Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Driver
07. Jan 2014, 12:56 #161

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tie bus klasiski piemeri, kaa nevajag darit
Bet mes jau runajam par tiem auto, kas vienmer bijusi un bus iekarojami. Tiem bus patiesa vertiba, nevis pseidovertiba, jo kads popmpozs muljkis tadu ieguvis.
Ganjau melnu volgu gribeja daudzi un ari tagad vel gribetu ne viens vien, bet paradiet man kadu, kas sapnjoja vai sapnjo par puskaku (ford Ka)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
CP17
07. Jan 2014, 13:21 #162

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jan 2014, 19:22:54 patric rakstīja:
Lotus Carlton, jeb tautā sauktā Lotus Omega pēc gadiem būs klasika. arī tagad jau ir jāmekē ar uguni. tālajā ~91 gadā Lotus Carlton bija ātrākais sērijveida sedans.

Viņa jau tagad ir klasika, kādreiz nenormāli gribējās
Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
8203
07. Jan 2014, 14:07 #163

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Par Kadett GSi 16v Viņi nekad nav bijuši daudz un vienmēr ir meklēti.



ST185 un ST205 Celica. Uzskatu ka ST185 Carlos Sainz edition vērtība noteikti tikai kāps, jo saražoti maz - 5000 eksemplāri ( cik palikuši dzīvi ). 25 000 gab. ST185 toyotas saražotas kopā ar CS versijām.



Šobrīd jebkurš labi saglabājies 90to gadu auto maksā labi. Ne moskviči, ne žiguļi nevienam neinteresē, ne tagad, ne pēc 20mit gadiem.
Offline
chiefcadet
07. Jan 2014, 14:10 #164

Kopš: 25. Sep 2012

Ziņojumi: 925

Braucu ar: buru pa vējam


07 Jan 2014, 10:15:05 Cherbikoff rakstīja:


Kolekcionāriem lielākā daļa no šeit iepostētajiem auto nah nebūs vajadzīgi vēl kādus gadus 60 vismaz kamēr 95% no viņiem nebūs tolmetā. Klasisks vāģis iezīmē kautkādas vadāmības, dizaina vai citas īpašības uz kurām kautkādai lielākai vai mazākai daļai cilvēku ir piedūriens, kas to auto nostāda kaut mazliet augstāk par saviem atbilstošā laika konkurentiem.

Piemēram jebkurš e30 ir daudz iekārojamāks un dārgāks par audi b3, opel ascona, ford escort (izņemot atsevišķus modeļus). Kāpēc? Tāpēc ka e30 ar kautkādu savu īpašību kopumu ir klasika. Jā, nekā jau tajā e30 nav, bet tirgus ir tāds kāds viņš ir. Daudz vairāk cilvēkiem uz to auto ir piedūriens.



Pirms gadiem 5 iesvērām pa 1k lašiem opel ascona kupeju tirgošanā joka pēc (toreiz pa kapeikām visu tolmetā kopā salasijām) un tajā pašā nedēļā atbrauca no Nīderlandes čaļi karstu mīzdami un ar visu opeli aizbrauca.
Offline
gt99
07. Jan 2014, 14:11 #165

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


07 Jan 2014, 12:32:49 Driver rakstīja:
Piemeram e30 325 un opel kadet gsi bus klasika, bet kautakdi golf2 un eskorti nee,

ļauj minēt, Tev ir bijis kadett gsi un e30?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
morris
07. Jan 2014, 14:19 #166

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

MB W215 varētu būt labs iegūldijums, šodien nemaksā neko, var atrast labus eksemplārus ar maziem nobraukumiem.

Esiet reāli, visi auto, ko var atļauties vidusmēra students paliks tādā līmēnī, kā šodien ir VAZ kapeika, e30, visi opel akonas, mantas, vw golf 1/ 2 gt/ cabrio, utt... Būs kādam kāds sačibināts eksemplārs, un tai pat laikā arī kādā lauku šķūnī mētāsies kāds aizmirsts.
Pareizi daudzi saka, jaunam auto ir jābūt nepieejama viduslānim.
Offline
Kalnz
07. Jan 2014, 14:23 #167

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14310

Braucu ar:


07 Jan 2014, 14:11:37 gt99 rakstīja:

07 Jan 2014, 12:32:49 Driver rakstīja:
Piemeram e30 325 un opel kadet gsi bus klasika, bet kautakdi golf2 un eskorti nee,

ļauj minēt, Tev ir bijis kadett gsi un e30?


