevajag vairāk. Tas arī ir optimālais jaudas parametrs.

Šitādu garu penteri sarakstīju.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Nov 2014, 15:41:22 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Puce
04. Nov 2014, 16:41 #164

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Penteris noderēs. Es vienkārši pabrīnījos par tiem cipariem, kurus tu 1.4TDI vēlējies piešķirt, jo vājais punkts tur ir kārba ar sajūgu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Vertetajs
04. Nov 2014, 16:53 #165

Kopš: 01. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 312

Braucu ar: RG5

Cik maksātu nochipot BMW x5 2011, 3,0d, 245zs un kāds būtu jaudas pieaugums, degvielas paterinsh palielinas vai samazinas?
Offline
Jonix
04. Nov 2014, 23:36 #166

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

1.4TDI 3cyl dzinēji čipojas samērā viegli - bez liela stresa, vienlaikus uzlabo arī atsaucību arī pie zemiem RPM un izdodas nedaudz samazināt balansiera negatīvo efektu.
Tiesa gan, standartam pārkāpt minēto 45..50Nm pieaugumu pat ļoti nav vēlams.

Vienam no maniem klientiem ir 1.4TDI projekts ar lielākām sprauslām un citiem uzlabojumiem, bet ar sajūga kurvi cīņa bija grūta. Šobrīd grieze ap 310Nm

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
daulex
12. Nov 2014, 17:05 #167

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu

Sveiki, interese domas par e39 530d (2001) automats chiposhanu? Noskrejiens ap 360k, karba sledzas ka pa sviestu. Un mashina iet ljoti labi. Uz diagnostikas problemu nebija.

Jautajums: tagad riita sastregumos (no Imantas uz centru) vinja ed ap 11 litriem. Kas notiks tieshi ar sastregumu paterinu?

Es saprotu, ka paterinsh atskirsies no braukshanas stila, un mieriga brauksana pa trasi bus letaka, bet kas notiks mierigajos sastregumos?
Offline
kalmens
12. Nov 2014, 19:23 #168

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā

Īss, konkrēts un iespējams stulbs jautājums - 2002. gada e39 525iA ir jēga čipot ?

-----------------
Offline
Laoshi
12. Nov 2014, 19:27 #169

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Nov 2014, 19:23:28 kalmens rakstīja:
Īss, konkrēts un iespējams stulbs jautājums - 2002. gada e39 525iA ir jēga čipot ?


Nē.
Offline
Soilwork
12. Nov 2014, 20:15 #170

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Kaross,

kāds ir potenciālais čipa ieguvums priekš VW B5.5 1.9 130HP PD ?

Offline
uldens1
12. Nov 2014, 20:21 #171

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 Nov 2014, 20:15:36 Soilwork rakstīja:
Kaross,

kāds ir potenciālais čipa ieguvums priekš VW B5.5 1.9 130HP PD ?


spararata maiņa
Offline
Laoshi
12. Nov 2014, 20:24 #172

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Nov 2014, 20:21:57 uldens1 rakstīja:

12 Nov 2014, 20:15:36 Soilwork rakstīja:
Kaross,

kāds ir potenciālais čipa ieguvums priekš VW B5.5 1.9 130HP PD ?


spararata maiņa


Nebiedē cilvēku, 160zs viņam būs apm, protams, ja īstais nobraukums 400k +, tad spararats pateiks čau.
Offline
Kaross
12. Nov 2014, 22:27 #173

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Īstenība ar 400k km spararats iztur, protams, ja neuztaisa ļoti agresīvu un asu griezes momenta pieaugumu. Ja griezi ierobežo un paceļ zemos apgriezienos tikai nedaudz, tad spararats izdzīvo diezgan labi šiem modeļiem. Pat automašīnām ar 4motion parasti nav problēmu pēc saprātīgi veikta chiptuninga.
Vidēji 30zs un 75-80Nm ir ļoti normāls šo dzinēju pieaugums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
12. Nov 2014, 22:29 #174

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Nov 2014, 17:05:35 daulex rakstīja:
Sveiki, interese domas par e39 530d (2001) automats chiposhanu? Noskrejiens ap 360k, karba sledzas ka pa sviestu. Un mashina iet ljoti labi. Uz diagnostikas problemu nebija.

Jautajums: tagad riita sastregumos (no Imantas uz centru) vinja ed ap 11 litriem. Kas notiks tieshi ar sastregumu paterinu?

Es saprotu, ka paterinsh atskirsies no braukshanas stila, un mieriga brauksana pa trasi bus letaka, bet kas notiks mierigajos sastregumos?


Sastrēgumos patēriņš varētu mainīties pavisam minimāli vai drīzāk nemaz. Jauktajā ciklā noteikti būs mazāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
iganiga
12. Jan 2015, 19:53 #175

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Vai vēljoprojām neviens netiek klaat pie Toyota čipošanas?

Un vēl joprojām vienīgais sakarīgais jaudas palielināšanas veids ir salīdzinoši dārgais HOPA???

Interesē Avensis 2.0 D4D 2010. gada motora čipošana.
Offline
Kaross
12. Jan 2015, 20:05 #176

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
12. Jan 2015, 20:20 #177

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

man ir Škoda ar 1.9 TDI-PD, motora kods AXR. Bet man nevajag zirgus, mani interesē, vai var kkā iespaidot EGR vārsta darbību. Vnk brīvdienās noravēju droseli un egr un joprojām nevaru nomazgāt grābekļus. Nebija tas trakākais, bet nu aizaudzis bija.

Tāpat vēl vai ir iespējams mainīt iedarbināšanas bagātinājumus, vai ir iespējams aukstam motoram samazināt bagātinājumu, tobiš warmup. Es šobrīd starp motora temperatūras devēju un ECU esmu ielicis poci, un biju pārsteigts, ka motors ar max 1s kvēlsveču ieslēgšanu ar ļoti minimālu drebuli pielec ar darba temperatūrā esoša motora parametriem. Un, pat maigāk rūc.
Varbūt ir iespējams uztaisīt programmējamu, kā vems/MS?

mans mērķis ir iefist kapeiku uz patēriņu un dzīvot zaļāk, neostot kvēpus!

[ Šo ziņu laboja Modrs, 12 Jan 2015, 20:21:10 ]

Offline
eddylee
12. Jan 2015, 20:29 #178

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

Interese cik butu pieaugums Megane 2 1.9dci 88kw 03g.
Offline
iganiga
13. Jan 2015, 01:08 #179

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Un kādas ir aptuvenās cenas tam j-sport tuningam? Mājas lapā nav norādīts.
Offline
Jonix
13. Jan 2015, 10:38 #180

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Jan 2015, 20:29:59 eddylee rakstīja:
Interese cik butu pieaugums Megane 2 1.9dci 88kw 03g.
Aptuveni 30ZS un 60Nm

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo