Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
Kaross
29. Aug 2013, 09:30 #161

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Aug 2013, 01:16:56 Jonix rakstīja:
Atbilidi uz jautājumu, pasaka !
Izskatās, ka tu šī foruma lietotājus par tehniskiem analfabētiem turi.
Ar labu nakti.


Protams.
N75 vārstiņš uzlikts jauns. Sēne nomainīta (ko es pat nezināju), bet auto neiet jau cik mēnešus? Nesaku, ka kaut ko baigi nepareizi esi sataisījis, bet nu tā nav nopietna attieksme.
Un es te kādu turu par analfabētu.
Tad izstāsti man nezinātājam kur ir problēma.
N75 JAUNS, VNT aktuātors arī samainīts, kompis visam pats adaptējas, bet auto neiet.

Pats smieklīgākais, ka savā Audi-style taisa kreisos profilus un raksta identiskas problēmas par automašīnām, kuras nekad pat pie manis nav bijušas (apdzenot mašīnas iemet avārijas režīmu u.t.t). Redz kā dzīve atspēlējas.

http://audi-style.lv/forum/topic/84141-25tdi-a6...#entry1267643139

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Aug 2013, 09:56:14 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Instigater
29. Aug 2013, 09:41 #162

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kaross, Tev mūs visus nevajag pārliecināt, mēs tāpat zinām, pie kura jābrauc.
Offline
Instigater
29. Aug 2013, 09:45 #163

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es tikai vienu nesaprotu, par kādām sēnēm jūs te čipotāji runājat?
Offline
Kaross
29. Aug 2013, 09:48 #164

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Turbīnas aktuātors. Latviski tā būs pareizi.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Instigater
29. Aug 2013, 09:50 #165

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu, bļins, tūdaliņi - vārdulizētāji! Es jau padomāju, ka tā kaut kāda degvielas regulācijas figņa 4.,5. golfu motoriem.
Offline
Laoshi
29. Aug 2013, 09:51 #166

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Aktuators gan jau domāts
Offline
Gi-Unit
29. Aug 2013, 11:14 #167

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Beņķiku


29 Aug 2013, 08:02:57 Laoshi rakstīja:


Es nečipoju, bet man neviens aktuatoru nepārbaudīja, turbīnu arī ārā nejauca. Ja sēne kustās ar roku, tad vaina ir šķībā n75, kas pārāk ātri atver aktuatoru, vai vnk kkur truba vai IC caurs, ja pārspiediens atmetoties, tad caura vakuuma truba uz dump valve vai arī dump valve iestrēdzis. Vispār dump valve var noņemt un pats pārbaudīt.

Nu tas ja runa ir par benzīnu, dīzeļiem nav dv
yea, es par dīzeļiem. Ir tik daudz un dažādu problēmu cēloņu pie šīm turbīnas problēmām, dažādem auto, ka nevar tā noteikti teikt, ka tieši tas ir vainīgs
anyway, kurš var DIGIFANT nočipot?

[ Šo ziņu laboja Gi-Unit, 29 Aug 2013, 11:15:31 ]

Offline
Jonix
29. Aug 2013, 11:30 #168

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Aug 2013, 01:48:56 Driver rakstīja:
vai man vienam liekas, ka, piemeram, turbospiediena stelle ir ari adaptiva un galvenais ir nevis tabulaa laikus izmainit uz to pashu n75, bet gan nokorigjet to vietu, kur nodefinets cik lielam spiedienam jabut, un tikai tad varbut "ielikt" taisnu vai liku chipu, kuram (ari) laiku tabulas uz n75 ir (vai aiz slinkuma nav) izkorigjetas
Jā, ir tāda lieta kā PID kontrolieris, kurš ir iebūvēts ECU.
Domāts visām nestandarta situācijām un ir iemesls, kādēļ turbīnas normāli strādā uz dažādām izplūdēm, ir/nav katalizators, dažādas diluma pakāpes utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
29. Aug 2013, 11:32 #169

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Aug 2013, 02:19:43 Gi-Unit rakstīja:
Jautājums pašiem čipotājiem, vai procesā tiek reāli pārbaudīts sēnes regulējums, pārsvarā visādiem 4,5iem golfiem, kuriem konstanti viņas izrūsē/nosprūst, un tiek mainītas kaktu kantoros, pie Koļas?

Atvainojos bet jā, ir gadījumi, ka uz vietas gāzējot vai vnk raustot ar roku turbīna ideāli staigā, bet pie slodzes, ceļā, vai nu nesasniedz noteikto turbīnas spiedienu, vai rada nevajadzīgu pārspiedienu, atmetoties!

Vienmēr pirms čipošanas kārtīgi pārbaudu automašīnas.
Ja turbīna pie slodzes (braucot) nestrādā kā pienākas, nečipoju.
Nav man vajadzīgi šādi "Butes", kuriem pusgadu pēc čipa viduvēja turbīna sāk gļukot, tad vainīgs sanāku es.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
29. Aug 2013, 11:43 #170

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Aug 2013, 09:30:11 Kaross rakstīja:

Pats smieklīgākais, ka savā Audi-style taisa kreisos profilus un raksta identiskas problēmas par automašīnām, kuras nekad pat pie manis nav bijušas (apdzenot mašīnas iemet avārijas režīmu u.t.t). Redz kā dzīve atspēlējas.

http://audi-style.lv/forum/topic/84141-25tdi-a6...#entry1267643139
Jā, kaross, visur kur parādās tavu "darbu" problēmas ir mani kreisie profili
Nešķiet nedaudz smieklīgi? Varbūt pie tā, ka tev kurpe spiež vai krāns par īsu es arī esmu vainīgs?

Tas pats Chaba, kam vadus V8 sačakarēji un tikai pēc 2 vai 3 mēnešiem naudu atdevi, vai Tapiņš, pie kura auto darbus uzņēmies un pēc tam vienkārši pazudi ir izdomājumi un feikie profili?

Pietiekoši daudz cilvēkiem ir ko pastāstīt par to kā tu strādā.




-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
29. Aug 2013, 11:47 #171

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Aug 2013, 08:02:57 Laoshi rakstīja:
Es nečipoju, bet man neviens aktuatoru nepārbaudīja, turbīnu arī ārā nejauca. Ja sēne kustās ar roku, tad vaina ir šķībā n75, kas pārāk ātri atver aktuatoru, vai vnk kkur truba vai IC caurs, ja pārspiediens atmetoties, tad caura vakuuma truba uz dump valve vai arī dump valve iestrēdzis. Vispār dump valve var noņemt un pats pārbaudīt.

Nu tas ja runa ir par benzīnu, dīzeļiem nav dv
Bez iepriekš minētā dīzeļu turbīnām ļoti bieži ir arī sadiluši vai aizauguši VNT mehānismi, kas ātri noved pie turbīnas nāves.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 29 Aug 2013, 11:51:15 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
JDS
29. Aug 2013, 11:49 #172

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10967

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


29 Aug 2013, 11:43:23 Jonix rakstīja:

29 Aug 2013, 09:30:11 Kaross rakstīja:

Pats smieklīgākais, ka savā Audi-style taisa kreisos profilus un raksta identiskas problēmas par automašīnām, kuras nekad pat pie manis nav bijušas (apdzenot mašīnas iemet avārijas režīmu u.t.t). Redz kā dzīve atspēlējas.

http://audi-style.lv/forum/topic/84141-25tdi-a6...#entry1267643139
Jā, kaross, visur kur parādās tavu "darbu" problēmas ir mani kreisie profili
Nešķiet nedaudz smieklīgi? Varbūt pie tā, ka tev kurpe spiež vai krāns par īsu es arī esmu vainīgs?

Tas pats Chaba, kam vadus V8 sačakarēji un tikai pēc 2 vai 3 mēnešiem naudu atdevi, vai Tapiņš, pie kura auto darbus uzņēmies un pēc tam vienkārši pazudi ir izdomājumi un feikie profili?

Pietiekoši daudz cilvēkiem ir ko pastāstīt par to kā tu strādā.




Tev pasham smiekli nenaak? Dzheki speciaali pieregistreejaas lai tikai iekomenteetu par Karossu? Tu tak esi dornis
Jo vairaak lasu, jo vairaak saprotu ka Tev laikam ir hobijs sevi padariit par klaunu.

Par Karossu tikai tie labaakie vaardi. Cilveeks sveetdienaa piekriit speciaali atbraukt no atpuutas, lai apskatiitu kaaarbu un kas ar vinju notiek. Beigaas izraadaas ka taas tik bij manas iedomas par to ka kaarbai chau un cilveeks veel naudu negrib njemt jo redz neko tach nav izdariijis. Un veel atvainojas ka nevar apskatiit dazhas veel mani intereseejoshaas lietas, jo nav liidi vajadziigo lietu. Kaut arii saakumaa par to vispaar neko nebiju mineejis.

p.s. cik lasiits aarpus audi shita ir tikai sliktas atsauksmes par tevi nevis karossu.

[ Šo ziņu laboja JDS, 29 Aug 2013, 11:52:56 ]

Offline
Jonix
29. Aug 2013, 11:53 #173

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Tur jau tā lieta, ka raksti par Karosa problēmām nav vienīgie posti, tie ir normāli forumu lietotāji, bieži ar stāžu.