Viņam ir bijis arī mk2 GTi
Offline
ZV
07. Jan 2014, 14:26 #168

Kopš: 26. Aug 2011

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


07 Jan 2014, 14:10:21 chiefcadet rakstīja:

07 Jan 2014, 10:15:05 Cherbikoff rakstīja:


Kolekcionāriem lielākā daļa no šeit iepostētajiem auto nah nebūs vajadzīgi vēl kādus gadus 60 vismaz kamēr 95% no viņiem nebūs tolmetā. Klasisks vāģis iezīmē kautkādas vadāmības, dizaina vai citas īpašības uz kurām kautkādai lielākai vai mazākai daļai cilvēku ir piedūriens, kas to auto nostāda kaut mazliet augstāk par saviem atbilstošā laika konkurentiem.

Piemēram jebkurš e30 ir daudz iekārojamāks un dārgāks par audi b3, opel ascona, ford escort (izņemot atsevišķus modeļus). Kāpēc? Tāpēc ka e30 ar kautkādu savu īpašību kopumu ir klasika. Jā, nekā jau tajā e30 nav, bet tirgus ir tāds kāds viņš ir. Daudz vairāk cilvēkiem uz to auto ir piedūriens.



Pirms gadiem 5 iesvērām pa 1k lašiem opel ascona kupeju tirgošanā joka pēc (toreiz pa kapeikām visu tolmetā kopā salasijām) un tajā pašā nedēļā atbrauca no Nīderlandes čaļi karstu mīzdami un ar visu opeli aizbrauca.


Pirms gadiem 3 vai 4 tādu pašu opeli atdevu rajona puikām pa 100 ls...vēl pat tehniskā bija! Vajadzēja labāk paturēt kādā ūķī
Offline
koni4jo
07. Jan 2014, 14:55 #169

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Vecie Ascona un Kadett Žopeļi, kuriem ir rwd būs klasika, jau ir precīzak, bet fwd ar laiku arī būs, jo rūsē viņi tik skaļi, ka pat no mazpisāniem dzird, līdz ar to paliks maz un būs ļoti reti.
piedevām saloni viņiem ir dahuja reizes labāki kā kā tā laika VW
Mk1 Golfi būs un jau ir klasika, tas, ka viņus ražoja līdz vakardienai maz ko ietekmē, jo vertība būs pirmie, kas fāterlandi redzējuši, tie, kurus razoja tagad būs donori lētam daļām, kuras OEM nevarēs tik viegli dabūt :sliekšņi Meksikā nerūsē:

Un mk2 būs klasika, daļēji

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 07 Jan 2014, 14:56:45 ]

Offline
xn3x
07. Jan 2014, 15:04 #170

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Diez, kas sanāktu, ja kādu šim līdzīgu uz gadiem 20-30 iekonservētu
e46 parastais
Offline
Cherbikoff
07. Jan 2014, 15:04 #171

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


07 Jan 2014, 14:10:21 chiefcadet rakstīja:

07 Jan 2014, 10:15:05 Cherbikoff rakstīja:


Kolekcionāriem lielākā daļa no šeit iepostētajiem auto nah nebūs vajadzīgi vēl kādus gadus 60 vismaz kamēr 95% no viņiem nebūs tolmetā. Klasisks vāģis iezīmē kautkādas vadāmības, dizaina vai citas īpašības uz kurām kautkādai lielākai vai mazākai daļai cilvēku ir piedūriens, kas to auto nostāda kaut mazliet augstāk par saviem atbilstošā laika konkurentiem.

Piemēram jebkurš e30 ir daudz iekārojamāks un dārgāks par audi b3, opel ascona, ford escort (izņemot atsevišķus modeļus). Kāpēc? Tāpēc ka e30 ar kautkādu savu īpašību kopumu ir klasika. Jā, nekā jau tajā e30 nav, bet tirgus ir tāds kāds viņš ir. Daudz vairāk cilvēkiem uz to auto ir piedūriens.



Pirms gadiem 5 iesvērām pa 1k lašiem opel ascona kupeju tirgošanā joka pēc (toreiz pa kapeikām visu tolmetā kopā salasijām) un tajā pašā nedēļā atbrauca no Nīderlandes čaļi karstu mīzdami un ar visu opeli aizbrauca.