29 Aug 2013, 11:49:25 JDS rakstīja:
p.s. cik lasiits aarpus audi shita ir tikai sliktas atsauksmes par tevi nevis karossu.
Parādi, kur ir reālas sliktas atsauksmes par mani, kurām roku nav pielicis pats Kaross?

[ Šo ziņu laboja Jonix, 29 Aug 2013, 11:55:34 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
JDS
29. Aug 2013, 12:02 #174

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10967

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


29 Aug 2013, 11:53:43 Jonix rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka raksti par Karosa problēmām nav vienīgie posti, tie ir normāli forumu lietotāji, bieži ar stāžu.



29 Aug 2013, 11:49:25 JDS rakstīja:
p.s. cik lasiits aarpus audi shita ir tikai sliktas atsauksmes par tevi nevis karossu.
Parādi, kur ir reālas sliktas atsauksmes par mani, kurām roku nav pielicis pats Kaross?

Tev Butes mashiinas neder?
Reaali useri, vienam 13 posti, otram tas bij vieniigais
Offline
Jonix
29. Aug 2013, 12:14 #175

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Butes mašīna neiztur kritiku. Viņš pats arī uzrakstīja, ka sākumā viss gāja OK. Pēc tam pat pieslēgt kompi pie manis nav bijis.

Tik pat labi man varētu piesiet tekošu saļņiku vai izbeigušās bukses.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
plakanais
29. Aug 2013, 12:57 #176

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


29 Aug 2013, 11:32:35 Jonix rakstīja:

29 Aug 2013, 02:19:43 Gi-Unit rakstīja:
Jautājums pašiem čipotājiem, vai procesā tiek reāli pārbaudīts sēnes regulējums, pārsvarā visādiem 4,5iem golfiem, kuriem konstanti viņas izrūsē/nosprūst, un tiek mainītas kaktu kantoros, pie Koļas?

Atvainojos bet jā, ir gadījumi, ka uz vietas gāzējot vai vnk raustot ar roku turbīna ideāli staigā, bet pie slodzes, ceļā, vai nu nesasniedz noteikto turbīnas spiedienu, vai rada nevajadzīgu pārspiedienu, atmetoties!

Vienmēr pirms čipošanas kārtīgi pārbaudu automašīnas.
Ja turbīna pie slodzes (braucot) nestrādā kā pienākas, nečipoju.
Nav man vajadzīgi šādi "Butes", kuriem pusgadu pēc čipa viduvēja turbīna sāk gļukot, tad vainīgs sanāku es.


Tu zajebal..

a) es ar to mašīnu nebraucu ikdienā
b) reāli tas parādījās jau pāris nedēļās pēc čipošanas
c) gļuki izlīda izbraucot uz šosejas ceļā uz poliju - apdzenot pie ātruma 130 +
Tu viņu vari mocīt kā gribi 3., 4. robā - nekādu problēmu. 5. robs - 120 ++ un blah, atmetiens..
d) nezvanīju un neko neteicu tādēļ, ka vieglāk ir aizbraukt iespraust štekeri portā 2 kvartālus tālāk, nekā pisties līdz Ādažiem
e) nebūtu arī neko rakstījis, ja nebūtu sākusies ''smirdēšana'' - pats uzprasījies.

Vēl turpināt?
Offline
Kidd
29. Aug 2013, 13:01 #177

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8248

Braucu ar: 400Zs

Labi - uzkurbulēsim bik topiku. Man ir E46 330d ar 135kW matoru. Neinteresē , cik maksa - gribu uzčipot KVALITATĪVI. Kāds būs jaudas pieaugums un pie kura man braukt?
Offline
plakanais
29. Aug 2013, 13:02 #178

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


29 Aug 2013, 13:01:02 kiddLV rakstīja:
Labi - uzkurbulēsim bik topiku. Man ir E46 330d ar 135kW matoru. Neinteresē , cik maksa - gribu uzčipot KVALITATĪVI. Kāds būs jaudas pieaugums un pie kura man braukt?


pārdod un nopērc E90 335d
Offline
Driver
29. Aug 2013, 13:02 #179

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Aug 2013, 13:01:02 kiddLV rakstīja:
Labi - uzkurbulēsim bik topiku. Man ir E46 330d ar 135kW matoru. Neinteresē , cik maksa - gribu uzčipot KVALITATĪVI. Kāds būs jaudas pieaugums un pie kura man braukt?

davai iepisism vel ieksha -INC- no jelgavas! brauc pie shaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
plakanais
29. Aug 2013, 13:04 #180

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

a pričom tur Ints, tikai labākos vārdus par viņu varu teikt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4