Ok, nebiju īpaši precīzs attiecībā uz Asconām. Kupeja ir un arī attiecīgi maksā. Pārējās asconas.. Te gan atkal nav runa par vecajām RWD, kurām jau krietnu laiku ir savs fanu loks.

Vispār par kupeju virsbūvēm runājot, arī visu apsmietais Pasāts ir pretendents

Offline
koni4jo
07. Jan 2014, 15:06 #172

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


07 Jan 2014, 15:04:20 xn3x rakstīja:
Diez, kas sanāktu, ja kādu šim līdzīgu uz gadiem 20-30 iekonservētu
e46 parastais


Pa 20 gadiem viņam vēl želejas ēra nebūs galā, jo viņu daudz un būs ko pist pa trasēm, pec 40 gadiem mok jau būs kāda vērtība

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 07 Jan 2014, 15:07:53 ]

Offline
Arsmens
07. Jan 2014, 15:14 #173

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


07 Jan 2014, 15:04:46 Cherbikoff rakstīja:
..
Vispār par kupeju virsbūvēm runājot, arī visu apsmietais Pasāts ir pretendents



Ar šitādu viens ōpis Valdlaučos ripina (jēli dzeltenā krāsā). Varat mēģināt 40tk piedāvāt un pēc 15 gadiem pa 60 nogrūst
Offline
xn3x
07. Jan 2014, 15:14 #174

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


07 Jan 2014, 15:06:56 koni4jo rakstīja:

07 Jan 2014, 15:04:20 xn3x rakstīja:
Diez, kas sanāktu, ja kādu šim līdzīgu uz gadiem 20-30 iekonservētu
e46 parastais


Pa 20 gadiem viņam vēl želejas ēra nebūs galā, jo viņu daudz un būs ko pist pa trasēm, pec 40 gadiem mok jau būs kāda vērtība

vispār jā, līdz cenas kāpšanai šim modelim kā tādam vēl ilgi būs jāgaida
meanwhile... 996 porka pēc mobiles spriežot ir lētākais 911 modelis, ja neskaita kaut kādus nopuvušus SC eksemplārus diez vai tā cena vēl daudz var nokristies no 12-15 k eur

[ Šo ziņu laboja xn3x, 07 Jan 2014, 15:28:05 ]

Offline
RoDeO
07. Jan 2014, 16:32 #175

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

996 ir sliktakais 911 modelis, jo tika rezots "pa leto"


klasika vai neklasika, bet vertigs auto bus tikai tie kas ari jauni maksaja kosmosu un ari vel joprojam maksa kosmosu,
Offline
Robercz
07. Jan 2014, 16:37 #176

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4


07 Jan 2014, 16:32:36 RoDeO rakstīja:
996 ir sliktakais 911 modelis, jo tika rezots "pa leto"



993 turbo
Offline
ramtairidi
07. Jan 2014, 16:43 #177

Kopš: 27. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2685

Braucu ar: pilnu pulksteni

Volkswagen vabole
Volkswagen vaboļu busiņš
Volkswagen golf1 GTI
Volkswagen golf1 cabrio
MINI Cooper
Offline
Modjo
07. Jan 2014, 16:53 #178

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tajā laikā VW bija arī Santana. Kāds man bija šoks 2005. gadā, kad uzzināju ka Ķīnā šos vēl turpina vietējam tirgum ražot. Ar eloktro logu pacēlājiem un kondišku.
Offline
artis83
07. Jan 2014, 17:46 #179

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

jā, un viņus sauc par Satana
Offline
Driver
07. Jan 2014, 18:18 #180

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Jan 2014, 14:11:37 gt99 rakstīja:

07 Jan 2014, 12:32:49 Driver rakstīja:
Piemeram e30 325 un opel kadet gsi bus klasika, bet kautakdi golf2 un eskorti nee,

ļauj minēt, Tev ir bijis kadett gsi un e30?

Nu nav man bijis gsi kadets un pirmaa krutuma laikos e30 325i, ir bijusi citadi e30 un citi auto, kas butu ari pieminesanas verti.
Bet jau tolaik pec savas merauklas vareju novertet, kas ir labs auto un kas nee.
Un gsi kadets bija manupar labaks par gti golfu un xr3 eskortu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo